Více
    Redakce

    Francouzský módní dům Jacquemus a výrobce luxusního šampaňského Veuve Clicquot představují poetickou spolupráci. V jejím srdci leží limitovaná edice lahve La Grande Dame 2018 vintage a skulpturální chladicí set. Značky spojuje nejen láska pro tradici a řemeslo, ale i úcta k silným ženám. Obojí podtrhuje obliba žluté barvy symbolizující radost.

    Jemný vánek francouzského venkova, slunce zahánějící i ten nejmenší stín a chladivý pocit právě otevřených bublinek. Přesně to zachycuje nejnovější spolupráce módního domu Jacquemus a výrobce luxusního šampaňského Veuve Clicquot. Značky spojily síly, aby vzdaly hold nejen svému dědictví, ale rovněž společným zdrojům inspirace, především pak trvající úctě k silným ženám.

    Výsledkem čerstvého partnerství je limitovaná edice lahve La Grande Dame 2018 vintage. Název šampaňského odkazuje na bývalou šéfku značky Barbe-Nicole Clicquot Ponsardin, známou také jako Madame Clicquot. Ta totiž jako jedna z prvních moderních podnikatelek proměnila firmu, založenou již v roce 1772, na počátku 19. století v jeden z nejúspěšnějších luxusních podniků historie.

    Zdroj: Veuve Clicquot

    Veuve Clicquot na její stopu nezapomíná ani dnes a neustále ji považuje za důležitý zdroj inspirace. Úctu k ženám pak sdílí také návrhář Simon Porte Jacquemus. Designér totiž při své tvorbě vychází ze vzpomínek na svou matku Valérii Jacquemus. Tím ale společné prvky značek nekončí, obě sdílí také obsesi se žlutou barvou, symbolizující radost i francouzský venkov nasycený sluncem.

    Jacquemus a Veuve Clicquot hrají na stejnou notu. Prioritizují tradici a exkluzivitu

    Zmíněné charakteristiky obou luxusních společností reflektuje rovněž design limitované edice šampaňského. Lahev je zabalená do bílého lnu odkazujícího na textil děděný po generace, jenž je „pečlivě vyprán, usušený na slunci a provoněný mýdlem z Marseille“. Zároveň se jedná o referenci na starou italskou metodu chlazení alkoholu. Obal zdobí ručně psané elementy z pera Jacquemus.

    Design „je výsledek jednoduchých materiálů, významných gest a příběhů silných žen,“ vysvětlil návrhář. Kromě obalu lahve navrhl chladicí set, na jehož designu se podílela rovněž francouzská kovářka Camille Gras. Jeho výroba ovšem trvá 40 hodin, dostupných je proto jen 50 exkluzivních kusů. Výsledkem spolupráce jsou tedy produkty reflektující kořeny značek, ale rovněž jejich vizi lepších zítřků.

    Zdroje: WWD, Haute Living, Wonderland Magazine, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Jacquemus připíjí s Veuve Clicquot. Společně vzdávají hold silným ženám

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Francouzský módní dům Jacquemus a výrobce luxusního šampaňského Veuve Clicquot představují poetickou spolupráci. V jejím srdci leží limitovaná edice lahve La Grande Dame 2018 vintage a skulpturální chladicí set. Značky spojuje nejen láska pro tradici a řemeslo, ale i úcta k silným ženám. Obojí podtrhuje obliba žluté barvy symbolizující radost.

    - Reklama -

    Jemný vánek francouzského venkova, slunce zahánějící i ten nejmenší stín a chladivý pocit právě otevřených bublinek. Přesně to zachycuje nejnovější spolupráce módního domu Jacquemus a výrobce luxusního šampaňského Veuve Clicquot. Značky spojily síly, aby vzdaly hold nejen svému dědictví, ale rovněž společným zdrojům inspirace, především pak trvající úctě k silným ženám.

    Výsledkem čerstvého partnerství je limitovaná edice lahve La Grande Dame 2018 vintage. Název šampaňského odkazuje na bývalou šéfku značky Barbe-Nicole Clicquot Ponsardin, známou také jako Madame Clicquot. Ta totiž jako jedna z prvních moderních podnikatelek proměnila firmu, založenou již v roce 1772, na počátku 19. století v jeden z nejúspěšnějších luxusních podniků historie.

    Zdroj: Veuve Clicquot

    - Reklama -

    Veuve Clicquot na její stopu nezapomíná ani dnes a neustále ji považuje za důležitý zdroj inspirace. Úctu k ženám pak sdílí také návrhář Simon Porte Jacquemus. Designér totiž při své tvorbě vychází ze vzpomínek na svou matku Valérii Jacquemus. Tím ale společné prvky značek nekončí, obě sdílí také obsesi se žlutou barvou, symbolizující radost i francouzský venkov nasycený sluncem.

