Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Letošní vánoční dekorace ovládl styl amerického návrháře Ralpha Lauren. Sociální síť TikTok praská ve švech návalem videí, jež sdílejí vánočními stromky zdobené interiéry plné kostkovaných přehozů, sametových látek a třpytivých křišťálových sklenic. Estetika Ralph Lauren Christmas připomíná tradiční Vánoce, ukrývá však nádech nostalgie a nadčasové elegance.

    Síla nostalgie a únava ze sterilních minimalistických designů dorazily také do světa svátečních dekorací. Letošní Vánoce čerpají z minulosti a sladké kombinace nostalgie a luxusní atmosféry. Perfektním příkladem je estetika s názvem Ralph Lauren Christmas, která v současnosti dobývá sociální síť TikTok. Její uživatelé sdílejí videa plná prvků, jež by do svého svátky prosyceného domova umístil i samotný návrhář.

    Vánoce v rytmu Ralpha Lauren nestojí na nákupech. Čerpají z luxusní nostalgie

    I když tomu název vánočního trendu nenapovídá, klíčem k dosažení svátečního interiéru a là Ralph Lauren není masivní objednávka z jeho webové stránky. Ducha estetiky totiž zachycuje spíše jakýsi pocit, který ve svém domově vytvoříte nejen za pomocí doplňků, ale také „old school“ jazzové hudby nebo ztlumeného světla. Výsledek má vyvolat dojem Vánoc předcházejících doby sociálních sítí, či dokonce internetu.

    Zdroj: Ralph Lauren

    I když v srdci trendu leží návrat k maximalismu, zapomeňte na svítivé odstíny zelené a červené nebo svátečními nápisy ozdobené dekorace. Místo toho obraťte svou pozornost k hlubokým tónům zelené, burgundy a navy modré. Propojit je můžete na kostkovaném ubruse nebo za pomocí tartanových ubrousků. Rustikální klasiku perfektně rozbijí luxusem prosycené stříbrné podnosy nebo lesknoucí se svícny.

    Zdroj: Torquato, The White Company

    Právě rovnováha mezi nenucenou uvolněností a třpytem luxusu je bod, kterým byste se při tvoření svého svátečního domova měli řídit. Používejte kvalitní a na oko příjemné materiály, jako je samet v podobě rudých mašlí či klasikou křičící tvíd. Lesk tabuli dodejte křišťálovými sklenicemi a naleštěným příborem. To vše přivede k dokonalosti živá zeleň protkaná rudými květy a bobulemi obsypanými větvičkami.

    Ralph Lauren look zachytí i vintage kousky. Sáhněte do sbírek svých babiček

    Popularitu získala estetika Ralph Lauren Christmas také díky tomu, že nevyžaduje obrovské investice. Většinu z výše jmenovaných kousků již doma určitě máte, zbytek snadno seženete ve sklepě babiček nebo second hand obchodech. Jemný nádech quiet luxury totiž stojí na dlouhověké kvalitě, nikoli bezmyšlenkovitých nákupech těsně před Vánocemi. Trend potvrzuje, že letošní svátky pohrají v rytmu nostalgie.

    @abbeysadleir Replying to @Xarisha O’Connor lets set the table for the ralph lauren christmas party 🧸🌲🍷 how to throw a ralph lauren christmas party 🐎 my favourite time of the year! @Ralph Lauren #christmasparty #dinnerparty #dinnerpartyideas #dinnerpartydecor #christmasdecor #ralphlauren #ralphlaurenaesthetic #ralphlaurenchristmas #homedecor #londonhome #hostingtips #hosting #christmas2024 #christmasaesthetic ♬ It's the Most Wonderful Time of the Year – Andy Williams

    Zdroje: Homes & Gardens, The Every Girl, Good Housekeeping, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Ukradl Ralph Lauren Vánoce? Svátky ozdobí estetika amerického návrháře

    Letošní vánoční dekorace ovládl styl amerického návrháře Ralpha Lauren. Sociální síť TikTok praská ve švech návalem videí, jež sdílejí vánočními stromky zdobené interiéry plné kostkovaných přehozů, sametových látek a třpytivých křišťálových sklenic. Estetika Ralph Lauren Christmas připomíná tradiční Vánoce, ukrývá však nádech nostalgie a nadčasové elegance.

