Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Casablanca vydala novou kampaň ke kolekci Resort 2026. Její inspirací se stalo velkolepé Los Angeles a post múzy si vysloužila modelka a herečka Iris Law, která v ikonické rezidenci Sheats-Goldstein zazářila jako pravá hollywoodská hvězda. Fotografie měly nastínit odlišnou tvář města andělů. Chybí proto prosluněné pláže, wellness lifestyle nebo modrá obloha. 

    Kolekce Resort 2026 z dílny Casablanca se místo stereotypních charakteristik zaměřila na luxus a nabízí klidnou, filmově laděnou vizi moderní elegance, kterou Los Angeles přináší. Modelka Iris Law v hlavní roli ztělesňuje nenucenou smyslnost, osobní svobodu a atmosféru současné metropole. Výsledkem je vizuální příběh, jenž propojuje módu, architekturu a emoci v typicky sofistikovaném rukopisu značky.

    Iris Law v hlavní roli září. Casablanca přináší ležérní luxus Los Angeles

    Nová vizuální kampaň, vytvořená fotografem Corentinem Leroux zachycuje talentovanou modelku Iris Law po boku modelek a modelů Sary Grace Wallerstedt, Duncana Yair a Campa Schill. Herečka má představovat typickou „LA girl“, která s nenuceným výrazem odpočívá na pohovce nebo svačí ve své luxusní kuchyni, zatímco se za jejími zády rozprostírá dechberoucí výhled na Beverly Hills.

    Zdroj: Casablanca

    Kolekce se zaobírá novými siluetami sezóny 2026 a pracuje s bohatou paletou barev. Stejně jako ve své letní a jarní kolekci nabízí pohled na syté odstíny „oxblood“ (tmavý odstín červené, v doslovném překladu „volská krev“) či na královsky modrou, výraznou zelenou a světle modrou barvu. Čisté uhlazené linie se spíše klasickými než trendy střihy se mísí se sportovními track bundami a precizním krejčovstvím, které povyšují monogramové detaily, kontrastní kombinace a hedvábné košile. 

    Na jiných modelech kolekce přináší nové variace ikonického úpletu Casa, reverzní monogramový denim, strukturované svetry nebo elegantní topy z mohérových směsí. Nabídku dotahuje k dokonalosti výběr doplňků a tenisek, včetně modelů Del Mar či Stade. Modelka a herečka Iris Law v nich záměrně působí spíše ležérně než vyzývavě a Casablanca tak ukazuje, jak vypadá skutečný neotřelý luxus Los Angeles. 

    Casablanca jako vzor pro mladou generaci. Dává život módním příběhům

    Casablanca se jako luxusní módní dům zaměřuje na ochranu a podporu holistického přístupu k designu a řemeslnému zpracování. Prostřednictvím spolupráce s řemeslníky z celého světa se snaží přehodnotit dosavadní pojetí krásy pro novou generaci. Kolekcí Resort 2026 tak potvrzuje svou schopnost vyprávět módní příběhy s výraznou atmosférou a jasnou i originální vizí. 

    @dazed

    Between takes with Iris Law at her @Casablanca Paris Resort 2026 campaign, a tribute to Los Angeles 🌴⁠ #DazedFashionTV #IrisLaw #casaway #Casablancabrand #TikTokFashion

    ♬ original sound – dazed

    Zdroje: Hypebae, Maison de Fashion, Fucking Young, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Ester Štěchová
    Ester Štěchováhttps://fashionup.cz/
    Ester se ve svých článcích zaměřuje především na témata týkající se feminismu. Láká ji ale také kultura, myšlenky a žhavé trendy gen Z, umění a fotografování. Psaní se věnovala už od mladého věku, její texty publikovali ve školním časopisu a s povídkami vyhrála několik soutěží v literárním světě. Momentálně studuje na Fakultě humanitních studií na Karlově univerzitě se specializací na psychologii. Miluje literaturu, jak tu klasickou a vážnou, tak oddychovou a fantasy. Její vášní je psaní a v budoucnu by ráda debutovala se svou vlastní knihou. Přestože se nepovažuje za žádného experta, všude sebou tahá starý foťák na film a skrz něj se snaží zachytit každodenní příběhy života.

