Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Milovníci módy nemuseli kvůli konci týdnů módy truchlit dlouho. Objevila se totiž řada podobně vzrušujících novinek. V čele nové kampaně Levi’s se objeví Beyoncé a s Ugg pro změnu spolupracuje Post Malone. Hvězdné spolupráce ale přichystal také módní dům Dior a Boss. Heidi Klum pak představí vlastní módní hru.

    Voděodolnou řadu Ugg otestoval Post Malone. Se značkou připravil novou kampaň

    Slavná americká značka Ugg vytváří jedny z nejvíce ikonických podzimních bot. Pro letošní sezónu si ovšem přichystala novinku. Pro pány totiž navrhla voděodolnou Weather Hybrid kolekci. Na pomoc s její propagací si pak přizvala hvězdu hodnou svého jména, tedy zpěváka Post Malone. V nejnovější kampani proto otestoval funkčnost modelů Neumel či Tasman Weather Hybrid.

    Zdroj: Ugg

    Boss posouvá hvězdnou spolupráci. Nechal Davida Beckham vytvořit speciální kolekci

    Většina značek zakládá své spolupráce se slavnými osobnostmi na klasickém receptu. Zkrátka je přidá do jedné ze svých mnoha kampaní. Společnost Boss se ovšem rozhodla zajít o krok dále. Dovolila totiž Davidu Beckham, aby vytvořil část její nové kolekce. Z řady pro letošní podzim a zimu totiž vybral své osobní favority, doplněné o jeho typickou „sofistikovanost i modernitu“.

    Heidi Klum míří na Roblox. Představí vlastní módní hru Modelverse

    Hra s názvem Dress to Impress v současnosti dominuje herní platformě Roblox. Brzy ovšem může čelit vážné konkurenci. Supermodelka Heidi Klum totiž chystá odhalit vlastní módní hru, Modelverse. „Nelíbilo se mi, že v současné nabídce vypadají všichni avataři stejně,“ vysvětlila Klum. Podle ní takové nastavení neprospívá mladým hráčům, toužících po větší inkluzivitě.

    Levi’s těží z posledního alba Beyoncé. Zpěvačka září v nové kampani

    Jedním ze songů z posledního úspěšného alba zpěvačky Beyoncé, zaměřeného na její vlastní pojetí country hudby, nesl název Levii’s Jeans. Slavná značka zmínky okamžitě využila a na sociálních médiích změnila svůj nickname tak, aby písničce odpovídal. Není proto divu, že se džínová ikona propojila s tou hudební. Beyoncé totiž září v nejnovější kampani známé značky.

    Zdroj: Levi’s

    Na společné tvoření se vrhl i Kim Jones a Lewis Hamilton. Navrhli exkluzivní Dior řadu

    Fotbalista David Beckham není jediný sportovec pronikající do světa módy. Propojený je s ním dlouhodobě i automobilový závodník Lewis Hamilton. Svou lásku k módě nyní dokazuje v nové Dior kolekci, kterou připravil společně s kreativním ředitelem pánské sekce značky, Kimem Jones. Vychází především z jejich společné inspirace Afrikou, ale také potřebou větší udržitelnosti.

    @carolclor Lewis Hamilton’s DIOR collection makes me want to be a billonaire #lewishamilton #teamlh #lh44 #f1 #dior @Dior ♬ som original – Diamonds Sky

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Levi's

    Módní novinky v kostce: Beyoncé oslavuje Levi’s a Ugg spolupracuje s Post Malone

    Milovníci módy nemuseli kvůli konci týdnů módy truchlit dlouho. Objevila se totiž řada podobně vzrušujících novinek. V čele nové kampaně Levi’s se objeví Beyoncé a s Ugg pro změnu spolupracuje Post Malone. Hvězdné spolupráce ale přichystal také módní dům Dior a Boss. Heidi Klum pak představí vlastní módní hru.

