Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Oslavy blížícího se čínského nového roku neutichají. Přidal se k nim i módní dům Miu Miu či Gucci. Událost vítají pomocí speciálních kampaní. Emporio Armani se zatím věnuje novému hvězdnému ambasadorovi, herci Nicholasu Galitzine. Firma Salesforce pak informovala o rostoucím vlivu AI chatbotů, radících zákazníkům s on-line nákupy.

    Čínský nový rok hraje Gucci do karet. Zvýrazní ikonický symbol hada

    Módní dům Gucci je neodmyslitelně spojený se symbolem hada, objevujícím se na kabelkách, páscích či botách. I z toho důvodu s takovou parádou vítá letošní čínský nový rok, jenž definuje právě znamení hada. Značka vytvořila speciální kampaň, zapojující čínské hvězdné ambasadory Ni Ni a Yiao Zhan. Jejím cílem je poctít hodnoty nadcházejícího roku, tedy rodinu, tradici nebo obnovení.

    Uplynulým svátečním prodejům napomohli AI chatboti. Asistují zákazníkům s nákupy

    Firma Salesforce zveřejnila report, ve kterém upozorňuje na příznivý vliv AI chatbotů. V uplynulé sváteční sezóně totiž dle ní pomohli ve Spojených státech amerických zvýšit on-line prodeje, a to o čtyři procenta oproti předešlému roku. Zákazníkům asistují s hledáním produktů, jejich vracením nebo zapojováním do věrnostních programů. Dokáží jim ale rovněž nabídnout cílenou propagaci.

    Oslav čínského nového roku se zúčastní i Miu Miu. Značka odhalila kampaň i krátký film

    Koncem ledna pohltí část světa velkolepé oslavy, vítající čínský nový rok. Kromě řady značek, nově včetně módního domu Gucci, ho oslaví také společnost Miu Miu. Pro velkolepou příležitost si nachystala speciální kampaň i krátký film, do něhož zapojila čínské herečky a své ambasadorky Liu Haocun a Zhao Jinmai. Ty se ve filmu potkají v kantonské čajovně uprostřed rušného Pekiingu, Yi Lau Yi.

    Zdroj: Miu Miu

    Následně zahájí očekávanou party, a to pomocí hudby a tance poté, co zbytek návštěvníků stylové čajovny záhadně zmizí. O režii a scénář krátkého snímku s názvem The Encounter se postaral Shujun Wei, se kterým italská značka spolupracuje poprvé. Herečky pak lákají na preppy, ale hravé looky, zahrnující oversized mikiny, perfektně střižené košile nebo ozdobné denim kousky.

    Emporio Armani startuje novou kapitolu. Přizval si na pomoc herce Nicholase Galitzine

    Parfém z dílny Emporio Armani s názvem Stronger With You se stal ještě přitažlivějším. Luxusní módní společnost totiž oznámila, že ho bude propagovat britský herec Nicholas Galitzine. Fanoušci hvězdu znají především z romantické komedie The Idea of You, ve které herec nedávno zazářil po boku slavné Anne Hathaway. „Silné jméno pro silnou vůni,“ okomentovala značka novinku.

    @armanibeauty Introducing the newest Emporio Armani Global Fragrance Ambassador, @Nicholas Galitzine. Credits: Carlos Monet Music: “Born Slippy” – Underworld #Armanibeauty #EmporioArmani #StrongerWithYou #Fragrance ♬ son original – Armani beauty

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Miu Miu

    Móda v kostce: Miu Miu slaví čínský nový rok a Armani vítá hvězdného ambasadora

    Oslavy blížícího se čínského nového roku neutichají. Přidal se k nim i módní dům Miu Miu či Gucci. Událost vítají pomocí speciálních kampaní. Emporio Armani se zatím věnuje novému hvězdnému ambasadorovi, herci Nicholasu Galitzine. Firma Salesforce pak informovala o rostoucím vlivu AI chatbotů, radících zákazníkům s on-line nákupy.

