Více

    ― Reklama ―

    I když rok 2024 teprve začal, beauty svět zahltily předpovědi makeup trendů, které nás mají následující měsíce doprovázet. Patří mezi ně retro rudé rty jako vystřižené ze starých hollywoodských filmů. Současné odhady ovšem paradoxně očekávají i rozšíření naked lips. Oční stíny budeme pak letos volit v tmavých nebo zářivě barevných odstínech. Bát se nebudeme ani abstraktního líčení.

    Stará klasika je opět na scéně. S rudými rty nešlápnete vedle

    I když se vrací beauty trendy z 90. let minulého století, neplatí to zcela stoprocentně. Rtům bude totiž letos velet jiný hit. Na scénu se vrátila klasická retro rudá rtěnka. Popularitě se samozřejmě těšila už dříve. Podobně oblíbené trendy se ovšem rády opakovaně derou do podvědomí beauty nadšenců.

    Při výběru té perfektní rtěnky si tak dejte pozor, abyste vybírali klasický zářivý a spíše světlejší odstín. Skvěle pak bude vypadat po celý rok. Pro opravdu dokonalý look doporučujeme vybírat spíše z řad luxusních značek. Například Dior nedávno vydal řadu rudých rtěnek, se kterými tento trend zvládnete na jedničku.

    Zdroj: Dior

    Očním stínům bude velet námořnicky modrá. Přátelit se bude i s třpytkami

    Pokud jde o oční stíny, je jasné, že nude paletky letos ustoupí do pozadí. Jejich místa hrdě zaujmou zářivé a pestré barvy. V jejich čele pak bude stát námořnická modrá, a to v různých podobách. Chybu neuděláte ani s klasickými očními stíny nebo tenkými a přesnými linkami.

    O něco luxusněji ale bude vypadat kombinace sytě modré se třpytkami. Obojí pak můžete aplikovat po celém víčku nebo do záhybu, jako to vyzkoušela například značka Sisley Paris. Pokud nejste fanoušci modré, nevadí. Popularitu si letos vyslouží také výrazné odstíny zelené nebo fialové.

    Místo jednoduchých barev můžete zkusit trochu umění. Abstraktní líčení narůstá na oblibě

    Kromě barev bude letos populární ještě jiný výrazný druh líčení. Na oblibě totiž narůstá abstraktní makeup. Je tedy v podstatě úplně jedno, jakým způsobem si oční stíny rozhodnete aplikovat. Ať už zvolíte trojúhelník z tenkých linek, rozmazané bílé třpytky nebo barevné čáry, zazáříte.

    Pokud si ovšem se štětcem v ruce příliš nevěříte, nevadí. Vyzkoušet můžete řadu třpytek a nálepek, které jsou rovněž populární. Kolem očí si tak můžete do různých vzorů poskládat srdíčka, kytičky nebo hvězdičky. Decentnější variantou jsou pak jednoduché kamínky umístěné do kraje očí.

    Zdroj: Simihaze Beauty, Kulfi Beauty

    Grunge „devadesátkám“ se letos nevyhnete. Vyzkoušejte jejich moderní verzi

    Trendy z 90. let 20. století se v současnosti neprojevují jenom v módě. Své místo si našly také v beauty průmyslu. Na sociálních sítích proto letos mnohem častěji uvidíte také klasický „grunge“ look. Od svého vzniku si ovšem prošel menší proměnou. Naučte se proto aplikovat jeho modernější verzi.

    Ta spočívá především v tom, že budou tmavé oční stíny kolem očí ještě o něco více rozetřené. Cílem je tedy dosáhnout co nejvíce „rozmazaného“ looku. Zvolit pak můžete i spíše hnědé než černé odstíny. To stejné pak platí pro vykreslení vašich rtů. Rtěnku proto po okrajích rozetřete, jakoby do ztracena.

    Trendy budou paradoxně také naked lips. Zaměřte se na péči a lesk

    Posledním trendem, který jsme pro vás vybrali, jsou takzvané naked lips. Paradoxně jsou oblíbené ve stejnou dobu jako zmíněné rudé rty. Jedná se o makeup, při kterém nepoužijete téměř žádné produkty na rty. Cílem je dosáhnout co nejpřirozenějšího vzhledu. Neutrální rty můžete ovšem doplnit jiným makeupem dle libosti. Skvěle budou vypadat například s tmavšími očními stíny.

