Více

    ― Reklama ―

    Pánská móda zná trendy příštího roku. Koncem minulého týdne odstartoval v Miláně menswear fashion week a nabídl módní scéně hned několik dechberoucích přehlídek. Módní domy jako Prada, Dolce & Gabbana a Emporio Armani nabídly vhled do roku 2026. Budoucí léto vidí jako kombinaci sporty chic, italské elegance a nadčasových střihů.

    Módní dům Prada vyzdvihl sportovní eleganci. Přiblížil se trendy Miu Miu

    Kreativní duo Miuccia Prada a Raf Simons v Miláně nabídlo své typické kódy. Talentovaní návrháři se nadále drželi nadčasových střihů, doplněných o mírně sportovní look. Právě sporty chic estetika však v kolekci pro jaro 2026 tentokrát naplno převzala otěže. Patrná byla ve sportovních bundách, teplácích s pruhy nebo extra mini šortkách. Prada se tak přiblížila svému trendy sourozenci.

    Zdroj: Prada

    Extrémně krátké šortky totiž do popředí trendů vynesla značka Miu Miu, v jejímž čele stojí právě Miuccia Prada. Dalším prvkem definujícím očekávanou kolekci byly výrazné barvy, nesoucí se v odstínech křiklavě červené, modré, žluté či zelené. „Chtěli jsme změnu tónu. Tedy opak agrese, moci a ošklivosti, které v současnosti dominují světu,“ okomentovalo pak designérské duo svou řadu.

    Giorgio Armani oslavil kořeny své inspirace. V Miláně opět překvapil

    Devadesátiletému návrháři Giorgiu Armani se opět podařilo módní svět zcela uchvátit. Překvapil totiž nečekaně moderní kolekcí, v níž skloubil outdoorové prvky se svou typickou orientální elegancí. Jeho molo tak překypovalo sportovními šortkami, tunikami, širokými nohavicemi i ponči. Nejnovější řadou chtěl odkázat na svou dlouholetou inspiraci, kterou čerpá z různých kultur.

    Zdroj: Emporio Armani

    Značka Dolce & Gabbana zazářila. Uspořádala trendy přespávačku

    Módní publikum překvapil rovněž módní dům Dolce & Gabbana. Kolekci pro příští léto totiž založil na jednoduché myšlence pyžama. V rukou módních začátečníků by se mohlo jednat o premisu nešťastného experimentu, značka ale úkol zvládla na jedničku. „Lehkost, lehkost, vše musí být lehké. Vítejte v létě,“ prohlásil s nadšením návrhář Stefano Gabbana. Nejnovější kolekci tak popsal dokonale.

    Zdroj: Dolce & Gabbana

    Definovaly ji totiž lehké sety připomínající pyžama, ovšem s klasickou italskou elegancí. Většina z nich se chlubila klasickými proužky, některé ovšem zářily trendy zvířecími potisky. Součástí řady byly jednoduché kombinace širokých a nízko posazených kalhot a košil, ale také kousky doplněné o dlouhé trenčkoty či kožené bundy. Vzkaz značky byl jasný, pánové by se neměli bát módní hravosti.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Prada

    Milán zaplavila pánská móda. Ohromila Prada, Dolce & Gabbana i Armani

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Pánská móda zná trendy příštího roku. Koncem minulého týdne odstartoval v Miláně menswear fashion week a nabídl módní scéně hned několik dechberoucích přehlídek. Módní domy jako Prada, Dolce & Gabbana a Emporio Armani nabídly vhled do roku 2026. Budoucí léto vidí jako kombinaci sporty chic, italské elegance a nadčasových střihů.

    - Reklama -

    Módní dům Prada vyzdvihl sportovní eleganci. Přiblížil se trendy Miu Miu

    Kreativní duo Miuccia Prada a Raf Simons v Miláně nabídlo své typické kódy. Talentovaní návrháři se nadále drželi nadčasových střihů, doplněných o mírně sportovní look. Právě sporty chic estetika však v kolekci pro jaro 2026 tentokrát naplno převzala otěže. Patrná byla ve sportovních bundách, teplácích s pruhy nebo extra mini šortkách. Prada se tak přiblížila svému trendy sourozenci.

    Zdroj: Prada

    Extrémně krátké šortky totiž do popředí trendů vynesla značka Miu Miu, v jejímž čele stojí právě Miuccia Prada. Dalším prvkem definujícím očekávanou kolekci byly výrazné barvy, nesoucí se v odstínech křiklavě červené, modré, žluté či zelené. „Chtěli jsme změnu tónu. Tedy opak agrese, moci a ošklivosti, které v současnosti dominují světu,“ okomentovalo pak designérské duo svou řadu.

