Více

    ― Reklama ―

    Wellness a beauty odvětví zaznamenalo významnou změnu. Zdá se, že živočišná strava se vrací z vyhnanství a po letech přebírá místo trendy rostlinných alternativ. Děkovat za to může nedávno vzniklé obsesi proteinem, kterého se najednou uživatelé sociálních sítí nemohou nabažit. Na scénu proto opět proniká kravské mléko i hovězí lůj.

    Pokud bychom měli odhadnout slovo roku, byl by to stoprocentně protein. V uplynulých měsících se prodralo na první příčky wellness a beauty trendů. Jenom na sociální síti TikTok si dle serveru WWD získalo na 158 milionů průměrných týdenních zhlédnutí. Důvodem je populární dieta diktující vysoké množství proteinu, slibující hned několik benefitů a zdravější životní styl.

    Protein totiž už dávno není spojovaný jen s „gym bros“ a nárůstem svalové hmoty. Slibuje rovněž regulaci hladiny cukru v krvi, zachování integrity kostí nebo pevnější vlasy. Především však nabízí silnější pocit sytosti, jenž následně vede k potlačení nadměrné chuti k jídlu. Právě to je lákadlo mnohých, kteří cítí, že je klasická kultura diet již pasé, přesto ale touží po vysněném zhubnutí.

    Zdroj: Ascent, Ballerina Farm

    Výhody příjmu vysokého množství proteinu jsou však obecně uznávány. Jeho správná a vyvážená konzumace je tak brána stejně samozřejmě jako potřeba dostatečné hydratace. Za nově získanou popularitu může protein vděčit ženám, které se v poslední době soustředí nejen na hubnutí, ale rovněž silový trénink. Umožnily mu vedrat se do mainstreamu a přinést s sebou další wellness změnu.

    Spolu s ním totiž narůstá rovněž obliba živočišných produktů. Nahrazují tak doposud trendy rostlinné alternativy, spojované s obecně populárním veganským životním stylem. Důvodem je především fakt, že podobné produkty ukrývají mnohem výhodnější protein, jelikož obsahuje úplný profil aminokyselin, což jsou jeho stavební kameny. Rostlinné alternativy nejsou často tak lehce stravitelné, především jsou ale oproti živočišnému proteinu o dost dražší.

    Protein boom dominuje trendům. Prodral se i do sladkostí

    Živočišné ingredience pak neovládly pouze wellness, ale také beauty svět. Na trhu se začínají objevovat značky, které moderním způsobem propagují produkty obsahující například hovězí lůj. Patří mezi ně také společnost Primally Pure, jež využívá lůj, což je část tuku hovězího, kvůli jeho máslové konzistenci. Nedávno tak vydala i speciální letní SPF kolekci, jejíž součástí je balzám na rty i SPF stick.

    Zdroj: Primally Pure

    Na „protein boomu“ není nic špatného, tradičně se na něm ovšem přiživuje řada trendy značek. Nabízejí totiž všemožné suplementy, které slibují extra obsah proteinu. Od cookies přes popcorn až po sladké nápoje, protein v dnešní době najdete téměř ve všem. Podobné výrobky však šálí svou rádoby zdravou image. Nutné je si ovšem uvědomit, že se stále jedná o sladkosti, jež vás ale snadno odlákají od nutnosti nadále dodržovat zásady pestré a vyvážené stravy.

    @thecarolinalifestyle …this has 50G PROTEIN!! such a delicious way to hit your protein goals — this bowl is balanced with fiber, healthy fats, protein and FLAVORRRR, I’m obsessed 🙌🏼 ✨full recipe is on my substack!✨ #healthyrecipes #healthyinspo #easyrecipesathome #easymealideas #highprotein #dinnerinspo #dinnerideas #proteinpacked #proteinmeals #proteinrecipe #highproteinmeals ♬ Yacht Club – MusicBox

    Zdroje: WWD, Bustle, Grazia, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Back to basics. Protein vrací na scénu živočišnou stravu

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Wellness a beauty odvětví zaznamenalo významnou změnu. Zdá se, že živočišná strava se vrací z vyhnanství a po letech přebírá místo trendy rostlinných alternativ. Děkovat za to může nedávno vzniklé obsesi proteinem, kterého se najednou uživatelé sociálních sítí nemohou nabažit. Na scénu proto opět proniká kravské mléko i hovězí lůj.

