Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Pomalu se blížící září znamená velkou změnu v životě všech školáků. Ačkoliv dospělí už prázdniny nemají, i pro ně představuje nadcházející období pomyslný nový start, a to nejen v kancelářském nasazení. Proč si proto z back to school šílenství neudělat důvod k radosti? Luxusní designerské doplňky ze světa papírnictví přímo lákají k využití.

    Kalendář ještě voní létem, ale mozek i pracovní stůl touží po zorganizování. Papíry najednou překáží a hodila by se nová kancelářská výbava. Přesně během back to school období přichází na scénu luxusní papírnictví. Svoji službu by odvedl i levný obchod na rohu, ale designerské kousky dodávají váhu všem to-do listům, a navíc působí radost během každého náročného pracovního dne.

    Elektronika je praktická, ale papír nenahradí. Back to office v duchu luxusu

    Krásné produkty na cestu do školy nepatří jen studentům. Důkazem jsou nejrůzněji promyšlené kožené batohy. Kapsy na drobnosti, přihrádky na krabičku se svačinou i ideálně řešené popruhy. Cesta do kanceláře může být příjemným rituálem a kousky, jako je tento, jej umí vyšperkovat. Navíc můžete z meetingu přejít rovnou na večerní posezení u vína a pořád vypadat stylově.

    Zdroj: Montblanc, Smythson

    Uvnitř vybaveného batohu či kabelky se bude perfektně vyjímat kožený zápisník. Měkký, ale seriózní. Jistě, že poslouží i kus papíru z tiskárny, ale na sezení s klientem působí pečlivě vybraný notes jako vaše jedinečná osobní značka. Všechny plány v něm, stejně jako zaznamenané myšlenky z porad, jako kdyby dostaly novou váhu a celý back to school proces značně usnadní.

    Čisto v domě, čisto v duši. Odkládací místa budou vaším nejlepším přítelem

    Na stole by kromě působivého pera, se kterým se propíšete k dokonalosti, měl být i pořádek. Toho nejlépe docílíte promyšlenými organizéry, které vám pomohou udržet řád. Podtácek na šperky zní jako rozmařilost, ale jakmile jej máte, už si bez něj práci neumíte představit. Prsten či hodinky jsou krásnými doplňky, ale občas jednoduše zavazí. Váš stůl tím získá svůj osobní klenot.

    Zdroj: Cartier, Hermès

    Není nic horšího než nepořádek v papírech. Levné plastové šanony jsou pasé, na návrat do kanceláře zvolte kvalitní kousek, který upoutá pozornost. Ani módní domy jako Hermès či Cartier nezůstávají pozadu, takže mezi designerskými produkty najdete leckdy také pracovní doplňky. Pořadník na dopisy, papíry i smlouvy ukáže všem příchozím, že back to school období myslíte vážně.

    Zdroje: Instagram

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Back to school, back to office. Luxusní značky myslí i na papírnictví pro dospělé

    Pomalu se blížící září znamená velkou změnu v životě všech školáků. Ačkoliv dospělí už prázdniny nemají, i pro ně představuje nadcházející období pomyslný nový start, a to nejen v kancelářském nasazení. Proč si proto z back to school šílenství neudělat důvod k radosti? Luxusní designerské doplňky ze světa papírnictví přímo lákají k využití.

    - Reklama -

    Kalendář ještě voní létem, ale mozek i pracovní stůl touží po zorganizování. Papíry najednou překáží a hodila by se nová kancelářská výbava. Přesně během back to school období přichází na scénu luxusní papírnictví. Svoji službu by odvedl i levný obchod na rohu, ale designerské kousky dodávají váhu všem to-do listům, a navíc působí radost během každého náročného pracovního dne.

    Elektronika je praktická, ale papír nenahradí. Back to office v duchu luxusu

    Krásné produkty na cestu do školy nepatří jen studentům. Důkazem jsou nejrůzněji promyšlené kožené batohy. Kapsy na drobnosti, přihrádky na krabičku se svačinou i ideálně řešené popruhy. Cesta do kanceláře může být příjemným rituálem a kousky, jako je tento, jej umí vyšperkovat. Navíc můžete z meetingu přejít rovnou na večerní posezení u vína a pořád vypadat stylově.

    Zdroj: Montblanc, Smythson

    - Reklama -

    Uvnitř vybaveného batohu či kabelky se bude perfektně vyjímat kožený zápisník. Měkký, ale seriózní. Jistě, že poslouží i kus papíru z tiskárny, ale na sezení s klientem působí pečlivě vybraný notes jako vaše jedinečná osobní značka. Všechny plány v něm, stejně jako zaznamenané myšlenky z porad, jako kdyby dostaly novou váhu a celý back to school proces značně usnadní.

