Více

    ― Reklama ―

    Získat si vděk dospívajících dívek není lehkým úkolem ani o Vánocích. Pokud tápete v tom, co by si teen slečna pod stromečkem přála, nezoufejte. Zachrání vás sociální síť TikTok a její nikdy nekončící řetězec trendů. Potěší proto dárky jako populární skin care a make-up, ale také technologické vychytávky či virální obal na telefon.

    S pomocníky pro krásnou pleť máte vyhráno. Zaměřte se na trendy značky

    Nejspíše vás napadlo, že teen dívky ocení cokoli spojeného s péčí o pleť či tělo. Občas však může být těžké odhadnout, které značky jsou pro dospívající ty správné. Mezi aktuálně nejoblíbenější produkty sociální sítě TikTok patří například Drunk Elephant či Tower28. Vyšvihnete se ale i nákupem od Bubble Skincare. Zůstaňte ovšem u základních pomocníků, jako je krém či cleanser.

    Zdroj: Drunk Elephant, Tower28

    Make-up přichází na řadu čím dál dříve. Začněte nenápadnými produkty

    Mezi další vysněné dárky dospívajících dívek patří často make-up. Na jeho aplikaci však budou mít celý život, a tak není třeba začínat výraznými stíny a černými linkami. Pokud jim ale přesto chcete splnit sny, potěší například kapesní tvářenka od značky Rhode, vytvořené influencerkou Hailey Bieber. Skvělou volbou jsou rovněž jakékoli produkty na rty od luxusní značky Laneige.

    Zdroj: Rhode, Laneige

    Pozornost si žádají i vlasy. Zvolte chytré dárky, slibující dokonalé vlny

    Teen dívky často touží nejen po vylepšení svých šatníků či pleti, ale také vlasů. V současnosti jsou populární doplňky, slibující přirozené, ovšem neporušené vlny. Jednou z investic slibující perfektní účes je například hedvábný obal na polštář. Další trendy pomůckou je hedvábná čelenka a scrunchies na spaní, po kterých se každá dospívající slečna probudí s vysněnými kudrlinkami.

    Zdroj: Fishers Finery, Lily Silk

    Trendy nemusíte chápat. Pod stromečkem však zařídí úspěch

    Mezi další hity letošního roku patří poměrně náhodné kousky. Možná na první pohled nedává smysl, proč zrovna ony kralují sociálním sítím, to je však ve světle blížících se Vánoc nepodstatné. Nejdůležitější je, že na Štědrý den vykouzlí vytoužený úsměv. Například obal na telefon od zmíněné značky Rhode s balzámem na rty rozhodně zaručí úspěch. Stejně je tomu u ledvinky od Uniqlo.

    Zdroj: Rhode, Uniqlo

    Přispějte do základní výbavy teen dívek. Vychytávky, které si získají každého

    Pokud obdarovaná teen dívka nepatří mezi milovnice skincare a make-upu, nevadí. Následující vychytávky si získají srdce opravdu každé slečny. Instantní foťák od Instaxu je možná dražší investicí, ta se ovšem rozhodně vyplatí. Zaručí totiž zachycení nezapomenutelných vzpomínek ze života teenagerů. Světýlka v různých podobách pak patří do základní výbavy každého dospívajícího.

    Zdroj: Instax, IKEA

    Zdroje: Glamour, The Strategist, Good House Keeping

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Jak vyhrát letošní Vánoce? Srdce teen dívek uloví trendy dárky

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Získat si vděk dospívajících dívek není lehkým úkolem ani o Vánocích. Pokud tápete v tom, co by si teen slečna pod stromečkem přála, nezoufejte. Zachrání vás sociální síť TikTok a její nikdy nekončící řetězec trendů. Potěší proto dárky jako populární skin care a make-up, ale také technologické vychytávky či virální obal na telefon.

    - Reklama -

    S pomocníky pro krásnou pleť máte vyhráno. Zaměřte se na trendy značky

    Nejspíše vás napadlo, že teen dívky ocení cokoli spojeného s péčí o pleť či tělo. Občas však může být těžké odhadnout, které značky jsou pro dospívající ty správné. Mezi aktuálně nejoblíbenější produkty sociální sítě TikTok patří například Drunk Elephant či Tower28. Vyšvihnete se ale i nákupem od Bubble Skincare. Zůstaňte ovšem u základních pomocníků, jako je krém či cleanser.

    Zdroj: Drunk Elephant, Tower28

    Make-up přichází na řadu čím dál dříve. Začněte nenápadnými produkty

    Mezi další vysněné dárky dospívajících dívek patří často make-up. Na jeho aplikaci však budou mít celý život, a tak není třeba začínat výraznými stíny a černými linkami. Pokud jim ale přesto chcete splnit sny, potěší například kapesní tvářenka od značky Rhode, vytvořené influencerkou Hailey Bieber. Skvělou volbou jsou rovněž jakékoli produkty na rty od luxusní značky Laneige.

