Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Návrhář Daniel Lee představil svou první kolekci pro Burberry, která oslavuje dědictví značky a britskost, v pondělí 20. února během londýnského fashion weeku. A všechno je jinak. Charakteristický trenčkot Burberry byl přepracován s klopami z umělé kožešiny. Divoké barevné kombinace i dominantní potisky. Podívejte se s námi, jak královské Burberry odstartovalo novou image a překročilo tak dlouholetý stereotyp.

    Nová éra, nové logo…

    Nového loga jste si mohli všimnout již na začátku měsíce. Z monogramu TB (Thomas Burberry) nebo z klasického nápisu se přešlo na staré logo – jezdce na koni. Burberry dokonce smazalo všechny své dosavadní fotky na instagramovém profilu a začalo s novým pláštěm. Na každé fotce se nyní „staronové“ logo nachází.

    Daniel Lee se rozhodl původní logo lehce předělat, nejvíc se blíží k modelu z roku 1901. Rytíř v ruce drží kopí s nápisem Prorsum, což znamená vpřed. V devadesátých letech se k logu Burberry přidávalo ještě ‘s, tedy Burberry’s. Podle dostupných informací se ale tento název nepoužije už nikdy.

    Ready To Wear – Fall/Winter 2023/24

    Nejnovější debutová přehlídka se konala, jak jinak, než v Londýně, srdci Velké Británie. Daniel Lee nás snad nejvíce překvapil vybranými barvami. Jde o naprostou revoluci, tolik barev jsme u Burberry nikdy neviděli. Takovou spoustou krásných odstínů se žádná kolekce nehemžila celých 167 let. Čekali jsme cokoliv. Avšak zářící barvy jsme neočekávali vůbec. Ikonický „checked print“ Daniel zachoval, pouze ho zvětšil. Umělých kožešinových prvků v celé kolekci najdete také mnoho. Například žlutý kabát s kožešinovým límcem je pro Burberry naprosto přelomovým momentem v celé historii značky.

    Zaujaly nás i velké potisky na tričkách, několik let se jim značky obloukem vyhýbaly. Zvířecí motivy jsou u Burberry také bezkonkurenční. Jde o velmi originální kolekci, například pánský svetr prošívaný barevným peřím jsme zatím neviděli nikde.

    Jedním z výjimečných doplňků pro FW23 byly láhve na horkou vodu, které dostaly elegantní vzhled s vlněnými potahy s kostkovaným vzorem.

    Foto: Reuters

    Na přehlídce se objevilo i dost známých tváří. V prvních řadách jste mohli vidět Biancu Jagger, Skepta nebo Selmu Blair. Samozřejmě nechyběla ani Anna Wintour. Všichni návštěvníci přehlídky byli usazeni na taburety přikryté malou kostkovanou dečkou s novým logem. Design celého prostoru proto hodnotíme na jedničku.

    Foto: Reuters

    Ale nemusíte se obávat! Burberry svého majestátního ducha neztratí. Potvrzuje to i nejnovější kampaň k nadcházející kolekci. Značka nadále bude zachovávat své hodnoty i oslavovat svou náklonnost k britské kultuře. Celkový mix tradice a omlazení značce náramně prospěje. Přiláká tak i mladší cílovou skupinu, která podle serveru BOF tvoří většinovou nákupní sílu luxusní módy.

    Zdroj: Reuters, BOF, YouTube, TikTok

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Burberry pod křídly Daniela Lee. Zbořený stereotyp i britská klasika

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Návrhář Daniel Lee představil svou první kolekci pro Burberry, která oslavuje dědictví značky a britskost, v pondělí 20. února během londýnského fashion weeku. A všechno je jinak. Charakteristický trenčkot Burberry byl přepracován s klopami z umělé kožešiny. Divoké barevné kombinace i dominantní potisky. Podívejte se s námi, jak královské Burberry odstartovalo novou image a překročilo tak dlouholetý stereotyp.

    - Reklama -

    Nová éra, nové logo…

    Nového loga jste si mohli všimnout již na začátku měsíce. Z monogramu TB (Thomas Burberry) nebo z klasického nápisu se přešlo na staré logo – jezdce na koni. Burberry dokonce smazalo všechny své dosavadní fotky na instagramovém profilu a začalo s novým pláštěm. Na každé fotce se nyní „staronové“ logo nachází.

    Daniel Lee se rozhodl původní logo lehce předělat, nejvíc se blíží k modelu z roku 1901. Rytíř v ruce drží kopí s nápisem Prorsum, což znamená vpřed. V devadesátých letech se k logu Burberry přidávalo ještě ‘s, tedy Burberry’s. Podle dostupných informací se ale tento název nepoužije už nikdy.

