Více

    ― Reklama ―

    Pánská móda zná trendy příštího roku. Koncem minulého týdne odstartoval v Miláně menswear fashion week a nabídl módní scéně hned několik dechberoucích přehlídek. Módní domy jako Prada, Dolce & Gabbana a Emporio Armani nabídly vhled do roku 2026. Budoucí léto vidí jako kombinaci sporty chic, italské elegance a nadčasových střihů.

    Módní dům Prada vyzdvihl sportovní eleganci. Přiblížil se trendy Miu Miu

    Kreativní duo Miuccia Prada a Raf Simons v Miláně nabídlo své typické kódy. Talentovaní návrháři se nadále drželi nadčasových střihů, doplněných o mírně sportovní look. Právě sporty chic estetika však v kolekci pro jaro 2026 tentokrát naplno převzala otěže. Patrná byla ve sportovních bundách, teplácích s pruhy nebo extra mini šortkách. Prada se tak přiblížila svému trendy sourozenci.

    Zdroj: Prada

    Extrémně krátké šortky totiž do popředí trendů vynesla značka Miu Miu, v jejímž čele stojí právě Miuccia Prada. Dalším prvkem definujícím očekávanou kolekci byly výrazné barvy, nesoucí se v odstínech křiklavě červené, modré, žluté či zelené. „Chtěli jsme změnu tónu. Tedy opak agrese, moci a ošklivosti, které v současnosti dominují světu,“ okomentovalo pak designérské duo svou řadu.

    Giorgio Armani oslavil kořeny své inspirace. V Miláně opět překvapil

    Devadesátiletému návrháři Giorgiu Armani se opět podařilo módní svět zcela uchvátit. Překvapil totiž nečekaně moderní kolekcí, v níž skloubil outdoorové prvky se svou typickou orientální elegancí. Jeho molo tak překypovalo sportovními šortkami, tunikami, širokými nohavicemi i ponči. Nejnovější řadou chtěl odkázat na svou dlouholetou inspiraci, kterou čerpá z různých kultur.

    Zdroj: Emporio Armani

    Značka Dolce & Gabbana zazářila. Uspořádala trendy přespávačku

    Módní publikum překvapil rovněž módní dům Dolce & Gabbana. Kolekci pro příští léto totiž založil na jednoduché myšlence pyžama. V rukou módních začátečníků by se mohlo jednat o premisu nešťastného experimentu, značka ale úkol zvládla na jedničku. „Lehkost, lehkost, vše musí být lehké. Vítejte v létě,“ prohlásil s nadšením návrhář Stefano Gabbana. Nejnovější kolekci tak popsal dokonale.

    Zdroj: Dolce & Gabbana

    Definovaly ji totiž lehké sety připomínající pyžama, ovšem s klasickou italskou elegancí. Většina z nich se chlubila klasickými proužky, některé ovšem zářily trendy zvířecími potisky. Součástí řady byly jednoduché kombinace širokých a nízko posazených kalhot a košil, ale také kousky doplněné o dlouhé trenčkoty či kožené bundy. Vzkaz značky byl jasný, pánové by se neměli bát módní hravosti.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Prada

    Milán zaplavila pánská móda. Ohromila Prada, Dolce & Gabbana i Armani

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Pánská móda zná trendy příštího roku. Koncem minulého týdne odstartoval v Miláně menswear fashion week a nabídl módní scéně hned několik dechberoucích přehlídek. Módní domy jako Prada, Dolce & Gabbana a Emporio Armani nabídly vhled do roku 2026. Budoucí léto vidí jako kombinaci sporty chic, italské elegance a nadčasových střihů.

    - Reklama -

    Módní dům Prada vyzdvihl sportovní eleganci. Přiblížil se trendy Miu Miu

    Kreativní duo Miuccia Prada a Raf Simons v Miláně nabídlo své typické kódy. Talentovaní návrháři se nadále drželi nadčasových střihů, doplněných o mírně sportovní look. Právě sporty chic estetika však v kolekci pro jaro 2026 tentokrát naplno převzala otěže. Patrná byla ve sportovních bundách, teplácích s pruhy nebo extra mini šortkách. Prada se tak přiblížila svému trendy sourozenci.

    Zdroj: Prada

    Extrémně krátké šortky totiž do popředí trendů vynesla značka Miu Miu, v jejímž čele stojí právě Miuccia Prada. Dalším prvkem definujícím očekávanou kolekci byly výrazné barvy, nesoucí se v odstínech křiklavě červené, modré, žluté či zelené. „Chtěli jsme změnu tónu. Tedy opak agrese, moci a ošklivosti, které v současnosti dominují světu,“ okomentovalo pak designérské duo svou řadu.

