Více

    ― Reklama ―

    Ve vznešených prostorách Musée de la Monnaie, kde stěny nesou paměť minulosti a stropy dýchají luxusem, se odehrála přehlídka, jež definuje novou úroveň módního vnímání. Bez názvu, bez vysvětlení, bez příběhu. Ashi Studio odhalilo podzimní couture kolekci jako ztělesnění mlčení, v němž zaznívá vše podstatné. Každý look přicházel pomalu, doprovázen jen jemným vyprávěním a dramatickou orchestrální kompozicí. 

    Zakladatel ateliéru Ashi Studio a první designér z Perského zálivu přijatý do prestižní Fédération de la Haute Couture, Mohammed Ashi, se tentokrát vzdal narativu. Právě v tomto gestu našel hloubku. Inspirace přišla nečekaně, na pařížském bleším trhu, kde se ztratil v čase a mezi předměty, které nikam nespěchají. Výsledkem je sbírka odmítající módní klišé. Místo toho staví na tichu, pomalosti a důstojnosti.

    Ashi Studio představuje „nic“. A to nikdy nebylo krásnější

    Modelky se na módním mole Ashi Studio pohybovaly komnatami jako postavy z jiného století. Bez katarze, bez efektu, ale s bezchybným držením těla a jemnou silou detailu. Ashi Studio je jméno, které si oblékly ikony jako Zendaya, Beyoncé či Cardi B, ale zároveň značka, která netouží po sociální extravaganci.

    Zdroj: Ashi Studios

    Vytříbenost modelů se rodí z řemesla, nikoli z momentálního trendu. V kolekcích módního domu je patrná úcta k času. Nejen tomu, který je potřeba k vytvoření dokonalého korzetu či dramatické siluety, ale i tomu, který spotřebujeme na to, abychom vůbec pochopili, co máme před sebou. „Řemeslná zručnost je pomalá a vzácná znalost,” prohlásil Ashi pro magazín Rain. A jeho přehlídka to beze zbytku potvrdila.

    Vrcholná forma svobody? Postrádání významu jako nová úroveň luxusu

    V kolekci, která se vzdala jmen a významů, se o to více rozehrály formy a materiály. Dřevěné korzety s animálními detaily, odhalené spodní konstrukce sukní a ornamentální motivy v duchu Chinoiserie. Střihy se opíraly o minulost, ale neuvízly v ní. Byla to spíše hra s dědictvím couture. Dramatické tempo modelek záměrně nutilo diváky setrvat, fyzicky i duševně, u každého modelu, jako by šlo o relikvii.

    Poprvé jsme se ocitli tváří v tvář kolekci, která se vědomě vzdala významu. Ne proto, že by ho postrádala, ale protože ho jednoduše nepotřebovala. Ashi Studio se hýbe v prostoru, kde není nutné nic vysvětlovat, pojmenovávat, či obhajovat. Absence příběhu není prázdnotou, ale vrcholnou formou svobody, jež si mohou dovolit jen ti, kteří už definovali svůj jazyk tak přesně, že mlčení mluví za ně. Přinášejí jen to, co považují za krásné, hodnotné a hodné zachycení. A to stačí.

    Zdroj: WWD, Rain, YouTube

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Kolekce bez jména i příběhu. Ashi Studio nepotřebuje storytelling

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Ve vznešených prostorách Musée de la Monnaie, kde stěny nesou paměť minulosti a stropy dýchají luxusem, se odehrála přehlídka, jež definuje novou úroveň módního vnímání. Bez názvu, bez vysvětlení, bez příběhu. Ashi Studio odhalilo podzimní couture kolekci jako ztělesnění mlčení, v němž zaznívá vše podstatné. Každý look přicházel pomalu, doprovázen jen jemným vyprávěním a dramatickou orchestrální kompozicí. 

    - Reklama -

    Zakladatel ateliéru Ashi Studio a první designér z Perského zálivu přijatý do prestižní Fédération de la Haute Couture, Mohammed Ashi, se tentokrát vzdal narativu. Právě v tomto gestu našel hloubku. Inspirace přišla nečekaně, na pařížském bleším trhu, kde se ztratil v čase a mezi předměty, které nikam nespěchají. Výsledkem je sbírka odmítající módní klišé. Místo toho staví na tichu, pomalosti a důstojnosti.

    Ashi Studio představuje „nic“. A to nikdy nebylo krásnější

    Modelky se na módním mole Ashi Studio pohybovaly komnatami jako postavy z jiného století. Bez katarze, bez efektu, ale s bezchybným držením těla a jemnou silou detailu. Ashi Studio je jméno, které si oblékly ikony jako Zendaya, Beyoncé či Cardi B, ale zároveň značka, která netouží po sociální extravaganci.

