Více

    ― Reklama ―

    Na italské rapové scéně neexistuje výraznější osobnost než Tony Effe. Přední člen skupiny Dark Polo Gang překročil hranice hudebního světa a stal se pánskou módní ikonou, mísící luxus, provokaci a italské charisma. Jeho vliv se ale neomezuje pouze na ulice Říma. Důkazem je přítomnost na show světových značek, ale i virální hit názvem Miu Miu.

    Skladba Miu Miu není jen chytlavým trackem zářící hvězdy Tonyho Effe, ale také jeho manifestem slabosti pro značku, která se dlouhodobě pohybuje v žebříčku těch nejoblíbenějších. Podle fanoušků je jeden z nejžhavějších mužů letošního roku. Jeho styl je pomyslným průsečíkem streetwear a high fashion, který oslovuje mladší generaci i mileniály a často „konzervativní“ rapové fanoušky.

    Italský magazín GQ ho označil za Muže roku 2024. Je dle něj i nejvyhledávanějším umělcem

    Tony Effe se v uplynulém roce stal neodmyslitelnou součástí italské popkultury a hudební scény. Italský magazín GQ ho oficiálně označil za Muže roku 2024, čímž uznal jeho vliv a úspěchy na poli hudby i módy. Časopis jeho status zdůvodňuje především dosavadními hudebními úspěchy, ale i osobními zájmy a autenticitou, kterou přináší do každého svého projektu, nehledě na to, v jakém oboru.

    Rapper loni na jaře vydal své druhé sólové album Icon, které se stalo nejprodávanější deskou prvních šesti měsíců roku 2024 v celé Itálii. Následný singl Sex and Samba se stal hitem léta. Na posledním turné se k němu připojili i další italští rappeři, například Capo Plaza. Kromě toho byl magazínem GQ označen jako sexsymbol, o což se zasloužily i sociální sítě, na kterých je v uplynulých měsících velmi sexualizovaný.

    Nebyl by to rapper, kdyby neprovokoval. Virální videa z poslední tour mluví jasně

    Tony Effe pak přesně ví, jak na sebe upoutat pozornost a jeho poslední tour je toho opět důkazem. Jeden z nejsledovanějších momentů řady koncertů nastal, když přímo na pódiu shodil veškeré svršky a zůstal pouze ve spodním prádle, což publikum samozřejmě okamžitě přivítalo. Tato kontroverzní scéna se stala virálním hitem a vnesla tak rappera do horké diskuze sociálních sítí.

    Provokace je pro Tonyho Effe přirozeným prostředkem vyjádření, který mu přináší slávu a udržuje jeho jméno v centru pozornosti. Někteří fanoušci dokonce hovoří o termínu Tony Effe lifestyle, který propojuje „rebelství“ s ležérním, a přesto luxusním životním stylem. Navíc se dostal i do mediálního sporu s blízkým přítelem Donatelly Versace, umělcem Fedez. Kontroverze je tedy rapperovo druhé jméno.

    Zdroje: Dazed, GQ, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek je redaktorem a správcem sociálních sítí FashionUP. Ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější.

    ― Reklama ―

    Největší evropský celebrity crush? Miu Miu boy Tony Effe získal titul pánské módní ikony

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Na italské rapové scéně neexistuje výraznější osobnost než Tony Effe. Přední člen skupiny Dark Polo Gang překročil hranice hudebního světa a stal se pánskou módní ikonou, mísící luxus, provokaci a italské charisma. Jeho vliv se ale neomezuje pouze na ulice Říma. Důkazem je přítomnost na show světových značek, ale i virální hit názvem Miu Miu.

    - Reklama -

    Skladba Miu Miu není jen chytlavým trackem zářící hvězdy Tonyho Effe, ale také jeho manifestem slabosti pro značku, která se dlouhodobě pohybuje v žebříčku těch nejoblíbenějších. Podle fanoušků je jeden z nejžhavějších mužů letošního roku. Jeho styl je pomyslným průsečíkem streetwear a high fashion, který oslovuje mladší generaci i mileniály a často „konzervativní“ rapové fanoušky.

    Italský magazín GQ ho označil za Muže roku 2024. Je dle něj i nejvyhledávanějším umělcem

    Tony Effe se v uplynulém roce stal neodmyslitelnou součástí italské popkultury a hudební scény. Italský magazín GQ ho oficiálně označil za Muže roku 2024, čímž uznal jeho vliv a úspěchy na poli hudby i módy. Časopis jeho status zdůvodňuje především dosavadními hudebními úspěchy, ale i osobními zájmy a autenticitou, kterou přináší do každého svého projektu, nehledě na to, v jakém oboru.

