Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Mezi koníčky slavných osobností už dlouho patří zakládání vlastních značek. Řada z nich brzy upadne, jiné se ale dostanou do širšího povědomí. Hity se staly například počiny jako Fenty, Rhode, Rare Beauty nebo SKIMS. S novým brandem i produkty nyní zkouší štěstí hvězdy jako Tom Holland, Blake Lively, Ashley Tisdale či Kourtney Kardashian.

    Lemme objevuje fitness trh. Značka vydala nový suplement Tone

    Značka suplementů Lemme, založená influencerkou Kourtney Kardashian Barker, není na trhu žádnou novinkou. Hvězdný brand si ovšem koncem roku připravil novinku, se kterou dobývá čím dál více populární svět fitness. Jedná se o nové gumové vitamíny, slibující při následné návštěvě posilovny dosažení plného potenciálu. Mají podpořit rýsování vysněných svalů i nastartování metabolismu.

    Zdroj: Lemme

    Do nových vod se pouští i Ashley Tisdale. Being Frenshe slibuje zdravé a voňavé vlasy

    Herečka Ashley Tisdale, známá z ikonické série filmů High School Musical, vstoupila na trh se svou značkou už v roce 2022. Odstartovala ji pomocí řady funkčních parfémů, body sprejů nebo voňavých olejů. Nyní se ovšem rozhodla své působení rozšířit, a to o speciální přípravky na vlasy. Nazývá je totiž „vlasovým wellness“, což má zdůraznit jejich holistický přístup k péči.

    Tom Holland vložil do značky vlastní příběh. Překvapil nealhokolickým pivem Bero

    Zdá se, že Tom Holland není pouze talentovaný herec, ale také podnikatel. Koncem loňského roku zveřejnil vlastní značku nealkoholického piva Bero. Postavil ji na osobním příběhu, jelikož sám nepije alkohol už od roku 2022. „Chtěl jsem pomoct lidem jako jsem já začlenit se do sociálního prostředí, ve kterém se nemusí cítit úplně vítaní,“ popsal Holland s odkazem na populární britskou kulturu pití alkoholu.

    Zdroj: Bero

    Blake Lively nezůstala u drinků. Prorazila i ve světě vlasových produktů

    Hvězda seriálu Gossip Girl, herečka Blake Lively, začala podnikat, když představila vlastní značku sody Betty Buzz. Loni ovšem odhalila svůj další projekt, a to vlasové produkty Blake Brown. Od konkurentů se odlišila nejen stylovým balením, ale také individuálním přístupem. Prozradila totiž, že na svou zlatou hřívu nikdy nepoužívá kondicionér. Místo toho střídá ob den dva různé šampony, doplněné o vyživující masku.

    Zdroj: Blake Brown

    O úspěch musí usilovat i celebrity. Slavné jméno podnik nezachrání

    Slavné osobnosti oznamují vlastní podnikatelské počiny jako na běžícím pásu. O jejich značkách je vždy, alespoň ze začátku, všude slyšet. Může se tak zdát, že je slavné jméno vše, co jim zaručí vytoužený úspěch. Ukazuje se ovšem, že k dlouhodobé prosperitě potřebují i hvězdy originální přístup nebo produkt, kterým zalepí díru na trhu. To se prozatím podařilo například zmíněnému brandu Bero nebo Blake Brown.

    Zdroje: Hypebae, New Beauty, Food and Wine, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Bero

    Celebrity dobývají i svět podnikání. Nebojí se piva, ani suplementů

    ― Reklama ―

    Mezi koníčky slavných osobností už dlouho patří zakládání vlastních značek. Řada z nich brzy upadne, jiné se ale dostanou do širšího povědomí. Hity se staly například počiny jako Fenty, Rhode, Rare Beauty nebo SKIMS. S novým brandem i produkty nyní zkouší štěstí hvězdy jako Tom Holland, Blake Lively, Ashley Tisdale či Kourtney Kardashian.

