Více

    ― Reklama ―

    V letošním roce posunou moderní technologie kosmetický průmysl zase o kus dál. Značky totiž pomocí nich oslovují větší cílové skupiny a nabízejí také možnost si výrobky přizpůsobit. Zároveň vytvářejí exkluzivní pomůcky jako ze salonu, které si však tentokrát budete moct vzít i domů.

    Čím dál pokročilejší technologie umožňují, aby společnosti kosmetického průmyslu rozšířily své produkty také na menšiny nebo specifické skupiny. Například firma Estée Lauder Companies (ELC) pro Británii a Irsko zveřejnila aplikaci sloužící jako hlasový asistent pro nanášení make-upu. Nově vyvinutá umělá inteligence tak pomůže lidem se zrakovým postižením s jeho bezchybnou aplikací. „Služba bude v následujících měsících upravovaná, a tedy postupně vylepšovaná,“ okomentovala produkt značka ELC.

    Inkluze je přitom pro beauty společnosti stále důležitější. Například data firmy Global Cosmetic Industry ukazují, že prodej multikulturních kosmetických produktů roste oproti konvenčnímu trhu dvojnásobným tempem. K zařazení více zákazníků do své cílové skupiny využívají kosmetické firmy umělou inteligenci a virtuální realitu. Do svých kolekcí ji zahrnuly například značky jako Chanel, YSL, Charlotte Tilbury nebo Maybelline. V moderních technologiích totiž vidí cestu kupředu.

    Například ředitel indické pobočky L’Oréal Amit Jain prohlásil, že se značka „hodlá vyvinout z kosmetické na kosmeticko-technologickou společnost“. Právě francouzská společnost L’Oréal rovněž nedávno sdílela nejnovější technologii zvanou HAPTA. Jedná se o „první ruční precizní počítačový aplikátor na make-up, navržený tak, aby splnil poptávku lidí s limitovanou mobilitou dlaní a paží,“ okomentovala nový produkt firma. Pomocí vhodné úchytky tak pomůže například s aplikací rtěnky.

    Místo celebrit vám nejnovější produkt oblíbené značky představí virtuální influencer

    Nejmodernější výrobky kosmetických firem se zaměřují také na to, aby jejich uživatelé měli více osobní zážitek. Vývojáři L’Oréal proto představili produkt zvaný Brow Magic. Jedná se o elektronický aplikátor make-upu na obočí. Pomocí moderní technologie umí naskenovat obličej, dotyčné osobě navíc nabídne tipy na microblading, micro-shading nebo vyplnění obočí. Korejská značka Amorepacific zase představila produkt Authentic Color Master nabízející zcela personalizovaný make-up vyrobený přímo u vás „v obýváku“.

    Za pomocí skenování obličeje a robotických paží totiž stroj vytvoří produkt „na míru“ daného uživatele. Rozpoznání typu pleti nabízí například i společnost Neutrogena ve své nové aplikaci Skin360. Kosmetické značky ale také mnohem častěji využívají metaverse, virtuální 3D sféru a k nim patřící avatary. Čím dál více z nich proto představuje vlastní virtuální influencery. K takovému kroku přistoupila třeba firma Nars, která uveřejnila své „umělé“ ambasadorky Maxine, Chelsea a Sissi. Každá z nich má přitom vlastní styl, osobnost i historii, kterými se vás bude snažit oslovit.

    Zdroj: Fashion Network, Yieldify, Harper’s Bazaar, YouTube, Instagram

    ― Reklama ―

    Beauty značky budují krásu budoucnosti. Pomocí technologií usilují o inkluzi i personalizaci

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    V letošním roce posunou moderní technologie kosmetický průmysl zase o kus dál. Značky totiž pomocí nich oslovují větší cílové skupiny a nabízejí také možnost si výrobky přizpůsobit. Zároveň vytvářejí exkluzivní pomůcky jako ze salonu, které si však tentokrát budete moct vzít i domů.

    - Reklama -

    Čím dál pokročilejší technologie umožňují, aby společnosti kosmetického průmyslu rozšířily své produkty také na menšiny nebo specifické skupiny. Například firma Estée Lauder Companies (ELC) pro Británii a Irsko zveřejnila aplikaci sloužící jako hlasový asistent pro nanášení make-upu. Nově vyvinutá umělá inteligence tak pomůže lidem se zrakovým postižením s jeho bezchybnou aplikací. „Služba bude v následujících měsících upravovaná, a tedy postupně vylepšovaná,“ okomentovala produkt značka ELC.

    Inkluze je přitom pro beauty společnosti stále důležitější. Například data firmy Global Cosmetic Industry ukazují, že prodej multikulturních kosmetických produktů roste oproti konvenčnímu trhu dvojnásobným tempem. K zařazení více zákazníků do své cílové skupiny využívají kosmetické firmy umělou inteligenci a virtuální realitu. Do svých kolekcí ji zahrnuly například značky jako Chanel, YSL, Charlotte Tilbury nebo Maybelline. V moderních technologiích totiž vidí cestu kupředu.

