Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Návrhář Daniel Lee představil svou první kolekci pro Burberry, která oslavuje dědictví značky a britskost, v pondělí 20. února během londýnského fashion weeku. A všechno je jinak. Charakteristický trenčkot Burberry byl přepracován s klopami z umělé kožešiny. Divoké barevné kombinace i dominantní potisky. Podívejte se s námi, jak královské Burberry odstartovalo novou image a překročilo tak dlouholetý stereotyp.

    Nová éra, nové logo…

    Nového loga jste si mohli všimnout již na začátku měsíce. Z monogramu TB (Thomas Burberry) nebo z klasického nápisu se přešlo na staré logo – jezdce na koni. Burberry dokonce smazalo všechny své dosavadní fotky na instagramovém profilu a začalo s novým pláštěm. Na každé fotce se nyní „staronové“ logo nachází.

    Daniel Lee se rozhodl původní logo lehce předělat, nejvíc se blíží k modelu z roku 1901. Rytíř v ruce drží kopí s nápisem Prorsum, což znamená vpřed. V devadesátých letech se k logu Burberry přidávalo ještě ‘s, tedy Burberry’s. Podle dostupných informací se ale tento název nepoužije už nikdy.

    Ready To Wear – Fall/Winter 2023/24

    Nejnovější debutová přehlídka se konala, jak jinak, než v Londýně, srdci Velké Británie. Daniel Lee nás snad nejvíce překvapil vybranými barvami. Jde o naprostou revoluci, tolik barev jsme u Burberry nikdy neviděli. Takovou spoustou krásných odstínů se žádná kolekce nehemžila celých 167 let. Čekali jsme cokoliv. Avšak zářící barvy jsme neočekávali vůbec. Ikonický „checked print“ Daniel zachoval, pouze ho zvětšil. Umělých kožešinových prvků v celé kolekci najdete také mnoho. Například žlutý kabát s kožešinovým límcem je pro Burberry naprosto přelomovým momentem v celé historii značky.

    Zaujaly nás i velké potisky na tričkách, několik let se jim značky obloukem vyhýbaly. Zvířecí motivy jsou u Burberry také bezkonkurenční. Jde o velmi originální kolekci, například pánský svetr prošívaný barevným peřím jsme zatím neviděli nikde.

    Jedním z výjimečných doplňků pro FW23 byly láhve na horkou vodu, které dostaly elegantní vzhled s vlněnými potahy s kostkovaným vzorem.

    Foto: Reuters

    Na přehlídce se objevilo i dost známých tváří. V prvních řadách jste mohli vidět Biancu Jagger, Skepta nebo Selmu Blair. Samozřejmě nechyběla ani Anna Wintour. Všichni návštěvníci přehlídky byli usazeni na taburety přikryté malou kostkovanou dečkou s novým logem. Design celého prostoru proto hodnotíme na jedničku.

    Foto: Reuters

    Ale nemusíte se obávat! Burberry svého majestátního ducha neztratí. Potvrzuje to i nejnovější kampaň k nadcházející kolekci. Značka nadále bude zachovávat své hodnoty i oslavovat svou náklonnost k britské kultuře. Celkový mix tradice a omlazení značce náramně prospěje. Přiláká tak i mladší cílovou skupinu, která podle serveru BOF tvoří většinovou nákupní sílu luxusní módy.

    Zdroj: Reuters, BOF, YouTube, TikTok

    Foto:Reuters

    Burberry pod křídly Daniela Lee. Zbořený stereotyp i britská klasika

    TikTok přináší další recept na suchou pleť. Technika slugging pomůže obnovit poškozenou kožní bariéru

    Různá zákoutí beauty TikToku neustále přinášejí inovativní rady, jak docílit dokonalé pleti. Recepty mnohdy balancují na hraně bizarnosti Tentokrát se ale zdá, že se aktuální trend zamlouvá i dermatologům. Seznamte se se sluggingem, cenově dostupnou metodou, která zatočí dokonce i s ekzematickou pletí.

    Luxusní značky loni zaostřily na Čínu. Svůj marketing rozšiřují i na sport a gastronomii

    Nový report firem Luxurynsight a Traackr odhalil, jaké strategie loni zaujímaly známé luxusní a módní značky. Ukázal, že se mimo jiné zaměřily na trh v Číně. Zároveň se ale snažily rozšířit své portfolio influencerů a začaly proto čím dál častěji spolupracovat se sportovci. Pro přilákání zákazníků se také rozhodly více propojit s gastronomií.

    S tenniscore vyhraje každý outfit. TikTok ovládl mix athleisure a tichého luxusu

    Uživatelé TikToku se zamilovali do dalšího módního trendu. Tentokrát se ovšem nejedná o prchavou obsesi, ale nadčasovou klasiku. Známou sociální síť totiž ovládl takzvaný tenniscore. Jedná se o kombinaci athleisure, ale i stále oblíbeného tichého luxusu. V čele trendu pak stojí především herečka Zendaya.

    Značka Dolce & Gabbana poodkryla oponu své tvorby. Zve na jedinečnou výstavu v Miláně

    Módní dům Dolce & Gabbana svým fanouškům poprvé odhalil tajemství, skrývající se za jeho vysokou módou. Slavnostně totiž otevřel výstavu v Miláně s názvem Dal cuore alle mani. Nabízí jedinečný náhled do zákulisí jedné z nejúspěšnějších italských značek. Slouží navíc jako oslava italského umění a kultury.