    - Reklama -

    Pokud bychom měli odhadnout slovo roku, byl by to stoprocentně protein. V uplynulých měsících se prodralo na první příčky wellness a beauty trendů. Jenom na sociální síti TikTok si dle serveru WWD získalo na 158 milionů průměrných týdenních zhlédnutí. Důvodem je populární dieta diktující vysoké množství proteinu, slibující hned několik benefitů a zdravější životní styl.

    Protein totiž už dávno není spojovaný jen s „gym bros“ a nárůstem svalové hmoty. Slibuje rovněž regulaci hladiny cukru v krvi, zachování integrity kostí nebo pevnější vlasy. Především však nabízí silnější pocit sytosti, jenž následně vede k potlačení nadměrné chuti k jídlu. Právě to je lákadlo mnohých, kteří cítí, že je klasická kultura diet již pasé, přesto ale touží po vysněném zhubnutí.

    Zdroj: Ascent, Ballerina Farm

    - Reklama -

    Výhody příjmu vysokého množství proteinu jsou však obecně uznávány. Jeho správná a vyvážená konzumace je tak brána stejně samozřejmě jako potřeba dostatečné hydratace. Za nově získanou popularitu může protein vděčit ženám, které se v poslední době soustředí nejen na hubnutí, ale rovněž silový trénink. Umožnily mu vedrat se do mainstreamu a přinést s sebou další wellness změnu.

    Spolu s ním totiž narůstá rovněž obliba živočišných produktů. Nahrazují tak doposud trendy rostlinné alternativy, spojované s obecně populárním veganským životním stylem. Důvodem je především fakt, že podobné produkty ukrývají mnohem výhodnější protein, jelikož obsahuje úplný profil aminokyselin, což jsou jeho stavební kameny. Rostlinné alternativy nejsou často tak lehce stravitelné, především jsou ale oproti živočišnému proteinu o dost dražší.

    Protein boom dominuje trendům. Prodral se i do sladkostí

    Živočišné ingredience pak neovládly pouze wellness, ale také beauty svět. Na trhu se začínají objevovat značky, které moderním způsobem propagují produkty obsahující například hovězí lůj. Patří mezi ně také společnost Primally Pure, jež využívá lůj, což je část tuku hovězího, kvůli jeho máslové konzistenci. Nedávno tak vydala i speciální letní SPF kolekci, jejíž součástí je balzám na rty i SPF stick.

    Zdroj: Primally Pure

    Na „protein boomu“ není nic špatného, tradičně se na něm ovšem přiživuje řada trendy značek. Nabízejí totiž všemožné suplementy, které slibují extra obsah proteinu. Od cookies přes popcorn až po sladké nápoje, protein v dnešní době najdete téměř ve všem. Podobné výrobky však šálí svou rádoby zdravou image. Nutné je si ovšem uvědomit, že se stále jedná o sladkosti, jež vás ale snadno odlákají od nutnosti nadále dodržovat zásady pestré a vyvážené stravy.

