Více

    ― Reklama ―

    Pomalu se blížící září znamená velkou změnu v životě všech školáků. Ačkoliv dospělí už prázdniny nemají, i pro ně představuje nadcházející období pomyslný nový start, a to nejen v kancelářském nasazení. Proč si proto z back to school šílenství neudělat důvod k radosti? Luxusní designerské doplňky ze světa papírnictví přímo lákají k využití.

    Kalendář ještě voní létem, ale mozek i pracovní stůl touží po zorganizování. Papíry najednou překáží a hodila by se nová kancelářská výbava. Přesně během back to school období přichází na scénu luxusní papírnictví. Svoji službu by odvedl i levný obchod na rohu, ale designerské kousky dodávají váhu všem to-do listům, a navíc působí radost během každého náročného pracovního dne.

    Elektronika je praktická, ale papír nenahradí. Back to office v duchu luxusu

    Krásné produkty na cestu do školy nepatří jen studentům. Důkazem jsou nejrůzněji promyšlené kožené batohy. Kapsy na drobnosti, přihrádky na krabičku se svačinou i ideálně řešené popruhy. Cesta do kanceláře může být příjemným rituálem a kousky, jako je tento, jej umí vyšperkovat. Navíc můžete z meetingu přejít rovnou na večerní posezení u vína a pořád vypadat stylově.

    Zdroj: Montblanc, Smythson

    Uvnitř vybaveného batohu či kabelky se bude perfektně vyjímat kožený zápisník. Měkký, ale seriózní. Jistě, že poslouží i kus papíru z tiskárny, ale na sezení s klientem působí pečlivě vybraný notes jako vaše jedinečná osobní značka. Všechny plány v něm, stejně jako zaznamenané myšlenky z porad, jako kdyby dostaly novou váhu a celý back to school proces značně usnadní.

    Čisto v domě, čisto v duši. Odkládací místa budou vaším nejlepším přítelem

    Na stole by kromě působivého pera, se kterým se propíšete k dokonalosti, měl být i pořádek. Toho nejlépe docílíte promyšlenými organizéry, které vám pomohou udržet řád. Podtácek na šperky zní jako rozmařilost, ale jakmile jej máte, už si bez něj práci neumíte představit. Prsten či hodinky jsou krásnými doplňky, ale občas jednoduše zavazí. Váš stůl tím získá svůj osobní klenot.

    Zdroj: Cartier, Hermès

    Není nic horšího než nepořádek v papírech. Levné plastové šanony jsou pasé, na návrat do kanceláře zvolte kvalitní kousek, který upoutá pozornost. Ani módní domy jako Hermès či Cartier nezůstávají pozadu, takže mezi designerskými produkty najdete leckdy také pracovní doplňky. Pořadník na dopisy, papíry i smlouvy ukáže všem příchozím, že back to school období myslíte vážně.

    Zdroje: Instagram

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Back to school, back to office. Luxusní značky myslí i na papírnictví pro dospělé

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Pomalu se blížící září znamená velkou změnu v životě všech školáků. Ačkoliv dospělí už prázdniny nemají, i pro ně představuje nadcházející období pomyslný nový start, a to nejen v kancelářském nasazení. Proč si proto z back to school šílenství neudělat důvod k radosti? Luxusní designerské doplňky ze světa papírnictví přímo lákají k využití.

    - Reklama -

    Kalendář ještě voní létem, ale mozek i pracovní stůl touží po zorganizování. Papíry najednou překáží a hodila by se nová kancelářská výbava. Přesně během back to school období přichází na scénu luxusní papírnictví. Svoji službu by odvedl i levný obchod na rohu, ale designerské kousky dodávají váhu všem to-do listům, a navíc působí radost během každého náročného pracovního dne.

    Elektronika je praktická, ale papír nenahradí. Back to office v duchu luxusu

    Krásné produkty na cestu do školy nepatří jen studentům. Důkazem jsou nejrůzněji promyšlené kožené batohy. Kapsy na drobnosti, přihrádky na krabičku se svačinou i ideálně řešené popruhy. Cesta do kanceláře může být příjemným rituálem a kousky, jako je tento, jej umí vyšperkovat. Navíc můžete z meetingu přejít rovnou na večerní posezení u vína a pořád vypadat stylově.

    Zdroj: Montblanc, Smythson

    - Reklama -

    Uvnitř vybaveného batohu či kabelky se bude perfektně vyjímat kožený zápisník. Měkký, ale seriózní. Jistě, že poslouží i kus papíru z tiskárny, ale na sezení s klientem působí pečlivě vybraný notes jako vaše jedinečná osobní značka. Všechny plány v něm, stejně jako zaznamenané myšlenky z porad, jako kdyby dostaly novou váhu a celý back to school proces značně usnadní.