    Lemme objevuje fitness trh. Značka vydala nový suplement Tone

    Značka suplementů Lemme, založená influencerkou Kourtney Kardashian Barker, není na trhu žádnou novinkou. Hvězdný brand si ovšem koncem roku připravil novinku, se kterou dobývá čím dál více populární svět fitness. Jedná se o nové gumové vitamíny, slibující při následné návštěvě posilovny dosažení plného potenciálu. Mají podpořit rýsování vysněných svalů i nastartování metabolismu.

    Zdroj: Lemme

    Do nových vod se pouští i Ashley Tisdale. Being Frenshe slibuje zdravé a voňavé vlasy

    Herečka Ashley Tisdale, známá z ikonické série filmů High School Musical, vstoupila na trh se svou značkou už v roce 2022. Odstartovala ji pomocí řady funkčních parfémů, body sprejů nebo voňavých olejů. Nyní se ovšem rozhodla své působení rozšířit, a to o speciální přípravky na vlasy. Nazývá je totiž „vlasovým wellness“, což má zdůraznit jejich holistický přístup k péči.

    Tom Holland vložil do značky vlastní příběh. Překvapil nealhokolickým pivem Bero

    Zdá se, že Tom Holland není pouze talentovaný herec, ale také podnikatel. Koncem loňského roku zveřejnil vlastní značku nealkoholického piva Bero. Postavil ji na osobním příběhu, jelikož sám nepije alkohol už od roku 2022. „Chtěl jsem pomoct lidem jako jsem já začlenit se do sociálního prostředí, ve kterém se nemusí cítit úplně vítaní,“ popsal Holland s odkazem na populární britskou kulturu pití alkoholu.

    Zdroj: Bero

    Blake Lively nezůstala u drinků. Prorazila i ve světě vlasových produktů

    Hvězda seriálu Gossip Girl, herečka Blake Lively, začala podnikat, když představila vlastní značku sody Betty Buzz. Loni ovšem odhalila svůj další projekt, a to vlasové produkty Blake Brown. Od konkurentů se odlišila nejen stylovým balením, ale také individuálním přístupem. Prozradila totiž, že na svou zlatou hřívu nikdy nepoužívá kondicionér. Místo toho střídá ob den dva různé šampony, doplněné o vyživující masku.

    Zdroj: Blake Brown

    O úspěch musí usilovat i celebrity. Slavné jméno podnik nezachrání

    Slavné osobnosti oznamují vlastní podnikatelské počiny jako na běžícím pásu. O jejich značkách je vždy, alespoň ze začátku, všude slyšet. Může se tak zdát, že je slavné jméno vše, co jim zaručí vytoužený úspěch. Ukazuje se ovšem, že k dlouhodobé prosperitě potřebují i hvězdy originální přístup nebo produkt, kterým zalepí díru na trhu. To se prozatím podařilo například zmíněnému brandu Bero nebo Blake Brown.

    Zdroje: Hypebae, New Beauty, Food and Wine, Instagram

    ― Reklama ―

    TikTok Highlights: Tváře jako z Mrazíka. Zimní make-up diktuje omrzliny

    Uživatelé sociální sítě TikTok vyplodili další ze svých extrémně znějících make-up trendů. Tváře inspirované spáleninami po hodinách vyvalování se na sluníčku tentokrát vystřídala nová sezónní variace. Trend Frost Bitten Blush odkazuje na odstín tvářenky, za který by se nestyděla ani Marfuša z Mrazíka. Nechte své tváře pomyslně omrznout a darujte jim růžový nádech.

    Jak voní trendy sneakers? Onitsuka Tiger vydává první řadu parfémů

    Japonská značka proslulá ikonickými teniskami vstupuje do světa parfémů. Onitsuka Tiger přetvořila legendární sneakers do své první řady exkluzivních vůní. Na starost je dostal parfumér Mark Buxton, který stojí mimo jiné i za Le Labo Vetiver 46. Zlatavé lahvičky vyrobené v Provence tak spojují to nejlepší z japonské tradice, francouzské elegance a současného designu.

