Více

    ― Reklama ―

    Černobílé fotografie nejnovější kampaně značky Calvin Klein mají zachytit sebevědomí i smyslnost světově proslulých sportovkyň. V projektu nazvaném Calvins or Nothing představují především nejznámější kousky z řady spodního prádla.

    Nejnovější kampaň módní společnosti Calvin Klein oslavuje sílu, zranitelnost i atletiku. Fotografie pro další sérii Calvins or Nothing tentokrát nafotila Brianna Capozzi. Světově známé sportovkyně se rozhodla postavit před bílé pozadí. Nechala tak vyniknout nejen jednotlivé kousky luxusní značky, ale také jejich individualitu. Cílem podobných kampaní je totiž dovolit známým osobnostem vtisknout do oblečení vlastní styl.

    Fotografka pak zvolila dvojí taktiku a sportovkyně fotila z dálky i na blízko. V prvním případě nechala vyniknout jejich více „atletické“ já, promítající se také do návrhů od Kleina. Na detailních portrétech zase ukázala jejich „autentickou“ verzi, která je nejen více nespoutaná, ale také intimní. Výsledné fotografie pak dovolují odhalit jak jejich sebevědomí, tak smyslnost.

    Pro účast na kampani si značka Calvin Klein vybrala profesionální hráčky fotbalu. Patří mezi ně například americká olympijská zlatá medailistka Alex Morgan nebo Angličanka Chloe Kelly. Přidala se k nim rovněž francouzská hráčka fotbalu Kenza Dali nebo japonská olympijská stříbrná medailistka Mana Iwabuchi. Pátou „modelkou“ se stala australská hráčka Mary Fowler.

    Na fotkách sportovkyně předvedly nejvíce ikonické kousky Calvin Klein

    Mezi předváděné kousky pak patří základní návrhy Calvin Klein, a to včetně nejnovějšího moderního prádla z bavlny. Sportovkyně pak ale oblékly také různé modely džínů, například ty s vysokým pasem, 90s „rovné“ nebo bootcut. Outfity doplnily také klasickými nebo cropped bundami a ikonickými tričky s logem známé značky. Kampaní tak navázaly na několik projektů z uplynulých měsíců.

    Například v květnu totiž společnost Calvin Klein zveřejnila fotografie připravené speciálně na oslavu LGBTQI+ komunity. Zazářila na nich herečka Amandla Stenberg a herec Brandon Flynn. V březnu zase značka odhalila projekt s hvězdami, jako je Jennie Kim ze skupiny Blackpink, Kendall Jenner, FKA Twigs, Michael B. Jordan nebo Aaron Taylor-Johnson.

    Zdroj: VMagazine, WWD, Fashion Network, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Calvin Klein oslavuje sílu i zranitelnost. Do nejnovější kampaně obsadil světoznámé sportovkyně

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Černobílé fotografie nejnovější kampaně značky Calvin Klein mají zachytit sebevědomí i smyslnost světově proslulých sportovkyň. V projektu nazvaném Calvins or Nothing představují především nejznámější kousky z řady spodního prádla.

    - Reklama -

    Nejnovější kampaň módní společnosti Calvin Klein oslavuje sílu, zranitelnost i atletiku. Fotografie pro další sérii Calvins or Nothing tentokrát nafotila Brianna Capozzi. Světově známé sportovkyně se rozhodla postavit před bílé pozadí. Nechala tak vyniknout nejen jednotlivé kousky luxusní značky, ale také jejich individualitu. Cílem podobných kampaní je totiž dovolit známým osobnostem vtisknout do oblečení vlastní styl.

    Fotografka pak zvolila dvojí taktiku a sportovkyně fotila z dálky i na blízko. V prvním případě nechala vyniknout jejich více „atletické“ já, promítající se také do návrhů od Kleina. Na detailních portrétech zase ukázala jejich „autentickou“ verzi, která je nejen více nespoutaná, ale také intimní. Výsledné fotografie pak dovolují odhalit jak jejich sebevědomí, tak smyslnost.

    Pro účast na kampani si značka Calvin Klein vybrala profesionální hráčky fotbalu. Patří mezi ně například americká olympijská zlatá medailistka Alex Morgan nebo Angličanka Chloe Kelly. Přidala se k nim rovněž francouzská hráčka fotbalu Kenza Dali nebo japonská olympijská stříbrná medailistka Mana Iwabuchi. Pátou „modelkou“ se stala australská hráčka Mary Fowler.