    - Reklama -

    Giorgio Armani oslavil kořeny své inspirace. V Miláně opět překvapil

    Devadesátiletému návrháři Giorgiu Armani se opět podařilo módní svět zcela uchvátit. Překvapil totiž nečekaně moderní kolekcí, v níž skloubil outdoorové prvky se svou typickou orientální elegancí. Jeho molo tak překypovalo sportovními šortkami, tunikami, širokými nohavicemi i ponči. Nejnovější řadou chtěl odkázat na svou dlouholetou inspiraci, kterou čerpá z různých kultur.

    Zdroj: Emporio Armani

    Značka Dolce & Gabbana zazářila. Uspořádala trendy přespávačku

    Módní publikum překvapil rovněž módní dům Dolce & Gabbana. Kolekci pro příští léto totiž založil na jednoduché myšlence pyžama. V rukou módních začátečníků by se mohlo jednat o premisu nešťastného experimentu, značka ale úkol zvládla na jedničku. „Lehkost, lehkost, vše musí být lehké. Vítejte v létě,“ prohlásil s nadšením návrhář Stefano Gabbana. Nejnovější kolekci tak popsal dokonale.

    Zdroj: Dolce & Gabbana

    Definovaly ji totiž lehké sety připomínající pyžama, ovšem s klasickou italskou elegancí. Většina z nich se chlubila klasickými proužky, některé ovšem zářily trendy zvířecími potisky. Součástí řady byly jednoduché kombinace širokých a nízko posazených kalhot a košil, ale také kousky doplněné o dlouhé trenčkoty či kožené bundy. Vzkaz značky byl jasný, pánové by se neměli bát módní hravosti.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Dovolená bez kompromisů. Objevte stylové a bezpečné destinace pro sólo cestovatelky

    Sedíte na terase s výhledem na oceán, na kůži vás hřejí sluneční paprsky a nikdo po vás nic nechce. Sólo cestování se stává nejen mezi ženami stále oblíbenějším. Jde totiž o cenný čas, který trávíte vlastním tempem a máte možnost napojit se znovu sami na sebe. Zároveň je to ale velký krok, který vyžaduje odvahu vystoupit z komfortní zóny. Pohodlnosti se ale vzdávat nemusíte. Pokud vyberete správnou destinaci, dovolená bude naplněna pohodou, klidem a pocitem bezpečí.

    Hydratace s elegancí. Zažeňte žízeň trendy letními drinky

    Horké letní dny s sebou nenesou pouze vysněné momenty u pláže či bazénu, ale také nepříjemnosti spojené s rychle stoupajícími teplotami. Zpříjemněte si teplé měsíce trendy drinky, které kromě hydratace ukrývají i další výhody. Ochlaďte se domácí kombuchou, zmraženými zázvorovými "panáky" nebo koktejly, ukrývajícími elektrolyty.

    Montblanc pronikl do světa filmu. Naverboval režiséra Wese Anderson

    Luxusní značka Montblanc rozšiřuje své portfolio. V nejnovější kampani totiž objevuje filmovou scénu. Ve čtvrtek odhalila spolupráci se světově uznávaným režisérem Wesem Anderson. Ten pro značku vytvořil speciální krátký film, doplněný také o fotografie, a to za asistence svých oblíbených herců. Režisér se v kampani dokonce sám objevuje.

    Má nový Harry Potter šanci? Chystaný seriál budí kontroverze

    Kouzelnický svět Harryho Pottera se opět probouzí k životu. Sociální sítě křižují vášnivé diskuze o chystaném seriálu, založeném na sedmi původních knihách, jenž má na televizní obrazovky dorazit koncem roku 2026. Nedávné informace o castingu pak rozvířily pochyby o tom, zda má nejnovější projekt z dílny HBO u věrných fanoušků vůbec šanci.

    Dvacet sedm perel, miliony dolarů. Znáte nejdražší Cartier náhrdelník?

    Jsou šperky, které zdobí. A pak jsou ty, jež jsou podpisem historie šperkařských domů. Cartier Hutton–Mdivani náhrdelník z jadeitu mezi ně rozhodně patří. V roce 1933 ho Barbara Hutton, tehdy nejbohatší mladá žena Ameriky, dostala jako svatební dar. Cartier vytvořil 27 perel a minimalistické zapínání z rubínů, zlata a diamantů. Jemná, a přitom sebevědomá kombinace, nesoucí noblesu Číny, ale i francouzský půvab.

    Do kin dorazil nový milostný trojúhelník. Film Materialists oživil rom-com

    Na filmová plátna se vrací klasický "devadesátkový" rom-com. Moderní punc a chybějící spletitost mu vtiskla režisérka Celine Song. Do kin uvádí snímek Materialists, ve kterém září Dakota Johnson, Chris Evans a Pedro Pascal. Jejich milostný trojúhelník perfektně vystihuje moderní podobu randění a hledání lásky, z nichž romance již dávno vyprchala.