    ― Reklama ―

    Venku přituhuje. Kampaň Casablanca Resort 2026 však nemůže být víc hot

    ― Reklama ―

    Casablanca vydala novou kampaň ke kolekci Resort 2026. Její inspirací se stalo velkolepé Los Angeles a post múzy si vysloužila modelka a herečka Iris Law, která v ikonické rezidenci Sheats-Goldstein zazářila jako pravá hollywoodská hvězda. Fotografie měly nastínit odlišnou tvář města andělů. Chybí proto prosluněné pláže, wellness lifestyle nebo modrá obloha. 

    Kolekce Resort 2026 z dílny Casablanca se místo stereotypních charakteristik zaměřila na luxus a nabízí klidnou, filmově laděnou vizi moderní elegance, kterou Los Angeles přináší. Modelka Iris Law v hlavní roli ztělesňuje nenucenou smyslnost, osobní svobodu a atmosféru současné metropole. Výsledkem je vizuální příběh, jenž propojuje módu, architekturu a emoci v typicky sofistikovaném rukopisu značky.

    Iris Law v hlavní roli září. Casablanca přináší ležérní luxus Los Angeles

    Nová vizuální kampaň, vytvořená fotografem Corentinem Leroux zachycuje talentovanou modelku Iris Law po boku modelek a modelů Sary Grace Wallerstedt, Duncana Yair a Campa Schill. Herečka má představovat typickou „LA girl“, která s nenuceným výrazem odpočívá na pohovce nebo svačí ve své luxusní kuchyni, zatímco se za jejími zády rozprostírá dechberoucí výhled na Beverly Hills.

    Zdroj: Casablanca

    Kolekce se zaobírá novými siluetami sezóny 2026 a pracuje s bohatou paletou barev. Stejně jako ve své letní a jarní kolekci nabízí pohled na syté odstíny „oxblood“ (tmavý odstín červené, v doslovném překladu „volská krev“) či na královsky modrou, výraznou zelenou a světle modrou barvu. Čisté uhlazené linie se spíše klasickými než trendy střihy se mísí se sportovními track bundami a precizním krejčovstvím, které povyšují monogramové detaily, kontrastní kombinace a hedvábné košile. 

    Na jiných modelech kolekce přináší nové variace ikonického úpletu Casa, reverzní monogramový denim, strukturované svetry nebo elegantní topy z mohérových směsí. Nabídku dotahuje k dokonalosti výběr doplňků a tenisek, včetně modelů Del Mar či Stade. Modelka a herečka Iris Law v nich záměrně působí spíše ležérně než vyzývavě a Casablanca tak ukazuje, jak vypadá skutečný neotřelý luxus Los Angeles. 

    Casablanca jako vzor pro mladou generaci. Dává život módním příběhům

    Casablanca se jako luxusní módní dům zaměřuje na ochranu a podporu holistického přístupu k designu a řemeslnému zpracování. Prostřednictvím spolupráce s řemeslníky z celého světa se snaží přehodnotit dosavadní pojetí krásy pro novou generaci. Kolekcí Resort 2026 tak potvrzuje svou schopnost vyprávět módní příběhy s výraznou atmosférou a jasnou i originální vizí. 

    @dazed

    Between takes with Iris Law at her @Casablanca Paris Resort 2026 campaign, a tribute to Los Angeles 🌴⁠ #DazedFashionTV #IrisLaw #casaway #Casablancabrand #TikTokFashion

    ♬ original sound – dazed

    Zdroje: Hypebae, Maison de Fashion, Fucking Young, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Film Fever: Jaké celebritě fandíte? Vybereme vám na základě ní vánoční film

    Čas svátků je tady a s ním přichází i maratony vánočních filmů, které si každoročně vychutnáváme s hrníčkem teplého kakaa a talířem dokonale měkkého cukroví. Každý má rád něco jiného a už od dětství si volí mezi americkými kultovkami nebo klasickými českými pohádkami, kde dobro vždy zvítězí nad zlem. Níže si můžete vybrat ideální film podle své oblíbené celebrity, jež vás tentokrát svátečním večerem provede.

