Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Kamélie kam se jen podíváš! Chanel runway pro podzim a zimu 2023/24 byla ódou na nejoblíbenější květinu samotné Coco Gabrielle Chanel. Dokonalá kompozice nestárnoucí tvídové klasiky, sedmdesátkových prvků, black&white printů a samozřejmě již zmíněných kamélií lemovala celou přehlídku. Podívejte se s námi, které celebrity obklopily první řady. Jaké ready-to-wear pro letošní přehlídku zvolily i jaký byl společný, módní jmenovatel všech návštěvníků!

    Jennie

    Bravo! Virginie Viard. I’m so happy to watch such a romatic show. Big hug to Chanel. Tak okomentovala svůj včerejší post ambassadorka domu Chanel – Jennie, k-popová hvězda ze skupiny BLACKPINK. Tentokrát zvolila decentní a minimalistický outfit. Bílý, tvídový overal s perličkovým páskem a samozřejmě s malou kamélií. Look doplnila pouze černými podpatky s vyšší platformou a minimalistickým logem. Účes ozvláštnila bílými mašličkami. Parťačkou se ji stala kráska z minulého roku – černá Chanel 22 bag. V jednoduchosti je zkrátka krása!

    Penélope Cruz

    Další hvězdou z prvních řad byla Penélope Cruz. Španělskou herečku jste na Chanel přehlídkách mohli zpozorovat již několikrát. Outfit opět ve znamení tvídu. Modře žíhaný komplet saka a minisukně spojený černým, výraznějším páskem se stříbrnou sponou vypadal fantasticky. Třešničkou na dortu se stala barevná peříčka, zdobící dolní část kompletu.

    Foto: Reuters

    H. E. R.

    Odvázanější look předvedla Gabriella Sarmiento Wilson, zpěvačka známá spíše pod pseudonymem H.E.R. Mix zelené, červené a fialové podtrhuje její exotický půvab.

    Foto: Reuters

    Park Seo – joon

    Velké ovace na sociálních sítích sklidil i jihokorejský herec Park-Seo Joon. Je dalším šťastným mužem, který se může pyšnit pánským tvídovým sakem od značky Chanel. Sako bylo zdobené propracovanými detaily. Opět nechybělo decentní logo brandu i malá, bílá kamélie. O zbytek looku se postarala nesmrtelná bílá košile s černými společenskými kalhotami.

    @_alatte The Standard 🤌🏻 PSJ #parkseojoon #parisfashionweek2023 #chanelfw23 #bnsj2013 #dazedkorea ♬ untouchable (no) – sped up – cream pie

    FKA Twigs

    Ale dost bylo minimalismu! Nakonec tu pro vás máme zpěvačku FKA Twigs. Vzala totiž minimalistickou posedlost velkým obloukem. Do Grand Palais dorazila v celé paletě barev. Proplétané minišaty napojené na rolák v barvě champagne doplňoval kabátek dlouhý až po kotníky. Tvíd s roztřepeným lemem a prošívaným ramenním „obložením“ v kombinaci s korálkovým náhrdelníkem a želvovinovými náušnicemi evokoval lehký boho styl, ovlivněný R&B sférou, ve které se zpěvačka pohybuje.

    Foto: Reuters

    Zdroj: Instagram, TikTok, YouTube, WWD, Fashionista

    Celebrity Fit Check! TOP 5 outfitů z Chanel Fall-Winter 23/24 front row

    Jaro vítá nové luxusní produkty. Patří mezi ně sluneční brýle, kabelky i Espresso Martini

    Známé značky oslavují příchod jara novými produkty. Teplejší dny tak můžete přivítat se slunečními brýlemi Dior Cannage. Doplnit je můžete o trendy Colby kabelku od Michael Kors. Pro speciální příležitost si nechte šperky z nové Blue Book kolekce Tiffany & Co. a na konci dne se odměňte Espresso Martini od Emmy Chamberlain a Kendall Jenner.

    Nejpopulárnější letošní tenisky jsou Samba od Adidas. Módní svět je z nich však už otrávený

    Obuvnický gigant Adidas teprve nedávno optimisticky zvýšil celoroční prognózu svého provozního zisku o 200 milionů eur. Důvodem je enormní poptávka po takzvaných "terrace" teniskách, kterým spolehlivě vévodí trendy model Samba. Módní svět však začíná být z jeho obrovské popularity poněkud otrávený.

    Skupina Ermenegildo Zegna hlásí úspěšné prodeje. Gucci a Valentino však strádají

    Módní značky v současnosti čelí nepříznivým ekonomickým podmínkám. Překonat se je ovšem podařilo skupině Ermenegildo Zegna. V prvním letošním čtvrtletí totiž dosáhla úspěšného růstu, i když mírně zpomaleného. Naopak módní domy Gucci a Valentino zažívají o něco méně radostné chvíle.

    Diesel představil nový dokumentární seriál. Chce ukázat, že udržitelnost není nuda

    Módní značky v poslední době čím dál více usilují o to, aby svým zákazníkům dokázaly svůj závazek k větší udržitelnosti. Také proto oznámila společnost Diesel vydání nového dokumentárního seriálu. Zaměřit se má na životní cyklus denimu, od jeho zrození v továrnách až po usazení ve výkladních skříních.