    - Reklama -

    Giorgio Armani oslavil kořeny své inspirace. V Miláně opět překvapil

    Devadesátiletému návrháři Giorgiu Armani se opět podařilo módní svět zcela uchvátit. Překvapil totiž nečekaně moderní kolekcí, v níž skloubil outdoorové prvky se svou typickou orientální elegancí. Jeho molo tak překypovalo sportovními šortkami, tunikami, širokými nohavicemi i ponči. Nejnovější řadou chtěl odkázat na svou dlouholetou inspiraci, kterou čerpá z různých kultur.

    Zdroj: Emporio Armani

    Značka Dolce & Gabbana zazářila. Uspořádala trendy přespávačku

    Módní publikum překvapil rovněž módní dům Dolce & Gabbana. Kolekci pro příští léto totiž založil na jednoduché myšlence pyžama. V rukou módních začátečníků by se mohlo jednat o premisu nešťastného experimentu, značka ale úkol zvládla na jedničku. „Lehkost, lehkost, vše musí být lehké. Vítejte v létě,“ prohlásil s nadšením návrhář Stefano Gabbana. Nejnovější kolekci tak popsal dokonale.

    Zdroj: Dolce & Gabbana

    Definovaly ji totiž lehké sety připomínající pyžama, ovšem s klasickou italskou elegancí. Většina z nich se chlubila klasickými proužky, některé ovšem zářily trendy zvířecími potisky. Součástí řady byly jednoduché kombinace širokých a nízko posazených kalhot a košil, ale také kousky doplněné o dlouhé trenčkoty či kožené bundy. Vzkaz značky byl jasný, pánové by se neměli bát módní hravosti.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Tom Holland jako král dvou světů. Zvládá uvolněnost i vytříbenou eleganci

    Nejnovější Spiderman a oblíbený britský herec Tom Holland nepatří mezi klasické pánské módní ikony. Nevyniká nečekanými kreacemi a hranicemi posouvajícími looky. Nezaujme ani nejčerstvějšími trendy nebo do očí bijícími logy. Místo toho láká na minimalistickou uvolněnost, sem tam doplněnou o tichou eleganci, které definují jeho módní styl.

    Vlasový parfém dobývá beauty svět. Dopřejte svému účesu vlastní vůni

    Vlasový parfém nesmí chybět. Svět vůní zažívá v poslední době drobnou, přesto výraznou proměnu. Klasické parfémy doplňuje nová generace voňavých produktů, která přináší nejen krásnou vůni, ale i péči. Vlasové parfémy se z okrajové kategorie tiše přesunuly mezi must-have položky a vypadá to, že letošek bude jejich definitivním průlomem.

    Zendaya posiluje partnerství s On. Spolu s Law Roach navrhla tenisky

    Herečka Zendaya zahájila další kapitolu spolupráce se značkou On. Ve čtvrtek totiž odhalila tenisky s názvem Cloudzone Moon, které navrhla společně se svým stylistou Law Roach. Doprovodná kampaň Be Every You se točí kolem motivů pohybu a duality. Zendaya v ní navíc nabádá k tomu, abychom se nebáli přijmout všechny stránky naší osobnosti.

    Léto ovládá nový trend. Hedvábný šátek v pase ozvláštní každý outfit

    Lámete si hlavu s tím, jak dodat svému outfitu ještě o trochu větší šmrnc? Využívání kousků, které už máme doma, je zpět v módě! Znovuobjevenou hvězdou letošního léta je hedvábný šátek, jenž se tentokrát září uvázaný kolem pasu. Spatřit ho můžeme nejen na řadě celebrit, nedávno se objevil rovněž na Pařížském fashion weeku.

    American Eagle čelí kritice. Na vině je kontroverzní reklama se Sydney Sweeney

    Módní svět je neúprosný a neustále přesouvá svou pozornost z jednoho trendu na další. Snaha zaujmout v něm proto často dosahuje nových rozměrů. Příkladem je nedávná kampaň American Eagle s herečkou Sydney Sweeney. Kvůli hře se slovy čelí reklama tvrdé kritice, která za ní vidí podporu eugeniky. Značka vydala v pondělí svou první reakci.

    Generační konflikt na mole Prada. Mileniálové chápou depression hair jinak než gen Z

    Nedávná show značky Prada na Milánském týdnu módy vyvolala debatu nikoli kvůli samotným návrhům, ale účesům-neúčesům modelek. Jejich vlasy vypadaly, jako by na molo dorazily rovnou z postele a jejich majitelky neměly energii na jakoukoli úpravu. Ihned dostaly nálepku depression hair. Návrháři v reakci na kritiku styl označili za takzvaný depressive chic. Jenže je vůbec možné považovat depresi za něco „šik“?

    Nejzáludnější kousek y2k módy je zpět. Hvězdou léta jsou capri pants

    Nostalgie letos na módní scénu přináší všemožné kousky. Jedním z nich je i klasický, ovšem mnohými obávaný kousek y2k módy. Z capri pants se postupně stala hvězda letošního léta, ne každý se však z jejich návratu raduje. Nenechte se odradit často ošemetnou délkou a naučte se z nich vytvořit trendy outfity, které už nebudete chtít sundat.