    - Reklama -

    Zdroj: Rhode, Laneige

    Pozornost si žádají i vlasy. Zvolte chytré dárky, slibující dokonalé vlny

    Teen dívky často touží nejen po vylepšení svých šatníků či pleti, ale také vlasů. V současnosti jsou populární doplňky, slibující přirozené, ovšem neporušené vlny. Jednou z investic slibující perfektní účes je například hedvábný obal na polštář. Další trendy pomůckou je hedvábná čelenka a scrunchies na spaní, po kterých se každá dospívající slečna probudí s vysněnými kudrlinkami.

    Zdroj: Fishers Finery, Lily Silk

    Trendy nemusíte chápat. Pod stromečkem však zařídí úspěch

    Mezi další hity letošního roku patří poměrně náhodné kousky. Možná na první pohled nedává smysl, proč zrovna ony kralují sociálním sítím, to je však ve světle blížících se Vánoc nepodstatné. Nejdůležitější je, že na Štědrý den vykouzlí vytoužený úsměv. Například obal na telefon od zmíněné značky Rhode s balzámem na rty rozhodně zaručí úspěch. Stejně je tomu u ledvinky od Uniqlo.

    Zdroj: Rhode, Uniqlo

    Přispějte do základní výbavy teen dívek. Vychytávky, které si získají každého

    Pokud obdarovaná teen dívka nepatří mezi milovnice skincare a make-upu, nevadí. Následující vychytávky si získají srdce opravdu každé slečny. Instantní foťák od Instaxu je možná dražší investicí, ta se ovšem rozhodně vyplatí. Zaručí totiž zachycení nezapomenutelných vzpomínek ze života teenagerů. Světýlka v různých podobách pak patří do základní výbavy každého dospívajícího.

    Zdroj: Instax, IKEA

    Zdroje: Glamour, The Strategist, Good House Keeping

    ― Reklama ―

    Jane Austen diktuje aktuální beauty trendy. Vrací do hry historickou ofinu

    Beauty scéně kraluje nový trendy účes. Na trůn ho dosadila hrstka celebrit, která ho nedávno vynesla na červeném koberci. Do hry se tak dle Ariany Grande nebo Leighton Meester vrací historická ofina. Takzvané "Jane Austen bangs" vévodí rovněž sociální síti TikTok. Jedná se o střih inspirovaný romantickými romány spisovatelky Jane Austen.

    Zážitky on, hlava off. Luxusní offline dovolená zařídí mentální očistu

    Dovolená je světlým momentem života každého z nás. V posledních letech se ale často poddává pracovním záležitostem. Populární je nyní proto takzvaná offline dovolená, kterou věnujete specificky digitálnímu detoxu. Luxusní dovolenková místa tak často nemají telefon ani Wi-Fi, zato nabídnou ticho, klid a úlevu od neustálého mentálního shonu.

    Cannes přinesl nečekanou módní ikonu. Letos překvapil Alexander Skarsgård

    Letošní filmový festival v Cannes nabídl nespočet dechberoucích outfitů, a to navzdory novému a přísnějšímu dresscodu. Mezi módní ikony červeného koberce se nečekaně zařadil také švédský herec Alexander Skarsgård. Slavnostní události se účastnil poprvé, rozhodně ale zanechal značný dojem. Sociální sítě explodovaly jeho hravými outfity.

    It-girl Formule 1. Alexandra Saint Mleux vnáší do paddocku ladnou eleganci

    Možná ji znáte z televizních záběrů, jak fandí svému příteli Charlesovi Leclerc, tedy jezdci Formule 1 z týmu Ferrari. Jedno je ale jisté, Alexandra Saint Mleux se zbavuje pouhé nálepky „přítelkyně“ a buduje si vlastní osobní značku i mimo svět F1. Díky nezaměnitelnému stylu si získala příznivce zejména v módních kruzích a na sociálních sítích.

    Móda v kostce: Hermès má první sluchátka a Burberry čerpá z královské rodiny

    Značka Hermès uvede svá první designová sluchátka. Módní dům Burberry zase vydal jarní kampaň inspirovanou královskou rodinou, zatímco Rabanne zasadil letní kolekci do srdce Brazílie. Londýn vítá nejvýše umístěnou restauraci v Evropě, a to z dílny kuchaře Gordona Ramsay. A Pařížský týden pánské módy zná svůj oficiální kalendář.

    Brat summer je oficiálně u konce. Letošní léto patří Lorde

    Letní měsíce roku 2024 budou již navždy spojené s fenoménem brat summer. Trend z dílny zpěvačky Charli XCX však oficiálně skončil. Na jeho místo letos v létě nastoupí zpěvačka Lorde se svým novým albem Virgin. Poprask na hudební scéně způsobila již nejnovějším songem What Was That. Ukazuje tak, že po čtyřech letech má co nabídnout.

