Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módní svět pomalu opouští teplé měsíce a směřuje svou pozornost k těm chladnějším. Mnohé značky proto zveřejňují podzimní kampaně, doprovázející jejich ready-to-wear kolekce. Patří mezi ně také módní dům Chloé, který vzdal hold nejen nadcházejícímu podzimu, ale také Paříži. Ralph Lauren se zase zaměřil na americké velkoměsto, tedy New York.

    Ralph Lauren oslavuje své kořeny. Podzimní kampaň věnoval rodnému New Yorku

    Chladnější a často ponuré podzimní měsíce v sobě často ukrývají nádech nostalgie. Ten nejspíše zapůsobil také na amerického návrháře Ralpha Lauren, jelikož svou nejnovější kampaň věnoval svému rodnému městu. Fotografie tak zachycují nejen Polo kolekci pro podzim 2024, ale také proslulé dominanty, jako je Empire State Building nebo Central Park. Nese navíc název Ralph’s New York.

    Zdroj: Ralph Lauren

    „Je to moje město. Kde jsem poprvé začal, kde se sny stávají skutečností. Na světě neexistuje žádné podobné město,“ okomentoval pak kampaň samotný návrhář. Doplnil, že New York považuje za místo plné nádherných kontradikcí. Zahrnul je proto i do samotné reklamy. Modelky a modelové totiž na fotografiích z dílny Lachlana Bailey vynesli jak sportovní, tak více preppy a elegantní kousky.

    Nechyběl proto například dlouhý klasický béžový kabát, kašmírové svetry nebo kožený bomber s logem legendárních New York Yankees. Slavná značka si pak kromě zmíněných fotografií přichystala také doplňující video. Za jeho tvorbou stojí producent Jacob Sutton. New York pak zachycuje nejen obrazem, ale také soundtrackem, tedy písní New York State of Mind od Billyho Joel.

    Chloé propojila lehkost s realitou. Rozevláté šaty vyniknou na pozadí ikonické Paříže

    Slavné velkoměsto se ve své podzimní kampani rozhodla uctít také návrhářka Chemena Kamali. Přirozeně se ovšem místo New Yorku zaměřila na francouzskou metropoli, tedy Paříž. „Chtěla jsem, aby snímky odrážely instinktivního ducha a pohyb klasické Chloé ženy. Ta je zakořeněná v realitě a je svobodná,“ popsala návrhářka svou vizi. Výsledkem je série dech beroucích a „rozevlátých“ fotografií.

    Zdroj: Chloé

    Návrhářce se tak skvěle podařilo zachytit rovnováhu mezi lehkými kousky, jako jsou splývavé šaty nebo sukně, a těmi více robustními, jako jsou například vysoké kozačky nebo kožené kabelky. V kampani pak módní dům Chloé představil svou nejnovější tašku Bracelet bag, inspirovanou archivem značky ze začátku 21. století. Typická je tím, že má odnímatelný kovový kruh, sloužící jako držadlo, i popruh.

    @chloe Chloé Fall 24 by Chemena Kamali Jessica, Saphira, Kristine, Suvi and Ornella filmed in Paris by Frank Lebon Now available in stores and on Chloe.com #Chloe #ChloeFall24 #ChemenaKamali ♬ son original – Chloe

    Zdroje: WWD, Flaunt, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Podzim se nezadržitelně blíží. Vítá ho i Ralph Lauren nebo Chloé

    Módní svět pomalu opouští teplé měsíce a směřuje svou pozornost k těm chladnějším. Mnohé značky proto zveřejňují podzimní kampaně, doprovázející jejich ready-to-wear kolekce. Patří mezi ně také módní dům Chloé, který vzdal hold nejen nadcházejícímu podzimu, ale také Paříži. Ralph Lauren se zase zaměřil na americké velkoměsto, tedy New York.

    - Reklama -

    Ralph Lauren oslavuje své kořeny. Podzimní kampaň věnoval rodnému New Yorku

    Chladnější a často ponuré podzimní měsíce v sobě často ukrývají nádech nostalgie. Ten nejspíše zapůsobil také na amerického návrháře Ralpha Lauren, jelikož svou nejnovější kampaň věnoval svému rodnému městu. Fotografie tak zachycují nejen Polo kolekci pro podzim 2024, ale také proslulé dominanty, jako je Empire State Building nebo Central Park. Nese navíc název Ralph’s New York.

    Zdroj: Ralph Lauren

    „Je to moje město. Kde jsem poprvé začal, kde se sny stávají skutečností. Na světě neexistuje žádné podobné město,“ okomentoval pak kampaň samotný návrhář. Doplnil, že New York považuje za místo plné nádherných kontradikcí. Zahrnul je proto i do samotné reklamy. Modelky a modelové totiž na fotografiích z dílny Lachlana Bailey vynesli jak sportovní, tak více preppy a elegantní kousky.

