Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Říká se, že podnikání a rodina se obvykle nedají skloubit, ale někdy je opak pravdou. Za těžce budovaným úspěchem firem často stojí sehraný tým profesionálů v oboru, které kromě nadšení pro věc spojuje i pokrevní příbuzenství. Bohaté rodinné příběhy opředené historií lze nalézt i v srdci mnoha značek ve světě luxusu.

    Konzern LVMH je ukázkovým rodinným podnikem

    Za absolutní jedničkou v luxusním odvětví, LVMH, stojí francouzská rodina Arnault. V čele dynastie je podnikatel a generální ředitel LVMH, Bernard Arnault, který je podle časopisu Forbes nejbohatším mužem světa s majetkem v astronomické hodnotě 233 miliard dolarů.

    Arnault má celkem pět dětí, z nichž každé zastává ve výše zmíněném konglomerátu významnou pozici. Nejstarší syn Antoine je v současné době předsedou populární módní značky Loro Piana a také vede komunikační oddělení LVMH.

    Dcera Delphine je od loňského roku generální ředitelkou domu Dior. Kromě toho v roce 2013 založila prestižní soutěž LVMH Prize pro začínající módní talenty. Skupinu doplňují tři nejmladší synové Alexandre, Frédéric a Jean.

    Alexandre spravuje klenotnický gigant Tiffany & Co., zatímco Frédéric šéfuje hodinářským značkám v portfoliu konglomerátu. Nejmladší Jean svou zálibu v mechanice a inženýrství přetavil do vedoucí pozice ve vývoji hodinek u Louis Vuitton.

    Do fungování značky Prada se zapojuje již čtvrtá generace

    Osud rodinné firmy dostala do rukou i legendární návrhářka Miuccia Prada. Značku Prada založil její dědeček Mario Prada v Miláně v roce 1913. Původně se specializoval na výrobu tašek a zavazadel.

    Ruku k rodinnému dílu přiložila Miuccia poprvé v 70. letech, kdy měla na starosti design doplňků. Postupem času převzala vedení po své matce a v čele značky více než úspěšně setrvává dodnes.

    Zdroj: Prada Group

    Na chodu italského giganta se podílí i čtvrtá generace rodiny Prada. Syn Miuccie, Lorenzo Bertelli, v současné době zastává pozici generálního ředitele značky. Pro kariéru mimo módní průmysl se překvapivě rozhodl jeho bratr Giulio, který našel svou vášeň v jachtingu.

    Historie společnosti L’Oréal zahrnuje bolestný rodinný příběh

    Kosmetický koncern L’Oréal skrývá příběh o odvrácené straně peněz, národních skandálech a narušených rodinných vztazích. Firmu založil ve 20. století chemik Eugène Paul Louis Schueller a postupem času se z ní stal největší kosmetický gigant svého druhu, do jehož portfolia patří značky jako Kérastase, Urban Decay a Lancôme.

    Po Schuellerově smrti zdědila největší podíl jeho dcera Liliane Battencourt. Pohádkové bohatství a status nejbohatší ženy světa jí však mnohdy přinášely více škody než užitku.

    @forbes

    Meet the world’s richest woman: Frasnçiose Bettencourt Meyers #forbesbillionaires #loreal

    ♬ original sound – Forbes

    Za svého života se proslavila zejména aférou Battencourt spojenou s nezákonným financováním prezidentské kampaně bývalého francouzského prezidenta Nicolase Sarkozy. Pod záminkou přátelství ji využil fotograf Françoise Marie-Banier, kterému věnovala finanční dary ve výši několika milionů eur a umělecká díla světových rozměrů.

    Olej do ohně přilila její dcera Françoise, když matku obvinila, že trpí demencí a není schopna spravovat několikamiliardový majetek. Françoise nakonec spor dotáhla do konce a v roce 2011 byla Liliane Battencourt zbavena svéprávnosti. Liliane zemřela v roce 2017. Její dcera si tak momentálně drží titul nejbohatší ženy světa a pozici místopředsedkyně v L’Oréal.

