Více

    ― Reklama ―

    Neustálé odvolávání a jmenování kreativních ředitelů se zřejmě stalo novou módní normou. Své o tom ví luxusní sektor, který návrháře ve snaze udržet si zisky mění rychleji než ponožky. Nám tudíž nezbývá než vzrušující hru pozorně sledovat a přinést přehled obrovských změn v čele těch největších módních značek.

    Sarah Burton otevírá novou kapitolu módního domu Givenchy

    Začněme v pozitivním duchu, a to u společnosti Givenchy. V září se k ní totiž oficiálně připojila britská návrhářka Sarah Burton. Předtím přitom více než 20 let působila u značky Alexander McQueen. Po smrti jejího zakladatele a legendárního návrháře Alexandra McQueen tak převzala štafetu kreativní ředitelky.

    Zdroj: Givenchy

    Burton je pak známá především svou vytříbenou estetikou s nádechem romantiky. Její zlaté ruce tak stojí mimo jiné i za dech beroucími svatebními šaty princezny z Walesu, Kate. Svou debutovou kolekci pro Givenchy představí v březnu během Pařížského fashion weeku.

    Osud Toma Ford spočívá v rukou Haidera Ackermann

    Dobré zprávy přinesla minulý měsíc také značka Tom Ford. Po náhlém odchodu Petera Hawkings se totiž do kreativního vedení dostal kolumbijsko-francouzský návrhář Haider Ackermann, působící také u Canada Goose.

    Ackermann není v módním řemesle žádným nováčkem. V minulosti byl nadějným kandidátem na post kreativního ředitele pro Dior nebo Maison Margiela. Velikán Karl Lagerfeld ho dokonce označil za svého ideálního nástupce u Chanel.

    Zdroj: Estée Lauder Companies

    Talentovaný designér však nakonec v roce 2016 zakotvil u francouzského specialisty na kožené zboží, Berluti. Svého času vedl i vlastní značku, která fungovala do roku 2020. Debutovou kolekci představí stejně jako Burton, tedy v březnu příštího roku.

    Hedi Slimane skončil u Celine. Namířeno má možná k Chanel

    Dlouhodobé spekulace o velkých změnách ve vedení Celine se nakonec potvrdily. Značka patřící do portfolia koncernu LVMH ovšem překvapila a dalšího nástupce odhalila jen několik hodin po oznámení odchodu Hediho Slimane. Tomu se říká fast fashion v praxi.

    Kormidlo převezme Michael Rider, který donedávna pracoval u Polo Ralph Lauren. Půjde však o nostalgický návrat, neboť Rider již v Celine působil jako ředitel designu za dob návrhářky Phoebe Philo.

    V hlavách se nám však honí několik důležitých otázek. Vrátí Rider do názvu domu pověstné é, které jeho předchůdce vymazal? A znamená to, že Slimanovy další kroky budou přece jen následovat do Chanel, kde je stále ještě volné místo? 

    Kim Jones zamával domu Fendi na rozloučenou

    Čerstvá a horká, jako právě upečený chléb z vaší oblíbené pekárny, je zpráva o odchodu Kima Jones od italského obra Fendi. Během svého čtyřletého působení měl Jones na starosti jak dámskou konfekci, tak kolekce haute couture.

    Zdroj: Fendi

    První místo v našem žebříčku nadějných uchazečů o kreativní žezlo obsadil Pierpaolo Piccioli. Bývalý velikán domu Valentino by byl v tomto případě ideální volbou. Rodilý Říman má totiž étos italské módy v malíčku a jeho vize by navíc harmonicky souzněla s estetickými principy Fendi.

    Odchod Jonathana Anderson z Loewe by byl pro módní nadšence bolestivou ránou

    Hra na židlový tanec však nekončí. Zdá se, že hudba zrychluje a mezi účastníky jsou především návrháři z řad LVMH. Podle nezávislé pařížské publikace Miss Tweed, která o plánovaném odchodu Jonese z Fendi informovala již v dubnu, má Jonathan Anderson v dohledné době nahradit Marii Grazii Chiuri u Dior.

