Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Konec roku neznamená, že si módní svět přestal chystat řadu čerstvých novinek. New York v sobotu přivítal prestižní ples International Debutante Ball. Značka, z dílny Kourtney Kardashian Barker, Lemme vydala nové vitamíny a Prada slaví blížící se rok hada. Donald Trump požádal Nejvyšší soud, aby pozastavil zákon týkající se TikToku.

    Kourtney Kardashian Barker naskočila na vlnu wellness trendů. Vydala vitamíny Lemme Tone

    Značka Lemme, patřící Kourtney Kardashian Barker, nezůstává pozadu za nejnovějšími wellness trendy. V posledních měsících si totiž především milovníci TikTok videí oblíbili suplementy, a to ve formě želé. Společnost tak od neděle nabízí vitamíny Lemme Tone s jablkovou a melounovou příchutí. Za cíl mají podpořit nejen správnou funkci metabolismu, ale také zdravou svalovou hmotu.

    Trump chce rozseknout otázku TikToku. Žádá o čas na její „politické rozuzlení“

    Budoucí americký prezident Donald Trump apeloval na Nejvyšší soud. Požaduje po něm totiž, aby zastavil implementaci zákona, týkajícího se sociální sítě TikTok. Ten nakazuje jejímu čínskému majiteli ByteDance, aby buď platformu prodal americké společnosti, anebo přijal ve Spojených státech amerických zákaz. Trump pak argumentuje, že chce čas na „politické rozuzlení“ problému.

    Prada poctila rok hada. Na jeho oslavu vydala speciální kampaň

    Módní dům Prada se přidal k řadě značek, oslavujících lunární nový rok. Letos se ponese ve znamení hada, a tak mu společnosti věnují nové produkty, kolekce nebo reklamy. Speciální kampaň s názvem We, The Snake si přichystala právě i Prada. Ze svých ambasadorů vytvořila začátek hada, představujícího „vizuální reprezentaci konceptu komunity, a to v podobě řady lidí z různých oborů“.

    Zdroj: Prada

    New York přivítal 70. ročník prestižního plesu. Pohostil International Debutante Ball

    I když se to může zdát překvapivé, tradiční debutantské plesy nejsou zdaleka součástí dávné minulosti. Důkazem je například International Debutante Ball, který letos v newyorském Plaza Hotel oslavil svůj 70. ročník. Společenský debut předvedlo na 31 mladých žen. Ples je přitom dodnes považován za jednu z nejprestižnějších akcí, spojující světovou kulturní i politickou smetánku.

    Mezi účastnice plesu tak v minulosti patřily například dcery nebo vnučky amerických prezidentů, jako je Patricia Nixon, Julie Nixon Eisenhower nebo Ashley Walker Bush, ale také princezny ze všech koutů světa. Ples se přitom poprvé konal už v roce 1954. Každý rok pak pro něj platí stejná pravidla, jelikož se tradičně koná 28. prosince a po debutantkách požaduje klasické bílé šaty.

    Zdroje: THe Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Prada

    Móda v kostce: Prada vítá rok hada a New York pohostil 70. ročník International Debutante Ball

    ― Reklama ―

    Konec roku neznamená, že si módní svět přestal chystat řadu čerstvých novinek. New York v sobotu přivítal prestižní ples International Debutante Ball. Značka, z dílny Kourtney Kardashian Barker, Lemme vydala nové vitamíny a Prada slaví blížící se rok hada. Donald Trump požádal Nejvyšší soud, aby pozastavil zákon týkající se TikToku.

    Kourtney Kardashian Barker naskočila na vlnu wellness trendů. Vydala vitamíny Lemme Tone

    Značka Lemme, patřící Kourtney Kardashian Barker, nezůstává pozadu za nejnovějšími wellness trendy. V posledních měsících si totiž především milovníci TikTok videí oblíbili suplementy, a to ve formě želé. Společnost tak od neděle nabízí vitamíny Lemme Tone s jablkovou a melounovou příchutí. Za cíl mají podpořit nejen správnou funkci metabolismu, ale také zdravou svalovou hmotu.

    Trump chce rozseknout otázku TikToku. Žádá o čas na její „politické rozuzlení“

    Budoucí americký prezident Donald Trump apeloval na Nejvyšší soud. Požaduje po něm totiž, aby zastavil implementaci zákona, týkajícího se sociální sítě TikTok. Ten nakazuje jejímu čínskému majiteli ByteDance, aby buď platformu prodal americké společnosti, anebo přijal ve Spojených státech amerických zákaz. Trump pak argumentuje, že chce čas na „politické rozuzlení“ problému.

    Prada poctila rok hada. Na jeho oslavu vydala speciální kampaň

    Módní dům Prada se přidal k řadě značek, oslavujících lunární nový rok. Letos se ponese ve znamení hada, a tak mu společnosti věnují nové produkty, kolekce nebo reklamy. Speciální kampaň s názvem We, The Snake si přichystala právě i Prada. Ze svých ambasadorů vytvořila začátek hada, představujícího „vizuální reprezentaci konceptu komunity, a to v podobě řady lidí z různých oborů“.

