Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Vzhledem k rostoucí kupní síle této generace a jejímu apetitu po módě se výzkumný a analytický tým BoF zaměřil na nejuznávanější značky mezi mladými zákazníky nakupujícími módu.

    Pokud by bylo třeba dokázat, jak účinná může být spolupráce při rozšiřování zákaznické základny, pak je to spojení Gucci s Robloxem v roce 2021. Pod dohledem tehdejšího kreativního ředitele Alessandra Michele byla spolupráce italského domu s online herní platformou součástí širší strategie navázání kontaktu s různými demografickými skupinami. Pomohla tak upevnit Gucci jako oblíbenou značku pro Gen-Z (generaci ve věku od 12 do 25 let), která tvoří přibližně 25 % světové populace.

    V nedávném průzkumu, který provedla společnost BoF Insights ve spolupráci s Juv Consulting mezi téměř 1 000 americkými spotřebiteli z Generace Z, byli respondenti požádáni, aby uvedli svou oblíbenou značku. Ačkoli zdaleka nejoblíbenější značkou byla Nike, na druhém místě se umístila Gucci, která předstihla Adidas a jako jediná luxusní značka se dostala do první desítky.

    Zdroj: BOF

    Společnost Nike si získala přízeň Generace Z díky kombinaci ležérního, ale stylového designu oblečení a obuvi, kreativní spolupráce, dostupné ceny a výrazných marketingových kampaní zaměřených na sociální témata.

    Přesto i značka jako je Gucci si našla přízeň Generace Z, přestože její drahé výrobky jsou pro většinu mladých spotřebitelů nedostupné. Snahou domu je zaujmout mladší spotřebitele experimenty, jako jsou NFT drops a virtuální prostory v Robloxu, stejně jako produkty a spolupráce zaměřené na streetwear a sportovní oblečení.

    Generace Z však také tíhne ke značkám rychlého a středního segmentu, jako jsou H&M, Zara a Levi’s. Shein na 10. místě je jedinou značkou ultra rychlé módy, která se objevila v první dvacítce, přičemž naši respondenti z Generace Z poznamenali, že se tomuto segmentu věnují především kvůli cenové dostupnosti a četnosti nových trendových produktů.

    Zároveň se vyjádřili, že chtějí také podporovat udržitelné a nedostatečně zastoupené značky. Přesto je cenová dostupnost pro tuto generaci důležitá. 66 % respondentů průzkumu uvedlo, že cena je jedním ze tří nejdůležitějších faktorů při nákupu módní značky, následovaná stylem značky a udržitelností.

    Zdroj: businessoffashion.com

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Foto:Gucci

    Gucci se umístil na druhém místě mezi nejoblíbenějšími módními značkami Generace Z, vede Nike

    Vzhledem k rostoucí kupní síle této generace a jejímu apetitu po módě se výzkumný a analytický tým BoF zaměřil na nejuznávanější značky mezi mladými zákazníky nakupujícími módu.

    - Reklama -

    Pokud by bylo třeba dokázat, jak účinná může být spolupráce při rozšiřování zákaznické základny, pak je to spojení Gucci s Robloxem v roce 2021. Pod dohledem tehdejšího kreativního ředitele Alessandra Michele byla spolupráce italského domu s online herní platformou součástí širší strategie navázání kontaktu s různými demografickými skupinami. Pomohla tak upevnit Gucci jako oblíbenou značku pro Gen-Z (generaci ve věku od 12 do 25 let), která tvoří přibližně 25 % světové populace.

    V nedávném průzkumu, který provedla společnost BoF Insights ve spolupráci s Juv Consulting mezi téměř 1 000 americkými spotřebiteli z Generace Z, byli respondenti požádáni, aby uvedli svou oblíbenou značku. Ačkoli zdaleka nejoblíbenější značkou byla Nike, na druhém místě se umístila Gucci, která předstihla Adidas a jako jediná luxusní značka se dostala do první desítky.

    Zdroj: BOF

    - Reklama -

    Společnost Nike si získala přízeň Generace Z díky kombinaci ležérního, ale stylového designu oblečení a obuvi, kreativní spolupráce, dostupné ceny a výrazných marketingových kampaní zaměřených na sociální témata.

    Přesto i značka jako je Gucci si našla přízeň Generace Z, přestože její drahé výrobky jsou pro většinu mladých spotřebitelů nedostupné. Snahou domu je zaujmout mladší spotřebitele experimenty, jako jsou NFT drops a virtuální prostory v Robloxu, stejně jako produkty a spolupráce zaměřené na streetwear a sportovní oblečení.