    Zdroj: Loewe

    Právě Andersonův jedinečný rukopis, snoubící tradiční řemeslo se svéráznou estetikou, povýšil Loewe na aktuálně nejžádanější luxusní značku. Jeho přesun je proto velmi riskantním strategickým krokem, který by mohl módnímu domu Dior spíše uškodit než prospět. 

    Zdroje: Business of Fashion, Instagram, WWD, Miss Tweed

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Hra na židlový tanec. Značky si přehazují kreativní ředitele jako horký brambor

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Neustálé odvolávání a jmenování kreativních ředitelů se zřejmě stalo novou módní normou. Své o tom ví luxusní sektor, který návrháře ve snaze udržet si zisky mění rychleji než ponožky. Nám tudíž nezbývá než vzrušující hru pozorně sledovat a přinést přehled obrovských změn v čele těch největších módních značek.

    - Reklama -

    Sarah Burton otevírá novou kapitolu módního domu Givenchy

    Začněme v pozitivním duchu, a to u společnosti Givenchy. V září se k ní totiž oficiálně připojila britská návrhářka Sarah Burton. Předtím přitom více než 20 let působila u značky Alexander McQueen. Po smrti jejího zakladatele a legendárního návrháře Alexandra McQueen tak převzala štafetu kreativní ředitelky.

    Zdroj: Givenchy

    Burton je pak známá především svou vytříbenou estetikou s nádechem romantiky. Její zlaté ruce tak stojí mimo jiné i za dech beroucími svatebními šaty princezny z Walesu, Kate. Svou debutovou kolekci pro Givenchy představí v březnu během Pařížského fashion weeku.

    - Reklama -

    Osud Toma Ford spočívá v rukou Haidera Ackermann

    Dobré zprávy přinesla minulý měsíc také značka Tom Ford. Po náhlém odchodu Petera Hawkings se totiž do kreativního vedení dostal kolumbijsko-francouzský návrhář Haider Ackermann, působící také u Canada Goose.

    Ackermann není v módním řemesle žádným nováčkem. V minulosti byl nadějným kandidátem na post kreativního ředitele pro Dior nebo Maison Margiela. Velikán Karl Lagerfeld ho dokonce označil za svého ideálního nástupce u Chanel.

    Zdroj: Estée Lauder Companies

    Talentovaný designér však nakonec v roce 2016 zakotvil u francouzského specialisty na kožené zboží, Berluti. Svého času vedl i vlastní značku, která fungovala do roku 2020. Debutovou kolekci představí stejně jako Burton, tedy v březnu příštího roku.

    Hedi Slimane skončil u Celine. Namířeno má možná k Chanel

    Dlouhodobé spekulace o velkých změnách ve vedení Celine se nakonec potvrdily. Značka patřící do portfolia koncernu LVMH ovšem překvapila a dalšího nástupce odhalila jen několik hodin po oznámení odchodu Hediho Slimane. Tomu se říká fast fashion v praxi.

    Kormidlo převezme Michael Rider, který donedávna pracoval u Polo Ralph Lauren. Půjde však o nostalgický návrat, neboť Rider již v Celine působil jako ředitel designu za dob návrhářky Phoebe Philo.

    V hlavách se nám však honí několik důležitých otázek. Vrátí Rider do názvu domu pověstné é, které jeho předchůdce vymazal? A znamená to, že Slimanovy další kroky budou přece jen následovat do Chanel, kde je stále ještě volné místo? 

    Kim Jones zamával domu Fendi na rozloučenou

    Čerstvá a horká, jako právě upečený chléb z vaší oblíbené pekárny, je zpráva o odchodu Kima Jones od italského obra Fendi. Během svého čtyřletého působení měl Jones na starosti jak dámskou konfekci, tak kolekce haute couture.

    Zdroj: Fendi

    První místo v našem žebříčku nadějných uchazečů o kreativní žezlo obsadil Pierpaolo Piccioli. Bývalý velikán domu Valentino by byl v tomto případě ideální volbou. Rodilý Říman má totiž étos italské módy v malíčku a jeho vize by navíc harmonicky souzněla s estetickými principy Fendi.