    Zdroj: Prada

    New York přivítal 70. ročník prestižního plesu. Pohostil International Debutante Ball

    I když se to může zdát překvapivé, tradiční debutantské plesy nejsou zdaleka součástí dávné minulosti. Důkazem je například International Debutante Ball, který letos v newyorském Plaza Hotel oslavil svůj 70. ročník. Společenský debut předvedlo na 31 mladých žen. Ples je přitom dodnes považován za jednu z nejprestižnějších akcí, spojující světovou kulturní i politickou smetánku.

    Mezi účastnice plesu tak v minulosti patřily například dcery nebo vnučky amerických prezidentů, jako je Patricia Nixon, Julie Nixon Eisenhower nebo Ashley Walker Bush, ale také princezny ze všech koutů světa. Ples se přitom poprvé konal už v roce 1954. Každý rok pak pro něj platí stejná pravidla, jelikož se tradičně koná 28. prosince a po debutantkách požaduje klasické bílé šaty.

    Zdroje: THe Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Milán zdobí luxusní kluziště. Na svědomí ho má hotel z dílny Ferragamo

    Vánoční duch posedl také italské hlavní město módy. Milán tentokrát ozdobilo luxusní sváteční kluziště z dílny módního domu Ferragamo. Rozzářilo dvůr jeho věhlasného hotelu Portrait. Koncept The Gift však letos o Vánocích přináší mnohem více. Návštěvníci mohou po odložení bruslí ochutnat to nejlepší z tamní gastronomie nebo nakoupit dárky v tamních pop-upech.

    Velkolepé návraty do USA. Módní domy na jaře ovládnou Severní Ameriku

    Příští rok se vykresluje jako okamžik, kdy se Spojené státy změní v epicentrum globální módy. Chanel míří do New Yorku, Dior do Los Angeles a Moncler do zasněženého Aspenu. Gucci přistává na Manhattanu, zatímco Louis Vuitton volí stejnou metropoli jako symbolický bod návratu. Severní Amerika se stává místem, kde evropské domy nacházejí staronový rytmus. Každá z prezentací posouvá atmosféru země do vlastního vizuálního jazyka a dodává jarní sezóně jedinečný americký puls.

    Výběr pánské vůně vyžaduje přípravu. Zapomeňte na komerci a darujte originalitu

    Pánské vůně během Vánoc získávají zvláštní význam a zároveň jsou dárkem, jenž má vlastní přítomnost. Elegantním gestem se stává vůně nikoliv masová, předvídatelná a zaměnitelná, ale taková, která pracuje s prostorem, materiály i nositelem. Niche parfém dokáže tvořit atmosféru podobně jako umělecký objekt. Působí tiše, přesto křičí na celé okolí. V rukou obdarovaného získává funkci osobního talismanu, nikoliv flakonu, který si rozbalí další tisíce mužů v Česku.

    Versace řadí zpátečku. Dario Vitale opouští po necelém roku vedení

    Návrhář Dario Vitale je opět bez práce. Po necelém roku opouští pozici kreativního ředitele módního domu Versace. V pozici letos v dubnu nahradil ikonickou Donatellu Versace. Oznámení přichází jen pár dní po oficiálním převzetí značky společností Prada Group, která má dle všeho jasnou vizi nové éry Versace. Kdo Vitaleho nahradí ale její zástupci prozatím neprozradili.

    Šaty už nestačí. Elie Saab přetváří sny v luxusní rezidence z betonu a zlata

    Značka Elie Saab rozšiřuje svůj vytříbený estetický svět. Představila projekt Stellar by Elie Saab, první značkový rezidenční komplex na ostrově Yas v Abú Dhabí. Tímto krokem navazuje na svou globální expanzi do segmentu luxusních nemovitostí. Stopy její značky lze nalézt po celém světě, od Karibiku přes Maledivy až po švýcarské Alpy, stejně jako na nedávno uvedené debutové jachtě Elie Saab.

    Příběh touhy a vzdoru. Vivienne Westwood probouzí k životu mangu NANA

    Milovnící anime a módy, nastal váš čas. Vivienne Westwood si nachystala podzimní překvapení plné mangy. Značka spolu s Ai Yazawa vytvořila kolekci, jež se inspirovala slavnými japonskými manga komiksy. Spolupráce, která propojuje melancholii tokijských nocí s nezkrotným britským duchem, oživuje šperky, látky i siluety, jež v manze vypráví o svobodě, touze a vzdoru.

    Maison Margiela přepisuje anonymní DNA. Přizpůsobuje se éře virálů

    Říká se, že starého psa novým kouskům nenaučíš. V módě, kde rychle se měnící dynamika může zaskočit i nejsilnější hráče, to však neplatí. Pravidlům hry se musel podřídit i Maison Margiela. Zakladatel značky vybudoval byznys model na ideji brandu bez jména. Kreativní ředitel Glenn Martens ho ale pomalu přetváří. Uvádí ho do současnosti, kde vítězí relevance a pozornost.

