Více

    ― Reklama ―

    Luxusní šatník už dávno neznamená jen nákupy v buticích. On-line platformy jako Vestiaire Collective, Depop, Vinted či Grailed nabízejí možnost nakupovat prémiové kousky, které jinde téměř neseženete. Vestiaire Collective však jde o krok dál a místo pouhého prodeje se nyní pustil i do boje proti fast fashion.Nová kampaň vyzývá největší řetězce k větší zodpovědnosti a kritizuje jejich negativní dopad na planetu.

    Známá on-line platforma Vestiaire Collective spustila kampaň, která si bere na mušku fast fashion průmysl. V kampani otevřeně vyzývá módní řetězce, aby přestaly zahlcovat svět nekvalitním oblečením, které končí na skládkách. Sdělení působí velmi nekompromisně, brand si dokonce z rychlé módy dělá legraci. Meme obrázky i videa ukazují odvrácenou tvář módního průmyslu tak vyvolávají otázku, kolik toho ještě planeta zvládne?

    Rychlá móda neničí jen planetu. V neposlední řadě poškozuje i hodnotu módy jako takové

    Kampaň přichází v době, kdy je téma udržitelnosti čím dál aktuálnější, ale stále složitě prosazované. Přestože většina lidí touží po levném oblečení, málokdo si uvědomuje jeho skutečné náklady a vliv na životní prostředí, pracovníky, i na naši budoucnost. Vestiaire Collective, Depop, Vinted a nespočet dalších platforem nabízí alternativy, které spojují luxus se zodpovědností. Prémiová móda v jejich podání není o konzumu, ale o hodnotě a dlouhověkosti.

    Občas je proto nutné se zamyslet, jestli potřebujeme další tričko, které vydrží pouze jednu sezónu, nebo chceme raději stavět šatník na kvalitě a udržitelnosti. Co ale nejvíce oceňujeme na kampani Vestiaire Collective je fakt, že nepůsobí moralizujícím dojmem, ale spíše inspiruje. Ukazuje, že každý nákup má vliv a populárním zpracováním oslovuje rovněž mladší generace Z a Alfa. 

    Díky second hand platformám máme vintage poklady na dosah ruky. Pořídíte i zdánlivě nesehnatelné

    Na zmíněných platformách v podstatě pořídíte celou šatnu. Kromě toho na nich najdete i příběhy. Každý kousek má svou historii, která mu dodává zvláštní kouzlo. Hledáte kabát Max Mara, tričko s logem kapely, které už desítky let nikdo nevyrobil, Chanel řetízkový pásek nebo Saddle bag od Galliana? Splněno. Všechny zmíněné on-line obchody fungují jako pomyslná vintage pokladnice.

    Zdroj: Farfetch, Profimedia

    Za luxusní a obtížně sehnatelné kousky si samozřejmě připlatíte, ale než se začnete poohlížet například v kamenných prémiových „sekáčích“, raději mrkněte předem on-line. Rovněž prodejci luxusní vintage módy z vašich oblíbených butiků často své veškeré luxusní produkty nakupují právě přes internet.

    Zdroje: Instagram

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Vestiaire Collective chce zatočit s fast fashion. Novou kampaň zaměřil na její následky

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Luxusní šatník už dávno neznamená jen nákupy v buticích. On-line platformy jako Vestiaire Collective, Depop, Vinted či Grailed nabízejí možnost nakupovat prémiové kousky, které jinde téměř neseženete. Vestiaire Collective však jde o krok dál a místo pouhého prodeje se nyní pustil i do boje proti fast fashion.Nová kampaň vyzývá největší řetězce k větší zodpovědnosti a kritizuje jejich negativní dopad na planetu.

    - Reklama -

    Známá on-line platforma Vestiaire Collective spustila kampaň, která si bere na mušku fast fashion průmysl. V kampani otevřeně vyzývá módní řetězce, aby přestaly zahlcovat svět nekvalitním oblečením, které končí na skládkách. Sdělení působí velmi nekompromisně, brand si dokonce z rychlé módy dělá legraci. Meme obrázky i videa ukazují odvrácenou tvář módního průmyslu tak vyvolávají otázku, kolik toho ještě planeta zvládne?

    Rychlá móda neničí jen planetu. V neposlední řadě poškozuje i hodnotu módy jako takové

    Kampaň přichází v době, kdy je téma udržitelnosti čím dál aktuálnější, ale stále složitě prosazované. Přestože většina lidí touží po levném oblečení, málokdo si uvědomuje jeho skutečné náklady a vliv na životní prostředí, pracovníky, i na naši budoucnost. Vestiaire Collective, Depop, Vinted a nespočet dalších platforem nabízí alternativy, které spojují luxus se zodpovědností. Prémiová móda v jejich podání není o konzumu, ale o hodnotě a dlouhověkosti.

