Více

    ― Reklama ―

    Celodenní zkoušení outfitů či výrazných rtěnek, pravidelné přestávky na kávu a nakukování do luxusních butiků. Může se zdát, že podobné zvyky jsou kapitolou, ukrytou v dávné minulosti. Generace Z ovšem dokazuje pravý opak. Podle nejnovějších reportů si totiž oblíbila nakupování v kamenných obchodech. Čeká od něj však moderní proměnu.

    Zástupci generace Z jsou považováni za experty i milovníky digitálního světa. Nikoho proto nepřekvapilo, když se stali jedním z největších hnacích motorů on-line nakupování. Zdá se ovšem, že jejich zvyky nejsou tak černobílé, jak se může na první pohled zdát. Dokázaly to nejnovější výsledky reportu firmy RetailNext s názvem Retail Vibe Check Report.

    Dle nich totiž generace Z neopouští ani kamenné obchody a nákupní centra. Stejně jako její předchůdci, i ona miluje den strávený zkoušením trendy outfitů nebo výběrem nového parfému. Od nakupovacího zážitků má však vysoká očekávání. Předpokládá totiž, že by měl fungovat stejně jako ten on-line. Požaduje tak, aby byl okamžitý, osobní a bezproblémový.

    Na rozdíl od starších generací je ta narozená mezi lety 1996 a 2010 více netrpělivá. Není proto ochotná stát dlouhé fronty nebo se tlačit v přecpaných prostorech. Její zástupce dokáže rovněž podle reportu RetailNext pěkně rozčílit, když do kamenného obchodu dorazí, jen aby zjistili, že se jejich vysněný kousek vyprodal. Současný systém kamenných obchodů tak mají za zastaralý.

    Nákupní centra zavětřila svou šanci. Mladé generaci prodávají svou „old school“ image

    To je také jeden z důvodů, proč velká část generace Z odchází z obchodů s prázdnou. Statistika RetailNext ukázala, že na 69 procent jejích zástupců vyrazí každý týden nakupovat. Až 35 procent z nich si ovšem žádný nový kousek nepořídí. Za možné východisko tak mladá generace považuje především technologickou proměnu, například v podobě AI či samoobslužných pokladen.

    @themall Missing out on mall vibes? Can’t relate 😎 #ShoppingFun #RetailTherapy #SimonMalls #MeetMeAtTheMall ♬ Ok I Like It – Milky Chance

    Současné návyky generace Z neunikly ani nákupním centrům. Jejich vedení tak začala na základě rozhodnutí mladých měnit své kampaně. Vycítila totiž šanci pro návrat starých časů, kdy lidé chodili do „nákupáků“ nejen nakupovat, ale také se zkrátka setkávat a trávit společný čas. Začíná tak být čím dál více jasné, že comeback 2000s zasáhl opravdu širokou škálu různých odvětví.

    Zdroje: WWD, Siouxfalls Business, X, TikTok

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Generace Z na kamenné obchody nezanevřela. Musí však dohnat jejich on-line svět

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Celodenní zkoušení outfitů či výrazných rtěnek, pravidelné přestávky na kávu a nakukování do luxusních butiků. Může se zdát, že podobné zvyky jsou kapitolou, ukrytou v dávné minulosti. Generace Z ovšem dokazuje pravý opak. Podle nejnovějších reportů si totiž oblíbila nakupování v kamenných obchodech. Čeká od něj však moderní proměnu.

    - Reklama -

    Zástupci generace Z jsou považováni za experty i milovníky digitálního světa. Nikoho proto nepřekvapilo, když se stali jedním z největších hnacích motorů on-line nakupování. Zdá se ovšem, že jejich zvyky nejsou tak černobílé, jak se může na první pohled zdát. Dokázaly to nejnovější výsledky reportu firmy RetailNext s názvem Retail Vibe Check Report.

    Dle nich totiž generace Z neopouští ani kamenné obchody a nákupní centra. Stejně jako její předchůdci, i ona miluje den strávený zkoušením trendy outfitů nebo výběrem nového parfému. Od nakupovacího zážitků má však vysoká očekávání. Předpokládá totiž, že by měl fungovat stejně jako ten on-line. Požaduje tak, aby byl okamžitý, osobní a bezproblémový.