    Ready To Wear – Fall/Winter 2023/24

    Nejnovější debutová přehlídka se konala, jak jinak, než v Londýně, srdci Velké Británie. Daniel Lee nás snad nejvíce překvapil vybranými barvami. Jde o naprostou revoluci, tolik barev jsme u Burberry nikdy neviděli. Takovou spoustou krásných odstínů se žádná kolekce nehemžila celých 167 let. Čekali jsme cokoliv. Avšak zářící barvy jsme neočekávali vůbec. Ikonický „checked print“ Daniel zachoval, pouze ho zvětšil. Umělých kožešinových prvků v celé kolekci najdete také mnoho. Například žlutý kabát s kožešinovým límcem je pro Burberry naprosto přelomovým momentem v celé historii značky.

    - Reklama -

    Zaujaly nás i velké potisky na tričkách, několik let se jim značky obloukem vyhýbaly. Zvířecí motivy jsou u Burberry také bezkonkurenční. Jde o velmi originální kolekci, například pánský svetr prošívaný barevným peřím jsme zatím neviděli nikde.

    Jedním z výjimečných doplňků pro FW23 byly láhve na horkou vodu, které dostaly elegantní vzhled s vlněnými potahy s kostkovaným vzorem.

    Foto: Reuters

    Na přehlídce se objevilo i dost známých tváří. V prvních řadách jste mohli vidět Biancu Jagger, Skepta nebo Selmu Blair. Samozřejmě nechyběla ani Anna Wintour. Všichni návštěvníci přehlídky byli usazeni na taburety přikryté malou kostkovanou dečkou s novým logem. Design celého prostoru proto hodnotíme na jedničku.

    Foto: Reuters

    Ale nemusíte se obávat! Burberry svého majestátního ducha neztratí. Potvrzuje to i nejnovější kampaň k nadcházející kolekci. Značka nadále bude zachovávat své hodnoty i oslavovat svou náklonnost k britské kultuře. Celkový mix tradice a omlazení značce náramně prospěje. Přiláká tak i mladší cílovou skupinu, která podle serveru BOF tvoří většinovou nákupní sílu luxusní módy.

    Zdroj: Reuters, BOF, YouTube, TikTok

    ― Reklama ―

    Londýn zatáhl oponu. Show stihly představit módní domy Burberry, Erdem nebo KNWLS

    I když Londýnský fashion week skončil, milovníci módy nesmutní. Své dveře totiž očekávaným přehlídkám zároveň otevírá Miláno. Navíc jim britská metropole nabídla uspokojivý dárek na rozloučenou, tedy nejnovější kolekce z dílen Burberry, Erdem či KNWLS.

    LVMH Prize získala Hodakova. Letošní finalisty charakterizovalo poctivé řemeslo a udržitelnost

    Kulturní centrum Foundation Louis Vuitton se na několik dní proměnilo v líheň nadějných módních talentů. Už tradičně se stalo místem pro konání finále soutěže pro začínající návrháře, známé jako LVMH Prize. Hlavní trofej získala značka Hodakova, vedlejší ocenění pak Duran Lantink a Standing Ground.

    Nenahraditelný pomocník, nebo zbytečná investice? TikTok propadl fixačním sprejům

    Bezchybně vypadající make-up po celý den je snem každého, kdo do něj ráno před zrcadlem investoval drahocenný čas. Pochopily to také mnohé beauty společnosti prodávající fixační spreje, slibující dokonalý vzhled. V letošním roce se do nich zamilovali i uživatelé TikToku. Ne každý model však splňuje to, co slibuje.

    Londýnský týden módy nezklamal. Úspěch sklidil JW Anderson, Simone Rocha i Richard Quinn

    Po oslňujících přehlídkách v New Yorku se pozornost módního světa obrátila na Londýn. Metropole ovšem vysoká očekávání ustála a představila hned několik úspěšných show. Své kolekce pro nadcházející jaro a léto totiž odhalily jedny z největších jmen Londýnského týdne módy, tedy JW Anderson, Simone Rocha či Richard Quinn.

    Trojice velikánů nadchla New York. Coach, Tory Burch a Carolina Herrera vítají jaro

    Za okny se na nás začíná mračit zatažená obloha a promáčené chodníky. Největší značky módního světa ovšem ve svých snových přehlídkách vítají nadcházející sezónu, tedy jaro a léto 2025. Sychravé počasí tak rozzářily svými kolekcemi plnými optimismu, hravosti a pochopení pro generaci Z.

    Nejpřekvapivější comeback letošního roku patří brožím. V popředí zůstanou i na podzim

    Pojem brož vyvolává hned několik asociací, současný trend mezi nimi však až do letošního roku nebyl. Návrat doplňků, často spojovaných spíše se staršími dámami než s aktuální módní scénou, tak letos opravdu zaskočil. Zdá se ovšem, že brože povládnou i nadcházejícímu podzimu.