    Zdroj: Ashi Studios

    - Reklama -

    Vytříbenost modelů se rodí z řemesla, nikoli z momentálního trendu. V kolekcích módního domu je patrná úcta k času. Nejen tomu, který je potřeba k vytvoření dokonalého korzetu či dramatické siluety, ale i tomu, který spotřebujeme na to, abychom vůbec pochopili, co máme před sebou. „Řemeslná zručnost je pomalá a vzácná znalost,” prohlásil Ashi pro magazín Rain. A jeho přehlídka to beze zbytku potvrdila.

    Vrcholná forma svobody? Postrádání významu jako nová úroveň luxusu

    V kolekci, která se vzdala jmen a významů, se o to více rozehrály formy a materiály. Dřevěné korzety s animálními detaily, odhalené spodní konstrukce sukní a ornamentální motivy v duchu Chinoiserie. Střihy se opíraly o minulost, ale neuvízly v ní. Byla to spíše hra s dědictvím couture. Dramatické tempo modelek záměrně nutilo diváky setrvat, fyzicky i duševně, u každého modelu, jako by šlo o relikvii.

    Poprvé jsme se ocitli tváří v tvář kolekci, která se vědomě vzdala významu. Ne proto, že by ho postrádala, ale protože ho jednoduše nepotřebovala. Ashi Studio se hýbe v prostoru, kde není nutné nic vysvětlovat, pojmenovávat, či obhajovat. Absence příběhu není prázdnotou, ale vrcholnou formou svobody, jež si mohou dovolit jen ti, kteří už definovali svůj jazyk tak přesně, že mlčení mluví za ně. Přinášejí jen to, co považují za krásné, hodnotné a hodné zachycení. A to stačí.

    Zdroj: WWD, Rain, YouTube

    ― Reklama ―

    Sociální sítě mají nový všelék. Tentokrát vkládají naděje do vývaru z kostí

    Téměř každý týden uživatelé sociálních sítí objeví novou "zázračnou" ingredienci, od které si slibují hned několik wellness a beauty benefitů. Tentokrát svou pozornost obrátili směrem k vývaru z kostí. Dle nich posiluje klouby, snižuje zánět střev či dodává pokožce pružnost a lesk. I když vývar některé výhody skýtá, nejedná se o čerstvě objevený všelék.

    JW Anderson mění směr. Oblékne háv pomalejší lifestyle značky

    Nový kreativní ředitel módního domu Dior Jonathan Anderson má před sebou nelehký úkol. Poprvé od dob vedení Christiana Dior totiž povládne všem sekcím slavné společnosti. Módní scéna proto spekulovala o tom, jak bude nadále vypadat chod jeho stejnojmenné značky JW Anderson. Zdá se, že zpomalí tempo a přesedlá na luxusní lifestyle společnost.

    Marc Jacobs na rozcestí. LVMH zvažuje prodej ikonické značky

    Luxusní koncern LVMH zahájil rozhovory o prodeji značky Marc Jacobs. Případná dohoda by mohla dle reportu novinářů z Wall Street Journal dosáhnout až miliardy dolarů. Společnost měla poradce oslovit již minulý rok. Mezi možné zájemce pak patří firmy jako Authentic Brands, Bluestar Alliance či WHP Global. Datum prodeje však zatím není známý.

    Burberry nadále modernizuje. Slaví nové ambasadory a perfektní marketing

    Burberry má za sebou turbulentní období, ale vše nasvědčuje tomu, že britský grál módy znovu našel svůj směr, a hlavně styl. Po změnách ve vedení a oznámení vzniku vlastní galerie, která má být otevřena v roce 2027, je vidět, že módní dům neplánuje jen „kosmetické“ úpravy. Zahájil komplexní a promyšlený proces modernizace, který má hlavu a patu a přináší výsledky, jež jsou vidět i cítit.

    Brad Pitt se chce bavit. Herec překvapil hravou změnou stylu

    Zdá se, že na pánské módní scéně opět zazářila zhaslá hvězda. Jednašedesátiletý herec Brad Pitt v několika nedávných outfitech odhalil překvapivou změnu stylu. Klasické černé obleky a kousky ve stylu tichého luxusu vyměnil za různorodé textury, výrazné barvy a hravé kombinace. Proměnu má na svědomí mimo jiné i stylista Taylor McNeill.

    TikTok jako chytrá reklama. Beauty značkám přináší organický růst

    Platforma Spate vysledovala 10 nejpopulárnějších beauty značek, které za uplynulý rok na sociální síti TikTok zaznamenaly organický růst. Jedná se o pozornost, kterou společnosti nezískávají skrze domluvené spolupráce či placené reklamy. Uživatelé o nich jen často mluví nebo je doporučují svým sledujícím, čímž kolem nich vytvářejí potřebný "hype".

    Tajné chodby, dva miliony jahod a fresh móda. Wimbledon už dávno není jen o sportu

    Wimbledon nikdy nebyl jen o pouhém tenisu. Každý rok se travnaté kurty v londýnském All England Clubu promění v dokonalý mikrosvět s vlastními pravidly. Kromě sportovního utkání, které se řadí mezi nejdůležitější v celém roce, se jedná také o důležitou módní přehlídku a průvod mnohých tradic. Dokonce i svačina je tu ikonickým zážitkem.

