Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Jména jako Dior, Brunello Cucinelli nebo Loewe jsou známá především jako opravdu úspěšné módní značky. Mnohé z nich však nezůstávají jen u oblečení, své univerzum a vliv se snaží rozšířit i do oblasti životního stylu, konkrétně přímo do domácností svých věrných zákazníků. Přinášíme vám výběr těch nejkrásnějších designových kousků pro pozvednutí vašeho domova ve znamení skutečného luxusu.

    Nábytek: Rick Owens

    Temná genialita Ricka Owens se plně odráží v jeho nábytku. V jeho návrzích vystupují do popředí tvary a materiály jako mramor a dřevo v té nejdrsnější podobě. Hlavní pointou se stává spíše nábytek jako objet d’art než jeho praktičnost nebo pohodlnost.

    Zdroj: Rick Owens

    Nátěr na zeď: Christopher John Rogers x Farrow & Ball

    Christopher John Rogers přenáší energické a radostné barvy z přehlídkového mola na vaše stěny! Společně se značkou Farrow & Ball vytvořil kapsulovou kolekci „Carte Blanche“, která obsahuje dvanáct odstínů a tři nové vzory pro tapetování. Škála barev se pohybuje od neutrálních tónů až po tmavě modrou. Mezi vzory najdete klasiky, jako jsou puntíky a pruhy, stejně tak geometrický motiv inspirovaný Bauhausem.

    Zdroj: Farrow & Ball

    Keramické dekorace: Brunello Cucinelli

    Pokud chcete svůj interiér obohatit o přirozené dekorace vytvořené starobylými tradičními technikami, Brunello Cucinelli je možná to pravé pro vás. V nabídce jsou převážně keramické vázy, mísy a hrnky ručně vyráběné v italské Umbrii.

    Zdroj: Brunello Cucinelli

    Nádobí: Dior

    Dior a jeho rozsáhlý výběr nádobí a kuchyňského vybavení se postará o zcela nový zážitek ze stolování. Nesmí chybět ani sortiment zdobený legendárním francouzským motivem toile de Jouy. Vyznačuje se zejména drobnými květinovými, zvířecími nebo mytologickými kresbami. Ten se od roku 2015 pod vedením kreativní ředitelky Marie Grazie Chiuri stal poznávacím znamením samotného domu. Nádherné talíře, šálky a nádoby se stanou nezbytnou součástí každé porcelánové sbírky.

    Zdroj: Dior

    Loewe: Svíčky

    Loewe provoní váš domov vůněmi pomerančových květů, oregana, břečťanu, okurky, borůvky, či dokonce marihuany. Stačí si vybrat z klasických svíček v nádobách nebo těch rovnou zhotovovaných s voskovým svícnem. Svou voňavou kolekci můžete rozšířit také o terakotové zhášedlo s hnědým koženým řemínkem a pozlacenými přívěsky s vyrytým logem domu.

    Zdroj: Loewe

    Zdroje: The Luxurist, Business of Fashion, Architectural Digest, Salon 94, Farrow & Ball, Brunello Cucinelli, Dior, Loewe

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    Designérské vybavení pro váš domov: Ozvláštněte svůj interiér pomocí nábytku od Ricka Owens nebo nádobím Dior

    ― Reklama ―

    Jména jako Dior, Brunello Cucinelli nebo Loewe jsou známá především jako opravdu úspěšné módní značky. Mnohé z nich však nezůstávají jen u oblečení, své univerzum a vliv se snaží rozšířit i do oblasti životního stylu, konkrétně přímo do domácností svých věrných zákazníků. Přinášíme vám výběr těch nejkrásnějších designových kousků pro pozvednutí vašeho domova ve znamení skutečného luxusu.

    Nábytek: Rick Owens

    Temná genialita Ricka Owens se plně odráží v jeho nábytku. V jeho návrzích vystupují do popředí tvary a materiály jako mramor a dřevo v té nejdrsnější podobě. Hlavní pointou se stává spíše nábytek jako objet d’art než jeho praktičnost nebo pohodlnost.