    Rapper loni na jaře vydal své druhé sólové album Icon, které se stalo nejprodávanější deskou prvních šesti měsíců roku 2024 v celé Itálii. Následný singl Sex and Samba se stal hitem léta. Na posledním turné se k němu připojili i další italští rappeři, například Capo Plaza. Kromě toho byl magazínem GQ označen jako sexsymbol, o což se zasloužily i sociální sítě, na kterých je v uplynulých měsících velmi sexualizovaný.

    - Reklama -

    Nebyl by to rapper, kdyby neprovokoval. Virální videa z poslední tour mluví jasně

    Tony Effe pak přesně ví, jak na sebe upoutat pozornost a jeho poslední tour je toho opět důkazem. Jeden z nejsledovanějších momentů řady koncertů nastal, když přímo na pódiu shodil veškeré svršky a zůstal pouze ve spodním prádle, což publikum samozřejmě okamžitě přivítalo. Tato kontroverzní scéna se stala virálním hitem a vnesla tak rappera do horké diskuze sociálních sítí.

    Provokace je pro Tonyho Effe přirozeným prostředkem vyjádření, který mu přináší slávu a udržuje jeho jméno v centru pozornosti. Někteří fanoušci dokonce hovoří o termínu Tony Effe lifestyle, který propojuje „rebelství“ s ležérním, a přesto luxusním životním stylem. Navíc se dostal i do mediálního sporu s blízkým přítelem Donatelly Versace, umělcem Fedez. Kontroverze je tedy rapperovo druhé jméno.

    Zdroje: Dazed, GQ, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Zastavte nákupy s expirací. Poděkuje vám peněženka i váš styl

    Ve světě módy čelíme neustálému tlaku. Nejen, že se střídají sezóny, ale i mikro trendy. Co se v pondělí objeví na TikToku, může být ve středu vyprodané a v pátek zastaralé. Koloběh vytváří negativní fenomén, takzvané nákupy s expirací. Produkty, které nejsou stvořené pro dlouhodobé nošení, ale momentální uspokojení. Jako bychom si místo oblečení kupovali krátkodobý dopaminový boost.

    Tom Holland jako král dvou světů. Zvládá uvolněnost i vytříbenou eleganci

    Nejnovější Spiderman a oblíbený britský herec Tom Holland nepatří mezi klasické pánské módní ikony. Nevyniká nečekanými kreacemi a hranicemi posouvajícími looky. Nezaujme ani nejčerstvějšími trendy nebo do očí bijícími logy. Místo toho láká na minimalistickou uvolněnost, sem tam doplněnou o tichou eleganci, které definují jeho módní styl.

    Vlasový parfém dobývá beauty svět. Dopřejte svému účesu vlastní vůni

    Vlasový parfém nesmí chybět. Svět vůní zažívá v poslední době drobnou, přesto výraznou proměnu. Klasické parfémy doplňuje nová generace voňavých produktů, která přináší nejen krásnou vůni, ale i péči. Vlasové parfémy se z okrajové kategorie tiše přesunuly mezi must-have položky a vypadá to, že letošek bude jejich definitivním průlomem.

    Zendaya posiluje partnerství s On. Spolu s Law Roach navrhla tenisky

    Herečka Zendaya zahájila další kapitolu spolupráce se značkou On. Ve čtvrtek totiž odhalila tenisky s názvem Cloudzone Moon, které navrhla společně se svým stylistou Law Roach. Doprovodná kampaň Be Every You se točí kolem motivů pohybu a duality. Zendaya v ní navíc nabádá k tomu, abychom se nebáli přijmout všechny stránky naší osobnosti.

    Až do dna. Váš oblíbený drink o vás vypovídá víc, než si myslíte

    Volba drinku sahá za hranice chuťové preference. Pro mnoho lidí se jedná o gesto či osobní vyjádření. Často navíc platí, že to, co pijete, rezonuje s tím, co nosíte. Určité estetiky si žádají svěží Aperol Spritz, zatímco jiné se koupou v solném kroužku tequily. Stejně jako na ulici, i v baru tak můžete hledat inspiraci pro svůj další outfit.

    American Eagle čelí kritice. Na vině je kontroverzní reklama se Sydney Sweeney

    Módní svět je neúprosný a neustále přesouvá svou pozornost z jednoho trendu na další. Snaha zaujmout v něm proto často dosahuje nových rozměrů. Příkladem je nedávná kampaň American Eagle s herečkou Sydney Sweeney. Kvůli hře se slovy čelí reklama tvrdé kritice, která za ní vidí podporu eugeniky. Značka vydala v pondělí svou první reakci.

    Generační konflikt na mole Prada. Mileniálové chápou depression hair jinak než gen Z

    Nedávná show značky Prada na Milánském týdnu módy vyvolala debatu nikoli kvůli samotným návrhům, ale účesům-neúčesům modelek. Jejich vlasy vypadaly, jako by na molo dorazily rovnou z postele a jejich majitelky neměly energii na jakoukoli úpravu. Ihned dostaly nálepku depression hair. Návrháři v reakci na kritiku styl označili za takzvaný depressive chic. Jenže je vůbec možné považovat depresi za něco „šik“?