    Voděodolnou řadu Ugg otestoval Post Malone. Se značkou připravil novou kampaň

    Slavná americká značka Ugg vytváří jedny z nejvíce ikonických podzimních bot. Pro letošní sezónu si ovšem přichystala novinku. Pro pány totiž navrhla voděodolnou Weather Hybrid kolekci. Na pomoc s její propagací si pak přizvala hvězdu hodnou svého jména, tedy zpěváka Post Malone. V nejnovější kampani proto otestoval funkčnost modelů Neumel či Tasman Weather Hybrid.

    Zdroj: Ugg

    Boss posouvá hvězdnou spolupráci. Nechal Davida Beckham vytvořit speciální kolekci

    Většina značek zakládá své spolupráce se slavnými osobnostmi na klasickém receptu. Zkrátka je přidá do jedné ze svých mnoha kampaní. Společnost Boss se ovšem rozhodla zajít o krok dále. Dovolila totiž Davidu Beckham, aby vytvořil část její nové kolekce. Z řady pro letošní podzim a zimu totiž vybral své osobní favority, doplněné o jeho typickou „sofistikovanost i modernitu“.

    Heidi Klum míří na Roblox. Představí vlastní módní hru Modelverse

    Hra s názvem Dress to Impress v současnosti dominuje herní platformě Roblox. Brzy ovšem může čelit vážné konkurenci. Supermodelka Heidi Klum totiž chystá odhalit vlastní módní hru, Modelverse. „Nelíbilo se mi, že v současné nabídce vypadají všichni avataři stejně,“ vysvětlila Klum. Podle ní takové nastavení neprospívá mladým hráčům, toužících po větší inkluzivitě.

    Levi’s těží z posledního alba Beyoncé. Zpěvačka září v nové kampani

    Jedním ze songů z posledního úspěšného alba zpěvačky Beyoncé, zaměřeného na její vlastní pojetí country hudby, nesl název Levii’s Jeans. Slavná značka zmínky okamžitě využila a na sociálních médiích změnila svůj nickname tak, aby písničce odpovídal. Není proto divu, že se džínová ikona propojila s tou hudební. Beyoncé totiž září v nejnovější kampani známé značky.

    Zdroj: Levi’s

    Na společné tvoření se vrhl i Kim Jones a Lewis Hamilton. Navrhli exkluzivní Dior řadu

    Fotbalista David Beckham není jediný sportovec pronikající do světa módy. Propojený je s ním dlouhodobě i automobilový závodník Lewis Hamilton. Svou lásku k módě nyní dokazuje v nové Dior kolekci, kterou připravil společně s kreativním ředitelem pánské sekce značky, Kimem Jones. Vychází především z jejich společné inspirace Afrikou, ale také potřebou větší udržitelnosti.

    @carolclor Lewis Hamilton’s DIOR collection makes me want to be a billonaire #lewishamilton #teamlh #lh44 #f1 #dior @Dior ♬ som original – Diamonds Sky

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    JW Anderson má novou múzu. V nové kampani září John Malkovich

    Módní kampaň získala neobvyklou tvář. Legendární herec John Malkovich se stal novou múzou značky JW Anderson. Propaguje její resort a jarní kolekci pro rok 2026, ale především kabelku Loafer Bag. Společnost tím rozšiřuje svou novou image, kterou odhalila poté, co její zakladatel Jonathan Anderson přijal nabídku šéfovat dámské i pánské divizi Dior.

    TikTok Highlights: Úspěšný den pomůže odstartovat trendy rutina 3×3 by 12

    Sociální sítě milují zjednodušování. Příkladem je trendy lifestyle rutina s názvem 3x3 by 12. V jejím srdci leží tři jednoduché cíle, které je nutné dokončit ještě před polednem. Radí totiž ujít alespoň tři tisíce kroků, vypít třetinu vody z denního cíle a sníst 30 gramů proteinu. Autorka metody slibuje, že podobným startem dne dosáhnete zdravějšího a šťastnějšího já.

