Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Éra jedné z nejmíň oblíbených součástí cestování se možná chýlí ke konci. Přelévání šamponů do stomililitrových lahviček a počítání produktů tak, aby se vešly do plastového sáčku, by brzy mohlo být minulostí. Jaký osud ale čeká všechny roztomilé miniatury? Budou kosmetické značky muset přehodnotit marketingové strategie?

    Změny na některých evropských letištích by mohly naznačovat konec pravidel diktujících množství tekutin na palubě. Díky novým technologiím lze totiž v určitých destinacích projít skrz letištní skener také s lahvičkami o vyšším objemu než je dosavadních 100 mililitrů. Na první pohled je to usnadnění pro všechny, ale co to znamená pro značky, jejichž byznys tvoří i kosmetické miniatury?

    Pravidla stále platí, možná ale ne na dlouho. Mají miniatury vůbec smysl?

    Pravidla o navýšení maximálního množství tekutin v příručním zavazadle platí v Evropské unii zatím jen na některých letištích. Jsou podmíněna technologií skeneru, kterou sice není povinnost vlastnit, ale dá se očekávat, že se postupně rozšíří. Cestujícím umožní nejen ponechat kosmetiku v zavazadle během kontroly, ale také vozit s sebou klidně plnou velikost oblíbeného šamponu.

    Zdroj: Rare Beauty, Charlotte Tilbury

    Přirozeně přichází na přetřes otázka, jestli na úkor uvolnění letištních pravidel nemizí i prvotní důvod pro koupi těchto zmenšených verzí jednotlivých produktů. Jenže u kosmetiky se nedá spoléhat jen na pravidla. Miniatury jsou sice praktické a skladné, především jsou ale roztomilé a krásné. A v beauty odvětví produkty často představují také designový objekt či sběratelský kousek.

    Miniatury navíc nejsou jen striktně cestovní záležitost. Čím dál více kosmetických nadšenců je kupuje i pro jiné účely. Malá velikost je totiž ideální na testování novinek, zkoušení vícero odstínů nebo ve chvíli, kdy si nejste jisti, zda se produkt snese s vaší pletí. Podobný kosmetický švédský stůl šetří peněženku a rozšiřuje vaše možnosti. U vůní, skin care, ale také líčidel.

    Praktický účel nakonec zvítězí. Místo jednoho produktu můžete vzít klidně tři

    Důležitým faktorem zůstává rovněž praktičnost. Volnější pravidla neznamenají více místa v kufru. Ne každý chce na víkend do Barcelony táhnout půllitrovou micelární vodu a lidé rádi cestují úsporně, klidně jen s menším batohem. Každý centimetr prostoru se pak stává opravdu cenným, takže malé balení kosmetiky dává smysl jak na festivalu, tak na pracovní cestě.

    Zdroj: Benefit, Rhode

    Kosmetické značky si tyhle zdánlivé maličkosti dobře uvědomují. Cestovní balení už dávno nejsou jen funkční zmenšeniny, naopak, stávají se součástí PR kampaní, dárkových setů nebo limitovaných edic. Miniatury proto možná nebudou vyžadovány, z kosmetických taštiček ale pravděpodobně nezmizí. Už jen proto, abyste si mohli sbalit tři parfémy o velikosti jednoho make-upu.

    Zdroje: Instagram

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Evropská letiště mění pravidla. Jsou roztomilé beauty miniatury v ohrožení?

    Éra jedné z nejmíň oblíbených součástí cestování se možná chýlí ke konci. Přelévání šamponů do stomililitrových lahviček a počítání produktů tak, aby se vešly do plastového sáčku, by brzy mohlo být minulostí. Jaký osud ale čeká všechny roztomilé miniatury? Budou kosmetické značky muset přehodnotit marketingové strategie?

    - Reklama -

    Změny na některých evropských letištích by mohly naznačovat konec pravidel diktujících množství tekutin na palubě. Díky novým technologiím lze totiž v určitých destinacích projít skrz letištní skener také s lahvičkami o vyšším objemu než je dosavadních 100 mililitrů. Na první pohled je to usnadnění pro všechny, ale co to znamená pro značky, jejichž byznys tvoří i kosmetické miniatury?

    Pravidla stále platí, možná ale ne na dlouho. Mají miniatury vůbec smysl?

    Pravidla o navýšení maximálního množství tekutin v příručním zavazadle platí v Evropské unii zatím jen na některých letištích. Jsou podmíněna technologií skeneru, kterou sice není povinnost vlastnit, ale dá se očekávat, že se postupně rozšíří. Cestujícím umožní nejen ponechat kosmetiku v zavazadle během kontroly, ale také vozit s sebou klidně plnou velikost oblíbeného šamponu.

    Zdroj: Rare Beauty, Charlotte Tilbury

    - Reklama -

    Přirozeně přichází na přetřes otázka, jestli na úkor uvolnění letištních pravidel nemizí i prvotní důvod pro koupi těchto zmenšených verzí jednotlivých produktů. Jenže u kosmetiky se nedá spoléhat jen na pravidla. Miniatury jsou sice praktické a skladné, především jsou ale roztomilé a krásné. A v beauty odvětví produkty často představují také designový objekt či sběratelský kousek.