    Občas je proto nutné se zamyslet, jestli potřebujeme další tričko, které vydrží pouze jednu sezónu, nebo chceme raději stavět šatník na kvalitě a udržitelnosti. Co ale nejvíce oceňujeme na kampani Vestiaire Collective je fakt, že nepůsobí moralizujícím dojmem, ale spíše inspiruje. Ukazuje, že každý nákup má vliv a populárním zpracováním oslovuje rovněž mladší generace Z a Alfa. 

    - Reklama -

    Díky second hand platformám máme vintage poklady na dosah ruky. Pořídíte i zdánlivě nesehnatelné

    Na zmíněných platformách v podstatě pořídíte celou šatnu. Kromě toho na nich najdete i příběhy. Každý kousek má svou historii, která mu dodává zvláštní kouzlo. Hledáte kabát Max Mara, tričko s logem kapely, které už desítky let nikdo nevyrobil, Chanel řetízkový pásek nebo Saddle bag od Galliana? Splněno. Všechny zmíněné on-line obchody fungují jako pomyslná vintage pokladnice.

    Zdroj: Farfetch, Profimedia

    Za luxusní a obtížně sehnatelné kousky si samozřejmě připlatíte, ale než se začnete poohlížet například v kamenných prémiových „sekáčích“, raději mrkněte předem on-line. Rovněž prodejci luxusní vintage módy z vašich oblíbených butiků často své veškeré luxusní produkty nakupují právě přes internet.

    Zdroje: Instagram

    ― Reklama ―

    Beauty svět zná trendy roku 2025. Vévodit jim má vrstvení parfémů i korejská kosmetika

    Zapojení umělé inteligence, po potravinách pojmenované make-up looky či zaměření na duševní zdraví. To vše jsou trendy doprovázející nás už několik let. Jaké novinky budou ovšem charakterizovat následující rok? Beauty svět už má jasno. Jednat se bude o čerstvou vlnu korejské kosmetiky, vrstvení parfémů či inovativní produkty na rty.

    Nenechte zimu narušit vaši módní hru. Chlad zaženou chytří pomocníci

    Při sledování fotografií módních influencerů nastává navzdory vytoužené inspiraci nutná otázka. To jim není zima? Spousta z nich totiž i ve sněhové vánicí nosí lehké kalhoty či podzimní kožené bundy. Odpověď je snadná. Módním nadšencům pomáhá proti zimě chytrá výbava, která jim umožní vynosit trendy outfity i v nepříjemném chladu.

    Oční stíny už nemusí být vaším strašákem. Začněte s jednoduchými pomocníky

    Na poli líčení se oční stíny považují za jednu z nejvíce obávaných součástí kosmetického looku. Není přitom důvod, jakmile si osvojíte základní principy, bez stínů vám vaše oči budou připadat téměř nahé. Nejsou samozřejmě nezbytnou součástí denního looku, ale pokud se je naučíte nanášet, nebudete už chtít jinak. Klíčem je začít postupně.

    Největší evropský celebrity crush? Miu Miu boy Tony Effe získal titul pánské módní ikony

    Na italské rapové scéně neexistuje výraznější osobnost než Tony Effe. Přední člen skupiny Dark Polo Gang překročil hranice hudebního světa a stal se pánskou módní ikonou, mísící luxus, provokaci a italské charisma. Jeho vliv se ale neomezuje pouze na ulice Říma. Důkazem je přítomnost na show světových značek, ale i virální hit názvem Miu Miu.

    Najděte své pravé parfémové já. Jak se neutopit v záplavě vůní

    Vůně tvoří důležitou součást naší identity. Pomáhají nejen podtrhnout osobnost, s níž se identifikujeme, doplňují rovněž dojem, který zanecháváme na ostatních. Vybrat si parfém odrážející naše pravé já ovšem není tak lehké, jak se může zdát. Poradit si musíte se záplavou možností i nerozhodností, blokující veškeré rozhodovací schopnosti.

    Le Bal des Débutantes přinesl korunky i haute couture. Na ples debutantek se sjela smetánka z celého světa

    Plesy s debutantkami způsobilými ke sňatku v bílých šatech a rukavičkách jsou misogynním přežitkem minulosti. Nahradil je charitativní večírek oslavující individualitu mladých žen ze šlechtických a známých rodin, známý jako Le Bal des Débutantes. Debutantky mohou svou jedinečnost vyjádřit i skrze couture kreace od Valentino, Chanel či Jean Paul Gaultier.