    Zdroje: Forbes, ČT, LVMH, Prada Group, L’Oréal, TikTok, Intagram, Wikipedia

    ― Reklama ―

    Dynastie kralují módnímu a kosmetickému průmyslu. Za mnohými úspěšnými značkami stojí vlivné rodiny

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Říká se, že podnikání a rodina se obvykle nedají skloubit, ale někdy je opak pravdou. Za těžce budovaným úspěchem firem často stojí sehraný tým profesionálů v oboru, které kromě nadšení pro věc spojuje i pokrevní příbuzenství. Bohaté rodinné příběhy opředené historií lze nalézt i v srdci mnoha značek ve světě luxusu.

    - Reklama -

    Konzern LVMH je ukázkovým rodinným podnikem

    Za absolutní jedničkou v luxusním odvětví, LVMH, stojí francouzská rodina Arnault. V čele dynastie je podnikatel a generální ředitel LVMH, Bernard Arnault, který je podle časopisu Forbes nejbohatším mužem světa s majetkem v astronomické hodnotě 233 miliard dolarů.

    Arnault má celkem pět dětí, z nichž každé zastává ve výše zmíněném konglomerátu významnou pozici. Nejstarší syn Antoine je v současné době předsedou populární módní značky Loro Piana a také vede komunikační oddělení LVMH.

    Dcera Delphine je od loňského roku generální ředitelkou domu Dior. Kromě toho v roce 2013 založila prestižní soutěž LVMH Prize pro začínající módní talenty. Skupinu doplňují tři nejmladší synové Alexandre, Frédéric a Jean.

    - Reklama -

    Alexandre spravuje klenotnický gigant Tiffany & Co., zatímco Frédéric šéfuje hodinářským značkám v portfoliu konglomerátu. Nejmladší Jean svou zálibu v mechanice a inženýrství přetavil do vedoucí pozice ve vývoji hodinek u Louis Vuitton.

    Do fungování značky Prada se zapojuje již čtvrtá generace

    Osud rodinné firmy dostala do rukou i legendární návrhářka Miuccia Prada. Značku Prada založil její dědeček Mario Prada v Miláně v roce 1913. Původně se specializoval na výrobu tašek a zavazadel.

    Ruku k rodinnému dílu přiložila Miuccia poprvé v 70. letech, kdy měla na starosti design doplňků. Postupem času převzala vedení po své matce a v čele značky více než úspěšně setrvává dodnes.

    Zdroj: Prada Group

    Na chodu italského giganta se podílí i čtvrtá generace rodiny Prada. Syn Miuccie, Lorenzo Bertelli, v současné době zastává pozici generálního ředitele značky. Pro kariéru mimo módní průmysl se překvapivě rozhodl jeho bratr Giulio, který našel svou vášeň v jachtingu.

    Historie společnosti L’Oréal zahrnuje bolestný rodinný příběh

    Kosmetický koncern L’Oréal skrývá příběh o odvrácené straně peněz, národních skandálech a narušených rodinných vztazích. Firmu založil ve 20. století chemik Eugène Paul Louis Schueller a postupem času se z ní stal největší kosmetický gigant svého druhu, do jehož portfolia patří značky jako Kérastase, Urban Decay a Lancôme.

    Po Schuellerově smrti zdědila největší podíl jeho dcera Liliane Battencourt. Pohádkové bohatství a status nejbohatší ženy světa jí však mnohdy přinášely více škody než užitku.

    @forbes

    Meet the world’s richest woman: Frasnçiose Bettencourt Meyers #forbesbillionaires #loreal

    ♬ original sound – Forbes

    Za svého života se proslavila zejména aférou Battencourt spojenou s nezákonným financováním prezidentské kampaně bývalého francouzského prezidenta Nicolase Sarkozy. Pod záminkou přátelství ji využil fotograf Françoise Marie-Banier, kterému věnovala finanční dary ve výši několika milionů eur a umělecká díla světových rozměrů.

