Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Konec ledna znamenal také ukončení dechberoucího Pařížského haute couture týdne. Místo něj tak módní scéna zaměřila pozornost na řadu čerstvých kampaní. Prada místo tradiční reklamy vydá speciální knihu. Dua Lipa zase v krátkém videu láká na Chanel kabelku 25 a Ariana Grande oslavuje vydání vlastní kolekce ve spolupráci se Swarovski.

    Pařížskému haute couture týdnu odzvonilo. Uzavřel ho i módní dům Viktor & Rolf

    Návrhářské duo Viktor & Rolf je známé především pro svůj inovativní přístup k módě. Ten potvrdilo rovněž svou nejnovější haute couture show, odhalenou v Paříži koncem minulého týdne. Kolekce totiž zahrnovala 24 různorodých modelů, vycházejících ovšem z těch stejných módních kousků. Základním stavebním kamenem se tedy stal klasický béžový trenčkot, modré kalhoty a bílá košile.

    Zdroj: Viktor & Rolf

    Návrháři Viktor Horsting a Rolf Snoeren je ale přetvořili v pozoruhodné looky, dokazující jejich bezmeznou kreativitu. Trenčkot se tak měnil v dlouhou kápi, krátký kabátek nebo na zem sahající šaty. Košile zase ztrácela rukávy a nabývala bohatých límců či krajek. Kalhoty neustále měnily svůj objem, šířku nebo délku. Kousky se dokonce na mole objevily v podobě outfitu pro panenku.

    Luxus protkaný láskou k hudbě. Tak vypadá Swarovski v podání Ariany Grande

    Slavný šperkařský dům Swarovski oznámil jmenování zpěvačky a herečky Ariany Grande do pozice globální ambasadorky už loni. Začátkem února však odhalí první kreativní spolupráci, a to v podobě speciální řady. Na její tvorbě spolupracovala hvězda s kreativní ředitelkou značky, Giovannou Engelbert. Jejím hlavním motivem je hlavně láska k hudbě, odrážející se i ve třpytivých špercích.

    Prada vybočuje z řady. Místo videa zveřejní speciální knihu

    Módní scénu zaplaví také nejnovější kampaň z dílny italského módního domu Prada. Nebude se však jednat o tradiční krátký film. Místo něj získají zákazníci možnost poznat letošní jarní kolekci pomocí knihy s názvem Deset protagonistů. Její autorka Ottessa Moshfegh, známá pro titul My Year of Rest and Relaxation, v ní představí příběh 10 různých postav, ztvárněných herečkou Carey Mulligan.

    Zdroj: Prada

    Chanel má novou hvězdu. Dua Lipa představí kabelku 25

    Mezi další nejnovější kampaně patří ta z dílny francouzského módního domu Chanel. Hned z kraje února totiž vydal krátké video od režiséra Gordona von Steiner, v němž ambasadorka značky a známá zpěvačka Dua Lipa láká na kabelku s názvem 25. Jedná se ale zatím jen o ochutnávku toho, co si pro módní scénu společnost nachystala. Úplnou kampaň totiž hodlá zveřejnit až v březnu.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Prada

    Móda v kostce: Prada nahradí video knihou a Ariana Grande přebrala Swarovski

    Konec ledna znamenal také ukončení dechberoucího Pařížského haute couture týdne. Místo něj tak módní scéna zaměřila pozornost na řadu čerstvých kampaní. Prada místo tradiční reklamy vydá speciální knihu. Dua Lipa zase v krátkém videu láká na Chanel kabelku 25 a Ariana Grande oslavuje vydání vlastní kolekce ve spolupráci se Swarovski.

    Pařížskému haute couture týdnu odzvonilo. Uzavřel ho i módní dům Viktor & Rolf

    Návrhářské duo Viktor & Rolf je známé především pro svůj inovativní přístup k módě. Ten potvrdilo rovněž svou nejnovější haute couture show, odhalenou v Paříži koncem minulého týdne. Kolekce totiž zahrnovala 24 různorodých modelů, vycházejících ovšem z těch stejných módních kousků. Základním stavebním kamenem se tedy stal klasický béžový trenčkot, modré kalhoty a bílá košile.

    Zdroj: Viktor & Rolf

    Návrháři Viktor Horsting a Rolf Snoeren je ale přetvořili v pozoruhodné looky, dokazující jejich bezmeznou kreativitu. Trenčkot se tak měnil v dlouhou kápi, krátký kabátek nebo na zem sahající šaty. Košile zase ztrácela rukávy a nabývala bohatých límců či krajek. Kalhoty neustále měnily svůj objem, šířku nebo délku. Kousky se dokonce na mole objevily v podobě outfitu pro panenku.

    Luxus protkaný láskou k hudbě. Tak vypadá Swarovski v podání Ariany Grande

    Slavný šperkařský dům Swarovski oznámil jmenování zpěvačky a herečky Ariany Grande do pozice globální ambasadorky už loni. Začátkem února však odhalí první kreativní spolupráci, a to v podobě speciální řady. Na její tvorbě spolupracovala hvězda s kreativní ředitelkou značky, Giovannou Engelbert. Jejím hlavním motivem je hlavně láska k hudbě, odrážející se i ve třpytivých špercích.