    Milovaný i kritizovaný král kontroverze. Kampaně Oliviera Toscani přepsaly dějiny módní reklamy

    Značka Benetton se na konci 20. století proslavila svou průkopnickou marketingovou taktikou. Billboardy po celém světě zdobily obrázky jeptišky líbající kněze, pářících se koní nebo prasečích srdcí. Kontroverzní kampaně měl na svědomí fotograf Oliviero Toscani, pro kterého byla reklama účinným nástrojem boje proti společenským tabu.

    Módní svět zná provizorní kalendáře. Rýsují obrysy nadcházejících týdnů módy

    I když stávající rok není zcela u konce, začíná se zrak módního světa stáčet směrem k tomu novému. Organizátoři světových týdnů módy totiž zveřejnili provizorní kalendáře, pomáhající rýsovat přesnější obrysy očekávaných show. Už nyní je například jasné, že do Paříže nedorazí Loewe. Město světel naopak navštíví Willy Chavarria.

    Sváteční outfit doplní bezchybný účes. Inspirujte se trendy vánočními hairstyles

    Slavnostní look by nebyl finální bez stejně výjimečného účesu. Nemusí se přitom jednat o složité kreace, desítky vzájemně propletených copánků nebo zcela nový sestřih. Na správnou cestu vás navedou vánoční trendy hairstyles, se kterými zazáříte nejen na Štědrý den. Většina z nich přitom vyžaduje pouze chvilku trpělivosti.

    Nejdražší novoroční přípitek světa. Lok z těchto lahví by vás stál miliony

    Slavnostní přípitek k Silvestru patří. Zúčastnění si díky němu přiťuknou a popřejí šťastný vstup do nového roku. Kdyby se však štěstí násobilo cenou otevřené lahve, při vypití nejluxusnějších světových unikátů by se z vás stal nejspokojenější člověk na planetě. Šampaňské, vodka či whisky? Pokud máte dostatek peněz, výběr je téměř neomezený.

    Obsese s wellbeing TikTok neopouští. Firma Spate zachytila nejnovější beauty a wellness trendy

    Uživatelé TikToku čím dál častěji vyhledávají holistický přístup ke zdraví. Na sociálních sítích pátrají po tipech na to, jak vylepšit své fyzické, ale také mentální zdraví a wellbeing. Dokazují to mimo jiné výsledky průzkumu firmy Spate, která zachytila největší trendy platformy TikTok v oblasti beauty a wellness za uplynulé čtvrtletí.

    Počiny, které psaly historii. Nejzásadnější módní momenty roku 2024

    Sněhem posypaný prosinec s sebou přináší nejen očekávání nových začátků, ale také nevyhnutelnou nostalgii. Rok 2024 se do historie zapíše z mnoha rozporuplných důvodů, jeho unikátní momenty si však bude jistě pamatovat i módní svět. Připomeňme si proto jedny z nejzásadnějších fashion počinů uplynulých měsíců.

    Jarní řada Versace dominuje módní scéně. Září v ní flakon Bright Crystal i perfektní marketing

    Když se řekne Versace, čekáte opulentní záplavu barev, blýskavé detaily a sebevědomou extravaganci. Co kdybychom vám ale prozradili, že jarní kolekce značky není jen slušivá, ale doslova voní? Společnost uchopila ikonický parfém Bright Crystal a vdechla mu na přehlídkovém mole nový život. Ne každý si toho ovšem všimnul, jedná se o vcelku skryté detaily.

    Móda v kostce: Dolce & Gabbana míří do Říma a Bottega Veneta povede Louise Trotter

    Ani s koncem roku neubývá módních novinek. Dolce & Gabbana poputuje příští rok se svými haute couture kolekcemi do Říma. Značka Karl Lagerfeld se zase navrátí do Florencie. Vedení Bottega Veneta převezme návrhářka Louise Trotter. JW Anderson pak propaguje speciální řadu k filmu Queer a Jil Sander objevuje taje luxusních šperků.

    Titul barva roku 2025 získala Mocha Mousse. Pohrajte si s ní pomocí semiše či kašmíru

    Hřejivý šálek horké čokolády nebo nadýchaná a pečlivě našlehaná čokoládová pěna, která se díky lahodné chuti rozplývá na jazyku. Právě každodenní potěšení, drobné radosti a neodolatelný pocit komfortu i luxusu evokuje barva roku 2025 dle Pantone, tedy Mocha Mousse. Půvabný odstín hnědé si rychle najde místo i ve vašem šatníku.

    Darujte čisté svědomí. Potěšte letos na Vánoce udržitelnými dárky

    Není nic nad chvíli, kdy po týdnech plánování spatříte při rozbalování dárků u stromečku spokojený výraz obdarovaného. Dvojnásobně pak potěší dárky, které neubližují životnímu prostředí. Čisté svědomí tak můžete mít jak vy, tak vaši blízcí. Pod stromečkem udělají radost nejen bio pochutiny, ale také vlastní rostlinky nebo zero waste starting kit.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―