Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Model a influencer, který odvážně usiluje o splnění svých snů! Videa, v nichž se po veřejnosti prochází jako runway model, jsou na sociálních sítích obrovským hitem. Některá z nich dokonce překonala hranici osm milionů zhlédnutí! Po roce působení na TikToku se dostal na berlínský fashion week, kde se prošel pro značku VORN. Fav sní o tom, že se jednoho dne objeví na nejprestižnějších přehlídkových molech. A zdá se, že se mu to brzy povede!

    Fav nejenže vypadá perfektně, ale také slouží jako skvělá inspirace. Ukazuje nám, že každý může dosáhnout svých snů! Jeho videa se stávají stále populárnějšími a na nedávném berlínském fashion weeku měl dokonce možnost předvést se na jedné z runwayí. Vybrala si ho značka VORN – The Berlin Fashion Hub. Jde o organizaci, která podporuje lokální designéry všech odvětví. Koncept labelu je založený na fúzi několika designérských studií a jednotlivých kreativců. Fav se neúnavně snaží uskutečnit své sny a my mu přejeme, aby se mu to podařilo!

    Nejčastěji ho spatříte na ulicích nebo v supermarketech. Největším rozeznávacím prvkem je ale samozřejmě jeho nezaměnitelná chůze. Netrvalo dlouho a s podobným trendem se na TikToku strhla doslova lavina. Potom, co se Fav více zviditelnil, už ho napodobují davy lidí. I vy tedy můžete zkusit své štěstí!

    Fav do svého tiktokového bia přidal i svůj nový nickname – Runway King! Tedy král přehlídkových mol. A co nás kromě jeho dokonalé chůze baví ještě víc? Pohledy kolemjdoucích! Ty jsou zkrátka k nezaplacení.

    Britney Manson

    První ale bohužel není. Na podobném obsahu založila svou kariéru i polská influencerka Britney Manson, která se díky své popularitě již v minulosti dostala na lokální mola a nedávno se stala polskou ambassadorkou pro všemi opěvovanou kolekci H&M x Mugler. Její dosud největší spolupráce byla se značkou Givenchy, pro kterou propagovala beauty produkty. Svůj obsah ale okořenila o trochu více. Dokáže totiž napodobit chůzi světových supermodelek. Dokonce umí rozlišit i chůze, které jsou typické pro jednotlivé módní domy! Například Versace má rychlejší a svěžejší chůzi než Chanel, který je pomalejší a ladnější.

    Své sny si tedy dokáže splnit každý. Proč to tedy nezkusit?! Stejnou možnost máte i vy!

    Zdroj: TikTok, Instagram

    Fav Falone: Vycházející hvězda přehlídkových mol! Jeho videa mají na TikToku miliony zhlédnutí

    Jaro vítá nové luxusní produkty. Patří mezi ně sluneční brýle, kabelky i Espresso Martini

    Známé značky oslavují příchod jara novými produkty. Teplejší dny tak můžete přivítat se slunečními brýlemi Dior Cannage. Doplnit je můžete o trendy Colby kabelku od Michael Kors. Pro speciální příležitost si nechte šperky z nové Blue Book kolekce Tiffany & Co. a na konci dne se odměňte Espresso Martini od Emmy Chamberlain a Kendall Jenner.

    Nejpopulárnější letošní tenisky jsou Samba od Adidas. Módní svět je z nich však už otrávený

    Obuvnický gigant Adidas teprve nedávno optimisticky zvýšil celoroční prognózu svého provozního zisku o 200 milionů eur. Důvodem je enormní poptávka po takzvaných "terrace" teniskách, kterým spolehlivě vévodí trendy model Samba. Módní svět však začíná být z jeho obrovské popularity poněkud otrávený.

    Skupina Ermenegildo Zegna hlásí úspěšné prodeje. Gucci a Valentino však strádají

    Módní značky v současnosti čelí nepříznivým ekonomickým podmínkám. Překonat se je ovšem podařilo skupině Ermenegildo Zegna. V prvním letošním čtvrtletí totiž dosáhla úspěšného růstu, i když mírně zpomaleného. Naopak módní domy Gucci a Valentino zažívají o něco méně radostné chvíle.

    Diesel představil nový dokumentární seriál. Chce ukázat, že udržitelnost není nuda

    Módní značky v poslední době čím dál více usilují o to, aby svým zákazníkům dokázaly svůj závazek k větší udržitelnosti. Také proto oznámila společnost Diesel vydání nového dokumentárního seriálu. Zaměřit se má na životní cyklus denimu, od jeho zrození v továrnách až po usazení ve výkladních skříních.