    Síla nostalgie a únava ze sterilních minimalistických designů dorazily také do světa svátečních dekorací. Letošní Vánoce čerpají z minulosti a sladké kombinace nostalgie a luxusní atmosféry. Perfektním příkladem je estetika s názvem Ralph Lauren Christmas, která v současnosti dobývá sociální síť TikTok. Její uživatelé sdílejí videa plná prvků, jež by do svého svátky prosyceného domova umístil i samotný návrhář.

    Vánoce v rytmu Ralpha Lauren nestojí na nákupech. Čerpají z luxusní nostalgie

    I když tomu název vánočního trendu nenapovídá, klíčem k dosažení svátečního interiéru a là Ralph Lauren není masivní objednávka z jeho webové stránky. Ducha estetiky totiž zachycuje spíše jakýsi pocit, který ve svém domově vytvoříte nejen za pomocí doplňků, ale také „old school“ jazzové hudby nebo ztlumeného světla. Výsledek má vyvolat dojem Vánoc předcházejících doby sociálních sítí, či dokonce internetu.

    Zdroj: Ralph Lauren

    I když v srdci trendu leží návrat k maximalismu, zapomeňte na svítivé odstíny zelené a červené nebo svátečními nápisy ozdobené dekorace. Místo toho obraťte svou pozornost k hlubokým tónům zelené, burgundy a navy modré. Propojit je můžete na kostkovaném ubruse nebo za pomocí tartanových ubrousků. Rustikální klasiku perfektně rozbijí luxusem prosycené stříbrné podnosy nebo lesknoucí se svícny.

    Zdroj: Torquato, The White Company

    Právě rovnováha mezi nenucenou uvolněností a třpytem luxusu je bod, kterým byste se při tvoření svého svátečního domova měli řídit. Používejte kvalitní a na oko příjemné materiály, jako je samet v podobě rudých mašlí či klasikou křičící tvíd. Lesk tabuli dodejte křišťálovými sklenicemi a naleštěným příborem. To vše přivede k dokonalosti živá zeleň protkaná rudými květy a bobulemi obsypanými větvičkami.

    Ralph Lauren look zachytí i vintage kousky. Sáhněte do sbírek svých babiček

    Popularitu získala estetika Ralph Lauren Christmas také díky tomu, že nevyžaduje obrovské investice. Většinu z výše jmenovaných kousků již doma určitě máte, zbytek snadno seženete ve sklepě babiček nebo second hand obchodech. Jemný nádech quiet luxury totiž stojí na dlouhověké kvalitě, nikoli bezmyšlenkovitých nákupech těsně před Vánocemi. Trend potvrzuje, že letošní svátky pohrají v rytmu nostalgie.

    @abbeysadleir Replying to @Xarisha O’Connor lets set the table for the ralph lauren christmas party 🧸🌲🍷 how to throw a ralph lauren christmas party 🐎 my favourite time of the year! @Ralph Lauren #christmasparty #dinnerparty #dinnerpartyideas #dinnerpartydecor #christmasdecor #ralphlauren #ralphlaurenaesthetic #ralphlaurenchristmas #homedecor #londonhome #hostingtips #hosting #christmas2024 #christmasaesthetic ♬ It's the Most Wonderful Time of the Year – Andy Williams

    Zdroje: Homes & Gardens, The Every Girl, Good Housekeeping, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Značky vydávají hvězdné kampaně a Rotate slaví debut

    Vánoce nejsou jediné téma, kolem kterého značky opřádají své nejnovější kampaně. Sarah Burton pro Givenchy obsadila do hlavní role resort kolekce Rooney Mara a Paula Simonon. Jacquemus a Stella McCartney pomocí hvězdných tváří propagují nejnovější kabelky a Canada Goose přizvala na pomoc hudebníka Willieho Nelson. Rotate zase slaví debutovou řadu obuvi.

    Společenský útlak má nové jméno. Spodní prádlo jako nový zdroj sebevědomí

    Po několika letech, kdy módní scéně dominovalo heslo „Free the Nipple“, se role obrátily. Do popředí opět proniklo nošení spodního prádla, a to hlavně sexy krajky a podprsenek. Trend, který byl dříve spojován se společenským útlakem žen, dnes dostává nový význam. Prádlo totiž nemusí jen zahalovat bradavky a dávat prsům dokonalý tvar, ale může se stát prostředníkem k vyjádření nově nabytého sebevědomí. 

