Módní značka Bottega Veneta znamená v překladu „benátský obchod“. Její jméno má tedy odrážet italskou tradici typickou ručně vyráběnými a minimalistickými produkty. V letošní prosincové kampani nazvané „Bottega for Bottegas“ se společnost svému původu rozhodla vzdát hold. Zviditelní proto malé obchody z celého světa prodávající ruční výrobky inspirované italskou kulturou.

Značka se totiž sama vidí jako jedna z těchto „bottegas“, jenom s mnohem větším dosahem a jménem. Po celý prosinec proto propaguje 14 různých drobných výrobců. Věnovala jim část své webové stránky, ale také reklamy nebo newslettery. Produkty jednotlivých firem navíc zaplní výkladní skříně a police uvnitř kamenných obchodů Bottega Veneta.

Značka tím zákazníkům vštěpuje, že „la dolce vita“ si může v dnešní době užít každý. Minulý rok totiž podobnou kampaň zveřejnila také. Zařadila do ní ovšem pouze produkty pocházející přímo z Itálie. Zákazníci si tak mohou letos vybrat od ligurských vín, přes řemeslné giny, olivové oleje, sýry, zmrzliny a čokolády, až po luxusní mýdla, hrnečky nebo kvalitní kuchyňské potřeby. Z prodeje jednotlivých výrobků Bottega Veneta podle stránky High Snobiety netěží žádné zisky.

Místo italské kabelky se u Bottega Veneta zamilujete do čerstvých těstovin, bio moštu nebo rýže

Na svých stránkách představil módní dům například rodinnou firmu Rockledge Farm Woodworks z Vermontu. Ručně totiž vyrábí jedinečný nábytek z přírodního dřeva. Značce Bottega Veneta padla do oka především jejich dřevěná naběračka na zmrzlinu, odkazující na světoznámou italskou delikatesu. Italskou gastronomii ocenila také japonská značka Yoshiaki Imamura. Ta vyrábí luxusní hrnečky na espresso propojující lásku k italské kávě i tradičním japonským čajovým ceremoniálům.

Italskou tradici do zahraničí převezl také italský farmář Fabio Chizzola. V Hudson Valley založil ovocný sad Westwind Orchard. Společnost Bottega Veneta nyní propaguje především jeho biologický mošt, marmelády, sirupy nebo med. Usoudila ale také, že se zamilujete do šahghajské zmrzlinárny využívající pro své tradiční gelato čerstvé ingredience. Úplný seznam plný čerstvých produktů nebo luxusního ručně vyráběného zboží pak Bottega Veneta umístila na své stránky.

Zdroje: Bottega Veneta, High Snobiety, Hypebeast, YouTube, Instagram

Bottega Veneta vzdává hold tradiční italské kultuře. Prosinec zasvětila zviditelnění drobných řemeslných obchodů

Kampaň Gucci Horsebit 1955 inovuje vlastní historii. Klasickou kabelku představí po svém tři známé tváře

V nejnovější kampani se společnost Gucci rozhodla propojit vlastní historii s osobnostmi třech hvězdných umělkyň. Různé varianty klasické kabelky Horsebit 1955 proto představí Halle Bailey, Hanni a Julia Garner. Každá ikonické tašce vnukla vlastní styl.

Jaro i léto v jednom flakonu. Přivítejte slunečné dny s novým parfémem

Jarní měsíce jsou tu a s nimi i teplé dny, plné slunce a zábavy. A co by mohlo být lepšího než si užít sezónu s dokonalou vůní? V tomto článku se podíváme na nejatraktivnější parfémy pro teplé dny. Od osvěžujících citrusových vůní až po květinové esence, které vám dodají potřebnou dávku svěžesti a energie. Ať už jste na pláži, v kanceláři nebo venku s přáteli, tyto parfémy vás budou provázet po celý den.