    Zaměřit byste se proto ale měli především na péči o své rty. Doporučujeme proto do své skin care rutiny zařadit peeling na rty a vyživující balzám. Trocha bezbarvého lesku na rty pak dotáhne look k dokonalosti. Naked lips pak na nedávném předávání Zlatých glóbů vyzkoušely například herečky Ayo Edebiri a Elizabeth Debicki.

    Zdroj: Reuters

    Zdroj: Glamour, Real Simple, Refinery29, Instagram, YouTube, Reuters

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Ve světě makeupu zazáří v roce 2024 barvy. Připravte se na rudé rty, abstraktní makeup i výrazné modré stíny

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    I když rok 2024 teprve začal, beauty svět zahltily předpovědi makeup trendů, které nás mají následující měsíce doprovázet. Patří mezi ně retro rudé rty jako vystřižené ze starých hollywoodských filmů. Současné odhady ovšem paradoxně očekávají i rozšíření naked lips. Oční stíny budeme pak letos volit v tmavých nebo zářivě barevných odstínech. Bát se nebudeme ani abstraktního líčení.

    - Reklama -

    Stará klasika je opět na scéně. S rudými rty nešlápnete vedle

    I když se vrací beauty trendy z 90. let minulého století, neplatí to zcela stoprocentně. Rtům bude totiž letos velet jiný hit. Na scénu se vrátila klasická retro rudá rtěnka. Popularitě se samozřejmě těšila už dříve. Podobně oblíbené trendy se ovšem rády opakovaně derou do podvědomí beauty nadšenců.

    Při výběru té perfektní rtěnky si tak dejte pozor, abyste vybírali klasický zářivý a spíše světlejší odstín. Skvěle pak bude vypadat po celý rok. Pro opravdu dokonalý look doporučujeme vybírat spíše z řad luxusních značek. Například Dior nedávno vydal řadu rudých rtěnek, se kterými tento trend zvládnete na jedničku.

    Zdroj: Dior

    - Reklama -

    Očním stínům bude velet námořnicky modrá. Přátelit se bude i s třpytkami

    Pokud jde o oční stíny, je jasné, že nude paletky letos ustoupí do pozadí. Jejich místa hrdě zaujmou zářivé a pestré barvy. V jejich čele pak bude stát námořnická modrá, a to v různých podobách. Chybu neuděláte ani s klasickými očními stíny nebo tenkými a přesnými linkami.

    O něco luxusněji ale bude vypadat kombinace sytě modré se třpytkami. Obojí pak můžete aplikovat po celém víčku nebo do záhybu, jako to vyzkoušela například značka Sisley Paris. Pokud nejste fanoušci modré, nevadí. Popularitu si letos vyslouží také výrazné odstíny zelené nebo fialové.

    Místo jednoduchých barev můžete zkusit trochu umění. Abstraktní líčení narůstá na oblibě

    Kromě barev bude letos populární ještě jiný výrazný druh líčení. Na oblibě totiž narůstá abstraktní makeup. Je tedy v podstatě úplně jedno, jakým způsobem si oční stíny rozhodnete aplikovat. Ať už zvolíte trojúhelník z tenkých linek, rozmazané bílé třpytky nebo barevné čáry, zazáříte.

    Pokud si ovšem se štětcem v ruce příliš nevěříte, nevadí. Vyzkoušet můžete řadu třpytek a nálepek, které jsou rovněž populární. Kolem očí si tak můžete do různých vzorů poskládat srdíčka, kytičky nebo hvězdičky. Decentnější variantou jsou pak jednoduché kamínky umístěné do kraje očí.

    Zdroj: Simihaze Beauty, Kulfi Beauty

    Grunge „devadesátkám“ se letos nevyhnete. Vyzkoušejte jejich moderní verzi

    Trendy z 90. let 20. století se v současnosti neprojevují jenom v módě. Své místo si našly také v beauty průmyslu. Na sociálních sítích proto letos mnohem častěji uvidíte také klasický „grunge“ look. Od svého vzniku si ovšem prošel menší proměnou. Naučte se proto aplikovat jeho modernější verzi.