    Prada vybočuje z řady. Místo videa zveřejní speciální knihu

    Módní scénu zaplaví také nejnovější kampaň z dílny italského módního domu Prada. Nebude se však jednat o tradiční krátký film. Místo něj získají zákazníci možnost poznat letošní jarní kolekci pomocí knihy s názvem Deset protagonistů. Její autorka Ottessa Moshfegh, známá pro titul My Year of Rest and Relaxation, v ní představí příběh 10 různých postav, ztvárněných herečkou Carey Mulligan.

    Zdroj: Prada

    Chanel má novou hvězdu. Dua Lipa představí kabelku 25

    Mezi další nejnovější kampaně patří ta z dílny francouzského módního domu Chanel. Hned z kraje února totiž vydal krátké video od režiséra Gordona von Steiner, v němž ambasadorka značky a známá zpěvačka Dua Lipa láká na kabelku s názvem 25. Jedná se ale zatím jen o ochutnávku toho, co si pro módní scénu společnost nachystala. Úplnou kampaň totiž hodlá zveřejnit až v březnu.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Bottega Veneta uvádí Jenga set. Jeho cenovka je opravdu vesmírná

    Bottega Veneta uvádí Jenga set, který posouvá domácí zábavu do sféry investičních objektů. Luxusní dům využívá své signifikantní prvky a transformuje mezinárodně známou hru do podoby kultivovaného designového předmětu. Každý jednotlivý prvek získává charakter artefaktu, s důrazem na materiál a přesnost zpracování. Soubor působí jako tichý symbol pohodlí, vkusu a sebevědomého vkročení do segmentu zábavy pro dospělé. Ano, společnost na svých stránkách opravdu uvádí, že nejde o hračku pro děti.

    TikTok Highlights: Trendy videa sdílejí vytoužený „flow state“

    Vaše soustředění směřuje k dané aktivitě, okolí se rozplývá a vy nemyslíte na nic jiného než přítomnost. I tak by mnozí uživatelé sociální sítě TikTok popsali "flow state". Tedy stav, který momentálně vyzdvihuje lavina virálních videí. Sdílejí totiž momenty, kdy lidé při často obyčejných aktivitách zapomínají na vše ostatní a ocitají se ve chvíli stvořené jen a pouze pro ně.

    Versace překračuje milník. Prada značku v prosinci přivítá pod svá křídla

    Luxusní skupina Prada Group letos v dubnu překvapila módní svět, když oznámila svou koupi módního domu Versace. Dohoda za 1,25 miliardy eur následovala krátce poté, co z pozice kreativní ředitelky značky odešla Donatella Versace. Teprve v úterý 2. prosince však společnost plně vstoupí do vesmíru Prada. Čeká ji nová éra kombinující její legendární historii a inovaci.

    REFY přináší chromový launch. Nová kolekce svítí sama o sobě

    REFY je značka, která evokuje dokonale upravené obočí. Každá žena si ji spojuje s její krásnou zakladatelkou a jejím netypickým vzhledem, jenž proměnila ve svou přednost. Vytvořila značku, jejímž posláním je dodat ženám sebevědomí, především v oblasti obočí. Při příležitosti výročí existence značky REFY představuje limitovanou edici Chrome Collection.

    Valentino Rockstud se vrací. Uspěje řada i mimo šatníky poběhlic z Prahy 1?

    Podpatky Valentino Rockstud se nečekaně objevily v teaseru Ďábel nosí Pradu 2 a na pár sekund ovládly internet. Detail, který kdysi symbolizoval italskou představu o okázalém luxusu, získává nový popkulturní moment. Značka i film pracují s obuvnickým dramatem, díky němuž získává Rockstud čerstvý impulz. Vizuální síla traileru připomíná, že pro Valentino typické kování není zatraceno, jak se v posledních letech mohlo zdát. Otázka však míří jinam. Co tenhle návrat udělá s jeho pověstí v módním mini světě Praha 1?

    Darujte nadčasový klenot. Pánské hodinky ovládá retro i tradice

    Nabídka pánských hodinek letos na Vánoce překračuje hranice obvyklého dárku. Vedle kultovních jmen, jako je Audemars Piguet nebo Breguet, stojí Tissot, Citizen či Casio. Značky, které dokazují, že i rozumná investice může mít špičkový design a charisma. Trendy ukazují dvě linie. Návrat k tradičním "maskulinním" hodinkám a fascinaci digitální retro estetikou. Ať už jde o titanové chronografy, mramorované ciferníky, nebo ručně rytá loga, letošní výběr má společný cíl. Udělat z času zážitek.

    Elie Saab rozšiřuje působení. Navrhne design tryskáče Bombardier

    Luxusní značka Elie Saab zkoumá nové vody. Módní dům známý především pro své dechberoucí haute couture kolekce již dříve okusil navrhování exkluzivních rezidencí, hotelů nebo jacht. S nejnovějším projektem se ovšem podívá až do oblak. Navrhne totiž interiér tryskáče z dílny společnosti Bombardier. Design modelu Global 8000 hodlají společně odhalit příští rok.