    @thecarolinalifestyle …this has 50G PROTEIN!! such a delicious way to hit your protein goals — this bowl is balanced with fiber, healthy fats, protein and FLAVORRRR, I’m obsessed 🙌🏼 ✨full recipe is on my substack!✨ #healthyrecipes #healthyinspo #easyrecipesathome #easymealideas #highprotein #dinnerinspo #dinnerideas #proteinpacked #proteinmeals #proteinrecipe #highproteinmeals ♬ Yacht Club – MusicBox

    Zdroje: WWD, Bustle, Grazia, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Schwarzkopf vládne Lindsay Lohan a z Pharrella Williams je rytíř

    Kreativní ředitel pánské sekce u Louis Vuitton Pharrell Williams obdržel nejvyšší civilní uznání Francie, titul rytíře Řádu čestné legie. Společnost Schwarzkopf pak jmenovala Lindsay Lohan novou ambasadorkou. Slavné značky Adidas a Louis Vuitton vydaly nové hvězdné kampaně a firma Kourtney Kardashian Lemme odhalila nové trendy vitamíny.

    Ovoce jako nová módní ingredience. Cestu si našlo i do nové kolekce Loewe

    Léto je v plném proudu a ovoce si v horkém počasí rád dopřeje snad každý z nás. Jen málokoho by ale napadlo, že ho lze proměnit v materiály, z nichž vzniká luxusní móda. Značky jako Loewe, E. Marinella či Chanel dokazují, že skutečný luxus v současnosti nevychází jen z vizuálního dojmu, ale také etických hodnot. Díky inovativním technologiím nachází odpad z ovoce využití a vnáší do módy svěžest.

    Haute couture po konci světa. Film 28 let poté ukazuje Y2K módu bez pozlátka

    Co se stane, když dva uhlazení londýnští designéři se zálibou ve futuristických modelech dostanou za úkol vytvořit kostýmy filmové zombie apokalypsy? Pokud jste již viděli novinku od Dannyho Boyle 28 let poté, znáte odpověď. Vizuálně mimořádně silný zážitek. A také návrat k Y2K estetice způsobem, který byste zrovna nečekali.

    Staňte se ledovou královnou. TikTok pohltila nová beauty obsese

    Nejnovější beauty trend z TikToku dorazil na scénu v pravý čas. Pro horká letní rána je totiž jako stvořený. Uživatelé sociální sítě si v posledních týdnech zamilovali ledování obličeje. Rituál vyzdvihují nejen pro jeho cenovou dostupnost, ale také slibované účinky, jako je snížení zarudnutí, zmenšení pórů a získání přirozeného "glow" efektu.

    Provoní domov a vyčistí hlavu. Vůně přinášející spirituální zážitek

    Některé vůně dokážou víc než jen provonět domov. Vonné tyčinky, vykuřovadla nebo esenciální oleje zároveň slibují zklidnění mysli a očištění od negativní energie. Jejich používání má kořeny v duchovních tradicích celého světa. Navíc vám doma zastoupí designový doplněk v podobě aroma lampy nebo stylového stojánku.

    Tiché a trvalé zneklidnění. V Praze začala výstava Davida Lynche Up in Flames

    Od konce června můžete v pražském DOXu navštívit výstavu amerického umělce Davida Lynche s názvem Up in Flames. Jde o první souhrnné představení jeho děl v České republice. Těšit se můžete na Lynchovy kresby, fotografie, litografie, akvarely i krátké experimentální a animované filmy plné melancholie a tajemství, a to až do února.

    Beauty svět má novou hvězdu. Sperma z lososa slibuje trendy glass skin

    Sociální síť TikTok objevila další beauty trend. Tentokrát se ovšem nejedná o náhodný experiment, ale osvědčenou ingredienci korejské kosmetiky. Nově objevenou hvězdou beauty scény je sperma z lososa. Látka z něj extrahovaná, známá jako PDRN, napomáhá k pevnější a hydratované pleti. Přispívá tak k vysněnému looku "glass skin".

    Utečte před vedrem do kin. Léto nabízí potenciální filmové hity

    Horké letní dny bohužel nelze všechny strávit na pláži, jen kousek od chladivých vln průsvitného moře. Pokud toužíte po útěku od vlezlého vedra, schovejte se do kin, kde na vás čekají potenciální hity letošního léta. Nabídka chystaných filmů má vše, co si můžete přát, od napínavých hororů přes klasické thrillery až po hravé komedie.