    Například ředitel indické pobočky L’Oréal Amit Jain prohlásil, že se značka „hodlá vyvinout z kosmetické na kosmeticko-technologickou společnost“. Právě francouzská společnost L’Oréal rovněž nedávno sdílela nejnovější technologii zvanou HAPTA. Jedná se o „první ruční precizní počítačový aplikátor na make-up, navržený tak, aby splnil poptávku lidí s limitovanou mobilitou dlaní a paží,“ okomentovala nový produkt firma. Pomocí vhodné úchytky tak pomůže například s aplikací rtěnky.

    - Reklama -

    Místo celebrit vám nejnovější produkt oblíbené značky představí virtuální influencer

    Nejmodernější výrobky kosmetických firem se zaměřují také na to, aby jejich uživatelé měli více osobní zážitek. Vývojáři L’Oréal proto představili produkt zvaný Brow Magic. Jedná se o elektronický aplikátor make-upu na obočí. Pomocí moderní technologie umí naskenovat obličej, dotyčné osobě navíc nabídne tipy na microblading, micro-shading nebo vyplnění obočí. Korejská značka Amorepacific zase představila produkt Authentic Color Master nabízející zcela personalizovaný make-up vyrobený přímo u vás „v obýváku“.

    Za pomocí skenování obličeje a robotických paží totiž stroj vytvoří produkt „na míru“ daného uživatele. Rozpoznání typu pleti nabízí například i společnost Neutrogena ve své nové aplikaci Skin360. Kosmetické značky ale také mnohem častěji využívají metaverse, virtuální 3D sféru a k nim patřící avatary. Čím dál více z nich proto představuje vlastní virtuální influencery. K takovému kroku přistoupila třeba firma Nars, která uveřejnila své „umělé“ ambasadorky Maxine, Chelsea a Sissi. Každá z nich má přitom vlastní styl, osobnost i historii, kterými se vás bude snažit oslovit.

    Zdroj: Fashion Network, Yieldify, Harper’s Bazaar, YouTube, Instagram

    ― Reklama ―

    Balenciaga píše novou kapitolu. Na trůn usedne Pierpaolo Piccioli

    Módní dům Balenciaga zná svého nástupce. Dosavadního kreativního ředitele Demnu Gvasalia nahradí po 10 letech návrhář Pierpaolo Piccioli. Formovat slavnou značku hodlá po 25 letech u společnosti Valentino, kterou opustil loni v březnu. Proslulý je především svými haute couture kolekcemi plnými romantismu, výrazných barev a půvabných proporcí.

    V zajetí semiše. Chlupatá látka otřásá trendy a proniká do všech koutů šatníku

    Semiš se v poslední době opět stává populárním materiálem. Jeho obliba však sahá daleko za hranici bund či kabátů. Tato látka se plíživě dostal do všech koutů šatníku a povznáší na novou úroveň šaty, doplňky i boty. Ačkoliv by se semiš na první pohled mohl jevit jako těžce kombinovatelná textura, s pár základními pravidly se není čeho bát.

    Chanel vdechl vile La Pausa nový život. Navrátí ji k zašlé slávě

    Francouzská riviéra je proslulá nejen svými dechberoucími výhledy, ale také jedněmi z nejluxusnějších vil světa. Patří mezi ně rovněž La Pausa, tedy dům, který si dle svých snů nechala postavit návrhářka Coco Chanel. Vedení její značky budovu před 10 lety odkoupilo a od té doby pracovalo na potřebné rekonstrukci. Vila tak nyní opět otevře své dveře.

    Léto volá po obměně. Lehké CC krémy slibují perfektní glow

    S nadcházejícími slunečnými dny přichází i nutnost revize kosmetické taštičky. Blížící se vysoké teploty si totiž s některými make-up produkty příliš nerozumí. Řada z nich na obličeji působí až příliš uměle, nebo se po pár hodinách nepříjemně rozteče. Na scénu proto nastupují tradiční lehké CC krémy, slibující sjednocení pleti a žádané zakrytí nedostatků.

    Móda v kostce: Patrick McDowell získal ocenění a Dior zná lokaci cruise show

    Další z luxusních módních domů oznámil lokaci své nadcházející cruise show. Dior tentokrát zamíří do dechberoucích prostor římské Villy Albani Torlonia. Designér Patrick McDowell mezitím převzal ocenění za svou tvorbu od britské královské rodiny. Elie Saab vydává první pánský parfém a Nike vrací na scénu ikonické "White Cement" Air Jordan 4.

    Loli Bahia ovládá módní runwaye. Usiluje o titul letošní supermodelky

    Už dávno pominula doba, kdy módnímu světu dominovala pouze jména jako Bella Hadid nebo Kendall Jenner. Současná scéna nabízí celou řadu jedinečných osobností dobývajících runwaye. Patří mezi ně rovněž Loli Bahia, která letos svým catwalkem i účastí v luxusních kampaních dokazuje, že má našlápnuto na to stát se další světovou supermodelkou.