    Nejzáludnější kousek y2k módy je zpět. Hvězdou léta jsou capri pants

    Nostalgie letos na módní scénu přináší všemožné kousky. Jedním z nich je i klasický, ovšem mnohými obávaný kousek y2k módy. Z capri pants se postupně stala hvězda letošního léta, ne každý se však z jejich návratu raduje. Nenechte se odradit často ošemetnou délkou a naučte se z nich vytvořit trendy outfity, které už nebudete chtít sundat.

    Pamela Anderson oslavuje přirozenou krásu. Boduje se značkou Sonsie

    Herečka Pamela Anderson na sebe již delší dobu strhává pozornost. Důvodem však není výrazný make-up nebo outfity. Naopak, osmapadesátiletá hvězda září pomocí zdravé pleti bez známky beauty produktů. Její nedávno objevený životní styl pak perfektně doplňuje skin care značka Sonsie, kterou založila s Marie von Behrens-Felipe.

    Pánskou módu čeká revoluce. Žabky přechází z pláže na módní mola

    Klasická letní obuv získala upgrade. Uplynulé pánské módní přehlídky posunuly žabky na novou úroveň. Ty se tak kromě pláží mohou nově těšit na procházky po městě, či dokonce červeném koberci. Letošní i příští pánský letní šatník se bez nich proto neobejde. Populární obuv do své nabídky zařadily také značky jako The Row, Louis Vuitton či Prada.

    #SkinnyTok se zákazem nezmizel. Tvůrci vesele estetizují nezdravou štíhlost

    TikTok sice #SkinnyTok zakázal, ale obsah nabádající k nezdravé štíhlosti z platformy nezmizel. I za dalšími často nevinnými hashtagy se skrývá tlak přiblížit se tělesnému ideálu. Kult štíhlosti nahradil roky prosazovanou „body positivity“. Problém mohou představovat mimo jiné i léky používané na hubnutí, jako je třeba Mounjaro. Je proto důležité k obsahu, který na sociálních sítích vidíme, přistupovat kriticky.

    Jednoho chrání, druhé ničí. Jak vybrat efektivní eco-friendly SPF

    Krémy s SPF patří mezi nepostradatelné letní pomocníky. Navzdory jejich ochraně ovšem mnohé z nich představují nebezpečí pro mořské rostliny a živočichy. Využívané chemické ingredience přispívají k bělení korálů a narušují rozmnožování ryb. Naučte se letos v létě rozpoznat SPF, které oceníte nejen vy, ale také už tak ohrožené životní prostředí.

    Milán píše historii. Tamní týden módy odhalí očekávané módní premiéry

    Letošní podzimní týdny módy patří mezi jedny z nejzásadnějších v historii. Přes více než 10 módních domů totiž odhalí debuty svých nových kreativních ředitelů či ředitelek. Výjimkou není ani fashion week v Miláně. Italská metropole představí premiéry značek Versace, Jil Sander, Bottega Veneta a Gucci. Oslaví navíc 50. výročí Giorgio Armani.

    Bangle all the way. Masivní náramky válcují okoukané doplňky

    Náramky ve stylu bangles vyšplhaly na pomyslný vrchol módních doplňků. Módní mola určená pro letošní jaro a léto zaplavily kromě působivých kousků oblečení i výrazné náramky. Značky Saint Laurent, Balmain, Victoria Beckham nebo Hermès ukazují, že letos bude o co stát. Svezte se na vlně masivních klenotů zdobících opálené paže.

    Rozhovor: Česko má talentů dost. Kreativní kolekce ale brzdí konzervativní trh, míní Žofie Soldánová z Naiad

    Návrhářka Žofie Soldánová stojící za českou značkou Naiad věří, že každá žena má v jakémkoli věku svou vlastní krásu. Z toho vychází i její tvorba, skrze kterou chce ženám nabídnout možnost cítit se étericky a silně zároveň. Česká módní scéna má podle ní obrovský potenciál. Lokální trh je však konzervativní a návrhářům trochu svazuje ruce, neboť musí najít správnou rovnováhu mezi kreativitou a prodejností.

    Pánské tašky příští sezóny? Kraluje jim tradice a funkčnost

    Doba, kdy muž vystačil s kapsami, patří minulosti. Pánské tašky a především takzvané shoulder bags, se znovu hlásí o slovo. Na přehlídkách pro letošní podzim a zimu se objevily v tolika variacích, až působí spíše jako rozhodný návrat k základům než trend ve zkušební fázi. Zároveň však nepůsobí nostalgicky. V moderním čtení se z nich stává společník, který ví, co dělá. Designově, prakticky, i esteticky.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―