Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Dnes se společně přesuneme do hlavního města módy a to do Paříže. Připravili jsme pro vás základního průvodce, se kterým se jako milovník módy a umění ve městě lásky jistě neztratíte. Můžete se těšit na nejrůznější kavárny i skvělé instaspoty. Sami jsme si ověřili, že velká část atrakcí se dá stihnout i za jeden víkend. Takže sbalte nezbytné a vypravte se s námi.

    Paříž je sama o sobě módní infuzí, kterou každý fashionlover alespoň jednou za rok nutně potřebuje. Již od počátků francouzské módní scény je Paříž světovým centrem, kde se všichni milovníci módy schází. Proto stojí za to navštívit následující.

    Saint Laurent Cafe

    Třídu Rue Saint-Honoré si zapamatujte! Nachází se na ní snad všechny luxusní butiky, na které si vzpomenete. Málokdo ale ví, že stačí zajít za roh na ulici Rue du 29 Juillet a najdete tu stylovou kavárničku Saint Laurent. Mimo kávy tu pořídíte i velmi cool doplňy. Od krásných termo hrnků po zapalovače, či obalů na cigaretové krabičky.

    Kávu dostanete v černém kelímku s klasickým logem módního domu. Pro alergiky obsluha ochotně připraví i variantu s různými druhy mléka. Stačí říct. Jde o velmi trendy místo, proto odtud neváhejte postovat fotky na své sociální sítě.

    La Galerie Dior

    Adresa 30 Avenue Montaigne se pyšní Dior galerií, kde můžete vidět historické haute couture oděvy i kabelky. Je zde otevřeno každý den kromě úterý a čeká vás nezapomenutelný let historií jak módního domu a zároveň i samotného Christiana Diora.

    Na této adrese se ale ještě chvíli zdržíme. Za připomínku stojí i uklouznutí Carrie Bradsaw, která se právě sem vypravila na nákup při svém pobytu v Paříži. Na ulici Avenue Montaigne u vás propukne nákupní obsese, proto dávejte velký pozor!

    Nový Jacquemus butik

    Před pár měsíci v Paříži otevřel svůj první butik Simon Jacquemus. Kromě nádherných kousků tu uvidíte i dokonalý minimalistický interiér. Najdeme ho na adrese 58 Av. Montaigne. Stačí popoběhnout kousek od módního domu Dior a další zážitek z wishlistu si můžete odškrtnout.

    Restaurace Kong

    Pokud chcete následovat stopy Carrie ze Sexu ve městě, určitě stojí za to navštívit restauraci Kong. Kromě velkého instaspotu a Sex and the city atmosféry tu najdete vyhlášenou kuchyni. Připomínáme. Včas si vytvořte rezervaci!

    Lafayette Gallery

    Na tuhle „atrakci“ si nechte volných alespoň 5 hodin. Jedná se totiž o historické obchodním centrum. Najdete tu doslova vše. Nejvíce však doporučujeme beauty sekci, která se ale nenachází pod obrovskou kopulí. Kromě zážitku z nákupu se pokocháte i překrásnou architekturou. Pomyslnou sladkou tečkou je střešní terasa, ze které vidíte takřka celou metropoli.

    Louis Vuitton Champs-Élysées

    Další důležitou složkou vašeho módního výletu je zastávka u „Vuittona“. Butik situovaný v samém centru na vás dýchne opravdu luxusním dojmem. Momentálně vás k návštěvě může přesvědčit kolekce umělkyně Yayoi Kusama. Díky ní je celý dům je zahalený do barevných puntíků a interaktivní výlohy vás ihned okouzlí.

    Zdroj: TikTok, YouTube, Instagram

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    ― Reklama ―

    Místa v Paříži, která musí vidět každý fashionlover. Ponořte se do světa luxusu

    Dnes se společně přesuneme do hlavního města módy a to do Paříže. Připravili jsme pro vás základního průvodce, se kterým se jako milovník módy a umění ve městě lásky jistě neztratíte. Můžete se těšit na nejrůznější kavárny i skvělé instaspoty. Sami jsme si ověřili, že velká část atrakcí se dá stihnout i za jeden víkend. Takže sbalte nezbytné a vypravte se s námi.

