Více

    ― Reklama ―

    Youtuberku a influencerku Emmu Chamberlain zná snad každý zástupce generace Z. Není se čemu divit, na vrcholu své kariéry oslovila tvorbou, se kterou mohl souznít téměř každý. V posledních letech se i proto z tak trochu neohrabané teenagerky stala hvězda módních kampaní a Met Gala. Přesto ale nyní čelí sílící kritice svých dlouholetých fanoušků.

    Úspěch youtuberky Emmy Chamberlain je nutné chápat v kontextu doby, ve které se vyšplhala na vrchol. Tehdy začala v době toxicky „perfektních“ influencerů vytvářet překvapivě realistická videa, se kterými se snadno ztotožnil téměř každý. Ať už se jednalo o nadměrnou konzumaci kávy, rozcuchané drdoly, nenávist ke škole, nebo necenzurované krkání, Emma uměla být zkrátka svá.

    Snadno si tak získala publikum, které do té doby bylo zvyklé na přehnaně upravené a do dokonalosti zeditované vlogery. Její image se ovšem začala měnit spolu s její kariérou. V 17 letech se sama odstěhovala do Los Angeles a netrvalo dlouho a začala se objevovat na největších módních přehlídkách a v kampaních luxusních značek jako Calvin Klein, Lancôme, Louis Vuitton nebo Cartier.

    Spolu s proměnou životního stylu začala své obrysy měnit i její tvorba. Najednou nedávalo smysl, aby Emma točila stejné vlogy, v nichž uměla magicky proměnit běžné nebo nudné chvilky každodenního života v zábavnou show. Nejspíše i z toho důvodu se Emma obrátila k jiným projektům. Založila vlastní značku kávy s názvem Chamberlain Coffee a úspěšný Spotify podcast Anything Goes.

    Fanouškům Chamberlain vadí odtrženost od reality. Na novou Emmu si ale musí zvyknout

    V uplynulém roce ovšem internet zaplavily nepříliš pozitivní reakce Emminých dlouholetých fanoušků. Většina z nich poukazuje na to, jak hrozně moc se od kdysi vlivné vlogerky cítí vzdálení. Vadí jim totiž, že ve svém podcastu filozofuje, a to bez titulu, kterým by své poznámky podložila. Jiní zase její obsah kritizují jako bezvýznamný a „prázdný“. Dalším připadá Emma odtržená od reality.

    Není ovšem příliš logické požadovat po Emmě titul z filozofie nebo psychologie. V anotaci svého podcastu jasně zdůrazňuje, že jednotlivé epizody odrážejí její neustálý tok myšlenek, tak jako kdysi činily úspěšné vlogy. Dává naopak smysl, že se od ní její kdysi oddaní fanoušci, často ženy stejného věku, cítí odtržení. Jejich životy, plné studia, splácení dluhů a práce, zkrátka vypadají zcela odlišně.

    Je ale neférové od Emmy žádat, aby stále poskytovala zrcadlo běžného života. Ten její se totiž od základů změnil. Zdá se také pošetilé od dvaadvacetileté youtuberky očekávat filozofické vhledy či psychologické rady. Dlouholetým fanouškům tak nezbývá, než Emmu přijmout takovou, jaká je. Její humor a postoj k životu totiž zůstávají stejné. Jen je možná o trochu těžší je v ní najít.

    Zdroje: Russh, The New York Times, Rolling Stone, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Emma Chamberlain čelí kritice fanoušků. Stala se z ní zhasínající hvězda internetu?

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Youtuberku a influencerku Emmu Chamberlain zná snad každý zástupce generace Z. Není se čemu divit, na vrcholu své kariéry oslovila tvorbou, se kterou mohl souznít téměř každý. V posledních letech se i proto z tak trochu neohrabané teenagerky stala hvězda módních kampaní a Met Gala. Přesto ale nyní čelí sílící kritice svých dlouholetých fanoušků.

    - Reklama -

    Úspěch youtuberky Emmy Chamberlain je nutné chápat v kontextu doby, ve které se vyšplhala na vrchol. Tehdy začala v době toxicky „perfektních“ influencerů vytvářet překvapivě realistická videa, se kterými se snadno ztotožnil téměř každý. Ať už se jednalo o nadměrnou konzumaci kávy, rozcuchané drdoly, nenávist ke škole, nebo necenzurované krkání, Emma uměla být zkrátka svá.

    Snadno si tak získala publikum, které do té doby bylo zvyklé na přehnaně upravené a do dokonalosti zeditované vlogery. Její image se ovšem začala měnit spolu s její kariérou. V 17 letech se sama odstěhovala do Los Angeles a netrvalo dlouho a začala se objevovat na největších módních přehlídkách a v kampaních luxusních značek jako Calvin Klein, Lancôme, Louis Vuitton nebo Cartier.