    Čisto v domě, čisto v duši. Odkládací místa budou vaším nejlepším přítelem

    Na stole by kromě působivého pera, se kterým se propíšete k dokonalosti, měl být i pořádek. Toho nejlépe docílíte promyšlenými organizéry, které vám pomohou udržet řád. Podtácek na šperky zní jako rozmařilost, ale jakmile jej máte, už si bez něj práci neumíte představit. Prsten či hodinky jsou krásnými doplňky, ale občas jednoduše zavazí. Váš stůl tím získá svůj osobní klenot.

    Zdroj: Cartier, Hermès

    Není nic horšího než nepořádek v papírech. Levné plastové šanony jsou pasé, na návrat do kanceláře zvolte kvalitní kousek, který upoutá pozornost. Ani módní domy jako Hermès či Cartier nezůstávají pozadu, takže mezi designerskými produkty najdete leckdy také pracovní doplňky. Pořadník na dopisy, papíry i smlouvy ukáže všem příchozím, že back to school období myslíte vážně.

    Zdroje: Instagram

    ― Reklama ―

    Móda zná výsledky třetího čtvrtletí. Zveřejnil je Kering, Hermès i L’Oréal

    Luxusní módní skupiny zveřejnily své výsledky z třetího čtvrtletí letošního roku. Zatímco Kering a Hermès slaví, L'Oréal překvapil propadem prodejů. Společnost odhalila čísla nedosahující na předpoklady analytiků. Zástupce Kering pro změnu potěšil menší propad příjmů, než očekávali. Značka Hermès za svůj růst tentokrát vděčí ready-to-wear kolekcím.

    Jak vybrat správný svetr? Poznejte rozdíl mezi kašmírem a mohérem

    S příchodem chladnějších dní se pulz kvalitních svetrů přesouvá do první linie podzimních outfitů. Svetr je klíčovým prvkem sezóny, symbolem komfortu a elegance. Právě volba mezi jemným "králem vláken" kašmírem a lesklým "aristokratem" mohérem představuje klíčovou otázku. Proč sáhnout po jednom, či druhém? Na co si dát pozor při výběru? Poznejte technické parametry, estetické rozdíly i praktickou stránku každého materiálu.

    Amerika se zmenšuje. Ozempic mění zažité velikosti oblečení

    Lék na hubnutí Ozempic přetváří americký módní trh. Už se to prokazatelně odráží i v číslech. Módní byznys má proto další možnost ukázat, že se umí dokonale přizpůsobit době. Zvýšená poptávka po menších velikostech trápí hlavně maloobchod, protože zásoby na skladu přestaly odpovídat tělům zákazníků. Luxusní móda ovšem zmenšení velikostí naopak vítá.

    Pánskou módu Hermès opět povede žena. Diktovat ji bude Grace Wales Bonner

    Módní dům Hermès překvapil svou volbou nové kreativní ředitelky pánské sekce. Nevybral totiž interního zaměstnance, jak se od tradiční luxusní značky očekávalo, ale zcela novou tvář. Stala se jí návrhářka Grace Wales Bonner, která proslavila svou tvorbu stejnojmennou značkou a za svou úspěšnou kariéru posbírala hned několik významných ocenění módního světa.

    Véronique Nichanian končí. Po 37 letech opouští pánskou divizi Hermès

    Legendární módní stálice končí. Návrhářka Véronique Nichanian odchází po 37 letech ze své pozice kreativní ředitelky pánské sekce módního domu Hermès. Rozhodnutí prozradila ve čtvrtek ve svém rozhovoru pro francouzský deník Le Figaro. Vedení jedné z nejsilnějších značek na současném luxusním trhu však prozatím jejího nástupce nebo nástupkyni neoznámilo.

    Síla nové éry Chanel spočívá v detailu. Matthieu Blazy nabídl perfektní kreace

    Jarní kolekce Chanel si žádá pohled zblízka. Matthieu Blazy ve své debutové jarní a letní řadě proměnil každý detail v kompas staronové estetiky. V každém stehu, ve struktuře tvídu i v nečekaných tvarech kabelek se zrcadlí jeho přesnost a cit pro tradici. Pařížský Grand Palais se stal laboratoří řemesla, kde luxus získává hmatatelnou podobu v tradičním pojetí krásy. Chanel pod jeho vedením vypráví příběh skrze nuance, formující celou galaxii stylů.

    Z blondýny brunetou kvůli počasí? Nový TikTok trend vybízí k radikální změně

    Snad s každým novým ročním obdobím zaplaví sociální síť TikTok nová vlna beauty proměn. Aktuálně jí dominuje trend s názvem "go darker for autumn", kvůli kterému se blondýnky vzdávají svých plavých tónů ve prospěch těch bohatě kaštanových nebo čokoládových. Není už ale trochu bláznovství měnit dlouho zavedený styl jen kvůli pár spadlým listům?