    Filmový festival v Cannes letos přitvrdil. Představil nový dress code

    Po uplynulém Met Gala přichází na řadu další důležitá událost módního světa. V úterý odstartoval filmový festival v Cannes, na který tradičně upírají zrak nejen filmoví, ale také módní nadšenci. Letošní 78. ročník však doprovází nečekané změny. Organizátoři akce totiž oznámili nový dress code, zakazující mimo jiné "nude dress" nebo dlouhé vlečky.

    Doja Cat pod drobnohledem. Jak se z popové ikony stal kontroverzní symbol drzosti?

    Doja Cat, která dřív zpívala o tom, že je "Boss Bitch", dnes působí spíš jako královna temnoty, co s úsměvem přebírá otěže chaosu. Zářila v popu, hrála podle pravidel, ale od určitého momentu začala psát úplně jiný příběh. A ten je mnohem zajímavější. Někdy se zkrátka vyplatí říct jedno velké "ne" svému starému já. Zpěvačka je živoucím důkazem.

    Jaro přeje odvážným. Nadešel nejvyšší čas na micro mini sukně

    Extra krátká verze mini sukní ovládá módní scénu již od roku 2022, kdy se poprvé objevila na světových runwayích. Takzvanou micro mini skirt sice dostala do popředí značka Miu Miu, postupně ji však převzaly rovněž ostatní módní domy. Prosluněné jarní dny proto nabízí ideální příležitost vyzkoušet kousek, který žebříčky trendů jen tak neopustí.

    Glenn Martens zná deadline. Debut pro Maison Margiela odhalí v červenci

    Módní dům Maison Margiela oznámil letos v lednu po roce čekání svého nového kreativního ředitele. Po proslulém návrháři Johnu Galliano ho povede designér a soušasný šéf Diesel Glenn Martens. Zástupci značky však nyní odhalili, kdy představí svou debutovou kolekci. Haute couture řadu pro podzim 2025 zveřejní na červencovém fashion weeku v Paříži.

    TikTok trendy slibují dlouhověkost. Místo toho plýtvají cenným časem

    Touha dosáhnout co nejvyššího věku je přirozenou součástí života a vždy k němu patřila. Nejmodernější technologie, hnutí biohacking, a hlavně sociální sítě však ze snu dlouhověkosti učinily kolotoč, ze kterého lze jen těžko vystoupit. Populární TikTok trendy nabízejí pochybné tipy, vedoucí spíše k prázdné peněžence a ztracenému času.

    TikTok pohltil nečekaný comeback. Pánskou módu dobývá Hedi Boy

    Již od začátku letošního roku je jasné, že je nostalgie jeho synonymem. Na módní scénu se totiž vrací řada trendů, které mnozí z nás už dávno považovali za zapomenuté. Do popředí platformy TikTok se proto nenápadně vkradl rovněž styl definující počátky milénia a vycházející ze stylu návrháře Hedi Slimane. Pánskou módu ovládl takzvaný Hedi Boy.

    Mikiny v revolučním hávu. Díky správné kombinaci získáte elegantní outfit

    Ačkoliv tepláky už snad navždy zůstanou kouskem oblečení, jehož místo je kdekoliv mimo zrak široké veřejnosti, mikiny se probojovávají do městských outfitů. Netřeba je rovnou odsuzovat, se správným kombinováním umí vytvořit i elegantní vzhled. Důležité je dbát na správný střih a doplňky. Pro inspiraci přitom nemusíte chodit daleko.

    Snímek I’m Still Here navrátil 70. léta. K životu probudil i tehdejší módu

    Cenu Oscar za nejlepší mezinárodní počin si letos ze slavnostního předávání odvezl snímek I'm Still Here. Film založený na skutečné události pojednává o brutálních podmínkách brazilského diktátorského režimu ze 70. let minulého století. Umně ale propojuje tragédii v centru dění s nezlomným optimismem, atmosférou a módou tehdejší doby.

    Spolupráce s návrháři a koncert Charli XCX. Uniká H&M své pověsti fast fashion řetězce?

    Řetězec H&M šlápnul na plyn. Dle nové strategie usiluje nejen o zatraktivnění značky pro širší okruh zákazníků, ale i vymezení jedinečné pozice mezi konkurencí, jako je Zara a Shein. V posledních měsících proto zorganizoval koncerty se zpěvačkou Charli XCX a představil prémiovou designerskou kolekci. Stačí však zvučná jména v kampaních a lákavé akce na odpoutání pozornosti od fast fashion hříchů?

    Ferragamo opět rezonuje. Výkřik relevance přinesla letní řada i Kylie na Met Gala

    Značka, která kdysi stála v závětří módního světa, se opět dostává do popředí. Ferragamo poslední dobou nezní jen na přehlídkových molech. Rezonuje i v zákulisí nejslavnějších událostí. Důkaz? Supermodelka Kylie Jenner oblečená do Ferragamo na nedávném Met Gala. Těžko hledat hlasitější výkřik relevance. Návrhář Maximilian Davis tak činí z Ferragamo brand působící kultivovaně a zároveň sebevědomě.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―