    Luxus v zajetí mrazu. Saint Laurent Rive Droite láká na řadu Snow Edition

    Saint Laurent Rive Droite otevírá zimní sezónu ve velkém stylu. Tentokrát kolekcí, jež nese název Snow Edition a nemůže chybět v šatníku žádného milovníka horských chat a sjezdovek. Kolekce spojuje sexy estetiku značky s prémiový zimním vybavením, kterým nepronikne ani špetka mrazu. Husí kůži budete mít jen z toho, jak dobře budete v Saint Laurent vypadat.

    Jean Paul Gaultier jako módní věštec. V roce 1999 predikoval aktuální sezónu

    Některé kolekce stárnou jako archivy. Jiné se po letech vracejí s energií, která přesně odpovídá nové chvíli. A právě řada Jean Paul Gaultier FW 1999 patří mezi ně. Je až zarážející, s jakou jistotou tehdejší styling kopíruje současný rytmus zimy. Párové siluety, promyšlené vrstvy, moderní proporce. Runway z přelomu milénia působí jako návrh letošní sezóny, jen vystřižený z jiného času. Vizionářství vzniká jako jasný důsledek schopnosti číst budoucnost s neobvyklou přesností.

    Konec veganství? Trend jedné dekády tiše mizí z mainstreamu

    Ještě před světovou pandemií to vypadalo, že budoucnost patří čistě rostlinné stravě. Vzpomínáte na to, že rok 2019 byl vyhlášený rokem veganství? Dávné vize se ovšem nenaplnily a v současnosti se zdá, že veganství ustupuje nejen z běžných jídelníčků, ale také z kulturního a mediálního mainstreamu.

    Nejkrásnější vánoční stromky Claridge’s. Znáte tradici svátečního Londýna?

    Vánoční stromky Claridge’s patří k nejkrásnějším londýnským momentům prosincové sezóny. Každý rok přetváří hotelové lobby instalace, jež přináší noblesu, fantazii a velkorysou kreativitu. Strom vždy získá podobu připomínající couture objekt a pracuje s prostorem stejně přirozeně jako šperk s tělem. Hosté přicházejí za atmosférou, která v sobě nese jasný rukopis světového návrháře. Claridge’s tak každé Vánoce startuje období, které ovlivňuje vkus i očekávání celého Londýna.

    New York opouští kožešinu. Po rozhodnutí CFDA kráčí ve šlépějích Londýna

    Kožešina má v New Yorku utrum. Tedy alespoň na jeho vyhlášeném týdnu módy. Asociace pořádající tamní fashion week, Council of Fashion Designers of America (CFDA), kontroverzní materiál oficiálně zakázala. Kopíruje tak rozhodnutí Londýna, který od jeho využívání odstoupil již v roce 2023. Zůstává ovšem otázkou, zda bude metropoli následovat i Paříž a Milán.

    Kdo obsadí volný flek u Versace? Spekulace nabírají na obrátkách

    Versace stojí na prahu další kapitoly. Po odchodu Daria Vitale se módní svět zaměřuje na tvůrce, kteří dokážou kult ikonické značky dále rozšiřovat a dát mu nový impuls. Připravenost několika výrazných osobností vytváří mimořádně živý prostor pro strategické úvahy. Představa nového vedení kreativního směru Versace rezonuje celým odvětvím. Módní dům otevírá pole pro talenty, jež umí pracovat s dramatem, elegancí a přítomností okamžiku.

    Chappell Roan zkouší novou roli. Svou tvář propůjčí MAC Cosmetics

    Popová hvězda Chappell Roan mění směr. Poté, co prohlásila, že svou tvář nepropůjčí žádné známé značce, překvapila nečekaným oznámením. Stala se totiž novou ambasadorkou MAC Cosmetics. Mezi důvody, proč změnila názor, zpěvačka uvedla sdílené hodnoty a dlouhodobou podporu, jež společnost věnuje LGBTQI+ komunitě již od svého založení v 80. letech.