    Miniatury navíc nejsou jen striktně cestovní záležitost. Čím dál více kosmetických nadšenců je kupuje i pro jiné účely. Malá velikost je totiž ideální na testování novinek, zkoušení vícero odstínů nebo ve chvíli, kdy si nejste jisti, zda se produkt snese s vaší pletí. Podobný kosmetický švédský stůl šetří peněženku a rozšiřuje vaše možnosti. U vůní, skin care, ale také líčidel.

    Praktický účel nakonec zvítězí. Místo jednoho produktu můžete vzít klidně tři

    Důležitým faktorem zůstává rovněž praktičnost. Volnější pravidla neznamenají více místa v kufru. Ne každý chce na víkend do Barcelony táhnout půllitrovou micelární vodu a lidé rádi cestují úsporně, klidně jen s menším batohem. Každý centimetr prostoru se pak stává opravdu cenným, takže malé balení kosmetiky dává smysl jak na festivalu, tak na pracovní cestě.

    Zdroj: Benefit, Rhode

    Kosmetické značky si tyhle zdánlivé maličkosti dobře uvědomují. Cestovní balení už dávno nejsou jen funkční zmenšeniny, naopak, stávají se součástí PR kampaní, dárkových setů nebo limitovaných edic. Miniatury proto možná nebudou vyžadovány, z kosmetických taštiček ale pravděpodobně nezmizí. Už jen proto, abyste si mohli sbalit tři parfémy o velikosti jednoho make-upu.

    Zdroje: Instagram

    ― Reklama ―

    Ikonický náramek Love slaví comeback. Cartier ho v nové verzi navrací po 58 letech

    Dlouhých 58 let po svém vzniku se ikonický náramek Love od Cartier proměňuje v novou formu. Pružnou, plynulou, dokonale soudržnou se zápěstím. Nový model Love Unlimited přináší pohyb tam, kde kdysi vládla přesnost a nedynamická strohost. V každém detailu zůstává duch Alda Cipullo, konstruktéra emocí, který kdysi zlatem vyjádřil trvalost citu. Šperkařský dům Cartier nyní přepisuje jeho myšlenku do nové éry.

    Andílci opět na scéně. Značka Victoria’s Secret odhalila letošní show

    Velkolepá tradiční show z dílny Victoria's Secret na sebe opět strhla pozornost. Značka se na scénu vrátila po roce a představila teprve druhou přehlídku od své dlouhodobé pauzy, následující po lavině silné kritiky. Její nová image má zahrnovat o něco více různorodý a inkluzivní přístup. Zdá se, že společnosti se comeback daří, sklidila totiž značný úspěch.

    Trápí vás vrásky ve dvaceti? Řešení vyžaduje pozornost a disciplínu

    První vrásky, jež se do vaší pleti vkradou již ve dvaceti umí překvapit. Pleť, která se ještě nedávno probouzela s ranním jasem, reaguje na životní rytmus, stres i slunce. Každý pohled do zrcadla připomíná, že i mladá kůže má svůj vlastní kalendář. Signály, jež vysílá, bývají jemné, ale přesto přesné. Právě v nich se ukrývá návod, jak s pletí vědomě pracovat již nyní.

    Capri pants překračují hranice šatníků. Vstupují i do pánské módy?

    Zdá se, že jeden z dominantních trendů letošního léta nehodlá ustoupit do pozadí. Capri pants až do nedávna dominovaly především dámským šatníkům. Postupně ale překračují pomyslnou hranici a derou se také na pánskou scénu. Nejčastější je jejich baggy varianta, k vidění jsou ovšem i odvážnější užší siluety. Jde o pokračování trendu, nebo vzestup před pádem?

    OECD brojí proti Shein. Fast fashion gigant porušuje její směrnice

    Zástupci Organizace pro hospodářskou spolupráci a rozvoj zveřejnili výsledky investigace značky Shein. Dle reportu nedodržuje čínský fast fashion gigant stanovené směrnice pro nadnárodní společnosti, týkající se lidských práv, ochrany životního prostředí a spravedlivých platů. Mezivládní organizace zahájila průzkum po stížnosti dvou francouzských poslanců.

    Victoria Beckham dorazila na Netflix. Nový dokument odkrývá hvězdnou oponu

    Streamovací služba Netflix přivítala ve čtvrtek nový hvězdný dokument. V jeho středu stojí bývalá zpěvačka a úspěšná návrhářka Victoria Beckham. Třídílný seriál slibuje odkrytí její nelehké cesty na vrchol módního průmyslu, kam se jen tak někdo nepodívá. Součástí příběhu jsou nejen archivní záběry, ale také rozhovory s předními osobnostmi módní scény.