    Paříž je sama o sobě módní infuzí, kterou každý fashionlover alespoň jednou za rok nutně potřebuje. Již od počátků francouzské módní scény je Paříž světovým centrem, kde se všichni milovníci módy schází. Proto stojí za to navštívit následující.

    Saint Laurent Cafe

    Třídu Rue Saint-Honoré si zapamatujte! Nachází se na ní snad všechny luxusní butiky, na které si vzpomenete. Málokdo ale ví, že stačí zajít za roh na ulici Rue du 29 Juillet a najdete tu stylovou kavárničku Saint Laurent. Mimo kávy tu pořídíte i velmi cool doplňy. Od krásných termo hrnků po zapalovače, či obalů na cigaretové krabičky.

    Kávu dostanete v černém kelímku s klasickým logem módního domu. Pro alergiky obsluha ochotně připraví i variantu s různými druhy mléka. Stačí říct. Jde o velmi trendy místo, proto odtud neváhejte postovat fotky na své sociální sítě.

    @lovedaci

    i’m sorry but this coffee shop wins😭❤️‍🔥#coffeedate #yslcafe #saintlaurent #pariscafe #coffeeshop #foryou #fyp

    ♬ Follow me or else – ☆

    La Galerie Dior

    Adresa 30 Avenue Montaigne se pyšní Dior galerií, kde můžete vidět historické haute couture oděvy i kabelky. Je zde otevřeno každý den kromě úterý a čeká vás nezapomenutelný let historií jak módního domu a zároveň i samotného Christiana Diora.

    Na této adrese se ale ještě chvíli zdržíme. Za připomínku stojí i uklouznutí Carrie Bradsaw, která se právě sem vypravila na nákup při svém pobytu v Paříži. Na ulici Avenue Montaigne u vás propukne nákupní obsese, proto dávejte velký pozor!

    Nový Jacquemus butik

    Před pár měsíci v Paříži otevřel svůj první butik Simon Jacquemus. Kromě nádherných kousků tu uvidíte i dokonalý minimalistický interiér. Najdeme ho na adrese 58 Av. Montaigne. Stačí popoběhnout kousek od módního domu Dior a další zážitek z wishlistu si můžete odškrtnout.

    Restaurace Kong

    Pokud chcete následovat stopy Carrie ze Sexu ve městě, určitě stojí za to navštívit restauraci Kong. Kromě velkého instaspotu a Sex and the city atmosféry tu najdete vyhlášenou kuchyni. Připomínáme. Včas si vytvořte rezervaci!

    Lafayette Gallery

    Na tuhle „atrakci“ si nechte volných alespoň 5 hodin. Jedná se totiž o historické obchodním centrum. Najdete tu doslova vše. Nejvíce však doporučujeme beauty sekci, která se ale nenachází pod obrovskou kopulí. Kromě zážitku z nákupu se pokocháte i překrásnou architekturou. Pomyslnou sladkou tečkou je střešní terasa, ze které vidíte takřka celou metropoli.

    Louis Vuitton Champs-Élysées

    Další důležitou složkou vašeho módního výletu je zastávka u „Vuittona“. Butik situovaný v samém centru na vás dýchne opravdu luxusním dojmem. Momentálně vás k návštěvě může přesvědčit kolekce umělkyně Yayoi Kusama. Díky ní je celý dům je zahalený do barevných puntíků a interaktivní výlohy vás ihned okouzlí.

    Zdroj: TikTok, YouTube, Instagram

    ― Reklama ―

    Barvy hrají bez pravidel. Příští sezóna startuje novou éru vizuální identity

    Barvy se na kolekcích pro sezónu SS26 vrací v plné síle, rozbíjejí monotónnost a formulují nový vizuální jazyk doslova bez pravidel. Na přehlídkových molech se mísí citrusové tóny s pastelovými akcenty a syté odstíny fialové či chartreuse a jejich vrstvení překračuje očekávání. Jejich comeback není o návratu ke klasickému tónu, ale ochotě experimentovat. Barevná odvaha se stala nedílnou součástí nového estetického narativu.