    Stojí průměrná korejská kosmetika za to? V mnohém se neliší od zboží z „drogérky“

    Korejská kosmetika se stala globálním fenoménem, který pronikl ze sociálních sítí do koupelen po celém světě. Regály zaplnily pastelové obaly, vícekrokové rutiny a ingredience s exotickými názvy. Popularita segmentu stojí na rychlosti inovací a silném vizuálním jazyce. Otázka kvality se ale přesouvá od původu ke složení. Právě tam začíná skutečně zajímavá debata.

    Móda v kostce: Rick Owens navrhnul boty z ryb a Valentino vynechá Paříž

    Ikonická vůně z dílny Dior Addict získá tři nové varianty, jejichž tvářemi se stanou ambasadorky značky Willow Smith, Jisoo a Anya Taylor-Joy. Rick Owens představil ve spolupráci s Maxfield boty z rybí kůže. Shein otvírá nové logistické centrum ve Vratislavi a Chanel zamíří s letošní Métiers d'Art show do Soulu. Valentino vynechá příští sezónu Paříž a vydá se do Říma.

    Sluší vysoké módě fast fashion? Spolupráce s řetězci ředí luxusní značky

    Kousky z dílny luxusních značek v policích fast fashion řetězců můžou působit jako záblesk naděje. Touha po vysněných designových kouscích vítězí nad letmými úvahami nad tím, zda podobný nákup vůbec stojí za to. Spolupráce mezi high fashion a běžnými řetězci však rozmělňuje jádro světových módních domů a snižuje nejen jejich exkluzivitu, ale i autenticitu.

    Když tradice notuje designu. Robyn Lynch uvádí uniformy pro Guinness

    Irská designérka Robyn Lynch přetváří klasické uniformy Guinness Storehouse. Její kolekce spojuje funkčnost s estetickými detaily. Inspiraci pro nezvyklý projekt čerpala z irské historie a kultury a dala tak vzniknout něčemu neotřelému, přesto elegantnímu. Dílo reflektuje nejen bohaté dědictví světově uznávaného pivovaru, ale i osobitý styl nadané návrhářky. 

    TikTok Highlights: Tváře jako z Mrazíka. Zimní make-up diktuje omrzliny

    Uživatelé sociální sítě TikTok vyplodili další ze svých extrémně znějících make-up trendů. Tváře inspirované spáleninami po hodinách vyvalování se na sluníčku tentokrát vystřídala nová sezónní variace. Trend Frost Bitten Blush odkazuje na odstín tvářenky, za který by se nestyděla ani Marfuša z Mrazíka. Nechte své tváře pomyslně omrznout a darujte jim růžový nádech.

    Jak voní trendy sneakers? Onitsuka Tiger vydává první řadu parfémů

    Japonská značka proslulá ikonickými teniskami vstupuje do světa parfémů. Onitsuka Tiger přetvořila legendární sneakers do své první řady exkluzivních vůní. Na starost je dostal parfumér Mark Buxton, který stojí mimo jiné i za Le Labo Vetiver 46. Zlatavé lahvičky vyrobené v Provence tak spojují to nejlepší z japonské tradice, francouzské elegance a současného designu.

    Luxus v zajetí mrazu. Saint Laurent Rive Droite láká na řadu Snow Edition

    Saint Laurent Rive Droite otevírá zimní sezónu ve velkém stylu. Tentokrát kolekcí, jež nese název Snow Edition a nemůže chybět v šatníku žádného milovníka horských chat a sjezdovek. Kolekce spojuje sexy estetiku značky s prémiový zimním vybavením, kterým nepronikne ani špetka mrazu. Husí kůži budete mít jen z toho, jak dobře budete v Saint Laurent vypadat.

    Jean Paul Gaultier jako módní věštec. V roce 1999 predikoval aktuální sezónu

    Některé kolekce stárnou jako archivy. Jiné se po letech vracejí s energií, která přesně odpovídá nové chvíli. A právě řada Jean Paul Gaultier FW 1999 patří mezi ně. Je až zarážející, s jakou jistotou tehdejší styling kopíruje současný rytmus zimy. Párové siluety, promyšlené vrstvy, moderní proporce. Runway z přelomu milénia působí jako návrh letošní sezóny, jen vystřižený z jiného času. Vizionářství vzniká jako jasný důsledek schopnosti číst budoucnost s neobvyklou přesností.