    Čisto v domě, čisto v duši. Odkládací místa budou vaším nejlepším přítelem

    Na stole by kromě působivého pera, se kterým se propíšete k dokonalosti, měl být i pořádek. Toho nejlépe docílíte promyšlenými organizéry, které vám pomohou udržet řád. Podtácek na šperky zní jako rozmařilost, ale jakmile jej máte, už si bez něj práci neumíte představit. Prsten či hodinky jsou krásnými doplňky, ale občas jednoduše zavazí. Váš stůl tím získá svůj osobní klenot.

    Zdroj: Cartier, Hermès

    Není nic horšího než nepořádek v papírech. Levné plastové šanony jsou pasé, na návrat do kanceláře zvolte kvalitní kousek, který upoutá pozornost. Ani módní domy jako Hermès či Cartier nezůstávají pozadu, takže mezi designerskými produkty najdete leckdy také pracovní doplňky. Pořadník na dopisy, papíry i smlouvy ukáže všem příchozím, že back to school období myslíte vážně.

    Zdroje: Instagram

    ― Reklama ―

    Léto nekončí. Světové beach clubs jsou ztělesněním tichého luxusu

    Polehávání na pláži může být pro mnoho cestovatelů čirou nudou. To však neplatí pro stále oblíbenější beach clubs. Šumění moře, široká paleta aktivit a nekonečné šampaňské, tak by se dal shrnout zážitek z těchto pohádkových míst. Nepředstavujte si celodenní párty. Existují i takové kluby, ze kterých dýchá quiet luxury atmosféra na míle daleko.

    Značka Miu Miu s Kylie Jenner pohořela. Proč jsou módní kampaně čím dál nudnější?

    Podnikatelka Kylie Jenner je v módním průmyslu jako doma. Nejen, že má vlastní značku oblečení, ale často se objevuje i na obálkách časopisů a v kampaních. Nedávno se stala tváří značky Miu Miu. Ta však místo masové chvály sklidila vlnu kritiky. Nepovedené vizuály, které nakonec potopily brand i Jenner, otevřely širší diskusi o tom, jak současné kampaně upozaďují oblečení a tvořivost na úkor virálních momentů.

    Skupina Capri má šanci na zářné zítřky. Slaví výsledky z prvního čtvrtletí

    Skupina Capri Holdings je na cestě za potenciálními lepšími zítřky. Společnost ve středu zveřejnila výsledky z prvního čtvrtletí, jež předčily očekávání analytiků. Důvodem je především zvyšující se poptávka po kabelkách a obuvi z dílny Michael Kors. Firma nemá zdaleka vyhráno, jedná se však o první známky, že by její nová strategie mohla fungovat.

    Thierry Mugler jako architekt módy. Jak přepsal pravidla úzkého pasu?

    Thierry Mugler navrhoval oblečení tak, jak se navrhuje architektura. S úmyslem vyvolat úžas, obdiv i odpor. Zatímco se svět módy cyklicky točil mezi minimalismem a extravagancí, Mugler byl o zhruba tři galaxie dál. Jeho pasy nebyly zúžením, byly explozí kontroly. Jak z obyčejného lidského trupu vytvořit monument? Mugler znal odpověď. A zanechal ji v každém korzetu, švu i nezapomenutelném přehlídkovém momentu.

    #SkinnyTok se zákazem nezmizel. Tvůrci vesele estetizují nezdravou štíhlost

    TikTok sice #SkinnyTok zakázal, ale obsah nabádající k nezdravé štíhlosti z platformy nezmizel. I za dalšími často nevinnými hashtagy se skrývá tlak přiblížit se tělesnému ideálu. Kult štíhlosti nahradil roky prosazovanou „body positivity“. Problém mohou představovat mimo jiné i léky používané na hubnutí, jako je třeba Mounjaro. Je proto důležité k obsahu, který na sociálních sítích vidíme, přistupovat kriticky.

    Jednoho chrání, druhé ničí. Jak vybrat efektivní eco-friendly SPF

    Krémy s SPF patří mezi nepostradatelné letní pomocníky. Navzdory jejich ochraně ovšem mnohé z nich představují nebezpečí pro mořské rostliny a živočichy. Využívané chemické ingredience přispívají k bělení korálů a narušují rozmnožování ryb. Naučte se letos v létě rozpoznat SPF, které oceníte nejen vy, ale také už tak ohrožené životní prostředí.

    Milán píše historii. Tamní týden módy odhalí očekávané módní premiéry

    Letošní podzimní týdny módy patří mezi jedny z nejzásadnějších v historii. Přes více než 10 módních domů totiž odhalí debuty svých nových kreativních ředitelů či ředitelek. Výjimkou není ani fashion week v Miláně. Italská metropole představí premiéry značek Versace, Jil Sander, Bottega Veneta a Gucci. Oslaví navíc 50. výročí Giorgio Armani.