    - Reklama -

    Čínský nový rok hraje Gucci do karet. Zvýrazní ikonický symbol hada

    Módní dům Gucci je neodmyslitelně spojený se symbolem hada, objevujícím se na kabelkách, páscích či botách. I z toho důvodu s takovou parádou vítá letošní čínský nový rok, jenž definuje právě znamení hada. Značka vytvořila speciální kampaň, zapojující čínské hvězdné ambasadory Ni Ni a Yiao Zhan. Jejím cílem je poctít hodnoty nadcházejícího roku, tedy rodinu, tradici nebo obnovení.

    Uplynulým svátečním prodejům napomohli AI chatboti. Asistují zákazníkům s nákupy

    Firma Salesforce zveřejnila report, ve kterém upozorňuje na příznivý vliv AI chatbotů. V uplynulé sváteční sezóně totiž dle ní pomohli ve Spojených státech amerických zvýšit on-line prodeje, a to o čtyři procenta oproti předešlému roku. Zákazníkům asistují s hledáním produktů, jejich vracením nebo zapojováním do věrnostních programů. Dokáží jim ale rovněž nabídnout cílenou propagaci.

    Oslav čínského nového roku se zúčastní i Miu Miu. Značka odhalila kampaň i krátký film

    Koncem ledna pohltí část světa velkolepé oslavy, vítající čínský nový rok. Kromě řady značek, nově včetně módního domu Gucci, ho oslaví také společnost Miu Miu. Pro velkolepou příležitost si nachystala speciální kampaň i krátký film, do něhož zapojila čínské herečky a své ambasadorky Liu Haocun a Zhao Jinmai. Ty se ve filmu potkají v kantonské čajovně uprostřed rušného Pekiingu, Yi Lau Yi.

    - Reklama -

    Zdroj: Miu Miu

    Následně zahájí očekávanou party, a to pomocí hudby a tance poté, co zbytek návštěvníků stylové čajovny záhadně zmizí. O režii a scénář krátkého snímku s názvem The Encounter se postaral Shujun Wei, se kterým italská značka spolupracuje poprvé. Herečky pak lákají na preppy, ale hravé looky, zahrnující oversized mikiny, perfektně střižené košile nebo ozdobné denim kousky.

    Emporio Armani startuje novou kapitolu. Přizval si na pomoc herce Nicholase Galitzine

    Parfém z dílny Emporio Armani s názvem Stronger With You se stal ještě přitažlivějším. Luxusní módní společnost totiž oznámila, že ho bude propagovat britský herec Nicholas Galitzine. Fanoušci hvězdu znají především z romantické komedie The Idea of You, ve které herec nedávno zazářil po boku slavné Anne Hathaway. „Silné jméno pro silnou vůni,“ okomentovala značka novinku.

    @armanibeauty Introducing the newest Emporio Armani Global Fragrance Ambassador, @Nicholas Galitzine. Credits: Carlos Monet Music: “Born Slippy” – Underworld #Armanibeauty #EmporioArmani #StrongerWithYou #Fragrance ♬ son original – Armani beauty

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Valentino má novou tvář a boty Jil Sander x Puma jsou zpět

    Módní dům Valentino má novou ambasadorku, nově ho bude zastupovat herečka Dakota Johnson. Vivienne Westwood uspořádala svou první show v Saúdské Arábii a Jil Sander x Puma vrací na scénu svou ikonickou spolupráci. Partnerství opět rozšiřují rovněž značky MM6 Maison Margiela a Salomon. Luxusní skupina Kering prodá svou beauty sekci společnosti L'Oréal.

    Akční žánr opět ožívá. Snímek Jedna bitva za druhou dobývá filmová plátna

    Režisér Paul Thomas Anderson znovu dokázal, že do křesla režiséra zkrátka patří. Jeho nejnovější snímek s názvem Jedna bitva za druhou sklízí nadšené ohlasy nejen od diváků, ale také přísných kritiků. Napínavý, humorný, ale přesto hluboký a provokativní děj opět probouzí k životu akční žánr. Leonardo DiCaprio vás navíc ani tentokrát nenechá vydechnout.