    Ikonický náramek Love slaví comeback. Cartier ho v nové verzi navrací po 58 letech

    Dlouhých 58 let po svém vzniku se ikonický náramek Love od Cartier proměňuje v novou formu. Pružnou, plynulou, dokonale soudržnou se zápěstím. Nový model Love Unlimited přináší pohyb tam, kde kdysi vládla přesnost a nedynamická strohost. V každém detailu zůstává duch Alda Cipullo, konstruktéra emocí, který kdysi zlatem vyjádřil trvalost citu. Šperkařský dům Cartier nyní přepisuje jeho myšlenku do nové éry.

    Andílci opět na scéně. Značka Victoria’s Secret odhalila letošní show

    Velkolepá tradiční show z dílny Victoria's Secret na sebe opět strhla pozornost. Značka se na scénu vrátila po roce a představila teprve druhou přehlídku od své dlouhodobé pauzy, následující po lavině silné kritiky. Její nová image má zahrnovat o něco více různorodý a inkluzivní přístup. Zdá se, že společnosti se comeback daří, sklidila totiž značný úspěch.

    Trápí vás vrásky ve dvaceti? Řešení vyžaduje pozornost a disciplínu

    První vrásky, jež se do vaší pleti vkradou již ve dvaceti umí překvapit. Pleť, která se ještě nedávno probouzela s ranním jasem, reaguje na životní rytmus, stres i slunce. Každý pohled do zrcadla připomíná, že i mladá kůže má svůj vlastní kalendář. Signály, jež vysílá, bývají jemné, ale přesto přesné. Právě v nich se ukrývá návod, jak s pletí vědomě pracovat již nyní.

    Capri pants překračují hranice šatníků. Vstupují i do pánské módy?

    Zdá se, že jeden z dominantních trendů letošního léta nehodlá ustoupit do pozadí. Capri pants až do nedávna dominovaly především dámským šatníkům. Postupně ale překračují pomyslnou hranici a derou se také na pánskou scénu. Nejčastější je jejich baggy varianta, k vidění jsou ovšem i odvážnější užší siluety. Jde o pokračování trendu, nebo vzestup před pádem?

    Fendi má nové vedení. Do čela značky nastoupí Maria Grazia Chiuri

    Bývalá kreativní ředitelka Dior, Maria Grazia Chiuri, se vrací ke svým kořenům. Nastoupí totiž do čela Fendi, tedy značky, u které před téměř 36 lety odstartovala svou kariéru. Tentokrát se ovšem chopí vedení dámských, pánských, ale také haute couture kolekcí. Nahradí Silvii Venturini Fendi, jež svou finální kolekci odhalila na nedávném Milánském týdnu módy.

    Pivo jako stylová inspirace. House of Guinness zkoumá odstíny černé a nenudí

    První sérii fanoušci zhltli jako dobře natočeného Guinnesse a už volají po druhé rundě. Na úspěchu seriálu House of Guinness z produkce Netflix se do velké míry podílí atraktivní vizuál. Tvůrci se nenechali chytit do historické pasti a na 19. století se cíleně dívají dnešníma očima. Propojení minulosti a současnosti v jejich podání funguje skvěle.

    Retailboss hlásí návrat k detailu. Brože jako symbol dostupného luxusu 

    Server Retailboss potvrzuje, že brože vstoupily do své renesance s energií, která proměňuje módní trh. Z doplňku, kdysi vnímaného jako odkaz na minulost, se stává klíčový symbol současného stylu. Statistiky ukazují růst tržeb o více než 200 procent za poslední tři měsíce. Tento skok vyjadřuje hlubokou proměnu vztahu mezi módou a emocí. Brož se mění v tichý luxus, který paradoxně vypráví příběh o maximalismu.

    Shein míří do Paříže. Plány na kamenný obchod vyvolaly protesty

    Nedávné rozhodnutí fast fashion řetězce Shein otevřít v Paříži svůj první kamenný obchod vyvolalo silné reakce. Usídlit se totiž hodlá v obchodním domu BHV Marais z roku 1856. Některé značky proto v reakci nákupní centrum opouští, zatímco jeho zaměstnanci uspořádali v pátek 10. října protest. Shein dle nich poškozuje jméno francouzského módního průmyslu.

    Alaïa zkoumá nový minimalismus. Nabízí hybrid tichého luxusu

    Pieter Mulier představil v Paříži kolekci Alaïa SS26. Každý krok modelek plynul s přesností, která diktovala novou formu minimalistického klidu. V prostoru naplněném odlesky zrcadel se zrodila móda, jež dýchá vlastním rytmem. Pomalým, přesným a podmanivým. Pieter Mulier vytváří architekturu oděvu, v níž se dekonstrukce a třásně stávají jazykem ženskosti. Alaïa se opět ukázal jako módní dům, který nepotřebuje senzaci, aby zaujal.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―