    Chanel chrání červené korály. Značka prodloužila partnerský výzkum v Monaku

    Klenot oceánů. I tak je známý červený korál ze Středomoří, Corallium rubrum. Klimatická změna, znečištění a nadměrný rybolov však podkopávají jeho krásu, ale i důležitou roli v podmořském ekosystému. O jeho bližší poznání, slibující nové možnosti jeho ochrany, usiluje také módní dům Chanel. Obnovil totiž jeho partnerský výzkum s Monaco Scientific Center.

    Móda zná výsledky třetího čtvrtletí. Zveřejnil je Kering, Hermès i L’Oréal

    Luxusní módní skupiny zveřejnily své výsledky z třetího čtvrtletí letošního roku. Zatímco Kering a Hermès slaví, L'Oréal překvapil propadem prodejů. Společnost odhalila čísla nedosahující na předpoklady analytiků. Zástupce Kering pro změnu potěšil menší propad příjmů, než očekávali. Značka Hermès za svůj růst tentokrát vděčí ready-to-wear kolekcím.

    Luxury Insights: Nejdražší lyžařská střediska lákají na zimní pohádku

    Zima má dozajista své kouzlo, v těch nejluxusnějších koutech světa ovšem září magií. Prémiová lyžařská střediska sahají daleko za hranice sjezdovek. Návštěvníkům nabízí pohled na nejnovější módní kolekce na svah, nezapomenutelné zážitky a eleganci na úrovni. Zimní dovolená zde nabírá na obrátkách, bez ohledu na to, kde přesně se nacházíte.

    Designblok myslí i na módu. V soutěži Diploma Selection zazářily mladé talenty

    Předposlední den mezinárodního festivalu designu a módy se opět nesl ve znamení nové generace tvůrců. Začínající návrháři a absolventi z celé Evropy měli možnost představit své diplomové práce v rámci prestižní soutěže Designblok Diploma Selection, která se tentokrát konala v prostorách Nové Spirály. Po nabitém dni plném módních shows odborná porota vybrala jako vítězku designérku Andreu Rehbein, přičemž druhé a třetí místo obsadili návrháři Šimon Žák a Kári Þór Barry.

    Dvě ikony, dva střihy. Kim Kardashian a Pamela Anderson šokovaly Paříž

    Paříž opět ukázala, že účes může nést stejně silné sdělení jako couture šaty. Nejvýrazněji se do podvědomí uplynulého týdne módy zapsaly dvě ženy, které redefinují pojem "ikonická proměna". Kim Kardashian a Pamela Anderson. Každá z nich uchopila krátké vlasy jako nástroj vyjádření nové éry krásy a osobní síly. Jejich účesy se staly vizuálními odrazy ženské autonomie, estetické preciznosti i smyslu pro okamžik. Paříž tak zrodila dva účesy, jež určitě vstoupí do kadeřnických salonů.

    Véronique Nichanian končí. Po 37 letech opouští pánskou divizi Hermès

    Legendární módní stálice končí. Návrhářka Véronique Nichanian odchází po 37 letech ze své pozice kreativní ředitelky pánské sekce módního domu Hermès. Rozhodnutí prozradila ve čtvrtek ve svém rozhovoru pro francouzský deník Le Figaro. Vedení jedné z nejsilnějších značek na současném luxusním trhu však prozatím jejího nástupce nebo nástupkyni neoznámilo.

    Síla nové éry Chanel spočívá v detailu. Matthieu Blazy nabídl perfektní kreace

    Jarní kolekce Chanel si žádá pohled zblízka. Matthieu Blazy ve své debutové jarní a letní řadě proměnil každý detail v kompas staronové estetiky. V každém stehu, ve struktuře tvídu i v nečekaných tvarech kabelek se zrcadlí jeho přesnost a cit pro tradici. Pařížský Grand Palais se stal laboratoří řemesla, kde luxus získává hmatatelnou podobu v tradičním pojetí krásy. Chanel pod jeho vedením vypráví příběh skrze nuance, formující celou galaxii stylů.