    Jacquemus a Veuve Clicquot hrají na stejnou notu. Prioritizují tradici a exkluzivitu

    Zmíněné charakteristiky obou luxusních společností reflektuje rovněž design limitované edice šampaňského. Lahev je zabalená do bílého lnu odkazujícího na textil děděný po generace, jenž je „pečlivě vyprán, usušený na slunci a provoněný mýdlem z Marseille“. Zároveň se jedná o referenci na starou italskou metodu chlazení alkoholu. Obal zdobí ručně psané elementy z pera Jacquemus.

    Design „je výsledek jednoduchých materiálů, významných gest a příběhů silných žen,“ vysvětlil návrhář. Kromě obalu lahve navrhl chladicí set, na jehož designu se podílela rovněž francouzská kovářka Camille Gras. Jeho výroba ovšem trvá 40 hodin, dostupných je proto jen 50 exkluzivních kusů. Výsledkem spolupráce jsou tedy produkty reflektující kořeny značek, ale rovněž jejich vizi lepších zítřků.

    Zdroje: WWD, Haute Living, Wonderland Magazine, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Rosalía oblékla Calvin Klein. Zpěvačka září v čerstvé kampani

    Módní dům Calvin Klein naverboval do své nejnovější kampaně další známou osobnost. Jeho ikonické spodní prádlo tentokrát v reklamě pro letošní podzim oblékla španělská zpěvačka Rosalía. Na fotografiích, o které se postarala fotografka Carlijn Jacobs, pózuje v kolekcích Icon Cotton Modal a Heritage Cotton, a to ve vaně, baggy džínách i s krajtou.

    Tokyo Fashion Week highlights. Týden módy se nesl v novém duchu

    Uplynulý Tokyo Fashion Week pro sezónu jaro/léto 2026 ukázal, že i po více než 20 letech dokáže překvapit. Organizátoři letos výrazně zredukovali počet přehlídek a znovu vsadili na fyzickou přítomnost. Tím se celá akce zpřehlednila, zintenzivnila a získala větší mezinárodní přesah. V centru dění nestála pouze estetika, ale rovněž otázka, jak reagovat na reálné japonské klima a jak vnést do módy lehkost.

    M.A.C Cosmetics má novou tvář. Beauty značku zastoupí Doja Cat

    Zpěvačka Doja Cat odhalila novou beauty spolupráci. Na uplynulém předávání ocenění MTV Video Music Awards potvrdila, že se stala novou globální ambasadorkou společnosti M.A.C Cosmetics. Na červeném koberci totiž předvedla klasickou rudou rtěnku v odstínu Lady Danger. Přihlížející ovšem vzápětí překvapila, když si z ní s chutí ukousla.

    Po stopách módních ikon: Jak Marc Jacobs ztělesnil módní ironii

    Marc Jacobs patří mezi nejvlivnější tvůrce současné módy. Od 80. let až po současné přehlídky dokáže každé kolekci vtisknout vlastní výrazný cit, značnou ironii a pestrou odvahu. Jeho rukopis stojí na nečekaných kontrastech. Ať už mezi ulicí a haute couture, nebo popovou kulturou a tradicí. Právě díky tomu se stal ikonickým návrhářem, který se nebojí experimentovat s barevnou paletou i materiálovou extravagancí.

    Jak na pánský krém? Průvodce, který ušetří suchou pleť i experimenty

    Krém je základní kámen jakékoliv péče o pleť, ať už se jedná o muže, nebo ženy. Jenže zatímco někomu vyhovuje lehký gel, jiný potřebuje hutnou variantu, která zvládne i drsnější podmínky. Přidáme-li k tomu rozdílné typy pleti, tedy mastnou, suchou nebo citlivou, je jasné, že univerzální recept prostě neexistuje. Jak tedy na co nejsnadnější výběr?

    Jonathan Anderson má první múzu. Dior zastoupí Mikey Madison

    Stále ještě čerstvý kreativní ředitel Dior, Jonathan Anderson, odhalil svou první múzu. Do pozice ambasadorky francouzského módního domu jmenoval úspěšnou herečku Mikey Madison. Návrhář přitom ještě ani nepředstavil svou první dámskou kolekci. Světu ji nabídne na Pařížském týdnu módy dne 1. října. Již nyní však můžeme odhadovat jeho vizi.

    Julia Roberts vynesla novou verzi Versace. Internet mluví o druhé vraždě Gianniho

    Julia Roberts měla na filmovém festivalu v Benátkách ukázat eleganci a tradici. Místo toho se stala symbolem bouře, která otřásá světem módy. Její outfit z dílny nového kreativního ředitele Versace, Daria Vitale, spustil lavinu kritiky. Sociální sítě zaplavily komentáře, které hovoří o "druhé vraždě Gianniho" a o tom, že se slavná herečka nevědomky stala tváří jednoho z nejkontroverznějších módních debutů poslední dekády.