    - Reklama -

    Na fotkách sportovkyně předvedly nejvíce ikonické kousky Calvin Klein

    Mezi předváděné kousky pak patří základní návrhy Calvin Klein, a to včetně nejnovějšího moderního prádla z bavlny. Sportovkyně pak ale oblékly také různé modely džínů, například ty s vysokým pasem, 90s „rovné“ nebo bootcut. Outfity doplnily také klasickými nebo cropped bundami a ikonickými tričky s logem známé značky. Kampaní tak navázaly na několik projektů z uplynulých měsíců.

    Například v květnu totiž společnost Calvin Klein zveřejnila fotografie připravené speciálně na oslavu LGBTQI+ komunity. Zazářila na nich herečka Amandla Stenberg a herec Brandon Flynn. V březnu zase značka odhalila projekt s hvězdami, jako je Jennie Kim ze skupiny Blackpink, Kendall Jenner, FKA Twigs, Michael B. Jordan nebo Aaron Taylor-Johnson.

    Zdroj: VMagazine, WWD, Fashion Network, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Utečte před vedrem do kin. Léto nabízí potenciální filmové hity

    Horké letní dny bohužel nelze všechny strávit na pláži, jen kousek od chladivých vln průsvitného moře. Pokud toužíte po útěku od vlezlého vedra, schovejte se do kin, kde na vás čekají potenciální hity letošního léta. Nabídka chystaných filmů má vše, co si můžete přát, od napínavých hororů přes klasické thrillery až po hravé komedie.

    Jonathan Bailey pobláznil internet. Boduje na filmové i módní scéně

    Hvězda seriálu Bridgerton a muzikálu Wicked Jonathan Bailey je novou módní ikonou. Herec si získal přízeň internetu již díky svému charisma a úspěšným rolím. V poslední době na sebe ovšem strhává pozornost také kvůli překvapivým outfitům. Zabodoval díky žabkám a kšiltovce na červeném koberci, ale i brýlím z nového snímku Jurassic World Rebirth.

    Ohlédnutí za Prada menswear SS26. Nepovedená kolekce, nebo návrat k tradici?

    Módní dům Prada se na Milánském týdnu módy rozhodl šeptat, zatímco jiní křičí. Jeho pánská kolekce pro jaro a léto 2026 představila posun od okázalé síly k introspektivnímu klidu. Jenže někdy se i šepot může zdát hlučný. Hlavně, když od něj čekáte něco víc. Reakce na řadu jsou spíše rozporuplné a my popravdě nevíme, na jakou stranu se přiklonit. 

    Donatella opouští svůj trůn. S Versace se rozloučila poslední kampaní

    Italský módní dům Versace již na jaře oznámil to, co už bylo dlouho jasné. Dosavadní kreativní ředitelka značky Donatella Versace se rozhodla odejít ze své pozice. Místo toho zaujme roli globální ambasadorky a svůj trůn přenechá talentovanému návrháři Dariu Vitale. Designérka se nyní oficiálně loučí, a to pomocí poslední kampaně.

    Snídaně jako nejdůležitější jídlo dne. Longevity odborníci nesouhlasí

    Na snídani má každý názor. Někdo ji miluje, jiný považuje za ztrátu času. Někdo snídá hned po probuzení, jiný ranní rituál nechá až na jedenáctou, nebo ho nepodstoupí vůbec. Zatímco večeře je společenská událost a oběd čas na pauzu, snídaně bývá často přehlížená. Ale právě v tom tkví její kouzlo. Není o pravidlech, ale o zvyku. A přitom je to právě první jídlo dne, které ukrývá sílu určit, jak se budete cítit celý den.

    Dries Van Noten, Yohji Yamamoto i Rick Owens. Pařížský týden módy nekončí

    Paříž zaplavila móda a nikam se nechystá. Tamní týden pánské módy ještě nekončí. Řadu pro jaro a léto roku 2026 představil například Rick Owens, který modely v dekonstruovaných návrzích nechal projít vodou. Dries Van Noten odhalil první pánskou kolekci nového kreativního ředitele Juliana Klausner a Yohji Yamamoto zreflektoval současné dění.

    Pánové, sandály jsou povoleny. Dokonce i s ponožkami

    Letní sezóna 2025 přináší pro pánská chodidla jednu jasnou zprávu. Ukazovat prsty je naprosto v pořádku. Z červených koberců mizí lakované polobotky, místo nich nastupují páskové sandály, Birkenstocks, a dokonce i žabky od luxusních značek. Jonathan Bailey se v Londýně ukázal v minimalistických flip flops od The Row, zatímco Simon Baker si v Sardinii vystačil s Birkenstock Kyoto. 