    Ulice New Yorku pohltila móda. Překvapila svým optimismem i hravostí

    Září s sebou ve světě módy nese velká očekávání. Slavné módní domy v něm totiž odhalují kolekce, diktující trendy příštího jara a léta. Tento úkol v uplynulých dnech zaštítil New York, ve kterém řada fashion weeků startuje. Svá překvapivě optimistická díla představily značky jako Sandy Liang, Khaite, Alaïa, Prabal Gurung nebo Off-White.

    Slavné metropole zaplaví fashion weeky. Oči módní scény se však upírají na Paříž

    Pro někoho znamená září začátek školního roku nebo návrat do práce, módní svět v něm ale vidí nejdůležitější měsíc roku. Odehrávají se v něm totiž jedny z nejočekávanějších přehlídek. Letos to platí dvojnásob, jelikož zrak všech módních nadšenců se soustředí na Paříž.

    Glamour v Clam-Gallasově paláci. MBPFW předvedl „demure“ modely i perfektní street style

    Mercedes-Benz Prague Fashion Week 2024 v Clam-Gallasově paláci nabídl pohled na nejnovější tvorbu předních módních návrhářů, kteří přinesli nositelné kolekce, ale i zajímavé příběhy. Výjimečné show představili Alexandra Gnidiak a Valérie Jurčíková, Tomáš Němec, Hana Valtová v rámci Van Graaf Junior Talent nebo Balvin Couture.

    Seriál Sex ve městě oslavuje svůj comeback. Rozděluje generaci Z

    Na Netflix se před pár měsíci vrátil ikonický seriál Sex ve městě. Jeho comeback však vyvolal rozporuplné reakce. Rozdělil hlavně zástupce generace Z, kteří si na něj vytvořili rozdílné názory. Někteří na něm oceňují přátelství čtyř kamarádek i jejich módu a otevřené konverzace o sexu. Jiní ho považují za zastaralý propadák.

    Svět luxusu otevírá dveře budoucnosti. Za bitcoiny koupíte i jachtu nebo hodinky

    Luxusní průmysl drží krok s dobou a nebojí se proto ani kryptoměn. Už pár let zpět je proto značky jako Gucci, Balenciaga nebo Hublot přijaly jako další možnost platby. Do moderního trendu se ovšem zapojuje čím dál více značek, a tak si za bitcoiny pořídíte nejen špičkové hodinky, ale také auto nebo jachtu.

    Zájem o pánské návrhy Miu Miu rapidně narůstá. Dle TikToku zvyšují mužskou atraktivitu

    Značka Miu Miu, známá hravými a jemně provokativními kolekcemi, se opět vrací k pánským návrhům. I když se mužská konfekce objevuje jen v omezeném množství, stává se nečekaným masovým hitem, rezonujícím napříč sociálními sítěmi. Muži se navíc nebojí ani kombinací s ryze ženskými kousky, které přetváří na unisex. 

    New York rozehřála show Ralph Lauren. Týden módy přivítala i Zegna a Uniqlo

    Ralph Lauren se stal dalším módním domem, předbíhajícím oficiální program Newyorského týdne módy. Americký návrhář představil nejnovější kolekci hvězdným hostům v Hamptons. Fashion week přivítaly různorodými událostmi také značky Zegna, Jacquemus nebo Uniqlo.

    Nákupní seznam na září: Guerlain a Pucci oslavují zářivé barvy, Saint Laurent uvádí novou kolekci

    Návrat do studijního nebo pracovního režimu může být nemilosrdný. Alespoň nám ale dává o důvod navíc, potěšit sebe nebo blízké luxusními drobnostmi. Perfektním dárkem jsou kousky ze spolupráce Guerlain a Pucci nebo oslnivý parfém Diptyque. Potěší i umělecké šátky od Louis Vuitton či podzimní řada Saint Laurent.

    Proenza Schouler předběhla Newyorský týden módy. Show odhalila o dva dny dříve

    Očekávaná módní událost, zahajující přehlídkami zaplněné září, odstartovala o dva dny dříve. Newyorský týden módy totiž neoficiálně započala show Proenza Schouler. Její kreativní ředitelé chtěli využít stále ještě poklidné atmosféry velkoměsta, ale také získat náskok před silnou konkurencí.

    Tichý luxus pronikl do podzimní módy. Vrátil se v podobě trendy bund a kabátů

    Minimalistický módní styl je letos jednoznačně na ústupu. Tichému luxusu se však přesto podařilo vniknout do luxusních kolekcí pro letošní podzim a zimu. Převtělil se totiž do různorodých bund a kabátů. Ať už si tedy vyberete jakýkoli model, vyzařovat bude čistou elegancí.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―