    Odchod Jonathana Anderson z Loewe by byl pro módní nadšence bolestivou ránou

    Hra na židlový tanec však nekončí. Zdá se, že hudba zrychluje a mezi účastníky jsou především návrháři z řad LVMH. Podle nezávislé pařížské publikace Miss Tweed, která o plánovaném odchodu Jonese z Fendi informovala již v dubnu, má Jonathan Anderson v dohledné době nahradit Marii Grazii Chiuri u Dior.

    Zdroj: Loewe

    Právě Andersonův jedinečný rukopis, snoubící tradiční řemeslo se svéráznou estetikou, povýšil Loewe na aktuálně nejžádanější luxusní značku. Jeho přesun je proto velmi riskantním strategickým krokem, který by mohl módnímu domu Dior spíše uškodit než prospět. 

    Zdroje: Business of Fashion, Instagram, WWD, Miss Tweed

    ― Reklama ―

    Nenechte se zlákat. Podzimní trendy, kterým je na čase dát sbohem

    Obrátky mikro trendů se nikdy nepřestanou otáčet. Není proto vůbec snadné se vyhnout nutkání, že bez nákupu dalšího trendy kousku nebude náš šatník úplný. Některé z letošních podzimních hitů však nestojí za styling, ani investici. Vyhněte se nákupu, kterého budete později litovat.

    Vyrážíte na víkendový výlet jen s taškou? Zachrání vás jednoduchý balicí seznam

    Pokud patříte do skupiny, která se i na třídenní výlet chystá jako na letní dovolenou, je na čase využít kouzlo balicího seznamu. Vyžaduje sice přípravu, zaručí ale, že se vám do jednoho batohu či tašky vleze vše potřebné. Pokud navíc cestujete po Evropě nebo oblasti se stejným podnebím, bude váš úkol snazší, než se zdá.

    Návrhářské domino pokračuje ve svém pádu. Kim Jones opouští Fendi

    Letošní rok definují především trvající změny ve vedení nejslavnějších módních domů. Řada značek se tak loučí se svými dosavadními kreativními řediteli i ředitelkami a vítá nové talenty. Do seznamu odchodů se v pátek přidal také designér Kim Jones, opouštějící Fendi. Hodlá však nadále působit v roli návrháře pánských kolekcí pro Dior.

    Péče patří i těm největším pomocníkům. Naučte se starat o své ruce

    Beauty svět už několik let bezmezně miluje skin care. Od začátku letošního roku věnuje větší pozornost také péči o vlasy či o tělo. Zdá se ovšem, že tento průmysl neustále zapomíná na naše největší pomocníky, tedy ruce. Především s nadcházející zimou je ale více než potřeba, abyste se o ně naučili správně starat.

    Módní novinky v kostce: Charli XCX zastupuje Valentino a Burberry sází na hvězdné tváře

    Po skončení fashion weeků se na sebe značky snaží přitáhnout pozornost jinými způsoby. Módní dům Valentino tak oznámil, že ho bude zastupovat zpěvačka Charli XCX. Burberry do svých řad ambasadorů přijal čínskou herečku Zhang Jingyi a odhalil kampaň plnou hvězdných tváří. Dior pro změnu vydal reklamu s Robertem Pattinson.

    Věk jako abstraktní koncept. Plastické operace překračují hranice dystopie

    Sociální sítě rozvířila debata ohledně nejmodernějších kosmetických úprav. Fanoušci známých osobností si totiž začínají všímat jejich překvapivé úspěšnosti. Nedávné fotografie celebrit tak doslova šokují. Nevypadají na nich totiž jen o pár let mladší, z roviny středního věku se přesouvají až zpět do svých "dvacítek".