    Generace Z však také tíhne ke značkám rychlého a středního segmentu, jako jsou H&M, Zara a Levi’s. Shein na 10. místě je jedinou značkou ultra rychlé módy, která se objevila v první dvacítce, přičemž naši respondenti z Generace Z poznamenali, že se tomuto segmentu věnují především kvůli cenové dostupnosti a četnosti nových trendových produktů.

    Zároveň se vyjádřili, že chtějí také podporovat udržitelné a nedostatečně zastoupené značky. Přesto je cenová dostupnost pro tuto generaci důležitá. 66 % respondentů průzkumu uvedlo, že cena je jedním ze tří nejdůležitějších faktorů při nákupu módní značky, následovaná stylem značky a udržitelností.

    Zdroj: businessoffashion.com

    ― Reklama ―

    Véronique Nichanian končí. Po 37 letech opouští pánskou divizi Hermès

    Legendární módní stálice končí. Návrhářka Véronique Nichanian odchází po 37 letech ze své pozice kreativní ředitelky pánské sekce módního domu Hermès. Rozhodnutí prozradila ve čtvrtek ve svém rozhovoru pro francouzský deník Le Figaro. Vedení jedné z nejsilnějších značek na současném luxusním trhu však prozatím jejího nástupce nebo nástupkyni neoznámilo.

    Síla nové éry Chanel spočívá v detailu. Matthieu Blazy nabídl perfektní kreace

    Jarní kolekce Chanel si žádá pohled zblízka. Matthieu Blazy ve své debutové jarní a letní řadě proměnil každý detail v kompas staronové estetiky. V každém stehu, ve struktuře tvídu i v nečekaných tvarech kabelek se zrcadlí jeho přesnost a cit pro tradici. Pařížský Grand Palais se stal laboratoří řemesla, kde luxus získává hmatatelnou podobu v tradičním pojetí krásy. Chanel pod jeho vedením vypráví příběh skrze nuance, formující celou galaxii stylů.

    Z blondýny brunetou kvůli počasí? Nový TikTok trend vybízí k radikální změně

    Snad s každým novým ročním obdobím zaplaví sociální síť TikTok nová vlna beauty proměn. Aktuálně jí dominuje trend s názvem "go darker for autumn", kvůli kterému se blondýnky vzdávají svých plavých tónů ve prospěch těch bohatě kaštanových nebo čokoládových. Není už ale trochu bláznovství měnit dlouho zavedený styl jen kvůli pár spadlým listům?

    Ikonický náramek Love slaví comeback. Cartier ho v nové verzi navrací po 58 letech

    Dlouhých 58 let po svém vzniku se ikonický náramek Love od Cartier proměňuje v novou formu. Pružnou, plynulou, dokonale soudržnou se zápěstím. Nový model Love Unlimited přináší pohyb tam, kde kdysi vládla přesnost a nedynamická strohost. V každém detailu zůstává duch Alda Cipullo, konstruktéra emocí, který kdysi zlatem vyjádřil trvalost citu. Šperkařský dům Cartier nyní přepisuje jeho myšlenku do nové éry.

    Fendi láká do nového království v Miláně. Otvírá brány Palazzo Fendi

    Luxusní móda, prvotřídní umění a historická architektura vytváří dechberoucí mozaiku jménem Palazzo Fendi. Světoznámá římská značka otvírá dveře nového království v Miláně. Při příležitosti nedávného Milánského fashion weeku odhalila zrekonstruované prostory své vlajkové pobočky v italském hlavním městě módy. Ukrývají pak nejen butik, ale rovněž exkluzivní restaurace a řemeslný ateliér.

    Once upon a time. Historické vědění ukrývají nejkrásnější knihovny světa

    Knihovny rozhodně nejsou jen tiché sály naplněné prachem. Na mnoha místech světa slouží jako ceněné svatostánky, ve kterých lidé v úžasu zaklánějí hlavy. Uvnitř klášterů, univerzit i jen samostatně stojící, knihovny patří mezi oblíbená turistická místa. Díky bohu si zatím u návštěvníků ponechávají zasloužený respekt a jejich atmosféra tak na vás může naplno dýchat.

    Od heroinu k Ozempicu. Cesty jak být chic se mění, tlak na štíhlost zůstává

    Propadlé lícní kosti, dětsky útlé paže, špičatá kolena. Herečky a modelky to často maskují, ale proměny jejich siluet z posledních let jasně ukazují, že žijeme v éře Ozempic chic. Můžeme si namlouvat, že tentokrát je za hubnutím medicína v podobě léku potlačujícího chuť k jídlu. Ve skutečnosti jsme esteticky, ale i filozoficky mnohem blíž zatracované éře heroin chic, než jsme si možná ochotní připustit.

