More

    Černobílé fotografie nejnovější kampaně značky Calvin Klein mají zachytit sebevědomí i smyslnost světově proslulých sportovkyň. V projektu nazvaném Calvins or Nothing představují především nejznámější kousky z řady spodního prádla.

    Nejnovější kampaň módní společnosti Calvin Klein oslavuje sílu, zranitelnost i atletiku. Fotografie pro další sérii Calvins or Nothing tentokrát nafotila Brianna Capozzi. Světově známé sportovkyně se rozhodla postavit před bílé pozadí. Nechala tak vyniknout nejen jednotlivé kousky luxusní značky, ale také jejich individualitu. Cílem podobných kampaní je totiž dovolit známým osobnostem vtisknout do oblečení vlastní styl.

    Fotografka pak zvolila dvojí taktiku a sportovkyně fotila z dálky i na blízko. V prvním případě nechala vyniknout jejich více „atletické“ já, promítající se také do návrhů od Kleina. Na detailních portrétech zase ukázala jejich „autentickou“ verzi, která je nejen více nespoutaná, ale také intimní. Výsledné fotografie pak dovolují odhalit jak jejich sebevědomí, tak smyslnost.

    Pro účast na kampani si značka Calvin Klein vybrala profesionální hráčky fotbalu. Patří mezi ně například americká olympijská zlatá medailistka Alex Morgan nebo Angličanka Chloe Kelly. Přidala se k nim rovněž francouzská hráčka fotbalu Kenza Dali nebo japonská olympijská stříbrná medailistka Mana Iwabuchi. Pátou „modelkou“ se stala australská hráčka Mary Fowler.

    Na fotkách sportovkyně předvedly nejvíce ikonické kousky Calvin Klein

    Mezi předváděné kousky pak patří základní návrhy Calvin Klein, a to včetně nejnovějšího moderního prádla z bavlny. Sportovkyně pak ale oblékly také různé modely džínů, například ty s vysokým pasem, 90s „rovné“ nebo bootcut. Outfity doplnily také klasickými nebo cropped bundami a ikonickými tričky s logem známé značky. Kampaní tak navázaly na několik projektů z uplynulých měsíců.

    Například v květnu totiž společnost Calvin Klein zveřejnila fotografie připravené speciálně na oslavu LGBTQI+ komunity. Zazářila na nich herečka Amandla Stenberg a herec Brandon Flynn. V březnu zase značka odhalila projekt s hvězdami, jako je Jennie Kim ze skupiny Blackpink, Kendall Jenner, FKA Twigs, Michael B. Jordan nebo Aaron Taylor-Johnson.

    Zdroj: VMagazine, WWD, Fashion Network, Instagram, YouTube

    Calvin Klein oslavuje sílu i zranitelnost. Do nejnovější kampaně obsadil světoznámé sportovkyně

    Vlakem Belle Epoque zpátky v čase. Nasedněte do skutečné hvězdy proslulé švýcarské železnice

    Máte chuť si trochu zacestovat v čase? Pod luxusním cestováním si obvykle představíme soukromé tryskáče, jachty nebo sporťáky. Ale co exkluzivní, romantická cesta vlakem Belle Epoque, která vás přenese uprostřed švýcarských Alp do zlaté éry Orient Expressu.

    Paříž zhlédla další přehlídky. Na scénu nastoupil Marni, Dries Van Noten, Courrèges i Rahul Mishra

    Návštěvníci Pařížského týdne módy si užili další vysoce očekávané přehlídky. Patřila mezi ně minimalistická a elegantní show značky Courrèges. Oceněná byla ovšem i show indického návrháře Rahul Mishra, která přinesla paletu pestrých barev. Úspěšnou premiéru pak oslavila společnost Marni. V Paříži totiž prezentovala poprvé. Van Dries Noten zase překvapil eklektickými variantami klasických kousků.

    It bags jako investice: Které modely od Fendi se vyplatí?

    Absolutně nejprodávanější kabelkou značky Fendi je s největší pravděpodobností legendární Baguette. Po svém debutu v 90. letech způsobila značný rozruch a je často označována za první it bag moderní éry. Značka sama mimo jiné aktivně rozšiřuje své portfolio o další úspěšné modely. Pojďte se s námi podívat, které kabelky mohou představovat nový investiční kousek do vašeho šatníku.

    Nová kolekce Dior komentuje postavení ženy ve společnosti. Využívá symboly čarodějnictví i archivní návrhy

    Maria Grazia Chiuri představila další "rebelskou" přehlídku módního domu Dior. Do kolekce převážně černé barvy zahrnula prvky čarodějnictví, které měly za úkol reflektovat pozici ženy ve společnosti. Návrhářka tak chtěla ironicky poukázat na to, jak jsou v nadále hlavně maskulinním světě chápány. Zapojila ale také motivy typické pro luxusní značku i elegantní archivní návrhy.