    TikTok Highlights: Sociální síť pohltila obsese „peptide stacking“

    Milovníci wellness a fitness tipů na platformě TikTok podlehli nové vášni. Tentokrát mezi sebou sdílejí metodu přezdívanou "peptide stacking". Jedná se o kombinace peptidů, od nichž si slibují rychlejší spalování tuků a regeneraci po posilování nebo více energie. Virální trik však nepodporují relevantní ověřené studie a odborníci proto radí se mu raději obloukem vyhnout.

    Z módy rovnou na talíř. Retro jídlo oslavuje svůj návrat

    Na stolech se znovu lesknou stříbrné podnosy, v koktejlových sklenkách tančí červené třešně a plátky okurky se stáčejí do spirál, jako by chtěly vyprávět příběh elegance minulých dekád. Gastronomie objevuje půvab retra. Ne jako nostalgii, ale staronový styl luxusu. V době minimalistických menu se vrací šarm opulentních receptů, které slaví detail, barvu i rituál.

    Met Gala 2026 zná své téma. Costume Art propojí vysokou módu s uměním

    Metropolitní muzeum umění v New Yorku již nyní přesouvá svou pozornost na příští rok. Zástupci tamního Costume Institute totiž v pondělí oznámili téma příští módní výstavy. Odvíjí se od něj rovněž dress code, v němž se v roce 2026 ponese proslulé Met Gala. Exhibice s názvem Costume Art připomene červenou nit napevno spojující klasické umění a svět vysoké módy.

    Trendy kabelky mažou hranice soukromí. Jaro 2026 definuje zranitelnost

    Příští jarní a letní sezóna působí na pozadí usychajícího listí a neoblomného chladu jako na míle vzdálená. Módní svět má přesto již nyní jasno, co ji definuje. Poslední vlna světových týdnů módy promluvila jasně, soukromí posouvá své hranice. Návrháři odhalili otevřené kabelky, často jen s jedním uchem, jež reflektují bouřlivou dobu a lákají svou zranitelností.

    Dior bloudí v magickém labyrintu. Módní dům vítá letošní Vánoce

    Sváteční atmosféra dolehla i na módní dům Dior. Značka koncem minulého týdne odkryla letošní téma vánoční kampaně. V Paříži navíc slavnostně odhalila výzdobu rodného domu Dior na 30 Avenue Montaigne. Jeho výzdoba odkazuje na nejnovější cruise kolekci, kterou ještě návrhářka Maria Grazia Chiuri představila v tajemných římských zahradách Villa Albani Torlonia.

    Znáte nejlehčí tkaninu na světě? Super Organza vznikla tak trochu „omylem“

    Super Organza patří k nejtenčím a nejlehčím tkaninám, které kdy člověk vytvořil. I když neplánovaně. Pochází z Japonska, z vývoje společnosti Amaike LLC, jejíž know-how vychází z technologického inženýrství v oblasti látek. Vlákna o tloušťce jedné pětiny lidského vlasu tvoří materiál o hmotnosti pěti gramů na metr čtvereční. Prada ho použila pro jaro 2024, zatímco Balenciaga ho zařadila do haute couture řady pro podzim 2025. V módních domech se z technického zázraku stala vysoce žádaná látka.

    Zlato, stříbro a transformace. Outhouse Jewellery redefinuje význam šperků

    Šaty s vlečkou z 24 karátového zlata a stříbrem vyšívané, ale princezna to není, jasný pane. I tak by se dala popsat práce Outhouse Jewellery, společnosti, která redefinovala nošení šperků. Už vám nemusí jen viset z uší nebo zdobit krk, do zlata se můžete doslova obléct a zazářit s ním na každém večírku. Úspěšná značka přichází s novou revoluční kolekcí Alchemy of 13. 

    Ukradl Ralph Lauren Vánoce? Svátky ozdobí estetika amerického návrháře

    Letošní vánoční dekorace ovládl styl amerického návrháře Ralpha Lauren. Sociální síť TikTok praská ve švech návalem videí, jež sdílejí vánočními stromky zdobené interiéry plné kostkovaných přehozů, sametových látek a třpytivých křišťálových sklenic. Estetika Ralph Lauren Christmas připomíná tradiční Vánoce, ukrývá však nádech nostalgie a nadčasové elegance.

    Móda v kostce: Značky vydávají hvězdné kampaně a Rotate slaví debut

    Vánoce nejsou jediné téma, kolem kterého značky opřádají své nejnovější kampaně. Sarah Burton pro Givenchy obsadila do hlavní role resort kolekce Rooney Mara a Paula Simonon. Jacquemus a Stella McCartney pomocí hvězdných tváří propagují nejnovější kabelky a Canada Goose přizvala na pomoc hudebníka Willieho Nelson. Rotate zase slaví debutovou řadu obuvi.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―