    Marketing nultých let. Proč je po dvou dekádách tak přitažlivý?

    Marketing nultých let definovala vizuální odvážnost a nekompromisní styl. Značky jako Sony, H&M nebo PlayStation experimentovaly s dynamickými vizuály, futuristickými barevnými paletami a ikonickými tvářemi popkultury. Reklamy kombinovaly hudbu, módu a technologii v harmonii, která oslovovala mladé publikum a nastavovala nové standardy vkusu. Dnes se právě tato vizuální odvaha vrací, rezonuje na sociálních sítích a inspiruje moderní marketingové kampaně.

    Generaci Z dohnala nostalgie. Její šatník formují trendy divokých devadesátek

    Noční můra rodičů generace Z opět zaťukala na dveře. Když se projdete po ulici, máte občas pocit, jako byste použili stroj času a vrátili se do dob divokých devadesátek. Toto desetiletí je známé pestrostí stylu, která se často odvíjela od populární hudby a definovala, jak vás ostatní vnímali. A hlavně diktovalo způsob, jakým se oblečete. Metal, pop, rock, grunge, indie rock a další. Hned na první pohled měl každý jasno, kam patříte. 

    Londýn propadl světu filmů. Poznejte 10 nejlepších snímků BFI festivalu

    Filmový festival BFI, který by si neměl nechat ujít žádný filmový fanoušek, tradičně dorazil do Londýna. Letos uvedl 247 filmů pocházejících ze 79 různých zemí světa, z nichž 42 procent vzniklo z hlav režisérek nebo nebinárních tvůrců. Na jejich premiéře nechyběly filmové hvězdy a významné osobnosti, jako je Kristen Stewart nebo Elle Fanning. Event zahájil film Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery. 

    Gucci zdolává svahy. Zimní kolekce Altitude poprvé mísí luxus s technologií 

    Začala lyžařská sezóna a Gucci není pozadu. Jako správný zástupce Italů přichází se zimní kolekcí Altitude. Od těch předchozích se ovšem liší a to tím, že nabízí nejen luxus, ale i technické vybavení pro vrcholové výkony. Na sněhu se můžete blýsknout oblečením, které spojuje špičkovou technologii, precizní řemeslo a nezaměnitelnou estetiku módního domu. 

    Luxury Insights: Dubaj vítá další inovaci. Pohostí lesní nákupní centrum

    Luxusní nakupování nabývá nových rozměrů. Návštěva obchodních center už dávno není jen o výběru vysněných kousků, jedná se o unikátní zážitek. Přesně to slibuje nejnovější projekt společnosti Majid Al Futtaim, která v Dubaji vybuduje první tamní lesní nákupní centrum. Proroste ho totiž na více než milion stromů, ochlazujících často nesnesitelně horké prostředí.

    Nike vrací legendární spolupráci. S Martine Rose oslavuje e-sport a gaming

    Na módní scénu opět nastoupilo populární spojení dvou módních vizionářů. Britská návrhářka Martine Rose a americká značka Nike uvádí další spolupráci. Tentokrát vzdávají hold světu e-sportu a gamingu, který v jejich očích ztělesňuje demokracii. To vše zachycuje také nový model sneakers Shox MR4, propojující nadčasovou eleganci se sportovním duchem.

    Móda v kostce: Saint Laurent narůstá na oblibě a Anok Yai je modelkou roku

    Módní dům Saint Laurent slaví. Vyšplhal se na vrchol žebříčku platformy Lyst a stal se nejvíce "hot" značkou posledního čtvrtletí. Oslavy chystá i Anok Yai, jež bude na letošních Fashion Awards 2025 jmenována modelkou roku. Selfridges pak poctí Vánoce spolu s Disney a Dr. Martens vydává první voděodolnou obuv. Dakota Johnson září ve své první Valentino kampani.