    Millie Bobby Brown čelí kritice. Média nepochopila, že už není dítě

    Herečku Millie Bobby Brown zná většina internetu jako roztomilou postavu Eleven ze seriálu Stranger Things. Jednadvacetiletá hvězda proto nedávno schytala kritiku ze strany tisku. Novináři ji totiž označili za příliš starou na svůj věk. Zdá se, že ještě nepochopili, že i slavné ženy mají právo na to vyrůst a co víc, učinit tak dle vlastních pravidel.

    Burberry slaví známky obnovy. Značka zaznamenala zlepšující se prodeje

    Módní dům Burberry už několik sezón bojuje s nízkými prodeji a klesající poptávkou. Před rokem proto do pozice ředitele dosadil Joshe Shulman, jenž pro značku vypracoval plán na obnovu. Zdá se, že jeho snaha vrátit se zpět k britským kořenům a ikonickým produktům se vyplácí. Burberry zaznamenal ve druhém čtvrtletí zlepšující se prodeje.

    Digitální detox je nový luxus. Offline zóna může vyrůst i uvnitř bytu

    Ačkoliv jsou technologie nedílnou součástí každodenního života i práce, občas je zvuk notifikací hlasitější než vlastní myšlenky. Offline zóna ve chvíli přehlcení přichází jako symbol luxusu. Režim nerušit už není jen o vypnutí telefonu. Ideálně by měl být váš zasloužený oddych spojený s místem, kde se digitální svět na chvíli úplně zastaví.

    Jižní Korea má nový ekonomický pilíř. Beauty turismus míří do extrémních výšin

    Zapomeňte na časy, kdy turismus v Jižní Koreji znamenal výlet po stopách K-popu či tradičního hanboku. Dnes sem míří davy z celého světa kvůli něčemu úplně jinému. Beauty turismus představuje novu ekonomickou vizi budoucna. V čem je ale Korea lepší než jiné vyspělé státy? Jako jediná země masivně studuje estetickou přesnost, high-tech omlazení i neinvazivní chirurgii, která dokáže vypadat jako jemný filtr.

    Kina promítají Fénické spiknutí od Wese Andersona. Kritici se dělí na dva tábory

    „Já osobně se cítím velmi v bezpečí,“ prohlašuje Zsa-zsa Korda v letadle poté, co přežije svou už šestou leteckou havárii. Absurdní klid i nonšalantní humor protínají Fénické spiknutí, nejnovější film Wese Anderson, který je nyní k vidění v kinech. Zatímco někteří považují snímek za Andersonův nejlepší film posledních let, jiní ho kritizují.

    Na scéně je další TikTok „zázrak“. Mořský mech slibuje čistou pleť

    Sociální síť TikTok v pravidelných intervalech produkuje čerstvé beauty trendy. Její uživatelé vždy s nadšením vyzdvihují jistý produkt, ingredienci nebo rituál a těší se z jejich rádoby zázračných účinků. Tentokrát se zamilovali do mořského mechu, který si díky jeho bohatým efektům vychvalují i celebrity jako Bella Hadid nebo Hailey Bieber.

    Karlovarský festival je pryč. Který z filmů musíte rozhodně vidět?

    Stihnout všechny snímky, které za to stojí, je na festivalu v Karlových Varech nemožné. Letošní ročník ovládl film Sbormistr, inspirovaný kauzou zneužívání dívek v pěveckém souboru. A oprávněně. Až ho vstřebáte, nabízíme zcela subjektivní seznam dalších snímků, které považujeme za top tvorbu letošní sezóny filmového festivalu.

    Móda v kostce: Marc Jacobs slaví kabelku Cristina a Jil Sander vítá novou éru

    Marc Jacobs vydal speciální kampaň ke své nejnovější "it" kabelce Cristina. Značka Jil Sander zveřejnila první dílo nového kreativního ředitele Simona Bellotti, tedy speciální video. Crocs a Touchland představují virální přívěsek a Chanel míří do New Yorku, kde v prosinci odhalí svou řadu Métiers d'Art. Paříž přivítá výstavu o díle Virgila Abloh.

    Podpora žen od Keni po Koreu. Women@Dior a UNESCO plní sny po celém světě

    Program Women@Dior, který vznikl ve spolupráci módního domu Dior s organizací UNESCO, letos oslavil pět let existence. Na konferenci v Paříži minulý týden představil pět inspirativních projektů mladých nadaných žen z různých koutů světa. V Keni vzniká AI chatbot pomáhající ženám s finanční gramotností, Korea vítá digitální slovník měnící genderové stereotypy a v Nepálu oživují nevidomí mentoři výrobu vonných tyčinek.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―