Více

    ― Reklama ―

    Pařížský týden módy pokračuje a spolu s ním začíná nabírat obrysy i letošní podzim. Například módní dům Lemaire odhalil řadu plnou energetického sebevědomí. Návrhářské sesterské duo Ashley a Mary-Kate Olsen opět umně skloubilo maskulinní a dámské prvky a značka Acne Studios si tentokrát pohrála s typickými mužskými archetypy.

    Acne Studios odráží moderního muže. V nové řadě vykresluje jeho archetypy

    Kreativní ředitel známé značky Acne Studios Jonny Johansson se v nejnovější tvorbě zaměřil na moderního muže. Inspiraci proto hledal u mladých a jejich představ toho, jak by měla v současnosti vypadat maskulinita. Kolekci tak vybudoval hned na několika archetypech. Čerpal například z internetového hnutí looksmaxxing, diktujícího přísná fyzická kritéria a slibující vytouženou mužnost.

    Designér si proto pohrál s různými „typy“ mužů, které pomocí svých návrhů vyobrazil. Jednalo se například o milovníky posiloven, takzvané gym bunnies, nebo „finance bros“, tedy úspěšné zaměstnance korporátů. Řada proto obsahovala jak úzké tank topy s nápisem „Pink Gym for everyone“, tak perfektně střižené košile s dlouhými kravatami. Vybere si z ní opravdu každý.

    Zdroj: Acne Studios

    The Row opět balancuje. Podzimní kolekce zvládá maskulinitu i ženskost

    Značka The Row, založená sestrami Ashley a Mary-Kate Olsen, je známá pro své umění chodit na hraně. Vždy se jí totiž perfektně podaří sladit pánské a dámské prvky, vytvářející ucelený, elegantní, ale stále trendy celek. Rovněž letošní podzimní kolekce nabízí podobnou harmonii, tentokrát ovšem s o něco uvolněnějšími siluetami. Definuje ji také vkusné vrstvení i hra s ladícími odstíny.

    Zdroj: The Row

    Lemaire nabízí potřebnou energii. Jeho podzim slibuje sebevědomí

    Nejnovější kolekce módního domu Lemaire rovněž využívá jisté rovnováhy. V jeho případě se ovšem jedná o vyvážení funkčních a ostrých tvarů s těmi více jemnými a elegantními. Pevně střižené kabáty, kožené bundy nebo široká ramena tak střídaly lehké splývavé šaty či měkoučké svetry. Kolekci definoval také nádech 70. let minulého století, patrný v oversized dámských kostýmech.

    Zdroj: Lemaire

    I když se řada nesla především v typicky neutrálních tónech, občas v ní probleskovaly také odstíny světle žluté, modré nebo elegantně levandulové. Návrhářské duo Sarah-Link Tran a Christophe Lemaire přehlídku okomentovalo s tím, že si současnost žádá, abychom byli „přítomní a bdělí“. Tím designéři vysvětlili jistý nával čerstvé energie, která z kolekce bezpochyby vyzařovala.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Paříž pohltil podzim. Jeho letošní módní verzi uvedl Lemaire, Acne Studios i The Row

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Pařížský týden módy pokračuje a spolu s ním začíná nabírat obrysy i letošní podzim. Například módní dům Lemaire odhalil řadu plnou energetického sebevědomí. Návrhářské sesterské duo Ashley a Mary-Kate Olsen opět umně skloubilo maskulinní a dámské prvky a značka Acne Studios si tentokrát pohrála s typickými mužskými archetypy.

    - Reklama -

    Acne Studios odráží moderního muže. V nové řadě vykresluje jeho archetypy

    Kreativní ředitel známé značky Acne Studios Jonny Johansson se v nejnovější tvorbě zaměřil na moderního muže. Inspiraci proto hledal u mladých a jejich představ toho, jak by měla v současnosti vypadat maskulinita. Kolekci tak vybudoval hned na několika archetypech. Čerpal například z internetového hnutí looksmaxxing, diktujícího přísná fyzická kritéria a slibující vytouženou mužnost.

    Designér si proto pohrál s různými „typy“ mužů, které pomocí svých návrhů vyobrazil. Jednalo se například o milovníky posiloven, takzvané gym bunnies, nebo „finance bros“, tedy úspěšné zaměstnance korporátů. Řada proto obsahovala jak úzké tank topy s nápisem „Pink Gym for everyone“, tak perfektně střižené košile s dlouhými kravatami. Vybere si z ní opravdu každý.