    Pamela Anderson oslavuje přirozenou krásu. Boduje se značkou Sonsie

    Herečka Pamela Anderson na sebe již delší dobu strhává pozornost. Důvodem však není výrazný make-up nebo outfity. Naopak, osmapadesátiletá hvězda září pomocí zdravé pleti bez známky beauty produktů. Její nedávno objevený životní styl pak perfektně doplňuje skin care značka Sonsie, kterou založila s Marie von Behrens-Felipe.

    Pánskou módu čeká revoluce. Žabky přechází z pláže na módní mola

    Klasická letní obuv získala upgrade. Uplynulé pánské módní přehlídky posunuly žabky na novou úroveň. Ty se tak kromě pláží mohou nově těšit na procházky po městě, či dokonce červeném koberci. Letošní i příští pánský letní šatník se bez nich proto neobejde. Populární obuv do své nabídky zařadily také značky jako The Row, Louis Vuitton či Prada.

    #SkinnyTok se zákazem nezmizel. Tvůrci vesele estetizují nezdravou štíhlost

    TikTok sice #SkinnyTok zakázal, ale obsah nabádající k nezdravé štíhlosti z platformy nezmizel. I za dalšími často nevinnými hashtagy se skrývá tlak přiblížit se tělesnému ideálu. Kult štíhlosti nahradil roky prosazovanou „body positivity“. Problém mohou představovat mimo jiné i léky používané na hubnutí, jako je třeba Mounjaro. Je proto důležité k obsahu, který na sociálních sítích vidíme, přistupovat kriticky.

    Jednoho chrání, druhé ničí. Jak vybrat efektivní eco-friendly SPF

    Krémy s SPF patří mezi nepostradatelné letní pomocníky. Navzdory jejich ochraně ovšem mnohé z nich představují nebezpečí pro mořské rostliny a živočichy. Využívané chemické ingredience přispívají k bělení korálů a narušují rozmnožování ryb. Naučte se letos v létě rozpoznat SPF, které oceníte nejen vy, ale také už tak ohrožené životní prostředí.

    Milán píše historii. Tamní týden módy odhalí očekávané módní premiéry

    Letošní podzimní týdny módy patří mezi jedny z nejzásadnějších v historii. Přes více než 10 módních domů totiž odhalí debuty svých nových kreativních ředitelů či ředitelek. Výjimkou není ani fashion week v Miláně. Italská metropole představí premiéry značek Versace, Jil Sander, Bottega Veneta a Gucci. Oslaví navíc 50. výročí Giorgio Armani.

    Bangle all the way. Masivní náramky válcují okoukané doplňky

    Náramky ve stylu bangles vyšplhaly na pomyslný vrchol módních doplňků. Módní mola určená pro letošní jaro a léto zaplavily kromě působivých kousků oblečení i výrazné náramky. Značky Saint Laurent, Balmain, Victoria Beckham nebo Hermès ukazují, že letos bude o co stát. Svezte se na vlně masivních klenotů zdobících opálené paže.

    Miu Miu zachraňuje Prada Group. Luxusní skupina slaví rostoucí prodeje

    Luxusní značky dlouhodobě bojují s nízkou poptávkou a trvající inflací. Některým se ovšem i navzdory nepříznivé situaci nadále daří. Výsledky z uplynulého pololetí oslavuje například Prada Group. Skupina totiž ve středu oznámila rostoucí prodeje a stabilní zisky. Děkovat za to může především společnosti Miu Miu, která je jejím největším tahounem.

    Pánské tašky příští sezóny? Kraluje jim tradice a funkčnost

    Doba, kdy muž vystačil s kapsami, patří minulosti. Pánské tašky a především takzvané shoulder bags, se znovu hlásí o slovo. Na přehlídkách pro letošní podzim a zimu se objevily v tolika variacích, až působí spíše jako rozhodný návrat k základům než trend ve zkušební fázi. Zároveň však nepůsobí nostalgicky. V moderním čtení se z nich stává společník, který ví, co dělá. Designově, prakticky, i esteticky.

    Módní dům Viktor & Rolf zkoumá dualitu. Každá myšlenka má dvě strany

    Značka Viktor & Rolf opět stojí na hranici módy a konceptuálního umění. Její haute couture řada pro letošní podzim a zimu je vizuální manifestací duality. Dvou světů, jež se navzájem doplňují, zpochybňují a zrcadlí. Dvojice představila 15 černých outfitů ve dvou verzích. Jedna opulentní, přetékající barvami a dramatem, druhá naopak očištěná, strohá a minimalistická. Výsledek? Na 30 stejných a zároveň rozdílných looků.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―