    Olej do ohně přilila její dcera Françoise, když matku obvinila, že trpí demencí a není schopna spravovat několikamiliardový majetek. Françoise nakonec spor dotáhla do konce a v roce 2011 byla Liliane Battencourt zbavena svéprávnosti. Liliane zemřela v roce 2017. Její dcera si tak momentálně drží titul nejbohatší ženy světa a pozici místopředsedkyně v L’Oréal.

    Zdroje: Forbes, ČT, LVMH, Prada Group, L’Oréal, TikTok, Intagram, Wikipedia

    ― Reklama ―

    Newyorský fashion week se hemží novými talenty. Vynikají mezi nimi Willy Chavarria či Luar

    Mezi módními zasvěcenci byl Newyorský týden módy donedávna označován za spící krasavici. Přehlídkám totiž dlouho dominovali američtí veteráni jako Ralph Lauren nebo Calvin Klein, ale žádná nová krev. Časy se však mění a New York ožívá tvůrčí energií v podobě nastupující generace návrhářů.

    Milánský týden módy reaguje na současné dění. Show odráží zoufalství i naději

    Nejnovější přehlídky odhalily v Miláně módní domy jako Roberto Cavalli, Jil Sander, Alberta Ferretti nebo Antonio Marras. Jejich kolekce odrážely současné dění, na které každý z nich reagoval odlišně. Některé značky nabídly odlehčenou naději, zatímco jiné podtrhly pocit bezvýchodnosti a touhu po lepších časech.

    Aktivní látky v sérech mají dvojí tvář. Pleti mohou prospět, ale i ublížit

    Každá pleť má jiné potřeby, a proto je důležité vědět, jaké aktivní látky v sérech hledat a na co si dát pozor. Pojďme se společně podívat na ty nejdůležitější z nich, na to, jaké mají účinky a proč byste je měli do své kosmetické rutiny rozhodně zařadit i vy.

    Zázrak skrytý v pár kapkách vody. Toužíte-li po svěží pleti, bez pleťové vody se neobejdete

    Pleťové vody už dávno nejsou jen další zbytečný krok v pravidelné péči o pleť. Naopak, jsou jednou z nejdůležitějších součástí každodenní rutiny, která může výrazně zlepšit zdraví a vzhled vaší pokožky. Odhalte proto, jaké druhy těchto nepostradatelných pomocníků existují, pro koho jsou určení a jak mohou prospět.

    Vdechněte vlasům po létě nový život. Důležitá je hydratace a podpora růstu vlasů

    Sluneční paprsky, chlorovaná voda a sůl z moře dokážou vlasy vysušit, oslabit a zbavit je lesku. Nyní, když podzim klepe na dveře, je ten pravý čas dopřát vlasům pořádnou dávku péče. Pokud chcete, aby vaše hříva zářila zdravím, dopřejte vlasům dostatek hydratace a podpořte jejich růst.

    Podzimním materiálům vládnou semiš a broušená kůže. Vytváří dojem luxusního vzhledu

    Semiš a broušená kůže se letos na podzim dostávají do popředí jako jedny z nejvýraznějších materiálových trendů. Jemně texturované materiály přinášejí nostalgii, ale i moderní šmrnc. Semiš už totiž dávno nepatří jen na boty. Návrháři ho využívají v celé řadě oděvů, stejně jako broušenou kůži, která zůstává luxusní stálicí.

    Tichý luxus má novou tvář. Vystřídal ho pojem „ladies who lunch“

    Nenucená elegance snad nikdy nevyšla z módy. Na scénu trendů se však pokaždé vrací skrytá pod jiným jménem. Naposledy se do našeho podvědomí vkradla převlečená za tichý luxus. Letos ovšem oblékla nový kabát, na jehož cedulce stojí vyšitý nový pojem. Seznamte se s estetikou "ladies who lunch".