    Po stopách módních ikon: Jak Raf Simons definoval minimalismus?

    Designér Raf Simons se do světa módy nevrhl ihned. Původně studoval průmyslový design a navrhoval nábytek. Teprve setkání s antverpskou módní scénou a návštěvy pařížských přehlídek ho přivedly k rozhodnutí vydat se módní cestou. V roce 1995 založil značku nesoucí jeho jméno a už brzy se ukázalo, že jeho rukopis bude jedinečný. Geniální tvorba ho dovedla na vrcholy módních domů jako Prada, Dior nebo Jil Sander.

    Jaro 2026 patří ikonické barvě Klein Blue. Vrací se do módy i designu

    Sytě modrá barva s názvem International Klein Blue je zpět na scéně. Zatímco letos jsme ji mohli vídat především v interiérovém designu, příští rok zazáří opět i v módě. Potvrdil to letošní Kodaňský fashion week. Jaká je historie barvy a proč je považována za tak výjimečnou?

    Niche baleríny polarizují módní svět. Na podzim vítězí hravá kontroverze

    S podzimem přichází chladnější počasí, které ale stále nechává prostor pro hravé a chic outfity. V přechodném období mezi létem a podzimem využijete v botníku netradiční baleríny, od ikonických "tabis" přes sportovně laděné five finger shoes až po elegantní šněrovací modely. Letošní podzim platí jediné pravidlo. Čím kontroverznější, tím lepší.

    Proenza Schouler má nové vedení. Do čela značky vstoupí Rachel Scott

    Módní svět pohltila další očekávaná změna ve vedení luxusní značky. Otěže Proenza Schouler totiž převezme talentovaná návrhářka a zakladatelka společnosti Diotima, Rachel Scott. První kolekci pro podzim a zimu roku 2026 odhalí příští rok na jaře. Náznaky její práce však bude možné spatřit již na rychle se blížícím Newyorském týdnu módy.

    Něco tomu chybí? Nekompletní outfit zachráníte díky snadným trikům

    Některé dny outfit prostě sedne. V jiné se ale na sebe díváte do zrcadla a marně se snažíte přijít na to, co vaší siluetě chybí. Podle učebnice je všechno správně. Ladí barvy, make-up vypadá čistě a oblečení obepíná správná místa, vám ale v odrazu stejně něco nesedí. Možná vám pomůže jeden ze tří základních tipů, díky kterým tento problém okamžitě zmizí.

    Film Materialists diváky příliš nenadchl. Kritizují povrchnost a neautentičnost

    Film Materialists od režisérky Celine Song konečně dorazil do českých kin. V hlavních rolích září Dakota Johnson, Pedro Pascal a Chris Evans. Celine Song navazuje na svůj úspěšný debut Past Lives. Film Materialists však u diváků vyvolává spíše rozpaky. Místo avizované romantické komedie přišlo romantické drama. Kritici vytýkají povrchnost postav, neautentičnost milostného trojúhelníku a nevhodně vložený vedlejší děj.

    Drama u Versace. Proč se návrhář Dario Vitale nedočká debutové show?

    Začátky v nové práci bývají těžké. Výjimkou není ani lukrativní pozice kreativního ředitele jednoho z největších italských módních domů. Své o tom ví značka Versace a její nový šéf Dario Vitale, který se ocitl pod drobnohledem poté, co společnost oznámila šokující zprávu. Jeho debutová přehlídka se na Milánském fashion weeku neuskuteční. Co stojí za tímto radikálním rozhodnutím?

    Nejen na listech, ale i na rtech. Trendy podzimní odstíny hrají všemi barvami

    Oblíbené roční období řádí nejen v šatnících, ale i kosmetických taštičkách. Letošní trendy podzimní odstíny rtěnek a lesků nabídnou různorodou paletu. Od efektu zamazání od borůvek až po precizně orámované rty, na podzim se v zrcadlech budou odrážet ústa hodná polibků.

    Tom Ford vstoupil do nové cenové éry. Basic šaty pořídíte za tisíce dolarů

    Tom Ford vždy symbolizoval luxus, který měl svou logiku. Dokonale střižený smoking, sexy šaty a filmová atmosféra. S příchodem Haidera Ackermann se však zdá, že značka otevírá novou kapitolu, která není jen o estetice, ale i cenách. Na webu se objevily kousky z kolekce podzim 2025 a šaty s cenovkou 10 tisíc dolarů rozpoutaly debatu, zda jsme svědky nové éry módy, nebo spíš nové éry cen.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―