    Na rozdíl od starších generací je ta narozená mezi lety 1996 a 2010 více netrpělivá. Není proto ochotná stát dlouhé fronty nebo se tlačit v přecpaných prostorech. Její zástupce dokáže rovněž podle reportu RetailNext pěkně rozčílit, když do kamenného obchodu dorazí, jen aby zjistili, že se jejich vysněný kousek vyprodal. Současný systém kamenných obchodů tak mají za zastaralý.

    - Reklama -

    Nákupní centra zavětřila svou šanci. Mladé generaci prodávají svou „old school“ image

    To je také jeden z důvodů, proč velká část generace Z odchází z obchodů s prázdnou. Statistika RetailNext ukázala, že na 69 procent jejích zástupců vyrazí každý týden nakupovat. Až 35 procent z nich si ovšem žádný nový kousek nepořídí. Za možné východisko tak mladá generace považuje především technologickou proměnu, například v podobě AI či samoobslužných pokladen.

    @themall Missing out on mall vibes? Can’t relate 😎 #ShoppingFun #RetailTherapy #SimonMalls #MeetMeAtTheMall ♬ Ok I Like It – Milky Chance

    Současné návyky generace Z neunikly ani nákupním centrům. Jejich vedení tak začala na základě rozhodnutí mladých měnit své kampaně. Vycítila totiž šanci pro návrat starých časů, kdy lidé chodili do „nákupáků“ nejen nakupovat, ale také se zkrátka setkávat a trávit společný čas. Začíná tak být čím dál více jasné, že comeback 2000s zasáhl opravdu širokou škálu různých odvětví.

    Zdroje: WWD, Siouxfalls Business, X, TikTok

    ― Reklama ―

    Věk jako abstraktní koncept. Plastické operace překračují hranice dystopie

    Sociální sítě rozvířila debata ohledně nejmodernějších kosmetických úprav. Fanoušci známých osobností si totiž začínají všímat jejich překvapivé úspěšnosti. Nedávné fotografie celebrit tak doslova šokují. Nevypadají na nich totiž jen o pár let mladší, z roviny středního věku se přesouvají až zpět do svých "dvacítek".

    Institut Pantone odhadl klíčové barvy příští sezóny. Metropole Londýn a New York však překvapily

    Se začátkem října oficiálně končí maraton přehlídek a nastává tak čas na závěrečný audit. Klíčovým aspektem pro utvoření obrazu nadcházející sezóny jsou také dominantní barvy. Přinášíme proto unikátní propojení reportu institutu Pantone a naší módní expertízy, které vám napoví, jakých barev se držet pro jaro a léto 2025.

    Kdo vynesl na týdnech módy nejlepší looky? Fotografům nedala spát Cardi B a Nara Smith

    S uplynulými týdny módy se odvážnými a inspirativními looky snažili upoutat nejen módní návrháři, ale i celebrity. Módní dění ale absolutně ovládla rapová ikona Cardi B a nastupující hvězda módního světa Nara Smith. Zatímco Cardi tradičně sázela na extravaganci, Nara si získala pozornost svým minimalistickým, ale vyladěným stylem.

    Podzimní outfity jako z Gilmorových děvčat. Inspirujte se šatníkem Lorelai a Rory

    Kultovní seriál Gilmorova děvčata není třeba představovat. I když se v průběhu dílů měnily postoje ke vztahům, školní nasazení nebo rodinná pouta, ikonické outfity přetrvaly. Pilotní díl se sice na obrazovkách objevil už v roce 2000, některé kousky z módy ale nevychází. Inspirujte se tím, co Lorelai s Rory nosily na svých toulkách po Stars Hollow.

    Zlepší Joshua Schulman stabilitu Burberry? Záchranná mise balancuje mezi luxusem a chaosem

    Burberry, legenda britské elegance, prochází doslova šíleným obdobím. Společnost pod vedením návrháře Daniela Lee a nového ředitele Joshuou Schulman přehodnocuje svou identitu i strategii. Místo odvážné inovace ovšem dosavadní kroky značky působí spíše jako opatrné našlapování kolem základních kamenů.

    Alessandro Michele uctil zlatý věk Valentino. Bohémství daroval svůj maximalismus

    Debut návrháře Alessandra Michele pro módní dům Valentino byl jedním z důvodů, proč se zrak módního světa celé září upínal na Paříž. Svou kolekcí, vycházející z archivních kousků slavné značky, designér rozhodně nezklamal. Tehdejší opulentní renesanční návrhy totiž propojil s vlastním maximalistickým stylem.