    Pinterest spustil osobního asistenta. Pomůže s nákupem i psychickou pohodou

    Nová funkce Pinterest Assistant přetváří způsob, jakým nakupujeme online. Vizuální AI průvodce redefinuje nákupní digitální prostor a mění každou interakci s platformou Pinterest v osobní dialog s estetickou vizí. Uživatel vstupuje do prostředí, kde technologie chápe jeho vkus stejně citlivě jako lidský poradce. Personalizace probíhá okamžitě a každé doporučení rezonuje s individuálním stylem. Pomocník proměňuje scénu digitálního nakupování v prostor, kde estetika a praktičnost splývají.

    Rapper Rilès vydal nové album. Zpracování připomíná umělecký rituál

    Francouzský rapper Rilès proměnil vydání svého nového alba THE 25th HOUR ve vizuální událost, jakou Paříž dlouho nezažila. V galerii Ellia Art Gallery usedl na 24 hodin a 42 minut k pásu, po němž plynuly tisíce prázdných vinylových obalů. Každý z více než 20 tisíc kusů označil otiskem své ruky potřené červenou barvou, čímž je proměnil v limitovanou edici i symbol lidské vytrvalosti. Tento akt navazuje na jeho dřívější performanci, kdy uběhl přes 200 kilometrů na pásu během jednoho dne.

    Balmain osiřel. Po 14 letech ho opouští kreativní ředitel Olivier Rousteing

    Vždy, když se zdá, že módní kolotoč změny kreativních ředitelů skončil, objeví se další náhlá změna. Tentokrát ze své vedoucí pozice odchází čtyřicetiletý návrhář Olivier Rousteing. Francouzský módní dům Balmain opouští po 14 letech v jeho čele. Za své působení dokázal značku propojit s popkulturou, zapojit ji do světa nových technologií a vytvořit vlastní Balmain Army.

    Svatební šaty hvězd diktují trendy. Inspirují styl i odvahu dalších nevěst

    Den, na který čeká téměř každá žena. Od romantického pokleknutí až po velkolepý obřad jde o cestu plnou emocí, očekávání a snů. Vše začíná jediným okamžikem, jiskřivým prstenem, pohledem plným lásky a slovy, která změní celý život. Od té chvíle se rozbíhá cesta plná plánování, představ a detailů, na nichž záleží. Šaty, které oblékají celebrity, pak inspirují miliony nevěst po celém světě, nastavují trendy a dokazují, že elegance a styl jsou nakažlivé. Výběr svatebních šatů bývá totiž momentem, kdy se žena poprvé uvidí jako nevěsta.

    Módní scénu zaplavily Vánoce. Značky chrlí sváteční kampaně

    Nastal čas, na kteří se někteří těší celý rok a jiní jeho příchod spíše oplakávají. Blížící se Vánoce totiž neznamenají pouze okamžiky radosti a potěšení, ale i stresu. Módní značky těží z touhy podobnému tlaku uniknout a nabízejí kampaně, umožňující krátký útěk před svátečním shonem. Odkazují na sílu lásky, jedinečného talentu či jednoduchého potěšení.

    Bizarní dieta dle Vogue. Sedmdesátky se s poruchami příjmu opravdu nemazlily

    V době, kdy klub Studio 54 diktoval noční rytmus a cigareta v ruce symbolizovala štíhlosti, vznikl fenomén, jenž dnes působí jako z groteskního snu. Magazín Vogue přinesl "crash dietu". Režim, slibující eleganci a tělo jako z ateliéru Richarda Avedon. Luxusní zoufalství zabalené do lesklých stránek. Styl měl váhu dogmatu a káva s vejcem byla víc než snídaně, byla to víra.

    Po stopách ikon: Ann Demeulemeester servíruje poetickou temnotu

    Ann Demeulemeester patří mezi nejtajemnější a zároveň nejvlivnější postavy belgické avantgardy. Její jméno se stalo synonymem černé, světla a poezie v oděvní formě. Od debutu v 80. letech kultivuje estetiku temného ticha. Paradoxně jde o avantgardní minimalismus, jenž dýchá hlubokou emocí. Vytváří šaty, pohybující se mezi měkkostí a autoritou, mezi kůží a hedvábím, mezi Leonardem Cohen a punkem. Každá kolekce je spíše pomyslným žalozpěvem než módním statementem.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―