Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Alternativní móda je tu pro ty z nás, kteří nechtějí být součástí davu a hledají něco originálnějšího. Což neznamená nosit pouze výstřední kousky, ale také experimentovat s různými styly a vytvářet jedinečné kombinace. Řídí se tím například značky Vivienne Westwood nebo Jean-Paul-Gaultier. Touží-li vaše mysl po kombinaci kostek s pruhy nebo snad po extravagantních ornamentech, jste tu na správném místě!

    Outfit jako z pohádky

    Léto ve znamení crazy outfitů? To znamená jediné – Vivienne Westwood. Kolekce pro jaro/léto 2023 působí opravdu pohádkově. Look book připomíná paletu plnou barev, proto si každý přijde na své. Naším favoritem se stal korzetový top s nabíranými rukávy. V kombinaci se zelenou, asymetrickou sukní vyčarujete úžasný look jako mávnutím kouzelné hůlky. A co teprve šaty?! S Vivienne se stanete antickou bohyní během pár minut.

    Foto: Vivienne Westwood

    Ještě chvíli zůstaneme u korzetů. Jistě jste jejich trend po všech týdnech módy také zaznamenali. Korzet lze nosit na několik způsobů. Můžete ho vynést s bílou košilí i tričkem, nebo s ním ozvláštníte jakýkoliv top. S denimovými kalhotami a korzetem jako kdybyste utekli z milánského fashion weeku.

    Foto: Vivienne Westwood

    Dress Like Jean Paul Gaultier

    Jeana Paula asi netřeba představovat. Značka si vždy libovala ve výstředních a extravagantních kouscích. Proto pro nás není žádnou novinkou, že v letošní kolekci kombinuje všemožné linie i ornamenty. Typickému tartanu a mariniere pruhům dal průchod nový kreativní ředitel Julien Dossena, kterého znáte spíše pod značkou Paco Rabanne.

    Foto: Jean Paul Gaultier

    Punková subkultura v podání Yohji Yamamoto

    Alternativní módu bychom označili jako synonymum k punkové kultuře. Pokud o Yohji slyšíte poprvé, přesouváme se do Japonska, centra alternativní módy. Svůj brand založil již v roce 1977 a se stejnou grácií pokračuje dodnes. Oproti jiným alternativním značkám, je Yohji více „temný“. Většina jeho modelů evokuje lehký creepy vibe. Nejspíš je to užíváním černé barvy, která z většiny pokrývá celé modely.

    Jeremy Scott for Moschino

    Neopomenutelným králem módních extremistů je i Jeremy Scott, o kterém jste jistě v poslední době slyšeli na každém rohu. Pro značku Moschino pracoval úžasných 10 let. Tento rok však dokončil svou poslední kolekci a práci ukončil. Jestli založí svůj brand zatím nikdo nevíme, ale pokud se tak rozhodne, bude to zaručeně jízda. Ve své poslední kolekci opět projevil svou dechberoucí kreativitu. Posuďte sami!

    Foto: Moschino

    „Love letter to Ann“

    Dostáváme se do Antveprské šestky! Pokud nás čtete pravidelně, už o ní víte. Jde o seskupení šesti nejúspěšnějších návrhářů, kteří absolvovali Antwerp’s Royal Academy of Fine Arts v letech 1980 – 1981. Brand Ann Demeulemeester letos odstartoval novu éru. Kolekci má na svém kontě Ludovic de Saint Sernin, debutoval tak svou první přehlídku pro Ann.

    Foto: Ann Demeulemeester

    Alternativní móda nabírá na obrátkách! Objevte poklady všech kreativních duší a vyjádřete individualitu beze slov

    Jaro vítá nové luxusní produkty. Patří mezi ně sluneční brýle, kabelky i Espresso Martini

    Známé značky oslavují příchod jara novými produkty. Teplejší dny tak můžete přivítat se slunečními brýlemi Dior Cannage. Doplnit je můžete o trendy Colby kabelku od Michael Kors. Pro speciální příležitost si nechte šperky z nové Blue Book kolekce Tiffany & Co. a na konci dne se odměňte Espresso Martini od Emmy Chamberlain a Kendall Jenner.

    Nejpopulárnější letošní tenisky jsou Samba od Adidas. Módní svět je z nich však už otrávený

    Obuvnický gigant Adidas teprve nedávno optimisticky zvýšil celoroční prognózu svého provozního zisku o 200 milionů eur. Důvodem je enormní poptávka po takzvaných "terrace" teniskách, kterým spolehlivě vévodí trendy model Samba. Módní svět však začíná být z jeho obrovské popularity poněkud otrávený.

    Skupina Ermenegildo Zegna hlásí úspěšné prodeje. Gucci a Valentino však strádají

    Módní značky v současnosti čelí nepříznivým ekonomickým podmínkám. Překonat se je ovšem podařilo skupině Ermenegildo Zegna. V prvním letošním čtvrtletí totiž dosáhla úspěšného růstu, i když mírně zpomaleného. Naopak módní domy Gucci a Valentino zažívají o něco méně radostné chvíle.

    Diesel představil nový dokumentární seriál. Chce ukázat, že udržitelnost není nuda

    Módní značky v poslední době čím dál více usilují o to, aby svým zákazníkům dokázaly svůj závazek k větší udržitelnosti. Také proto oznámila společnost Diesel vydání nového dokumentárního seriálu. Zaměřit se má na životní cyklus denimu, od jeho zrození v továrnách až po usazení ve výkladních skříních.