    Generace Z na kamenné obchody nezanevřela. Musí však dohnat jejich on-line svět

    Celodenní zkoušení outfitů či výrazných rtěnek, pravidelné přestávky na kávu a nakukování do luxusních butiků. Může se zdát, že podobné zvyky jsou kapitolou, ukrytou v dávné minulosti. Generace Z ovšem dokazuje pravý opak. Podle nejnovějších reportů si totiž oblíbila nakupování v kamenných obchodech. Čeká od něj však moderní proměnu.

    Institut Pantone odhadl klíčové barvy příští sezóny. Metropole Londýn a New York však překvapily

    Se začátkem října oficiálně končí maraton přehlídek a nastává tak čas na závěrečný audit. Klíčovým aspektem pro utvoření obrazu nadcházející sezóny jsou také dominantní barvy. Přinášíme proto unikátní propojení reportu institutu Pantone a naší módní expertízy, které vám napoví, jakých barev se držet pro jaro a léto 2025.

    Kdo vynesl na týdnech módy nejlepší looky? Fotografům nedala spát Cardi B a Nara Smith

    S uplynulými týdny módy se odvážnými a inspirativními looky snažili upoutat nejen módní návrháři, ale i celebrity. Módní dění ale absolutně ovládla rapová ikona Cardi B a nastupující hvězda módního světa Nara Smith. Zatímco Cardi tradičně sázela na extravaganci, Nara si získala pozornost svým minimalistickým, ale vyladěným stylem.

    Podzimní outfity jako z Gilmorových děvčat. Inspirujte se šatníkem Lorelai a Rory

    Kultovní seriál Gilmorova děvčata není třeba představovat. I když se v průběhu dílů měnily postoje ke vztahům, školní nasazení nebo rodinná pouta, ikonické outfity přetrvaly. Pilotní díl se sice na obrazovkách objevil už v roce 2000, některé kousky z módy ale nevychází. Inspirujte se tím, co Lorelai s Rory nosily na svých toulkách po Stars Hollow.

    Co ukrývá dokonalá kabelka? Vychytávky, které vám zpříjemní podzimní čas

    Kabelka je každodenním svatým grálem skoro každé ženy, a její ekvivalent i leckterého muže. Co vše se v ní může ukrývat, kromě fádních klíčů, telefonu a peněženky? Často jsou to právě drobnosti, které nám zachrání den a neumíme si představit bez nich vyjít z domu. Inspirujte se, jaké vychytávky vám usnadní především podzimní dny.

    Módní novinky v kostce: Beyoncé oslavuje Levi’s a Ugg spolupracuje s Post Malone

    Milovníci módy nemuseli kvůli konci týdnů módy truchlit dlouho. Objevila se totiž řada podobně vzrušujících novinek. V čele nové kampaně Levi's se objeví Beyoncé a s Ugg pro změnu spolupracuje Post Malone. Hvězdné spolupráce ale přichystal také módní dům Dior a Boss. Heidi Klum pak představí vlastní módní hru.

    Podzim omámil nehtové trendy. Definují je metalické odstíny i cow print

    Nastávající podzim kromě počasí a čím dál holejších stromů mění také současné beauty trendy. Jeho vliv proto dosáhl také do světa nail art. Stejně jako v módním odvětví tak diktuje lásku k burgundy a tmavě hnědé barvě nebo kravskému potisku. Na scénu ovšem vrací také metalické y2k laky či "skleněné" nehty.

    Nejžádanější módní obličeje: Nová generace modelek ovládla runwaye i reklamní kampaně

    Kariéra v modelingu je stejně proměnlivá jako dubnové počasí. Jednu sezónu jste na vrcholu, další si na vás již nikdo nevzpomene. Přinášíme proto přehled současných vycházejících hvězd aspirujících na status supermodelek, které byste rozhodně měli znát.

    Internet má novou it girl. Hrošice Moo Deng inspiruje nový make-up trend

    Není výjimkou, že se beauty influenceři ve své tvorbě s nadšením inspirují u svých oblíbených celebrit. Jinak tomu není ani v případě nového make-up trendu dle Moo Deng. Jediným neobvyklým aspektem je, že se nejedná o člověka, ale o virální hroší miminko. Internet si získalo svou roztomilostí i drzým charakterem.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―