    TikTok Highlights: Káva získala novou podobu, nese název proffee

    Uživatelé sociální sítě TikTok nikdy nepohrdnou žádným lifestyle nebo wellness trikem. Není proto divu, že si zamilovali proffee, tedy kávu doplněnou o protein nebo kolagen. Slibují si od ní benefity v podobě žádaného přísunu energie, ale také regeneraci svalů či dokonce úbytek váhy. Je ovšem trendy nápoj tak výhodný, jak se na obrazovkách telefonů tváří?

    Luxury Insights: Nejdražší lyžařská střediska lákají na zimní pohádku

    Zima má dozajista své kouzlo, v těch nejluxusnějších koutech světa ovšem září magií. Prémiová lyžařská střediska sahají daleko za hranice sjezdovek. Návštěvníkům nabízí pohled na nejnovější módní kolekce na svah, nezapomenutelné zážitky a eleganci na úrovni. Zimní dovolená zde nabírá na obrátkách, bez ohledu na to, kde přesně se nacházíte.

    Rijád přivítá fashion week. Otevře dveře i světovým módním domům

    I když série klasických týdnů módy skončila, není všem přehlídkám konec. Vlastní fashion week totiž od 16. října přivítá rovněž Rijád. Jeho teprve třetí edice pak překročí dosavadní hranice. Poprvé se ho zúčastní rovněž světové módní domy. Odstartuje ho speciální show z dílny Vivienne Westwood a do zdárného konce akci dovede Stella McCartney.

    Shein míří do Paříže. Plány na kamenný obchod vyvolaly protesty

    Nedávné rozhodnutí fast fashion řetězce Shein otevřít v Paříži svůj první kamenný obchod vyvolalo silné reakce. Usídlit se totiž hodlá v obchodním domu BHV Marais z roku 1856. Některé značky proto v reakci nákupní centrum opouští, zatímco jeho zaměstnanci uspořádali v pátek 10. října protest. Shein dle nich poškozuje jméno francouzského módního průmyslu.

    Alaïa zkoumá nový minimalismus. Nabízí hybrid tichého luxusu

    Pieter Mulier představil v Paříži kolekci Alaïa SS26. Každý krok modelek plynul s přesností, která diktovala novou formu minimalistického klidu. V prostoru naplněném odlesky zrcadel se zrodila móda, jež dýchá vlastním rytmem. Pomalým, přesným a podmanivým. Pieter Mulier vytváří architekturu oděvu, v níž se dekonstrukce a třásně stávají jazykem ženskosti. Alaïa se opět ukázal jako módní dům, který nepotřebuje senzaci, aby zaujal.

    Loewe a On opět spolupracují. Přináší první společné tenisky Cloudsolo

    Španělský módní dům Loewe a švýcarská sportovní značka On opět spojily své síly. Pro letošní podzimní a zimní kolekci připravily své první společně navržené tenisky s názvem Cloudsolo. Model spojuje jedinečný přístup k módě a pokročilou inovaci. Jeho cílem je splnit moderní potřeby pohodlí při neustálém pohybu v rušných světových velkoměstech.

    Balenciaga vítá novou éru. Pierpaolo Piccioli inovuje identitu značky

    Když Pierpaolo Piccioli poprvé vstoupil do pařížského sídla Balenciagy, zůstal v tichu, které obvykle předchází revoluci. V archivu módního domu strávil tři dny, v nichž se z historie stala hmota a z paměti textura. Tam, mezi záhyby taftu a zvlněnými siluetami, našel novou odpověď na otázku moderní elegance. Jeho debut pro jaro a léto 2026 otevírá kapitolu, jež propojuje čistotu formy s designovou těžkostí. Balenciaga se mění v chrám, kde látka mluví hlasem streetwear současnosti.