    Zdroj: Acne Studios

    - Reklama -

    The Row opět balancuje. Podzimní kolekce zvládá maskulinitu i ženskost

    Značka The Row, založená sestrami Ashley a Mary-Kate Olsen, je známá pro své umění chodit na hraně. Vždy se jí totiž perfektně podaří sladit pánské a dámské prvky, vytvářející ucelený, elegantní, ale stále trendy celek. Rovněž letošní podzimní kolekce nabízí podobnou harmonii, tentokrát ovšem s o něco uvolněnějšími siluetami. Definuje ji také vkusné vrstvení i hra s ladícími odstíny.

    Zdroj: The Row

    Lemaire nabízí potřebnou energii. Jeho podzim slibuje sebevědomí

    Nejnovější kolekce módního domu Lemaire rovněž využívá jisté rovnováhy. V jeho případě se ovšem jedná o vyvážení funkčních a ostrých tvarů s těmi více jemnými a elegantními. Pevně střižené kabáty, kožené bundy nebo široká ramena tak střídaly lehké splývavé šaty či měkoučké svetry. Kolekci definoval také nádech 70. let minulého století, patrný v oversized dámských kostýmech.

    Zdroj: Lemaire

    I když se řada nesla především v typicky neutrálních tónech, občas v ní probleskovaly také odstíny světle žluté, modré nebo elegantně levandulové. Návrhářské duo Sarah-Link Tran a Christophe Lemaire přehlídku okomentovalo s tím, že si současnost žádá, abychom byli „přítomní a bdělí“. Tím designéři vysvětlili jistý nával čerstvé energie, která z kolekce bezpochyby vyzařovala.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Romantické rande i přátelské posezení. Vyrazte na piknik se stylovou výbavou

    Kdo by neměl rád piknik? Posezení v přírodě, slunečné počasí, výborné jídlo a minimum přípravy. Místo, na kterém nakrájené kousky ovoce, lahev prosecca a oplatky vypadají jako královská hostina. S jarem se blíží období hodování venku, vybavte se proto s předstihem a buďte připraveni na letošní piknikovou sezónu se vším všudy.

    Móda v kostce: Lily Collins oblékla Calvin Klein a Vivienne Westwood míří do Indie

    I když série týdnů módy skončila, čeká módní svět řada lákavých novinek. Jimmy Choo oblékl kabelky Bon Bon za pomocí Swarovski do luxusního kabátu. Zpěvačky FKA Twigs, Caroline Polachek a Tyla září ve festivalové kampani H&M. Tváří jarní kolekce Calvin Klein se zase stala herečka Lily Collins. Vivienne Westwood se pak poprvé vydá do Indie.

    Louis Vuitton zahájil novou beauty éru. Vkročí do ní s legendární Pat McGrath

    Módní dům Louis Vuitton je známý nejen pro své ready-to-wear kolekce, ale také luxusní a ikonické kufry. Nyní ovšem hodlá otevřít novou kapitolu, od které si slibuje stejný úspěch. Společně se světově proslulou make-up umělkyní Pat McGrath totiž vydá svou první beauty řadu rtěnek, balzámů a paletek La Beauté. Odhalí ji letos na podzim.

    Brutalismus zahlcuje TikTok. Seznamte se s jeho přírodnější variantou

    Brutalismus není pro každého. V lidech vyvolává extrémní reakce. Buď ho zbožňujete pro jeho surovou krásu, nebo ho považujete za chladný a nehostinný. Právě v tom tkví jeho síla. Kdysi spojován s komunistickými sídlišti a monumentálními státními stavbami, dnes se však stává volbou pro ty, hledající v designu autenticitu, charakter a univerzální estetiku.

    Vize, nebo manipulace? Bianca Censori je nejextrémnější módní projekt Kanyeho Westa

    Pokaždé, když se na veřejnosti objeví Kanye West a jeho žena Bianca Censori, vynoří se zásadní otázka. Jsou módní kreace, do kterých ji obléká projevem šílenství, nebo jde o vizionářství, jehož konce nejsme zatím schopní dohlédnout? Nebo také jinak, jde o pouhou provokaci, či si Biančino většinou zcela odhalené tělo zaslouží odbornou interpretaci?

    Pařížský týden módy v plném proudu. Runway převzaly značky Chloé, Rabbane i Schiaparelli

    Na pařížská módní mola nastoupily další slavné značky. Své očekávané kolekce ve čtvrtek odhalily například módní domy Chloé, Rabbane nebo Schiaparelli. Každý návrhář přitom využil jiné odkazy a inspiraci. Návštěvníkům tak nabídli návrat 70. let, pařížskou eleganci propletenou s kovbojskými prvky nebo eklektický mix odrážející současné dění.

    Prada na prahu obří akvizice. Italský luxus získá zpět Versace

    Italský módní dům Prada se přibližuje k jedné z nejvýznamnějších akvizic ve světě luxusu za poslední roky. Pokud vše proběhne podle plánu, ikonická společnost Versace se po letech v rukou zahraničního investora vrátí pod italské vedení. Dohoda v hodnotě téměř 1,6 miliardy eur by mohla být uzavřena už na konci března 2025.