    Spolu s proměnou životního stylu začala své obrysy měnit i její tvorba. Najednou nedávalo smysl, aby Emma točila stejné vlogy, v nichž uměla magicky proměnit běžné nebo nudné chvilky každodenního života v zábavnou show. Nejspíše i z toho důvodu se Emma obrátila k jiným projektům. Založila vlastní značku kávy s názvem Chamberlain Coffee a úspěšný Spotify podcast Anything Goes.

    - Reklama -

    Fanouškům Chamberlain vadí odtrženost od reality. Na novou Emmu si ale musí zvyknout

    V uplynulém roce ovšem internet zaplavily nepříliš pozitivní reakce Emminých dlouholetých fanoušků. Většina z nich poukazuje na to, jak hrozně moc se od kdysi vlivné vlogerky cítí vzdálení. Vadí jim totiž, že ve svém podcastu filozofuje, a to bez titulu, kterým by své poznámky podložila. Jiní zase její obsah kritizují jako bezvýznamný a „prázdný“. Dalším připadá Emma odtržená od reality.

    Není ovšem příliš logické požadovat po Emmě titul z filozofie nebo psychologie. V anotaci svého podcastu jasně zdůrazňuje, že jednotlivé epizody odrážejí její neustálý tok myšlenek, tak jako kdysi činily úspěšné vlogy. Dává naopak smysl, že se od ní její kdysi oddaní fanoušci, často ženy stejného věku, cítí odtržení. Jejich životy, plné studia, splácení dluhů a práce, zkrátka vypadají zcela odlišně.

    Je ale neférové od Emmy žádat, aby stále poskytovala zrcadlo běžného života. Ten její se totiž od základů změnil. Zdá se také pošetilé od dvaadvacetileté youtuberky očekávat filozofické vhledy či psychologické rady. Dlouholetým fanouškům tak nezbývá, než Emmu přijmout takovou, jaká je. Její humor a postoj k životu totiž zůstávají stejné. Jen je možná o trochu těžší je v ní najít.

    Zdroje: Russh, The New York Times, Rolling Stone, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Hermès zkoumá nové vody. Uvažuje o vlastní haute couture kolekci

    Haute couture představuje ve světě módy nejvyšší schodek na stupni vítězů. Dosáhnout takové excelence, která tvorbu vysoké módy umožní, proto není snadným úkolem. Pustit se do něj ovšem hodlá módní dům Hermès. Jeho ředitel Axel Dumas v pátek prohlásil, že by značka mohla na Pařížském týdnu haute couture zazářit už v roce 2026 nebo 2027.

    Móda v kostce: Značky odhalují slavné tváře a Londýn vítá nováčka

    Módní společnosti vítají jaro pomocí čerstvých tváří. Řada z nich totiž představila nové ambasadory. Herečka Philippine Leroy-Beaulieu září ve špercích Pomellato a herečka Eiza González zase v kouscích od David Yurman. Značka De Beers pro změnu spolupracuje s modelkou Adwoa Aboah. Londýnský týden módy pak vítá nový brand Songs of Siren.

    Jacquemus na vrcholu. Kromě milovaných reklamních kampaní zazáří i vlastní kosmetikou

    Návrháři Simonu Porte Jacquemus se splnil sen. Po usilovném hledání konečně našel vhodného investora pro svou nezávislou pařížskou značku. Důvodů na oslavu je ovšem více, výsledkem exkluzivního partnerství s konglomerátem L'Oréal bude totiž kromě menšinového podílu i exkluzivní beauty řada Jacquemus.

    Napříč pouští z pohodlí luxusu. Střední východ chystá první pětihvězdičkový vlak

    Luxusní cestování nabývá nových rozměrů. Saudská Arábie plánuje výstavbu prvního pětihvězdičkového vlaku, brázdícího Střední východ. Cestující budou mít na 1300 kilometrů dlouhé cestě možnost spatřit dechberoucí krásy pouště, a to z pohodlí toho nejmodernějšího luxusu. Vlak s názvem Dream of the Desert tak nabízí zcela unikátní zážitek.

    Dívejte se na svět se stylem. Zbystřete pomocí letošních trendy brýlí

    Brýle už dávno nejsou jen nezbytným pomocníkem. Především v posledních sezónách slavné módní domy zařídily, aby se z nich stal také klíčový doplněk. Stejně jako jiné součásti šatníku, také ony však spadají pod přísný diktát trendů. Letos tedy zazáříte jak v maximalistických obroučkách, tak retro pilotkách nebo klasicky kulatých rámech.

    Michael Kors zná potřeby moderní ženy. Nabídl novou tvář minimalismu

    Newyorský týden módy skončil. Jednou z posledních přehlídek očekávané události se stala ta z dílny Michael Kors. Návrhář v kolekci pro letošní podzim a zimu opět dokázal, že dokonale rozumí potřebám moderní ženy. Jeho návrhy totiž lákaly na svou funkčnost i pohodlnost. Nečekaná hra s texturami pak pozvedla minimalismus na novou úroveň.