    Day to night. Chytré outfity vás z práce vezmou rovnou do víru noci

    Pracovně vytíženým ženám se snadno stane, že zatímco přes den jsou potřeba na formálním meetingu a v kanceláři, večer je čeká uvolněná zábava na úrovni. Naštěstí je módní svět příznivý i složitým situacím. Umožňuje proto vytvořit outfit vhodný k celodennímu nošení. K perfektnímu výsledku stačí pouze pár promyšlených kousků a správný styling.

    Značka Schiaparelli opět potvrdila své místo. Runway uzavřela Kendall Jenner

    V Paříži se opět odehrála jedna z nejočekávanějších přehlídek každé sezóny. Daniel Roseberry odhalil kolekci Schiaparelli SS26 a potvrdil, že značka dál určuje tón současného umění na úrovni luxusu. V sále Centre Pompidou vládl klid, jenž se v módě objeví jen zřídka. Jak jsme u módního domu zvyklí, každý model dokazoval, že přesnost a vize jsou klíčovým prvkem krejčovského umu. Přehlídka působila jako pomyslná módní studie, nikoliv jako tradiční runway.

    Burberry připomíná své dědictví. Oslavuje ho i Olivia Colman

    Britský módní dům Burberry zakládá marketing na propojení svého více než 150 let starého dědictví a moderní energie. Nabízí proto tradiční kostkované trenčkoty a dlouhé kabáty, to vše v inovativním hávu nových materiálů. Směřování luxusní značky odráží rovněž její nejnovější kampaň It's always Burberry Weather. Zazáří v ní mimo jiné také herečka Olivia Colman.

    Po stopách ikon: Bochum Welt dokresluje identitu Jil Sander

    Hudba umí rozšířit prostor kolekce stejně přesně jako čistý střih kabátu. Bochum Welt přináší do módy zvuk, jenž vytváří atmosféru i vizuální rytmus. Spolupráce s Jil Sander ukazuje, že minimalismus má vlastní akustický tvar. Zvuk už není doprovodem, stává se součástí identity značky. Vzniká nová rovina luxusu, jež působí na smysly ze všech stran.

    Oscar Isaac čeří vody internetu. Překvapil elegantní módní otočkou

    Sociální sítě po nedávném filmovém festivalu v Benátkách zaplavily komentáře uživatelů, kteří si všimli nečekané proměny. Překvapil je styl herce Oscara Isaac, který ztvárnil hlavní postavu v očekávaném snímku Frankenstein. Na červený koberec totiž přinesl perfektní rovnováhu mezi žádanou elegancí a hravou uvolněností, posouvající jeho look na vyšší úroveň.

    Móda v kostce: Swarovski slaví 130 let a Polo Bar putuje do Londýna

    I když série světových fashion weeků skončila, módní scénu nadále zaplavují další novinky. Fenty Skin vydává debutovou kolekci na tělo a Ralph Lauren míří do Londýna. V roce 2028 v něm hodlá otevřít Polo Bar. Vivienne Westwood poprvé odstartuje Riyadh Fashion Week a Swarovski slaví 130 let. Tom Ford jmenoval svou první make-up umělkyni, Lucy Bridge.

    Luxury Insights: Světové butiky proslulých značek berou dech designem i detaily

    Světová móda ukazuje, že prodává nejen kvalita, ale i zážitek a vizuální vjem. Butikové výlohy už dávno neslouží jen k prodeji. Transformují se v dechberoucí zkušenost a stávají se exkluzivním chrámem designu. Zákazníkům se tak otevírají příběhy značky, spojené s konkrétními produkty, zatímco je obklopuje luxusní atmosféra jedinečného architektonického díla.

    Marc by Sofia klouže po povrchu. Film definuje třpyt, nikoli hloubka

    Režisérka Sofia Coppola rozčeřila filmové vody, když na letošním ročníku filmového festivalu v Benátkách odhalila svůj první dokument. Snímek s názvem Marc by Sofia věnovala svému blízkému příteli a slavnému návrháři Marcu Jacobs. Film sice sklidil úspěch, nečekejte od něj však hluboký vhled za oponu. Jedná se spíše o třpytivý obraz módní ikony.

    Sbohem, diverzito! Plus size modelky nenápadně mizí z fashion světa

    Plus size modelek je na molech rok od roku čím dál méně. Kritici spekulují, že snaha o diverzitu v módním světě možná nikdy nebyla myšlená upřímně. Smrtelnou ránu jí ovšem nedávno zasadilo masivní rozšíření léku na hubnutí s názvem Ozempic. Prohlásit světové hnutí body positivity za neúspěch by ovšem bylo až příliš unáhlené.

    Podzim patří okurkám. Sociální sítě získala pickle girl

    Beauty a fashion scénu v posledních sezónách ovládají trendy inspirované populárním jídlem. Zatímco v létě slavily svou popularitu sardinky, podzim patří kyselým okurkám. Sociální sítě získala takzvaná pickle girl. Jedná se o estetiku, která žádá nejen bezbřehou lásku k nakládané zelenině, ale rovněž módní kousky v zelených odstínech trendy pochutiny.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―