    Michael Kors oživil eleganci 50. let. Skloubil ji s ostrostí „devadesátek“

    Při tvorbě své nejnovější kolekce otevřel návrhář Michael Kors dveře hned několika protikladným inspiracím. Jeho návrhy pro jaro a léto 2025 tak spojují eleganci 50. let minulého století, s o něco divočejšími "devadesátkami". Ruce si v jeho řadě podala také typická resort a městská móda.

    Pryč s nevkusnými dýňovými dekoracemi. Podzimní interiérové trendy diktují nadčasovost

    Podzim 2024 přináší do interiérů svěží vítr v podobě nových trendů, kombinujících nostalgii s moderní surovostí. Zaměřují se jak na útulnost, tak přirozenou nadčasovou osobitost. Pryč jsou proto časy klasických podzimních dekorací, jako jsou všudypřítomné nevkusné dýně nebo ozdoby do oken.

    Cica, zázračná ingredience korejské kosmetiky. Vyzkoušejte její účinky na vlastní kůži

    Cica, známá také jako pupečník asijský, je jedním z tajemných pokladů přírody, který si své místo v luxusní kosmetice získal zcela zaslouženě. Rostlina je v korejské péči o pleť doslova hvězdou a postupně si nachází cestu i na náš trh. Pleti vdechne nový život, zbaví ji vrásek a omezí citlivost nebo akné.

    Za hranicí běžně nositelného. Palomo Spain nezná genderové limity

    Značka Palomo Spain nikdy nešla s proudem. Od svého vzniku si buduje pozici jednoho z nejvýraznějších hráčů na poli androgynního módního světa, kde pohlaví nehraje roli a hranice slouží jen k tomu, aby se překračovaly. Společnost proto provokuje a oslavuje rozmanitost, ve které propojuje španělskou historii s moderním nadhledem.

    Trojice velikánů nadchla New York. Coach, Tory Burch a Carolina Herrera vítají jaro

    Za okny se na nás začíná mračit zatažená obloha a promáčené chodníky. Největší značky módního světa ovšem ve svých snových přehlídkách vítají nadcházející sezónu, tedy jaro a léto 2025. Sychravé počasí tak rozzářily svými kolekcemi plnými optimismu, hravosti a pochopení pro generaci Z.

    Nejpřekvapivější comeback letošního roku patří brožím. V popředí zůstanou i na podzim

    Pojem brož vyvolává hned několik asociací, současný trend mezi nimi však až do letošního roku nebyl. Návrat doplňků, často spojovaných spíše se staršími dámami než s aktuální módní scénou, tak letos opravdu zaskočil. Zdá se ovšem, že brože povládnou i nadcházejícímu podzimu.

    Ulice New Yorku pohltila móda. Překvapila svým optimismem i hravostí

    Září s sebou ve světě módy nese velká očekávání. Slavné módní domy v něm totiž odhalují kolekce, diktující trendy příštího jara a léta. Tento úkol v uplynulých dnech zaštítil New York, ve kterém řada fashion weeků startuje. Svá překvapivě optimistická díla představily značky jako Sandy Liang, Khaite, Alaïa, Prabal Gurung nebo Off-White.

    Glamour v Clam-Gallasově paláci. MBPFW předvedl „demure“ modely i perfektní street style

    Mercedes-Benz Prague Fashion Week 2024 v Clam-Gallasově paláci nabídl pohled na nejnovější tvorbu předních módních návrhářů, kteří přinesli nositelné kolekce, ale i zajímavé příběhy. Výjimečné show představili Alexandra Gnidiak a Valérie Jurčíková, Tomáš Němec, Hana Valtová v rámci Van Graaf Junior Talent nebo Balvin Couture.

    Seriál Sex ve městě oslavuje svůj comeback. Rozděluje generaci Z

    Na Netflix se před pár měsíci vrátil ikonický seriál Sex ve městě. Jeho comeback však vyvolal rozporuplné reakce. Rozdělil hlavně zástupce generace Z, kteří si na něj vytvořili rozdílné názory. Někteří na něm oceňují přátelství čtyř kamarádek i jejich módu a otevřené konverzace o sexu. Jiní ho považují za zastaralý propadák.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―