    JW Anderson má novou múzu. V nové kampani září John Malkovich

    Módní kampaň získala neobvyklou tvář. Legendární herec John Malkovich se stal novou múzou značky JW Anderson. Propaguje její resort a jarní kolekci pro rok 2026, ale především kabelku Loafer Bag. Společnost tím rozšiřuje svou novou image, kterou odhalila poté, co její zakladatel Jonathan Anderson přijal nabídku šéfovat dámské i pánské divizi Dior.

    TikTok Highlights: Úspěšný den pomůže odstartovat trendy rutina 3×3 by 12

    Sociální sítě milují zjednodušování. Příkladem je trendy lifestyle rutina s názvem 3x3 by 12. V jejím srdci leží tři jednoduché cíle, které je nutné dokončit ještě před polednem. Radí totiž ujít alespoň tři tisíce kroků, vypít třetinu vody z denního cíle a sníst 30 gramů proteinu. Autorka metody slibuje, že podobným startem dne dosáhnete zdravějšího a šťastnějšího já.

    Chanel chrání červené korály. Značka prodloužila partnerský výzkum v Monaku

    Klenot oceánů. I tak je známý červený korál ze Středomoří, Corallium rubrum. Klimatická změna, znečištění a nadměrný rybolov však podkopávají jeho krásu, ale i důležitou roli v podmořském ekosystému. O jeho bližší poznání, slibující nové možnosti jeho ochrany, usiluje také módní dům Chanel. Obnovil totiž jeho partnerský výzkum s Monaco Scientific Center.

    TikTok Highlights: Káva získala novou podobu, nese název proffee

    Uživatelé sociální sítě TikTok nikdy nepohrdnou žádným lifestyle nebo wellness trikem. Není proto divu, že si zamilovali proffee, tedy kávu doplněnou o protein nebo kolagen. Slibují si od ní benefity v podobě žádaného přísunu energie, ale také regeneraci svalů či dokonce úbytek váhy. Je ovšem trendy nápoj tak výhodný, jak se na obrazovkách telefonů tváří?

    Luxury Insights: Nejdražší lyžařská střediska lákají na zimní pohádku

    Zima má dozajista své kouzlo, v těch nejluxusnějších koutech světa ovšem září magií. Prémiová lyžařská střediska sahají daleko za hranice sjezdovek. Návštěvníkům nabízí pohled na nejnovější módní kolekce na svah, nezapomenutelné zážitky a eleganci na úrovni. Zimní dovolená zde nabírá na obrátkách, bez ohledu na to, kde přesně se nacházíte.

    Designblok myslí i na módu. V soutěži Diploma Selection zazářily mladé talenty

    Předposlední den mezinárodního festivalu designu a módy se opět nesl ve znamení nové generace tvůrců. Začínající návrháři a absolventi z celé Evropy měli možnost představit své diplomové práce v rámci prestižní soutěže Designblok Diploma Selection, která se tentokrát konala v prostorách Nové Spirály. Po nabitém dni plném módních shows odborná porota vybrala jako vítězku designérku Andreu Rehbein, přičemž druhé a třetí místo obsadili návrháři Šimon Žák a Kári Þór Barry.

    Dvě ikony, dva střihy. Kim Kardashian a Pamela Anderson šokovaly Paříž

    Paříž opět ukázala, že účes může nést stejně silné sdělení jako couture šaty. Nejvýrazněji se do podvědomí uplynulého týdne módy zapsaly dvě ženy, které redefinují pojem "ikonická proměna". Kim Kardashian a Pamela Anderson. Každá z nich uchopila krátké vlasy jako nástroj vyjádření nové éry krásy a osobní síly. Jejich účesy se staly vizuálními odrazy ženské autonomie, estetické preciznosti i smyslu pro okamžik. Paříž tak zrodila dva účesy, jež určitě vstoupí do kadeřnických salonů.