    OECD brojí proti Shein. Fast fashion gigant porušuje její směrnice

    Zástupci Organizace pro hospodářskou spolupráci a rozvoj zveřejnili výsledky investigace značky Shein. Dle reportu nedodržuje čínský fast fashion gigant stanovené směrnice pro nadnárodní společnosti, týkající se lidských práv, ochrany životního prostředí a spravedlivých platů. Mezivládní organizace zahájila průzkum po stížnosti dvou francouzských poslanců.

    Victoria Beckham dorazila na Netflix. Nový dokument odkrývá hvězdnou oponu

    Streamovací služba Netflix přivítala ve čtvrtek nový hvězdný dokument. V jeho středu stojí bývalá zpěvačka a úspěšná návrhářka Victoria Beckham. Třídílný seriál slibuje odkrytí její nelehké cesty na vrchol módního průmyslu, kam se jen tak někdo nepodívá. Součástí příběhu jsou nejen archivní záběry, ale také rozhovory s předními osobnostmi módní scény.

    Day to night. Chytré outfity vás z práce vezmou rovnou do víru noci

    Pracovně vytíženým ženám se snadno stane, že zatímco přes den jsou potřeba na formálním meetingu a v kanceláři, večer je čeká uvolněná zábava na úrovni. Naštěstí je módní svět příznivý i složitým situacím. Umožňuje proto vytvořit outfit vhodný k celodennímu nošení. K perfektnímu výsledku stačí pouze pár promyšlených kousků a správný styling.

    Značka Schiaparelli opět potvrdila své místo. Runway uzavřela Kendall Jenner

    V Paříži se opět odehrála jedna z nejočekávanějších přehlídek každé sezóny. Daniel Roseberry odhalil kolekci Schiaparelli SS26 a potvrdil, že značka dál určuje tón současného umění na úrovni luxusu. V sále Centre Pompidou vládl klid, jenž se v módě objeví jen zřídka. Jak jsme u módního domu zvyklí, každý model dokazoval, že přesnost a vize jsou klíčovým prvkem krejčovského umu. Přehlídka působila jako pomyslná módní studie, nikoliv jako tradiční runway.

    Burberry připomíná své dědictví. Oslavuje ho i Olivia Colman

    Britský módní dům Burberry zakládá marketing na propojení svého více než 150 let starého dědictví a moderní energie. Nabízí proto tradiční kostkované trenčkoty a dlouhé kabáty, to vše v inovativním hávu nových materiálů. Směřování luxusní značky odráží rovněž její nejnovější kampaň It's always Burberry Weather. Zazáří v ní mimo jiné také herečka Olivia Colman.

    Po stopách ikon: Bochum Welt dokresluje identitu Jil Sander

    Hudba umí rozšířit prostor kolekce stejně přesně jako čistý střih kabátu. Bochum Welt přináší do módy zvuk, jenž vytváří atmosféru i vizuální rytmus. Spolupráce s Jil Sander ukazuje, že minimalismus má vlastní akustický tvar. Zvuk už není doprovodem, stává se součástí identity značky. Vzniká nová rovina luxusu, jež působí na smysly ze všech stran.

    Oscar Isaac čeří vody internetu. Překvapil elegantní módní otočkou

    Sociální sítě po nedávném filmovém festivalu v Benátkách zaplavily komentáře uživatelů, kteří si všimli nečekané proměny. Překvapil je styl herce Oscara Isaac, který ztvárnil hlavní postavu v očekávaném snímku Frankenstein. Na červený koberec totiž přinesl perfektní rovnováhu mezi žádanou elegancí a hravou uvolněností, posouvající jeho look na vyšší úroveň.

    Luxury Insights: Světové butiky proslulých značek berou dech designem i detaily

    Světová móda ukazuje, že prodává nejen kvalita, ale i zážitek a vizuální vjem. Butikové výlohy už dávno neslouží jen k prodeji. Transformují se v dechberoucí zkušenost a stávají se exkluzivním chrámem designu. Zákazníkům se tak otevírají příběhy značky, spojené s konkrétními produkty, zatímco je obklopuje luxusní atmosféra jedinečného architektonického díla.

    Marc by Sofia klouže po povrchu. Film definuje třpyt, nikoli hloubka

    Režisérka Sofia Coppola rozčeřila filmové vody, když na letošním ročníku filmového festivalu v Benátkách odhalila svůj první dokument. Snímek s názvem Marc by Sofia věnovala svému blízkému příteli a slavnému návrháři Marcu Jacobs. Film sice sklidil úspěch, nečekejte od něj však hluboký vhled za oponu. Jedná se spíše o třpytivý obraz módní ikony.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―