    Sardinky dobývají pevninu. Staly se nejnovější obsesí letošního léta

    Sociální síť TikTok vytvořila další trend inspirovaný jídlem. Letošní léto však tentokrát nepohltí roztomilé ovoce nebo zelenina, ale sardinky. Postupně se začaly objevovat na plakátech, obalech telefonů, plážových taškách i oversized tričkách. Ukazují nejen trvající oblibu "coastal" a "fisherman" estetik, ale rovněž touhu po osobitosti a letní hravosti.

    Móda v kostce: Skims sní o Euro Summer a Mugler naverboval Sharon Stone

    Léto je v plném proudu a značka Skims nezůstává pozadu. Letošní kolekci plavek vytvořila ve stylu "Euro Summer" spolu s Robertem Cavalli. Rick Owens chystá výstavu v Paříži a Fendi pokračuje v hledání nového vedení. Mugler vydal speciální kampaň s Sharon Stone a Meghan Markle odhalila nové letní produkty z dílny své společnosti As Ever.

    Peklo nejspíše zamrzlo. Demna se údajně loučí s oversized střihy

    Oversized silueta, která během poslední dekády dominovala módním přehlídkám i městským ulicím, zřejmě přichází o jednoho ze svých nejvlivnějších zastánců. Návrhář Demna Gvasalia, přední tvůrce této estetiky, totiž naznačuje, že se od objemných tvarů odklání. Nejde přitom o náhlý rozmar, ale o promyšlený posun. Svět módy je totiž cyklický, a co bylo kdysi revoluční, se dnes stává konformním.

    Make-up ovládla znamení zvěrokruhu. Léto diktuje hravé experimenty

    Generace Z prahne po autenticitě, personalizaci a individuálních zážitcích. Její potřeby odráží rovněž současné trendy, například v podobě hravých přívěsků. Touha po jedinečnosti ovšem prostoupila i do světa make-upu. Není proto překvapením, že létu povládne takzvaný astrology make-up, tedy look odkazující na znamení zvěrokruhu.

    Paříž přebírá štafetu. Fashion week odstartoval Louis Vuitton i Saint Laurent

    Po Milánském týdnu pánské módy přichází na řadu Paříž. Francouzská metropole se v úterý zaplnila milovníky módy, vyhlížejícími hned několik očekávaných přehlídek. Fashion week odstartoval mimo jiné módní dům Louis Vuitton, jenž tentokrát čerpal inspiraci z Indie. Úspěšnou show plnou lákavé palety barev představil také Saint Laurent.

    Jeden velký festival. Outfity na letní koncerty vybízí k hravosti

    Festivalový dress code se za poslední roky výrazně posunul. Klasické šortky a květinové věnečky svoji slávu už zažily, přesto pořád platí, že festival je místo pro vyjádření kreativity. Naštěstí existuje mnoho různých stylů, kterými se inspirovat, aniž by bylo nutno slevovat třeba i z nároků na pohodlí. Stačí si vybrat pro vás perfektní estetiku.

    Chcete se oblékat jako princezna Diana? Nikdy to nebylo jednodušší

    Existují módní ikony, jejichž styl neztrácí dech ani dekády po jejich odchodu. Princezna Diana patří k těm, které se nevpisují jen do historie šlechtických rodů, ale i do šatníků žen napříč generacemi. Její kombinace elegance, odvahy a autenticity nastavila laťku tak vysoko, že dodnes inspiruje módní návrháře, celebrity i milovníky módy. Nyní přichází okamžik, kdy se od inspirace můžete posunout k realitě. Aukční dům Julien’s Auctions nabízí šaty, kabáty a doplňky, kdysi patřící Dianě.

    Na prstech lžičky, na krku nesourodé perly. V létě zazáří šperky s historií

    Letos v létě se tradice setká s individualitou. Čím větší příběh se za šperkem skrývá, tím lépe. V popředí stojí kousky spojené s bohatou historií, ať už jde o původně zásnubní prsteny ze lžiček, perly staré několik tisíciletí, nebo výrazné náramky inspirované starověkými civilizacemi. S letošními trendy šperky podpoříte udržitelnost, ale zároveň najdete prostor pro hravost a doplnění osobitého stylu. 

    Výstup z komfortní zóny. Make-up tutoriály nabourají zavedenou rutinu

    Zavedená rutina má své kouzlo. Ale stejně jako máme s nově přicházející sezónou tendence obměnit šatník, i kosmetická taštička si občas žádá čerstvý impulz. Na stálicích není nic špatného, ale make-up často nabízí víc, než na co jsme byly celé ty roky zvyklé. S vystoupením z komfortní zóny pomohou drobnosti, ale také trendy TikTok video.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―