    TikTok Highlights: Tradiční kávě konkuruje trendy mushroom coffee

    Milovníci wellness a lifestyle tipů i triků na sociální síti TikTok již před pár lety objevili alternativu tradiční kávy s názvem mushroom coffee. Takzvaná houbová káva však v posledních měsících narůstá na popularitě. Dle jejích zatvrzelých fanoušků totiž slibuje přísun energie, ovšem bez rizika úzkosti a s bonusem posílení imunity, zlepšení pozornosti a snížení zánětů.

    Fendi láká do nového království v Miláně. Otvírá brány Palazzo Fendi

    Luxusní móda, prvotřídní umění a historická architektura vytváří dechberoucí mozaiku jménem Palazzo Fendi. Světoznámá římská značka otvírá dveře nového království v Miláně. Při příležitosti nedávného Milánského fashion weeku odhalila zrekonstruované prostory své vlajkové pobočky v italském hlavním městě módy. Ukrývají pak nejen butik, ale rovněž exkluzivní restaurace a řemeslný ateliér.

    Once upon a time. Historické vědění ukrývají nejkrásnější knihovny světa

    Knihovny rozhodně nejsou jen tiché sály naplněné prachem. Na mnoha místech světa slouží jako ceněné svatostánky, ve kterých lidé v úžasu zaklánějí hlavy. Uvnitř klášterů, univerzit i jen samostatně stojící, knihovny patří mezi oblíbená turistická místa. Díky bohu si zatím u návštěvníků ponechávají zasloužený respekt a jejich atmosféra tak na vás může naplno dýchat.

    Od heroinu k Ozempicu. Cesty jak být chic se mění, tlak na štíhlost zůstává

    Propadlé lícní kosti, dětsky útlé paže, špičatá kolena. Herečky a modelky to často maskují, ale proměny jejich siluet z posledních let jasně ukazují, že žijeme v éře Ozempic chic. Můžeme si namlouvat, že tentokrát je za hubnutím medicína v podobě léku potlačujícího chuť k jídlu. Ve skutečnosti jsme esteticky, ale i filozoficky mnohem blíž zatracované éře heroin chic, než jsme si možná ochotní připustit.

    OECD brojí proti Shein. Fast fashion gigant porušuje její směrnice

    Zástupci Organizace pro hospodářskou spolupráci a rozvoj zveřejnili výsledky investigace značky Shein. Dle reportu nedodržuje čínský fast fashion gigant stanovené směrnice pro nadnárodní společnosti, týkající se lidských práv, ochrany životního prostředí a spravedlivých platů. Mezivládní organizace zahájila průzkum po stížnosti dvou francouzských poslanců.

    Day to night. Chytré outfity vás z práce vezmou rovnou do víru noci

    Pracovně vytíženým ženám se snadno stane, že zatímco přes den jsou potřeba na formálním meetingu a v kanceláři, večer je čeká uvolněná zábava na úrovni. Naštěstí je módní svět příznivý i složitým situacím. Umožňuje proto vytvořit outfit vhodný k celodennímu nošení. K perfektnímu výsledku stačí pouze pár promyšlených kousků a správný styling.

    Značka Schiaparelli opět potvrdila své místo. Runway uzavřela Kendall Jenner

    V Paříži se opět odehrála jedna z nejočekávanějších přehlídek každé sezóny. Daniel Roseberry odhalil kolekci Schiaparelli SS26 a potvrdil, že značka dál určuje tón současného umění na úrovni luxusu. V sále Centre Pompidou vládl klid, jenž se v módě objeví jen zřídka. Jak jsme u módního domu zvyklí, každý model dokazoval, že přesnost a vize jsou klíčovým prvkem krejčovského umu. Přehlídka působila jako pomyslná módní studie, nikoliv jako tradiční runway.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―