    Pro nádobí až do Dubaje? Martha Stewart zve do nových butiků

    Dubaj opět potvrzuje schopnost přitahovat světové ikony. Tentokrát vítá ženu, která proměnila každodenní život v estetickou disciplínu. Martha Stewart otevřela své první samostatné obchody právě v této metropoli. Daleko od amerických předměstí, kde její značka vznikla. Do prostoru, kde se luxus chápe jako životní taktika, přináší svět poctivě navrženého domova.

    Dámské hodinky pod stromeček? Darujte moment, který trvá celý rok

    V prosinci se svět zpomalí přesně ve chvíli, kdy žena rozváže vánoční stuhu. Uvnitř dárku se objeví předmět, který na nic nečeká. Jemné kovové články sklouznou do dlaně a studený povrch pouzdra kontrastuje s všudypřítomným teplem. Dámské hodinky v tom okamžiku získají vlastní život. Zacvaknou se na zápěstí a přenesou pozornost k detailu, jenž určuje rytmus dnů i večerů. Ne jako symbol, ale spíše jako přesný tón sjednocující křehký sváteční okamžik.

    Móda v kostce: Skims vyráží do hor s The North Face a Miu Miu je značkou roku

    Společnost Skims vrací na scénu svou úspěšnou spolupráci s The North Face. Novou kolekci představil i Ralph Lauren, tentokrát ji ovšem věnoval americkým olympijským sportovcům. Nike odhalil model Air Force 1 Bouclé, odkazující na Chanel Graffiti Bag. Bottega Veneta oslaví Vánoce s luxusním koktejlovým setem a Miu Miu je dle platformy Lyst značkou roku.

    Shay Mitchell uvádí dětskou kosmetiku Rini. Je rozkošná, nebo nebezpečná? 

    Herečka Shay Mitchell uvedla na trh kosmetickou řadu Rini, která okamžitě vzbudila smíšené reakce. Produkty jsou totiž určeny výhradně pro děti od 3 do 12 let. Řada proto rozdělila internet. Je doopravdy nutné, aby děti od tak ranného věku pečovaly o svou pleť, nebo jde jen o další marketingový tah? Rini se stává jedním z nejdiskutovanějších debutů roku. 

    Rekapitulace místo přátelství. Past jménem catch-up přechází z TikToku do reality

    Na TikToku frčí videa typu „let’s catch up“, v nichž tvůrci shrnují svůj život do pár minut. Jenže kultura rychlých updatů se nenápadně přesouvá i do offline světa. Přátelství dospělých se mění v sérii „catch-up schůzek“, které připomínají malé status meetingy víc než chvíle opravdového propojení. A právě sociální síť TikTok trend nejen pojmenovala, ale i normalizovala.

    Milán zdobí luxusní kluziště. Na svědomí ho má hotel z dílny Ferragamo

    Vánoční duch posedl také italské hlavní město módy. Milán tentokrát ozdobilo luxusní sváteční kluziště z dílny módního domu Ferragamo. Rozzářilo dvůr jeho věhlasného hotelu Portrait. Koncept The Gift však letos o Vánocích přináší mnohem více. Návštěvníci mohou po odložení bruslí ochutnat to nejlepší z tamní gastronomie nebo nakoupit dárky v tamních pop-upech.

    Velkolepé návraty do USA. Módní domy na jaře ovládnou Severní Ameriku

    Příští rok se vykresluje jako okamžik, kdy se Spojené státy změní v epicentrum globální módy. Chanel míří do New Yorku, Dior do Los Angeles a Moncler do zasněženého Aspenu. Gucci přistává na Manhattanu, zatímco Louis Vuitton volí stejnou metropoli jako symbolický bod návratu. Severní Amerika se stává místem, kde evropské domy nacházejí staronový rytmus. Každá z prezentací posouvá atmosféru země do vlastního vizuálního jazyka a dodává jarní sezóně jedinečný americký puls.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―