    Evropská unie šlape Shein na paty. V roce 2026 uvalí cla na malé balíky

    Od července příštího roku začnou v Evropské unii pro malé balíky v hodnotě pod 150 eur platit nová cla. V pátek se na tom dohodli ministři financí zastupující členské státy. Poplatek ve výši tří eur cílí na potlačení laviny levného zboží, putujícího do bloku především z Číny. Dopad pocítí hlavně levné e-commerce platformy, jako je Shein, Temu nebo AliExpress.

    Vánoce jsou ideální čas na malý hřích. Beauty je ten nejsladší ze všech

    Hledáte dárek, který potěší každou ženu ve vašem životě? Ať už chcete udělat radost sestře, kamarádce, či přítelkyni, beauty svět vás nezklame. Nabízí přesně to, co pod vánočním stromečkem vykouzlí úsměv na tváři. Vsaďte na beauty tipy roku, které jsou voňavé, rozmazlující a tak trochu návykové. Umí dokonale zahřát u srdce: potěší, překvapí a dodají dotek elegance. 

    Panter i jezevčík. Zvířecí protagonisté definují vánoční kampaně sezóny

    Vánoce jsou obdobím, na kterém si luxusní značky dávají záležet a potenciální zákazníky lákají pomocí poutavých vizuálů. Marketingovým kampaním však letos kromě tradičních a v tom nejlepším slova smyslu klišé témat, jako je láska, rodina nebo víra, dominují také zvířecí přátelé. Zatímco Carrie ze seriálu Sex ve městě by byla nadšená čtyřnohými chlupáči u značky Manolo Blahnik, společnost Cartier si na pomoc s dárky přizvala malé pantery.

    Rick Owens uvádí set ústní péče. Je libo brutalistický kartáček?

    Rick Owens přesouvá hranice svého temného universa směrem, jenž budí pozornost mezi milovníky high-end péče. Nový set uvádí svět ústní péče do prostoru, kde převládá brutalistický minimalismus, vůně na úrovni niche parfémů a rituály, jež získávají nečekanou váhu. Kolekce kombinuje estetiku sochařské drsnosti s intimní každodenností. Výsledkem je zážitek, který proměňuje běžnou ranní sekvenci v uvědomělý akt.

    St. Moritz opět dobývá sociální sítě. V čem tkví jeho kouzlo?

    Zimní sociální sítě letos opět zaplavuje estetika, která připomíná staré filmové kotouče, zrnité fotografie aristokracie a atmosféru, jež voní po dřevě, sněhu a drahém alkoholu. St. Moritz se každé předvánoční období vrací do popředí jako kulturní symbol zimního luxusu s patinou minulých dekád. Vintage snímky horských hotelů, kožešin, brýlí s masivními obroučkami a sluncem zalitých svahů budí touhu po atmosféře, jež se v moderním světě těžko replikuje.

    Móda v kostce: Louis Vuitton má novou tvář a Sabato De Sarno napsal knihu

    Louis Vuitton rozšiřuje svůj arzenál hvězdných tváří. Za nejnovější ambasadorku jmenoval herečku Chase Infiniti. Značka oznámila také partnerství s legendárním závodem Formule 1 Monaco Grand Prix. Valentino vydává pre-fall 2026 řadu plnou ikonických Rockstud detailů a Met Gala 2026 zná své spolupředsedy. Návrhář Sabato De Sarno vydává knihu o Neapoli.

    Vánoční dress code dle módních domů. Jak by vás oblékl Chanel nebo Dior? 

    Vánoce už nesměle klepou na dveře a přípravy jedou na plné obrátky. Sváteční sezóna je jako stvořená k tomu, obléknout si outfity, které zvýrazní vaši jedinečnost a osobitý styl, či u štědrovečerního stolu dokonce na chvilku umlčí překvapené prarodiče. Každý rok přicházejí módní domy s novými trendy, jež udávají tón vánočnímu dress code a inspirují nás k tomu, abychom se během svátků cítili výjimečně.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―