    Jonathan Bailey pobláznil internet. Boduje na filmové i módní scéně

    Hvězda seriálu Bridgerton a muzikálu Wicked Jonathan Bailey je novou módní ikonou. Herec si získal přízeň internetu již díky svému charisma a úspěšným rolím. V poslední době na sebe ovšem strhává pozornost také kvůli překvapivým outfitům. Zabodoval díky žabkám a kšiltovce na červeném koberci, ale i brýlím z nového snímku Jurassic World Rebirth.

    Ohlédnutí za Prada menswear SS26. Nepovedená kolekce, nebo návrat k tradici?

    Módní dům Prada se na Milánském týdnu módy rozhodl šeptat, zatímco jiní křičí. Jeho pánská kolekce pro jaro a léto 2026 představila posun od okázalé síly k introspektivnímu klidu. Jenže někdy se i šepot může zdát hlučný. Hlavně, když od něj čekáte něco víc. Reakce na řadu jsou spíše rozporuplné a my popravdě nevíme, na jakou stranu se přiklonit. 

    Donatella opouští svůj trůn. S Versace se rozloučila poslední kampaní

    Italský módní dům Versace již na jaře oznámil to, co už bylo dlouho jasné. Dosavadní kreativní ředitelka značky Donatella Versace se rozhodla odejít ze své pozice. Místo toho zaujme roli globální ambasadorky a svůj trůn přenechá talentovanému návrháři Dariu Vitale. Designérka se nyní oficiálně loučí, a to pomocí poslední kampaně.

    Postavte letní šatník bez výčitek. Místo trendu oblečte udržitelnost

    Módní svět ovládají již několik let mikro trendy, posilované sociálními sítěmi, kterým lze jen těžko uniknout. Pokud ovšem netoužíte po dalším kousku, jenž brzy zapadne do hlubin skříně, nebo si nemůžete utrácení za pomíjivé virální modely dovolit, obraťte svou pozornost k sustainable značkám. Upřednostněte udržitelnost, jež vydrží déle než jednu sezónu.

    Módní svět jásá. Jonathan Anderson vrátil Dior původní logo

    V módě bývají změny často vnímány jako důkaz pokroku. Ale někdy se nejodvážnější krok vpřed skrývá v návratu zpět. Přesně to pochopil i návrhář Jonathan Anderson, nový kreativní ředitel značky Dior, když ve své debutové kolekci pro módní dům představil nenápadný, ale o to zásadnější detail. Návrat původního loga ikonické společnosti Dior.

    Ovocné pobláznění pokračuje. Letošní léto voní jako guava

    V současné době už nikoho nepřekvapí, že make-up trendy pravidelně diktují různé druhy ovoce. Jinak tomu není ani letošní léto, jenž se ponese v duchu exotické guavy. Ovoce láká nejen na svou jemně růžovou barvu, ideální pro odstíny tvářenek a šťavnatých lesků na rty, ale také nezaměnitelnou čerstvou vůni prosluněných letních dní.

    Letošní pánské střihy ctí retro. Přesto hrají dle moderních pravidel

    Oblíbené pánské střihy roku 2025 hledají nostalgickou inspiraci u hudebních hvězd z ikonických devadesátek. Účesy, které generace našich rodičů považuje za přežitek, slaví návrat v moderním stylu. „Modcut“, pěšinka uprostřed i „baby mullet“ opět dokazují, že retro může vypadat stylově. V tomto případě stačí jen šikovný kadeřník.

    Jelly sandals opět na scéně. Módní svět pohlcuje hluboká nostalgie

    Už od začátku letošního roku je jasné, jaký vliv definuje letošní trendy. Jistá cykličnost patřila k módnímu světu odnepaměti, rok 2025 však naplno uchvátila nostalgie. Do šatních skříní se vkrádá touha po hravosti, dávné nevinnosti a autenticitě, které spojujeme s již zapomenutými kousky. Důkazem je i návrat klasických jelly sandals.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―