    Zdroj: Rick Owens

    Nátěr na zeď: Christopher John Rogers x Farrow & Ball

    Christopher John Rogers přenáší energické a radostné barvy z přehlídkového mola na vaše stěny! Společně se značkou Farrow & Ball vytvořil kapsulovou kolekci „Carte Blanche“, která obsahuje dvanáct odstínů a tři nové vzory pro tapetování. Škála barev se pohybuje od neutrálních tónů až po tmavě modrou. Mezi vzory najdete klasiky, jako jsou puntíky a pruhy, stejně tak geometrický motiv inspirovaný Bauhausem.

    Zdroj: Farrow & Ball

    Keramické dekorace: Brunello Cucinelli

    Pokud chcete svůj interiér obohatit o přirozené dekorace vytvořené starobylými tradičními technikami, Brunello Cucinelli je možná to pravé pro vás. V nabídce jsou převážně keramické vázy, mísy a hrnky ručně vyráběné v italské Umbrii.

    Zdroj: Brunello Cucinelli

    Nádobí: Dior

    Dior a jeho rozsáhlý výběr nádobí a kuchyňského vybavení se postará o zcela nový zážitek ze stolování. Nesmí chybět ani sortiment zdobený legendárním francouzským motivem toile de Jouy. Vyznačuje se zejména drobnými květinovými, zvířecími nebo mytologickými kresbami. Ten se od roku 2015 pod vedením kreativní ředitelky Marie Grazie Chiuri stal poznávacím znamením samotného domu. Nádherné talíře, šálky a nádoby se stanou nezbytnou součástí každé porcelánové sbírky.

    Zdroj: Dior

    Loewe: Svíčky

    Loewe provoní váš domov vůněmi pomerančových květů, oregana, břečťanu, okurky, borůvky, či dokonce marihuany. Stačí si vybrat z klasických svíček v nádobách nebo těch rovnou zhotovovaných s voskovým svícnem. Svou voňavou kolekci můžete rozšířit také o terakotové zhášedlo s hnědým koženým řemínkem a pozlacenými přívěsky s vyrytým logem domu.

    Zdroj: Loewe

    Zdroje: The Luxurist, Business of Fashion, Architectural Digest, Salon 94, Farrow & Ball, Brunello Cucinelli, Dior, Loewe

    ― Reklama ―

    Kreativní chaos. Vánoční sezóna mění podstatu módních kampaní

    Vánoce jsou tu a s nimi přichází nejkouzelnější a nejočekávanější marketingový moment roku. Od chvíle, kdy Mariah Carey s nadšením oznamuje „It’s time!“, až po ikonické červené kamiony Coca-Coly, které každoročně definují sváteční atmosféru. Vánoční kampaně nejsou jen o produktech. Stojí na emocích, sdílených vzpomínkách a kulturních tradicích, které značky využívají k vytvoření silného spojení s publikem, zejména na sociálních sítích.

    Pařížský soud rozhodl. Shein unikl ve Francii tříměsíčnímu zákazu

    Fast fashion gigant Shein se ve Francii vyhnul tříměsíčnímu zákazu. V pátek o tom rozhodl pařížský soud, který reagoval na požadavek vlády. Prohlásil totiž, že by byl podobný krok "nepřiměřený" vzhledem k tomu, jak rychle platforma na pochybení reagovala. Kritice čelila poté, co francouzští regulátoři našli na jejích stránkách zbraně a sex panenky připomínající děti.