    Bangle all the way. Masivní náramky válcují okoukané doplňky

    Náramky ve stylu bangles vyšplhaly na pomyslný vrchol módních doplňků. Módní mola určená pro letošní jaro a léto zaplavily kromě působivých kousků oblečení i výrazné náramky. Značky Saint Laurent, Balmain, Victoria Beckham nebo Hermès ukazují, že letos bude o co stát. Svezte se na vlně masivních klenotů zdobících opálené paže.

    Miu Miu zachraňuje Prada Group. Luxusní skupina slaví rostoucí prodeje

    Luxusní značky dlouhodobě bojují s nízkou poptávkou a trvající inflací. Některým se ovšem i navzdory nepříznivé situaci nadále daří. Výsledky z uplynulého pololetí oslavuje například Prada Group. Skupina totiž ve středu oznámila rostoucí prodeje a stabilní zisky. Děkovat za to může především společnosti Miu Miu, která je jejím největším tahounem.

    Rozhovor: Česko má talentů dost. Kreativní kolekce ale brzdí konzervativní trh, míní Žofie Soldánová z Naiad

    Návrhářka Žofie Soldánová stojící za českou značkou Naiad věří, že každá žena má v jakémkoli věku svou vlastní krásu. Z toho vychází i její tvorba, skrze kterou chce ženám nabídnout možnost cítit se étericky a silně zároveň. Česká módní scéna má podle ní obrovský potenciál. Lokální trh je však konzervativní a návrhářům trochu svazuje ruce, neboť musí najít správnou rovnováhu mezi kreativitou a prodejností.

    Pánské tašky příští sezóny? Kraluje jim tradice a funkčnost

    Doba, kdy muž vystačil s kapsami, patří minulosti. Pánské tašky a především takzvané shoulder bags, se znovu hlásí o slovo. Na přehlídkách pro letošní podzim a zimu se objevily v tolika variacích, až působí spíše jako rozhodný návrat k základům než trend ve zkušební fázi. Zároveň však nepůsobí nostalgicky. V moderním čtení se z nich stává společník, který ví, co dělá. Designově, prakticky, i esteticky.

    Módní dům Viktor & Rolf zkoumá dualitu. Každá myšlenka má dvě strany

    Značka Viktor & Rolf opět stojí na hranici módy a konceptuálního umění. Její haute couture řada pro letošní podzim a zimu je vizuální manifestací duality. Dvou světů, jež se navzájem doplňují, zpochybňují a zrcadlí. Dvojice představila 15 černých outfitů ve dvou verzích. Jedna opulentní, přetékající barvami a dramatem, druhá naopak očištěná, strohá a minimalistická. Výsledek? Na 30 stejných a zároveň rozdílných looků.

    Móda v kostce: Rare Beauty má parfém a Victoria’s Secret se vrací na runway

    Selena Gomez posouvá svou značku Rare Beauty na novou úroveň a vydává první řadu vlastní vůně. Dario Vitale nepředstaví svůj debut pro Versace pomocí klasické show, ale prezentace. Na runway se naopak na podzim vrátí andílci Victoria's Secret. Moncler Grenoble zase s příští přehlídkou zamíří do Aspenu. Skupina Kering bojuje s propadem zisků.

    Trend, který vás posadí na zadek. Booty beauty pečuje o běžně skryté partie

    Trendy mají jedinečnou schopnost šokovat. Ať už se jedná o plyšáky Labubu zavěšené na designerských kabelkách, aplikaci lososího spermatu na obličej, či populární módu bez kalhot, internet čas od času vynoří opravdové lahůdky. Aktuálním adeptem je takzvaná booty beauty, tedy virální druh kosmetiky specializující se na zadek.

    Červen zná své favority. CreatorIQ odhalil nejvíce virální make-up značky

    Sociální sítě představují pro módní a beauty značky významný zdroj pozornosti. Právě tu změřila platforma CreatorIQ, která vydala seznam 10 nejvíce virálních make-up společností za měsíc červen. Své výpočty zakládala na jejich EMV, neboli získané mediální hodnotě. Mezi nejpopulárnější brandy patří Huda Beauty, E.l.f. Beauty a ColourPop.

    Sociální sítě mají nový všelék. Tentokrát vkládají naděje do vývaru z kostí

    Téměř každý týden uživatelé sociálních sítí objeví novou "zázračnou" ingredienci, od které si slibují hned několik wellness a beauty benefitů. Tentokrát svou pozornost obrátili směrem k vývaru z kostí. Dle nich posiluje klouby, snižuje zánět střev či dodává pokožce pružnost a lesk. I když vývar některé výhody skýtá, nejedná se o čerstvě objevený všelék.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―