    Gustaf Westman daroval Mercedesu pastelovou duši. Model CLA obohatil i o stan

    Když se řekne ikona skandinávského designu, vybaví se vám možná nábytek nebo interiéry s nádechem minimalismu. Ale Gustaf Westman, švédský mistr hravých proporcí, právě rozbil další klišé. Ve spolupráci s Mercedes-Benz totiž přetvořil model CLA do podoby, kterou automobilový svět ještě nezažil, a která se u automobilky jednoznačně stane dominantou roku 2025.

    Móda v kostce: Gigi Hadid nasadí Moon Boot a Louis Vuitton vítá Real Madrid

    Konec týdne přinesl nečekané novinky. Modelka Gigi Hadid hodlá skrze svou značku Guest in Residence spolupracovat s Moon Boot. Návrhář Haider Ackermann odhalil speciální kolekci pro Canada Goose a Louis Vuitton odstartoval partnerství s Real Madrid. Společnost L'Oréal vydá novou udržitelnou kampaň a Zegna představil kolekci pro léto 2026.

    Chanel odhalil recyklační program Nevold. Na vyřešení nadprodukce však nestačí

    Módní dům Chanel učinil krok směrem k udržitelnější budoucnosti. Představil komplexní recyklační program Nevold, zaměřený na efektivní zpracování textilního odpadu, nevyužitých materiálů a neprodaného zboží. Pro Chanel představuje řešení, jak bojovat s nedostatkem vzácných materiálů, jako je kašmír, hedvábí a kůže. Kritici ale namítají, že recyklace nevyřeší největší problém módního světa, tedy nadprodukci.

    Sarah Burton vydala další debut. Pro Givenchy představila první kampaň

    Nová kreativní ředitelka Givenchy, návrhářka Sarah Burton, odhalila svou premiérovou přehlídku letos v březnu. Po odhalení kolekce pro podzim letošního roku tak nyní vydává svou první kampaň. Do hlavních rolí dosadila modelku a herečku Kaiu Gerber a herečku, režisérku a fotografku Halinu Reijn, jež má na kontě i populární snímek Babygirl.

    Designerský kolotoč změn je u konce. Z korunování však vynechal ženy

    Již od loňského roku zažívala módní scéna zdánlivě nekončící změny ve vedení nejznámějších módních značek. Netrpělivé sledování dlouho očekávaných novinek je však u konce. Většina z dříve uvolněných vedoucích pozic byla tedy úspěšně zaplněna. Nelze si ovšem nevšimnout, že na vysněných módních trůnech chybí hlavně ženy.

    Nostalgie se opět hlásí o slovo. Oživila zapomenuté anklets

    Další z aktuálních letních trendů potvrdil, že nostalgie ovládá letošní módní scénu. Modelky i it-girls navrátily dávno zapomenuté anklets. Náramky na kotníky si mnozí z nás spojují spíše s radostným dětstvím a letními tábory než elegantním doplňkem. Současné varianty kdysi populárního šperku ovšem slibují vše od hravosti až po nadčasovost.

    Louis Vuitton naverboval další hvězdu. V kampaních zazáří Jeremy Allen White

    Módní dům Louis Vuitton rozšířil svůj casting ambasadorů. Novou tvář tentokrát vybral z řady herců, zastupovat ho proto bude Jeremy Allen White. Značka potvrdila spekulace, jež vznikly poté, co ho oblékla na letošní ročník Met Gala. Jedná se postílení hercova rostoucího vlivu v módním světě, který odstartoval již loňskou kampaní pro Calvin Klein.

    Letní doplňky podléhají maximalismu. Výrazné brýle doplní tradiční perly

    Léto odrážející se v lesku doplňků. Přesně to bude hlavním cílem letošní prázdninové módy. Trendy nikdy nespí, a tak je z uplynulých přehlídek i aktuální nabídky návrhářů jasné, co se bude v létě nosit. Maximalismus se míchá s klasikou a někteří z oblíbenců pronikají na scénu již od jara. Letní doplňky nabízí divokou jízdu, nechte se proto svézt na její vlně.

    Gucci v proměnách času. Kdo psal nejstylovější módní kapitolu?

    Gucci. Slovo, které evokuje italskou eleganci, sebevědomí, teatrálnost i nekonečnou proměnlivost. Módní instituce vznikla ve Florencii jako malá brašnářská dílna, pod rukama kreativních ředitelů ale vyrostla ve značku formující aktuální trendy. Každý z kreativních lídrů, od svůdného Toma Forda po výstředního Alessandra Michele, zanechal na společnosti stopu, jež přetvořila šatníky i představu toho, co znamená být Gucci.

    Móda v kostce: Burberry zahájil festivalovou sezónu a Rhode vítá face mist

    Burberry už očekává letní pohodu, a tak novou kampaň zaměřil na typickou britskou festivalovou kulturu. Značka Rhode mezitím vydala nový face mist, jehož tváří se stal herec Harris Dickinson. Návrhář Olivier Rousteing získá ocenění Couture Council Award a do aukce míří dosud největší počet luxusních kousků z šatníku princezny Diany.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―