    Proč je looksmaxxing nebezpečný? Negativní trend prorůstá sociální sítě

    Looksmaxxing není novým fenoménem digitální kultury. V posledních měsících se však znovu objevuje v jiných podobách, pod jemnějšími názvy a s širším dosahem. Původně okrajový koncept online komunit sdružujících muže dnes prorůstá mainstreamem sociálních sítí. Oslovuje tak i publikum, které se s tímto termínem nikdy vědomě neztotožňovalo. Jazyk se proměnil, princip zůstává. Právě tato proměna připomíná, proč se looksmaxxingu vyvarovat.

    Kabelky Hermès stojí v čele sekundárního trhu. Na trůnu letos vystřídaly Goyard

    Hermès se v roce 2025 znovu usazuje na prvním místě žebříčku hodnoty luxusních kabelek, který tradičně sestavuje společnost Rebag. Po loňském prvenství značky Goyard se pařížský módní dům vrací do čela hodnocení sledujícího, jak si luxusní kabelky a vybrané doplňky vedou na sekundárním trhu. Tedy jak dobře si dokážou udržet, případně navýšit svou cenu při dalším prodeji. Výsledky vycházejí z milionů transakcí a dlouhodobě sbíraných dat. Hermès tak znovu potvrzuje svou roli referenčního bodu luxusu s investičním přesahem.

    Evropská unie šlape Shein na paty. V roce 2026 uvalí cla na malé balíky

    Od července příštího roku začnou v Evropské unii pro malé balíky v hodnotě pod 150 eur platit nová cla. V pátek se na tom dohodli ministři financí zastupující členské státy. Poplatek ve výši tří eur cílí na potlačení laviny levného zboží, putujícího do bloku především z Číny. Dopad pocítí hlavně levné e-commerce platformy, jako je Shein, Temu nebo AliExpress.

    Vánoce jsou ideální čas na malý hřích. Beauty je ten nejsladší ze všech

    Hledáte dárek, který potěší každou ženu ve vašem životě? Ať už chcete udělat radost sestře, kamarádce, či přítelkyni, beauty svět vás nezklame. Nabízí přesně to, co pod vánočním stromečkem vykouzlí úsměv na tváři. Vsaďte na beauty tipy roku, které jsou voňavé, rozmazlující a tak trochu návykové. Umí dokonale zahřát u srdce: potěší, překvapí a dodají dotek elegance. 

    Panter i jezevčík. Zvířecí protagonisté definují vánoční kampaně sezóny

    Vánoce jsou obdobím, na kterém si luxusní značky dávají záležet a potenciální zákazníky lákají pomocí poutavých vizuálů. Marketingovým kampaním však letos kromě tradičních a v tom nejlepším slova smyslu klišé témat, jako je láska, rodina nebo víra, dominují také zvířecí přátelé. Zatímco Carrie ze seriálu Sex ve městě by byla nadšená čtyřnohými chlupáči u značky Manolo Blahnik, společnost Cartier si na pomoc s dárky přizvala malé pantery.

    Rick Owens uvádí set ústní péče. Je libo brutalistický kartáček?

    Rick Owens přesouvá hranice svého temného universa směrem, jenž budí pozornost mezi milovníky high-end péče. Nový set uvádí svět ústní péče do prostoru, kde převládá brutalistický minimalismus, vůně na úrovni niche parfémů a rituály, jež získávají nečekanou váhu. Kolekce kombinuje estetiku sochařské drsnosti s intimní každodenností. Výsledkem je zážitek, který proměňuje běžnou ranní sekvenci v uvědomělý akt.

    St. Moritz opět dobývá sociální sítě. V čem tkví jeho kouzlo?

    Zimní sociální sítě letos opět zaplavuje estetika, která připomíná staré filmové kotouče, zrnité fotografie aristokracie a atmosféru, jež voní po dřevě, sněhu a drahém alkoholu. St. Moritz se každé předvánoční období vrací do popředí jako kulturní symbol zimního luxusu s patinou minulých dekád. Vintage snímky horských hotelů, kožešin, brýlí s masivními obroučkami a sluncem zalitých svahů budí touhu po atmosféře, jež se v moderním světě těžko replikuje.