    Véronique Nichanian končí. Po 37 letech opouští pánskou divizi Hermès

    Legendární módní stálice končí. Návrhářka Véronique Nichanian odchází po 37 letech ze své pozice kreativní ředitelky pánské sekce módního domu Hermès. Rozhodnutí prozradila ve čtvrtek ve svém rozhovoru pro francouzský deník Le Figaro. Vedení jedné z nejsilnějších značek na současném luxusním trhu však prozatím jejího nástupce nebo nástupkyni neoznámilo.

    Síla nové éry Chanel spočívá v detailu. Matthieu Blazy nabídl perfektní kreace

    Jarní kolekce Chanel si žádá pohled zblízka. Matthieu Blazy ve své debutové jarní a letní řadě proměnil každý detail v kompas staronové estetiky. V každém stehu, ve struktuře tvídu i v nečekaných tvarech kabelek se zrcadlí jeho přesnost a cit pro tradici. Pařížský Grand Palais se stal laboratoří řemesla, kde luxus získává hmatatelnou podobu v tradičním pojetí krásy. Chanel pod jeho vedením vypráví příběh skrze nuance, formující celou galaxii stylů.

    Z blondýny brunetou kvůli počasí? Nový TikTok trend vybízí k radikální změně

    Snad s každým novým ročním obdobím zaplaví sociální síť TikTok nová vlna beauty proměn. Aktuálně jí dominuje trend s názvem "go darker for autumn", kvůli kterému se blondýnky vzdávají svých plavých tónů ve prospěch těch bohatě kaštanových nebo čokoládových. Není už ale trochu bláznovství měnit dlouho zavedený styl jen kvůli pár spadlým listům?

    Ikonický náramek Love slaví comeback. Cartier ho v nové verzi navrací po 58 letech

    Dlouhých 58 let po svém vzniku se ikonický náramek Love od Cartier proměňuje v novou formu. Pružnou, plynulou, dokonale soudržnou se zápěstím. Nový model Love Unlimited přináší pohyb tam, kde kdysi vládla přesnost a nedynamická strohost. V každém detailu zůstává duch Alda Cipullo, konstruktéra emocí, který kdysi zlatem vyjádřil trvalost citu. Šperkařský dům Cartier nyní přepisuje jeho myšlenku do nové éry.

    Andílci opět na scéně. Značka Victoria’s Secret odhalila letošní show

    Velkolepá tradiční show z dílny Victoria's Secret na sebe opět strhla pozornost. Značka se na scénu vrátila po roce a představila teprve druhou přehlídku od své dlouhodobé pauzy, následující po lavině silné kritiky. Její nová image má zahrnovat o něco více různorodý a inkluzivní přístup. Zdá se, že společnosti se comeback daří, sklidila totiž značný úspěch.

    Trápí vás vrásky ve dvaceti? Řešení vyžaduje pozornost a disciplínu

    První vrásky, jež se do vaší pleti vkradou již ve dvaceti umí překvapit. Pleť, která se ještě nedávno probouzela s ranním jasem, reaguje na životní rytmus, stres i slunce. Každý pohled do zrcadla připomíná, že i mladá kůže má svůj vlastní kalendář. Signály, jež vysílá, bývají jemné, ale přesto přesné. Právě v nich se ukrývá návod, jak s pletí vědomě pracovat již nyní.

    Fendi má nové vedení. Do čela značky nastoupí Maria Grazia Chiuri

    Bývalá kreativní ředitelka Dior, Maria Grazia Chiuri, se vrací ke svým kořenům. Nastoupí totiž do čela Fendi, tedy značky, u které před téměř 36 lety odstartovala svou kariéru. Tentokrát se ovšem chopí vedení dámských, pánských, ale také haute couture kolekcí. Nahradí Silvii Venturini Fendi, jež svou finální kolekci odhalila na nedávném Milánském týdnu módy.

    Pivo jako stylová inspirace. House of Guinness zkoumá odstíny černé a nenudí

    První sérii fanoušci zhltli jako dobře natočeného Guinnesse a už volají po druhé rundě. Na úspěchu seriálu House of Guinness z produkce Netflix se do velké míry podílí atraktivní vizuál. Tvůrci se nenechali chytit do historické pasti a na 19. století se cíleně dívají dnešníma očima. Propojení minulosti a současnosti v jejich podání funguje skvěle.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―