    Paříž odkryla očekávané debuty. Do nové éry vkročil Tom Ford i Dries Van Noten

    Paříž ve středu zažila vysoce očekávané módní premiéry. Svůj debut totiž představili noví kreativní ředitelé hned dvou slavných módních domů. První kolekci pro Tom Ford úspěšné odhalil designér Haider Ackermann. Novou kapitolu ovšem odstartoval také návrhář Julian Klausner, který ve vedoucí pozici nahradil proslulého Dries Van Noten.

    Unapproachable make-up dodá sebevědomí. Zároveň odradí nevítané muže

    Trendy "unapproachable" make-up má hned několik příznivých vedlejších účinků. Kromě vytvoření výrazného looku totiž dle uživatelů sociální sítě TikTok zvládne dodat sebevědomí a kuráž. Tím však jeho plusy nekončí. Svůj název totiž získal od dalšího bonusového přínosu. Jeho nositelkám má pomáhat odehnat vtíravé a nepříjemné muže.

    Moschino kráčí vlastním směrem. Adrian Appiolaza usedl na správný trůn

    Zatímco většina světových módních domů čelí nejisté budoucnosti a novým začátkům, Moschino pokračuje ve své vlastní cestě. Italská značka rok po nastoupení návrháře Adriana Appiolaza do kreativního vedení připomíná své místo na pomyslném vrcholu. Poslední přehlídka z Milánského týdne módy potvrdila, že byl designér správnou volbou.

    Meč, korzet a samet. Rytířské legendy se vrací s trendem Medievalcore

    Medievalcore a jeho nástup nelze ignorovat. Trend, kombinující prvky gotiky, romantiky a fantasy, ovládl nejen módní mola, ale i červené koberce a sociální sítě. Sametové rukávy se potkávají s robustními korzety a středověká cingrlátka se mísí s moderním luxusem. Móda se opět obrací do historie a hledá inspiraci v legendárních příbězích a rytířských baladách.

    Dior vyrazil na dalekou cestu napříč historií. Zhmotnil novelu Orlando

    Pozornost módní scény na sebe v úterý přitáhl módní dům Dior. Odhalil totiž v Paříži očekávanou kolekci pro letošní podzim a zimu. Jeho kreativní ředitelka Maria Grazia Chiuri tentokrát našla inspiraci v novele z pera spisovatelky Virginie Woolf s názvem Orlando. Její hlavní hrdina putuje časem, stejně tak proto ve svých návrzích učinila i návrhářka.

    Hotel každý rok zmizí a znovu ožije. Za ledové království by se nemusel stydět ani Disney

    Sběratelé unikátních zážitků by rozhodně měli navštívit i Švédsko. Kromě čarokrásné přírody v něm totiž asi 200 kilometrů od polárního kruhu najdete ledové království. Jedná se o první a největší hotel na světě postavený kompletně z ledu, který navíc každý rok obměňuje svůj design. Noc strávená na tomto místě je proto doslova "cool".

    Ulehněte k pohádkovému spánku. Hravě ho vykouzlí ten nejvyšší luxus

    Správný spánek je základ nejen dobré nálady, ale i zdraví. Pokud jste se na něj letos rozhodli zaměřit, nesmíte kromě zavedení kvalitní spánkové hygieny vynechat ani potřebné doplňky. Matrace z nejvytříbenějších materiálů, dostatečně načechraná peřina nebo jemné povlečení z chladivého bambusu dokáží divy. Ulehněte do opravdového luxusu.

    Slavné obrazy vdechnou inspiraci. Sestavte si outfit podle Da Vinciho nebo Van Gogha

    Umění a móda jdou ruku v ruce. Obojí definuje dobu a je jí stejně tak tvarováno, není proto na škodu tyto oblasti čas od času propojit. Už jste někdy přemýšleli nad tím, jak se v módě inspirovat třeba slavnými obrazy? Čerstvé nápady na outfity se vždycky hodí, příště se proto zkuste obléci podle nejslavnějších malířů všech dob.

    Česká stopa na Milánském týdnu módy. Baťa spolupracoval na přehlídce Marco Rambaldi

    Baťa a módní molo? Na první pohled spojitost, která nepřekvapí. Přece jen jde o českou obuvnickou legendu s mezinárodním dosahem. Ale co kdyby se Baťovy boty objevily na Milánském týdnu módy, a to v podání jednoho z nejinovativnějších italských designérů? Právě to se stalo v rámci show Marca Rambaldi, jenž dal balerínám Baťa 130 novou tvář.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―