    - Reklama -

    Nechyběl proto například dlouhý klasický béžový kabát, kašmírové svetry nebo kožený bomber s logem legendárních New York Yankees. Slavná značka si pak kromě zmíněných fotografií přichystala také doplňující video. Za jeho tvorbou stojí producent Jacob Sutton. New York pak zachycuje nejen obrazem, ale také soundtrackem, tedy písní New York State of Mind od Billyho Joel.

    Chloé propojila lehkost s realitou. Rozevláté šaty vyniknou na pozadí ikonické Paříže

    Slavné velkoměsto se ve své podzimní kampani rozhodla uctít také návrhářka Chemena Kamali. Přirozeně se ovšem místo New Yorku zaměřila na francouzskou metropoli, tedy Paříž. „Chtěla jsem, aby snímky odrážely instinktivního ducha a pohyb klasické Chloé ženy. Ta je zakořeněná v realitě a je svobodná,“ popsala návrhářka svou vizi. Výsledkem je série dech beroucích a „rozevlátých“ fotografií.

    Zdroj: Chloé

    Návrhářce se tak skvěle podařilo zachytit rovnováhu mezi lehkými kousky, jako jsou splývavé šaty nebo sukně, a těmi více robustními, jako jsou například vysoké kozačky nebo kožené kabelky. V kampani pak módní dům Chloé představil svou nejnovější tašku Bracelet bag, inspirovanou archivem značky ze začátku 21. století. Typická je tím, že má odnímatelný kovový kruh, sloužící jako držadlo, i popruh.

    @chloe Chloé Fall 24 by Chemena Kamali Jessica, Saphira, Kristine, Suvi and Ornella filmed in Paris by Frank Lebon Now available in stores and on Chloe.com #Chloe #ChloeFall24 #ChemenaKamali ♬ son original – Chloe

    Zdroje: WWD, Flaunt, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Tired Girl dává únavě zelenou. Nabízí autenticitu, či další prchavý trend?

    Tmavé kruhy pod očima, černá linka a jemně růžové rty. Přesně tak vypadá nový populární make-up look s názvem Tired Girl. Inspirací je mu hlavně postava Wednesday Addams, jeho rostoucí oblibu má ale na svědomí také sílící touha po autenticitě. Nabízí "unavený" vzhled úlevu od požadavků společnosti, nebo se jedná o další mikro trend?

    Módní svět otevřel dveře podzimu. Vítá ho pomocí kreativních kampaní

    I když léto nabízí posledních pár prosluněných dní, do dveří se již dere podzim. Potvrdily to rovněž nejnovější kampaně známých značek. Například módní dům Alaïa představil kolekci v kinematografických fotografiích, zatímco Chloé se vrací do bohémských 70. let. Tommy Hilfiger objevuje svět F1 a Antonio Marras putuje domů.

    Uniforma ve službách luxusu. Regimental jackets povládnou podzimu a zimě

    Letošní podzim a zima přináší návrat vojenské estetiky, tentokrát ve zpracování, které osciluje mezi elegancí a teatrálností. Regimental jackets, saka inspirovaná vojenskými uniformami, se objevují napříč kolekcemi Dior, Giorgio Armani, Chloé i Valentino a stávají se symbolem sezóny. Výrazná ramena, zdobené knoflíky a přísná silueta působí jako uniforma do moderního módního boje.

    Módní výstavy ve zlaté éře. Vybírat si můžete napříč metropolemi

    Módní výstavy se staly kulturními událostmi, jež přitahují davy návštěvníků stejně silně jako koncerty či premiéry. Galerie a muzea se proměňují v pomyslná pódia, na nichž oděv získává novou dimenzi a stává se symbolem estetiky, inovace i kulturní identity. Letošní rok potvrzuje, že móda vydobyla pevné místo mezi velkými uměleckými disciplínami a neustále přináší nové fascinující projekty.

    Nový módní trend na obzoru. Heritage Prep spojuje slušňáky s modernou

    Bohatá letní sídla a tichý luxus potkávají život na statku a ledabyle uvázaný cop. Řeč je o Heritage Prep, estetice, která kombinuje to nejlepší z obou světů. Módní návrháři začali kousky v tomto stylu pašovat do letošních přehlídek. Vše proto nahrává scénáři, ve kterém se uhlazené, avšak moderní kousky hojně dostanou i do podzimních ulic.

    Navzdory těžkému tématu zahřeje u srdce. Film Sorry, Baby dorazil do kin

    V českých kinech je konečně k vidění očekávaná černá komedie s prvky dramatu Sorry, Baby. Talentovaná Eva Victor v ní debutuje jako scenáristka, režisérka, ale také hlavní herečka. Snímek je protkán poklidnou melancholií, která bravurně nachází humor i něhu v překonávání těžkého traumatu. A nebojte, kočka z plakátu neumře!