    Underconsumption core: Trend diktující, že trendům nemáte propadnout

    Trendem může být cokoliv. Od receptu přes kus oblečení po dovolenkovou destinaci nebo přístup k životu. Co je ale takzvaný "underconsumption core"? Nový způsob myšlení nás vybízí k tomu, abychom právě od trendů dali ruce pryč a soustředili se raději na stálejší hodnoty. Nejedná se však pouze o převlečený minimalismus?

    Jak na eye patches? Tajný trik vizážistů potlačí otoky i tmavé kruhy pod očima

    Unavené oči a oteklé váčky pod nimi dokážou znepříjemnit den a zkazit i ten nejpreciznější make-up. Naštěstí existuje tajný trik, na který přísahají vizážisté po celém světě, tedy eye patches. Jedná se o malé polštářky, které zázračně zmírňují otoky a dodávají pleti svěžest během několika minut.

    Zahalte se do své kavárenské objednávky. Luxusní parfémy zachycují top podzimní drinky

    Hlavní přísady podzimních nápojů umí zahřát a zpříjemnit jinak sychravý den. Proč je ale neposunout na vyšší úroveň? Pořiďte si parfém na míru, který doplní nejen vaši kávovou objednávku. Proměňte nejoblíbenější drinky chladného období v ikonickou vůni a noste je tak po celý den na sobě, místo v kelímku.

    Hyper feminismus, síla květin i nová Brat éra. Paříž přivítala show od Chloé, Mugler a Acne Studios

    Ulice Paříže zaplavil ve čtvrtek nejen neutuchající déšť, ale také řada očekávaných přehlídek. Módní dům Chloé odhalil kolekci věrnou svým kódům, tedy plnou feministických a hippie prvků. Mugler zase oslavil své 50. výročí a šáhl hluboko do svých archivů, zatímco značka Acne Studios prodloužila životnost uplynulé Brat éry.

    Podzim vrací do módy skřipce do vlasů. Naučte se pracovat s elegantními pomocníky

    Hitem letošního podzimu jsou skřipce na všechny způsoby. Mezi trendy verze tak patří ty zdobené, které ozvláštní celý look, tak ty zcela jednoduché a nenápadné. Jsou totiž praktické, elegantní a umožní vykouzlit různorodou škálu účesů. Stačí si vybrat barvu i velikost a můžete napodobit tisíce různých stylů.

    Milovníci módy touží po dětské zábavě. Získala si je hra Dress to Impress

    Módní trendy už dávno nezahrnují jen oblečení, doplňky nebo make-up. Rozšířily se rovněž o virtuální zábavu. Srdce milovníků módy si totiž získala hra platformy Roblox s názvem Dress to Impress. Účastní se jí nejen teenageři, ale také dospělí. Svou stopu na ni navíc zanechala i značka Gucci nebo zpěvačka Charli XCX.

    Pařížský týden módy vyráží dech. Svá díla odhalil Balmain, Ganni či Rabanne

    Ulice Paříže nadále zaplňují nejen originální street style kreace, ale i dech beroucí módní přehlídky. Úspěšnou kolekci představil například módní dům Balmain, překračující hranice beauty světa. Premiéru zažila ve francouzské metropoli dánská značka Ganni a Rabanne potvrdil své místo mezi návrhářskými špičkami.

    Z domácího vězení na Newyorský fashion week. Anna Delvey usiluje o druhou šanci

    Někteří ji znají jen z titulků, jiní s ní prožili několik večerů při sledování seriálu Inventing Anna na Netflixu. Anna Delvey se totiž proslavila svým pokusem oklamat newyorskou smetánku a stát se její součástí za pomocí krádeží a podvodů. Její trvající domácí vězení jí však nebrání v úsilí vrátit se zpět na scénu.

    Dior ztvárnil moderní Amazonky. Jeho nové kolekci dominoval luxusní athleisure

    Kolekce pro jaro a léto 2025 z dílny Dior ukázala, že módní svět není navzdory konci letní olympiády ochotný se se sportem rozloučit. Maria Grazia Chiuri totiž vytvořila návrhy, inspirované Amazonkami a bohyní Artemis. Ve své show proto propojila vysokou módu s inovativními athleisure prvky, převzatými z celé řady sportů.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―