    Styl v rádoby nudném kabátu? Odstín Cloud Dancer šéfuje roku 2026

    Cloud Dancer je Pantone barvou roku 2026. Na první pohled působí jako čistě bílá, ve skutečnosti ale obsahuje jemné teplé i studené podtóny, díky kterým je harmonická a vyvážená. Patří do rodiny bílých odstínů, které v nás vyvolávají pocit nového začátku. Outfity v této barvě přitom rozhodně nemusí působit nudně. Díky práci s texturou materiálů, propracovanému střihu a jemným detailům se z Cloud Dancer stává výrazný a elegantní prvek, jenž vynikne i bez barevných kontrastů.

    Móda v kostce: Louis Vuitton má novou tvář a Sabato De Sarno napsal knihu

    Louis Vuitton rozšiřuje svůj arzenál hvězdných tváří. Za nejnovější ambasadorku jmenoval herečku Chase Infiniti. Značka oznámila také partnerství s legendárním závodem Formule 1 Monaco Grand Prix. Valentino vydává pre-fall 2026 řadu plnou ikonických Rockstud detailů a Met Gala 2026 zná své spolupředsedy. Návrhář Sabato De Sarno vydává knihu o Neapoli.

    Vánoční dress code dle módních domů. Jak by vás oblékl Chanel nebo Dior? 

    Vánoce už nesměle klepou na dveře a přípravy jedou na plné obrátky. Sváteční sezóna je jako stvořená k tomu, obléknout si outfity, které zvýrazní vaši jedinečnost a osobitý styl, či u štědrovečerního stolu dokonce na chvilku umlčí překvapené prarodiče. Každý rok přicházejí módní domy s novými trendy, jež udávají tón vánočnímu dress code a inspirují nás k tomu, abychom se během svátků cítili výjimečně.

    Vánoční wishlist vašeho oblíbeného magazínu je tu. Nové tváře, nové touhy, stejně velké sny

    Rok 2025 už má sbaleno a my opět sedíme nad seznamy přání, které se tváří nenáročně, ale ve skutečnosti by přivedly k pláči nejednoho elfího účetního. Redakce se promíchala, omladila, rozšířila a s ní se proměnily i naše dárkové ambice. Udělejte si pohodlí, realita počká. Tady je náš vánoční wishlist, v němž se opět potvrzuje, že kreativita je krásná... ale taky drahá.

    TikTok Highlights: Zimní nehty zdivočely. Hailey Bieber boří tradici

    Influencerka a podnikatelka Hailey Bieber má TikTok v hrsti. Nezáleží příliš na tom, jaký odstín tvářenky, očních stínů nebo rtěnky zvolí. Svou možná původně i bezmyšlenkovitou volbou odstartuje nový virální trend. Výjimkou nejsou ani její zimní nehty, které vyzývají tradici na souboj. Jemné třpytky nebo uhlazený glow totiž Hailey Bieber nahradila zvířecím potiskem.

    Nudný maloobchod je mrtvý. Retail prochází extrémní proměnou

    Maloobchod vstoupil do období, v němž se úspěch obchodů odvíjí od atmosféry a výrazného prostorového řešení. Zákazník sleduje autenticitu místa a reaguje na prostředí, které má charakter a jasnou identitu. Luxusní domy i fast fashion řetězce pracují s interiérem jako s nástrojem prožívání módy. Obchody se proto pod jejich vizí mění v ucelené městské události.

    Konec veganství? Trend jedné dekády tiše mizí z mainstreamu

    Ještě před světovou pandemií to vypadalo, že budoucnost patří čistě rostlinné stravě. Vzpomínáte na to, že rok 2019 byl vyhlášený rokem veganství? Dávné vize se ovšem nenaplnily a v současnosti se zdá, že veganství ustupuje nejen z běžných jídelníčků, ale také z kulturního a mediálního mainstreamu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―