    Nazí jen na první pohled. Transparentní modely míří z mola rovnou do ulic

    Transparentní oblečení letos kraluje nejen letním večírkům. Jeho hvězda by měla zářit i během rychle se blížícího podzimu a zimy. Průsvitná látka totiž dávno není jen výstřelkem přehlídkových mol, pomalu se integruje také do běžných životů. A to nejspíše proto, že každodenním outfitům dodává lehkost, smyslnost a hravý kontrast.

    Móda vkročila do hravé éry. Úzkost schovává za trendy nostalgií

    Šklebící se postavičky Labubu, hravé korálky na kotnících a nespočet přívěsků upoutaných k tkaničkám trendy tenisek. Móda v uplynulých měsících přelila silná vlna nostalgie a touhy po hravějších, snadnějších a nevinnějších časech. Takzvaná kidcore estetika ukazuje, že i pomíjivé trendy ukrývají hlubší pravdu o společnosti a tom, co doopravdy chce.

    Carrie Bradshaw je pro Gen Z nerelevantní. Označuje ji za „pick me girl“

    Carrie Bradshaw se kdysi stala ikonou ženské nezávislosti, New Yorku i nekonečných debat o lásce. Pro jednu generaci byla hlasem, který normalizoval ženská přátelství, sexualitu a touhu po kariéře a luxusu. Jenže pro generaci Z se z Carrie stal spíš relikt, jenž už neodpovídá jejich hodnotám. V očích mladších divaček se proměnila z inspirace v toxickou „pick me girl“, jejíž příběhy působí zastarale až problematicky.

    Nebojte se červenat. Shy Girl make-up look tvářenkou nešetří

    Na beauty scénu dorazil další trend. Tentokrát potěší především ty z nás, které jen s těžkostmi zakrývají své rozpaky, stud nebo nadšení. Ve středu populárního make-up looku totiž stojí honosná vrstva růžové tvářenky. Takzvaný Shy Girl vzhled má za cíl napodobovat romantickou ostýchavost, jež má ve zvyku zabarvovat tváře do sytých odstínů.

    Móda v kostce: Addison Rae navrhla džíny a Post Malone odhalí vlastní brand

    Slavné osobnosti postupují hlouběji do světa módy. Zpěvačka Addison Rae navrhla pro značku Lucky Brand vlastní džíny. Zpěvák Post Malone zase oznámil vlastní brand Austin Post a herečka Cate Blanchett se stala ambasadorkou Uniqlo. Nové kampani Ugg vévodí herečka Sarah Jessica Parker a značka Seleny Gomez, Rare Beauty, vydala spicy novinku.

    Podzimní svatby jsou v kurzu. Dovolte si dekadentní barvy a počasí se nebojte

    Podzimní svatby mají své nezaměnitelné kouzlo. Zatímco letní oslavy sází na lehkost a vzdušnost, ty podzimní nabízejí hlubší tóny, bohatší textury a zatím neokoukanou atmosféru. Být hostem na takové svatbě ovšem znamená skloubit slavnostní náladu s proměnlivým počasím a najít rovnováhu mezi pohodlím a žádanou elegancí. Dovolí vám to ale rovněž luxusní detaily, které by v létě působily možná "až moc".

    Aleksandre Akhalkatsishvili dobývá svět módy. Neznáme sebejistější rukopis

    Z Tbilisi se už pár let line nová vlna módy, jež má v sobě něco syrového, architektonického a svůdného. Jedním z jejích nejvýraznějších hlasů je návrhář Aleksandre Akhalkatsishvili, který dokázal propojit dekonstruovaný minimalismus s ženskou sebejistotou a svým jedinečným gruzínským akcentem. Jeho řady jsou jako dobře vyprávěný příběh, každý model je kapitola, ale dohromady tvoří silný celek.

    Pinterest předpovídá trendy podzimu. Kraluje jim láska k second handům

    Platforma Pinterest odhalila report předpokládající trendy letošního podzimu. Založený je především na vyhledávání jejích Gen Z uživatelů. Ti si zamilovali především nakupování z druhé ruky a vintage kousky. Na scénu ovšem vrací také preppy styl nebo módu 60. let. Zalíbení našli rovněž v outfitech inspirovaných jejich oblíbenými kofeinovými nápoji.

    Pravý luxus nemá logo. Nadčasová „logoless“ móda je stále nejlepší investicí

    V módním světě plném křiklavých log a výrazných monogramů stojí na opačném konci spektra hnutí, jenž si nepotřebuje dokazovat svou hodnotu. Logoless styl, tedy luxus bez loga. Mluví kvalitou materiálů, dokonalým střihem a pečlivými detaily. Navzdory trendy maximalismu zůstává pevně zakotvený v nadčasové eleganci, kterou trendy neovlivní.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―