    Čepice, které prolomí zimní prokletí. Tu správnou už nesundáte

    Zimní sezona znovu otevírá otázku, proč pletené čepice často působí únavněji než samotné mrazivé počasí. Mnoho tváří pod nimi ztratí proporce, linku čelisti i sebevědomý výraz. Móda však nabízí alternativy, jež pracují s architekturou hlavy mnohem chytřeji a dávají outfitu novou vertikálu. Struktura, historie, elegance a dramatický tvar dokáží proměnit běžné vrstvení ve skutečný styling. Není divu, že módní domy sázejí na čepice rámující obličej jako šperk, ne jako zimní nutnost.

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy Military trend se z podzimních přehlídek přelévá do každodenní módy s takovou razancí, že si podmaňuje i fast fashion řetězce. Siluety inspirované uniformami, ramena ve zbrojní geometrii a zdobné knoflíky získávají masový dosah. Série kolekcí světových módních domů vytvořila atmosféru, jež přeje odvážně strukturovaným vrstvám. Publikum toužící po výrazném stylingu sahá po kouscích, které mají původ v aristokracii i frontových liniích. Ztrácí ale trend díky své oblibě původní kouzlo?

    Uvěřili jsme marketingovým lžím? The Ordinary bourá mýty skincare světa

    Značka The Ordinary řekla stop. Stop marketingovým beauty tipům, které nepřináší žádné viditelné změny. Stop lhaní. Svou novou kampaní s názvem The Periodic Fable chce zbořit mýty, jež svět skincare rutin vystavěl na barvitých termínech. Reklamou udělala společnost čáru za lákavými frázemi a marketingem, které vydělávají peníze, ale nepřináší ovoce. 

    Přeměňte zimní dny v radost. Zář jim dodají luxusní adventní kalendáře

    Přeměňte své Vánoce v kouzelné chvíle a vraťte se do dní, kdy jste byli dětmi. Čekání na Štědrý den může být dlouhé, ale s luxusním adventním kalendářem si ho rozhodně zkrátíte. Předčasným dárkem svátky ještě nikdo nikdy nezkazil. Jste milovníci vůní, sebepéče nebo make-upu? Potom vám roztomilé boxy z nabídky slavných značek jistě vyrazí dech.

    Luxury Insights: Missoni bourá vlastní hranice. Láká na apartmány v Dubaji

    Hranice vysoké módy a dalších odvětví luxusního průmyslu začínají blednout. Missoni je jen jednou z řady legendárních značek, jež v poslední době zkoumají svět exkluzivních nemovitostí. Módní dům koncem listopadu oznámil svou nejnovější investici, a to rezidenční projekt na Dubajských ostrovech. Spolupracuje na něm s tamní společnosti Octa Development.

    Je rapper EsDeeKid herec Timothée Chalamet? Konspirační teorie nabírá na obrátkách

    Internet pracuje ve zvláštním rytmu. Chvíli sklouzává k absurditě, chvíli k fascinující přesnosti. Nejnovější virální konspirační teorie přiřazuje Timothéeho Chalamet k anonymnímu rapperovi EsDeeKid, hvězdě současné britské scény. Oba spojuje záhadná aura, stejné oči a schopnost přitahovat pozornost milionů. Trend se rozvíjí rychlostí, která připomíná spíše kulturní experiment než klasický bulvární příběh. Vzniká tím fenomén, jenž si nárokuje vlastní místo v digitálním panoptiku.

    Móda v kostce: Zemřela designérka Pam Hogg a Jacquemus má první skiwear řadu

    Zemřela skotská návrhářka Pam Hogg, jež oblékala Kate Moss, Kylie Minogue i Rihannu. Jonathan Anderson odhalil první vizi pánské kolekce pro podzim roku 2026 a Jacquemus společně s Nike představil svou první skiwear řadu. Gucci zamíří se svou příští cruise kolekcí do New Yorku a společnost EssilorLuxottica je připravená odkoupit podíl značky Giorgio Armani.

    Vánoce očima Burberry. Daniel Lee vyměnil trenčkoty za stromeček

    Luxusní hotel Claridge's v srdci Londýna tradičně vkládá výzdobu svého vánočního stromečku do rukou důležitého jména módní scény. Letos dle vlastní vize proměnil sváteční dekorace kreativní ředitel Burberry Daniel Lee. Jednotlivé ozdoby odkazují na dlouholetou tradici značky, zatímco ikonický kostkovaný vzor pohltí zbytek luxusního interiéru hotelového lobby.

    Shein pod palbou. Čelí žalobě francouzských obchodníků i výzvě poslanců

    Potíže fast fashion řetězce Shein ve Francii nekončí. Nově čelí žalobě ze strany francouzských maloobchodníků. Na 12 federací a několik značek zahájilo proti značce soudní řízení. Olej do ohně kritiky přilévají také tamní poslanci. Více než 80 z nich vydalo oficiální prohlášení, v němž požadují zákaz Shein, a to ve jménu "ochrany pracovníků, veřejného zdraví a planety".

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―