    Přichází čas na detaily. Stylové hodinky podtrhnou jarní eleganci

    S blížícím se jarem přichází nové možnosti kombinování doplňků. Oblíbeným ozvláštněním looku jsou mimo jiné hodinky, jejichž popularita letos roste, především pak těch analogových. Návrháři v letošních kolekcích představili pár zajímavých kousků, které snadno pozvednou outfit na novou úroveň. Nechybí divoké barvy ani retro styl.

    Když luxus potká rychlost. Louis Vuitton mění pravidla hry Formule 1

    Světy vysokorychlostního motorsportu a luxusní módy se nikdy nepřiblížily tak těsně jako nyní. Louis Vuitton oficiálně vstoupil do partnerství s Formulí 1. Desetiletá smlouva přinese nejen proměnu vizuální identity sportu, ale i redefinici vztahu módy a automobilismu. Nový krok potvrzuje rostoucí důležitost sportu pro módní průmysl. 

    Newyorské klasiky opět zazářily. Úspěch sklidil Coach, Tory Burch i Carolina Herrera

    Týden módy v New Yorku je v plném proudu. Po rušném víkendu odhalily řady další stálice hlavního amerického města módy. Tory Burch zabrousila do sportswear a potvrdila svou fascinaci praktičností. Coach oslnil pohledem do minulosti a módní dům Carolina Herrera představil vlastní pojetí podzimu. Místo spadaných listů věnoval show květinám.

    Řekněte své ano v souladu s trendy. Svatební šaty letos nosí korzety a hladkou siluetu

    Máloco je na seznamu příprav nejdůležitějšího dne tak vzrušující jako svatební šaty. Některé nevěsty mají hned jasno, jiné si dávají s volbou "těch pravých" na čas. Jestliže patříte do druhé skupiny, možná oceníte nápovědu v podobě letošních očekávaných trendů. Dobrou zprávou je, že si na své přijdou minimalistky i milovnice extravagantních prvků.

    New York pohltil týden módy. Odráží současné dění i moderní minimalismus

    Móda zaplavila ulice New Yorku. Metropole přivítala další sezónu fashion weeku, který neoficiálně zahájil už Marc Jacobs. V uplynulých dnech však své přehlídky odhalily také značky jako Calvin Klein, Altuzarra, Khaite či Prabal Gurung. Některé ve svých kolekcích zachytily pocity ze současného dění, jiné se mu naopak snažily uniknout.

    Véronique Nichanian působí u Hermès již 36 let. Redefinuje význam pánské módy

    Většina velkých módních domů je neodmyslitelně spjata se jmény kreativních ředitelů, kteří přicházejí a odcházejí v pravidelném rytmu sezón. U Hermès je tomu jinak. Véronique Nichanian, kreativní ředitelka pánské divize, u značky působí už 36 let. Je také nejdéle sloužící kreativní ředitelkou v oboru, která nemá brand nesoucí její jméno.

    Pryč s nevzhlednou výbavou. I z oblečení do přírody můžete vytvořit stylový outfit

    Procházky do přírody, běhání po horách či toulání se lesem. Aktivity tohoto typu výborně vyčistí hlavu a nezáleží na tom, jak u nich zrovna vypadáte. Právě proto umí být osvobozující. Pokud se ale při výšlapech chcete cítit stylově, nebo výlet plánujete zkombinovat s návštěvou města, existuje i oblečení do přírody bez prapodivných barev a tvarů.

    Zabodujte na všech frontách. Trendy activewear vynosíte i mimo posilovnu

    Outfity na cvičení už dávno nepatří jen do posilovny nebo na tenisový kurt. Trendy letošního roku otevírají activewear dveře do světa tradiční módy. Naučte se kombinovat sportovní kousky tak, že si je zamilujete i mimo potem prosycené hodiny cvičení. Na vyšší úroveň je vynesou vypasované kožené bundy, balletcore nebo jen správně zvolený střih.

    Svatba jako z módního mola. Aktuální haute couture návrhy oblečou i nevěsty

    Součást nejnovějších haute couture přehlídek tvořily rovněž svatební šaty. Tradičně zapadají do zastřešujících témat daných kolekcí, a tak vždy představují uchvacující různorodou nabídku. V řadách pro letošní jaro se objeví jak punkové modely, tak elegantní klasika. Chybět nebudou ani kousky inspirované baletem či Blízkým východem.

    Virální Dubai Chocolate zaplavila internet. Barvu pistácie vynosíte na kabátě i jako oční stíny

    Na první pohled ničím speciální čokoláda zbořila internet. Trend, dle kterého tvůrci i jejich diváci ochutnávají křupavou čokoládu s pistáciovým vnitřkem, se rozšířil i do Česka. Pistácie nyní okupují hlavní složky parfémů či speciálních edic káv a jejich barva inspiruje fashion a beauty značky. Naučte se výtvory se sladkým podtónem kombinovat.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―