Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Fanoušci známých beauty značek po nich čím dál častěji vyžadují mnohem více než jen své milované produkty. Oblíbili si totiž také jejich merch, tedy jakékoli další kousky nesoucí logo dané firmy. Jednat se může o tašku, ponožky, lahev na vodu, kabelku, ale i obal na telefon. Společnosti jako Rhode, Glossier nebo Milk tak tohoto trendu s radostí využívají.

    Merch beauty společností není žádnou novinkou. V poslední době se ovšem stal hitem, bez kterého se jejich zákazníci zkrátka neobejdou. Od svých oblíbených značek tak už dávno nevyžadují pouze oblíbené skin care nebo make-up produkty, ale také řadu dalších kousků. Jednat se pak může téměř o cokoli, co nese logo dané firmy. Největší úspěch slaví v současnosti například Glossier.

    Už v roce 2019 totiž vydal mikiny v šedé a růžové barvě s jednoduchým nápisem svého jména. Kousek původně zamýšlený pouze pro interní potřeby se ovšem postupně rozrostl do kolekce zvané GlossiWear. V současnosti do něj spadají ponožky, sportovní taška, kšiltovka, lahev na vodu, tote bag nebo klíčenka. Mezi speciální produkty patřilo v jednu chvíli i vykrajovátko na cookies nebo šátek do vlasů.

    Zdroj: Glossier

    Podobný merch je pak pro beauty společnosti tou nejlepší reklamou, kterou si mohou přát. Funguje totiž jako přenosný billboard. Značky navíc posílí věrnost svých zákazníků a učiní své logo lépe rozpoznatelným. Často navíc produkují produkty, které nejsou příliš logisticky, ani cenově náročné. Snadno se také dají zaslat různým, po produktech prahnoucím, influencerům.

    Beauty značky se nebojí ani spoluprací. Propojují se s ikonami jako Proenza Schouler nebo Reebok

    Mezi další v současnosti populární beauty merch patří také obal na telefon společnosti Rhode. Vlastní ji totiž slavná modelka a královna Instagramu Hailey Bieber. Poté, co značka obal poprvé zveřejnila koncem letošního února se vyprodal v prvních 25 minutách. Podle dat firmy Spate pak zhlédnutí videí na TikToku společnosti Rhode vzrostla oproti předchozímu měsíci o 112 procent.

    Zdroj: Rhode

    Tím ale merch oblíbených kosmetických společností nekončí. Jejich popularity využila také make-up značka Merit. Nedávno totiž představila speciální spolupráci s Proenza Schouler. Její fanoušci si tak mohli zakoupit jedinečnou tašku. Zástupci Milk Makeup zase vyjednali propojení s Reebok a uvedli limitovanou edici tenisek. Merch ale využívají i firmy jako Drunk Elephant, Ouai, Glow Recipe nebo Youth to the People.

    Zdroje: WWD, Gemnote, Instagram

    Beauty značky pronikají do světa módy i lifestylu. Jejich merch roste na oblíbenosti

    Znáte nejavantgardnější módní dům všech dob? Představuje šaty vzhůru nohama i oblečené mimo tělo

    Kdyby slovní hádanka hledala synonyma pro avantgardu a překvapení, klíčem by byl módní dům Viktor&Rolf. Objemné šaty s nápisy "Nefotit prosím!" nebo "Nejsem stydlivá, prostě se mi nelíbíš!" se po uvedení v roce 2019 ihned staly virálními. Sociální sítě oblétly během několika okamžiků a dodnes je jejich uživatelé používají jako vtipné gify či takzvané memes. Znáte ale ty nejzásadnější momenty této geniální umělecké značky?

    Přivítejte letos slunečné dny s předstihem. Ponořte se do světa samoopalování

    Čím dál vyšší teploty nám neúprosně připomínají, že léto se blíží. Spolu s nimi přichází i první přípravy na vytoužené dovolené. Mezi ně patří mimo jiné také pravidelná samoopalovací rutina. Zaručí totiž, že nebudete na pláži mezi ostatními příliš zářit. Pokud jste ji ještě nikdy nevyzkoušeli, pak nastává ten správný čas začít.

    Kdy jste naposledy cíleně nic nedělali? Nizozemská filozofie niksen ukazuje cestu k pomalejšímu životu

    V posledním desetiletí se svět seberozvoje a duševního zdraví inspiruje japonskou filozofií ikigai nebo dánským konceptem radosti z maličkostí, známým jako hygge. Mezi recepty na šťastný život podle různých zemí se přidává i nizozemský niksen, který doslova káže nic nedělat. Ukáže vám, jak v současném hektickém světě zpomalit a nenechat si drahocenný čas proklouznout mezi prsty.

    Módní novinky v kostce: Bella Hadid představila parfém, Pharrell Williams se spojil s Tiffany & Co. a Ralph Lauren uspořádal skromnou přehlídku

    Přelom dubna a května přinesl do světa krásy a módy významné debuty, ale také nostalgické okamžiky. Návrhář Pharrell Williams a Tiffany & Co. oslavují individualitu v nové kolekci Titan. Modelka Bella Hadid odhalila světu luxusní parfémy, které jsou pohlazením pro tělo i duši. Značka Ralph Lauren vsadila pro svou nejnovější přehlídku na jednoduchost v tom nejlepším slova smyslu.