    Z blondýny brunetou kvůli počasí? Nový TikTok trend vybízí k radikální změně

    Snad s každým novým ročním obdobím zaplaví sociální síť TikTok nová vlna beauty proměn. Aktuálně jí dominuje trend s názvem "go darker for autumn", kvůli kterému se blondýnky vzdávají svých plavých tónů ve prospěch těch bohatě kaštanových nebo čokoládových. Není už ale trochu bláznovství měnit dlouho zavedený styl jen kvůli pár spadlým listům?

    Ikonický náramek Love slaví comeback. Cartier ho v nové verzi navrací po 58 letech

    Dlouhých 58 let po svém vzniku se ikonický náramek Love od Cartier proměňuje v novou formu. Pružnou, plynulou, dokonale soudržnou se zápěstím. Nový model Love Unlimited přináší pohyb tam, kde kdysi vládla přesnost a nedynamická strohost. V každém detailu zůstává duch Alda Cipullo, konstruktéra emocí, který kdysi zlatem vyjádřil trvalost citu. Šperkařský dům Cartier nyní přepisuje jeho myšlenku do nové éry.

    Andílci opět na scéně. Značka Victoria’s Secret odhalila letošní show

    Velkolepá tradiční show z dílny Victoria's Secret na sebe opět strhla pozornost. Značka se na scénu vrátila po roce a představila teprve druhou přehlídku od své dlouhodobé pauzy, následující po lavině silné kritiky. Její nová image má zahrnovat o něco více různorodý a inkluzivní přístup. Zdá se, že společnosti se comeback daří, sklidila totiž značný úspěch.

    Trápí vás vrásky ve dvaceti? Řešení vyžaduje pozornost a disciplínu

    První vrásky, jež se do vaší pleti vkradou již ve dvaceti umí překvapit. Pleť, která se ještě nedávno probouzela s ranním jasem, reaguje na životní rytmus, stres i slunce. Každý pohled do zrcadla připomíná, že i mladá kůže má svůj vlastní kalendář. Signály, jež vysílá, bývají jemné, ale přesto přesné. Právě v nich se ukrývá návod, jak s pletí vědomě pracovat již nyní.

    Capri pants překračují hranice šatníků. Vstupují i do pánské módy?

    Zdá se, že jeden z dominantních trendů letošního léta nehodlá ustoupit do pozadí. Capri pants až do nedávna dominovaly především dámským šatníkům. Postupně ale překračují pomyslnou hranici a derou se také na pánskou scénu. Nejčastější je jejich baggy varianta, k vidění jsou ovšem i odvážnější užší siluety. Jde o pokračování trendu, nebo vzestup před pádem?

    Pivo jako stylová inspirace. House of Guinness zkoumá odstíny černé a nenudí

    První sérii fanoušci zhltli jako dobře natočeného Guinnesse a už volají po druhé rundě. Na úspěchu seriálu House of Guinness z produkce Netflix se do velké míry podílí atraktivní vizuál. Tvůrci se nenechali chytit do historické pasti a na 19. století se cíleně dívají dnešníma očima. Propojení minulosti a současnosti v jejich podání funguje skvěle.

    Retailboss hlásí návrat k detailu. Brože jako symbol dostupného luxusu 

    Server Retailboss potvrzuje, že brože vstoupily do své renesance s energií, která proměňuje módní trh. Z doplňku, kdysi vnímaného jako odkaz na minulost, se stává klíčový symbol současného stylu. Statistiky ukazují růst tržeb o více než 200 procent za poslední tři měsíce. Tento skok vyjadřuje hlubokou proměnu vztahu mezi módou a emocí. Brož se mění v tichý luxus, který paradoxně vypráví příběh o maximalismu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―