    Netflix má nového favorita. Seriál Niterná tajemství odkrývá temná zákoutí privilegií

    Nový dánský thriller Niterná tajemství ukazuje, že i tento často ohraný žánr má stále co nabídnout. Od své premiéry v polovině května dobývá žebříčky platformy Netflix a těší se výjimečně pozitivním hodnocením. Nabízí totiž nejen klasické napětí a zamotané pátrání po vrahovi, ale i sociální komentář, poukazující na zakalené vody bohatství a privilegií.

    Štěstí přeje připraveným. Domácí beauty příprava zajistí hladké léto

    Léto se nezadržitelně blíží a s ním i touha cítit se skvěle ve vlastním těle. Ať jde o oblečení, zdravě vypadající kůži, nebo výbavu kosmetické taštičky, nyní nastává ideální čas na srovnání priorit. Beauty příprava v podobě drobných úkonů vám sice nezabere mnoho času, ale jednoduše zajistí, že se v horkých dnech budete cítit naprosto skvěle.

    Blíží se konec vysoké platformy? Maison Margiela i Prada zahajují novou éru

    Platformy za sebou mají dlouhou sezónu slávy. Od návratu 2000s stylu y2k až po goth revival, postupně si prošly fází sportovní, punkové i bizarně přerostlé „ugly“ estetiky. Ovšem nyní, když se na přehlídkových molech a sociálních sítích začíná objevovat o něco subtilnější obuv, to vypadá, že jejich nadvláda možná pomalu, ale jistě končí.

    Návrat ve velkém stylu. Eva Longoria zazářila v Cannes

    Může se zdát, že se Eva Longoria na čas stáhla do ústraní. Jenže stačila jedna zlatá róba a ikonická festivalová scéna a svět si na ni opět vzpomněl. Herečka, producentka a módní ikona, kterou generace Z možná míjela, se v roce 2025 vrací do centra dění, a to rovnou na největší glamour událost sezóny, tedy filmový festival v Cannes.

    Přichází pánský šatníkový upgrade. Len se stane vaším nejlepším přítelem

    Léto si žádá změnu nejen v tempu, ale i v materiálech. Pokud má pánský šatník jeden trik na to, jak zvládnout teploty s elegancí, pak je to len. Přírodní materiál je lehký, prodyšný, antibakteriální a s každým nošením příjemnější. Kdo si ho jednou oblékne ve třicetistupňovém horku, většinou už se nikdy ke klasickému bavlněnému tričku nevrátí.

    Louis Vuitton vzkřísil středověk. V cruise kolekci protnul hranice času

    Další značka poodkryla oponu své letošní cruise kolekce. Louis Vuitton se tentokrát za odhalením dovolenkové řady vydal do malebného města Avignon. V tamním proslulém Palais des Papes představil návrhy spojující středověk se současností a špetkou modernity. Návrhář Nicolas Ghesquière tak opět dokázal, že má módní scéně stále ještě co ukázat.

    Král americké módy. Thom Browne mění nudné obleky v avantgardní mistrovská díla

    Když se řekne americká móda, vybaví se nám ležérní estetika spojená se jmény jako Ralph Lauren nebo Calvin Klein. Stereotypní představu v současnosti redefinuje několik návrhářů, avšak z davu vyčnívá hlavně jeden z nich, Thom Browne. Rodák z Pensylvánie, proslulý „scvrklými“ obleky, dosáhl za více než 20 let od založení své značky módního vrcholu a my si myslíme, že byste se s ním rozhodně měli seznámit.

    Valentino Garavani a Giancarlo Giammetti přináší první výstavu. Vzdávají hold rudé

    Nadace návrháře Valentina Garavani a obchodníka Giancarla Giammetti funguje již od roku 2016. Kreativní duo ovšem teprve nyní odhalí svou první výstavu, uspořádanou v nově otevřeném centru PM23, stojícího kousek od římského ředitelství značky Valentino. První exhibici, kterou zahájí 25. května, věnovali rudé barvě, s módním domem tak spjatou.

    Letní románek na obzoru. Romantické kabelky zaplňují luxusní obchody

    Teplý vzduch nasycený květinami, sluneční paprsky na tváři a lehoučké šaty vlající kolem kolen. Máloco je romantičtější než evropské léto. Do této estetiky perfektně spadají i letošní "it" kabelky. Proutěné, tkané, pletené či plátěné, to vše můžeme v letních outfitech čekat. A všechny krásné, ale zároveň praktické trendy vítáme s otevřenou náručí.

    Další trend z 2000s slaví comeback. Zpestřete kalhoty oblíbenou sukní

    Pokud alespoň zlehka sledujete letošní trendy, pak už je vám jasné, že jejich královnou je nostalgie. Na scénu se vrací řada dávno zapomenutých oblíbenců, jako je boho styl či extra krátké sukně. Do popředí se proto vplížila i moderní podoba kontroverzní kombinace. Seberte ještě před horkým létem odvahu a oblečte přes kalhoty sukni.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―