    Ta spočívá především v tom, že budou tmavé oční stíny kolem očí ještě o něco více rozetřené. Cílem je tedy dosáhnout co nejvíce „rozmazaného“ looku. Zvolit pak můžete i spíše hnědé než černé odstíny. To stejné pak platí pro vykreslení vašich rtů. Rtěnku proto po okrajích rozetřete, jakoby do ztracena.

    Trendy budou paradoxně také naked lips. Zaměřte se na péči a lesk

    Posledním trendem, který jsme pro vás vybrali, jsou takzvané naked lips. Paradoxně jsou oblíbené ve stejnou dobu jako zmíněné rudé rty. Jedná se o makeup, při kterém nepoužijete téměř žádné produkty na rty. Cílem je dosáhnout co nejpřirozenějšího vzhledu. Neutrální rty můžete ovšem doplnit jiným makeupem dle libosti. Skvěle budou vypadat například s tmavšími očními stíny.

    Zaměřit byste se proto ale měli především na péči o své rty. Doporučujeme proto do své skin care rutiny zařadit peeling na rty a vyživující balzám. Trocha bezbarvého lesku na rty pak dotáhne look k dokonalosti. Naked lips pak na nedávném předávání Zlatých glóbů vyzkoušely například herečky Ayo Edebiri a Elizabeth Debicki.

    Zdroj: Reuters

    Zdroj: Glamour, Real Simple, Refinery29, Instagram, YouTube, Reuters

    ― Reklama ―

    Pánské tašky příští sezóny? Kraluje jim tradice a funkčnost

    Doba, kdy muž vystačil s kapsami, patří minulosti. Pánské tašky a především takzvané shoulder bags, se znovu hlásí o slovo. Na přehlídkách pro letošní podzim a zimu se objevily v tolika variacích, až působí spíše jako rozhodný návrat k základům než trend ve zkušební fázi. Zároveň však nepůsobí nostalgicky. V moderním čtení se z nich stává společník, který ví, co dělá. Designově, prakticky, i esteticky.

    Módní dům Viktor & Rolf zkoumá dualitu. Každá myšlenka má dvě strany

    Značka Viktor & Rolf opět stojí na hranici módy a konceptuálního umění. Její haute couture řada pro letošní podzim a zimu je vizuální manifestací duality. Dvou světů, jež se navzájem doplňují, zpochybňují a zrcadlí. Dvojice představila 15 černých outfitů ve dvou verzích. Jedna opulentní, přetékající barvami a dramatem, druhá naopak očištěná, strohá a minimalistická. Výsledek? Na 30 stejných a zároveň rozdílných looků.

    Móda v kostce: Rare Beauty má parfém a Victoria’s Secret se vrací na runway

    Selena Gomez posouvá svou značku Rare Beauty na novou úroveň a vydává první řadu vlastní vůně. Dario Vitale nepředstaví svůj debut pro Versace pomocí klasické show, ale prezentace. Na runway se naopak na podzim vrátí andílci Victoria's Secret. Moncler Grenoble zase s příští přehlídkou zamíří do Aspenu. Skupina Kering bojuje s propadem zisků.

    Trend, který vás posadí na zadek. Booty beauty pečuje o běžně skryté partie

    Trendy mají jedinečnou schopnost šokovat. Ať už se jedná o plyšáky Labubu zavěšené na designerských kabelkách, aplikaci lososího spermatu na obličej, či populární módu bez kalhot, internet čas od času vynoří opravdové lahůdky. Aktuálním adeptem je takzvaná booty beauty, tedy virální druh kosmetiky specializující se na zadek.

    Jak přežít tropy s elegancí? Ovládněte business dresscode i v létě

    Slunce pálí už od rána a vy víte, že vás čeká den v kanceláři. Kombinace, která v letních měsících dokáže potrápit i ty nejstylovější jedince. I v létě ale můžete zazářit s business outfity, které budou zároveň lehké a elegantní. Stačí sáhnout po správných materiálech a s několika nadčasovými kousky snadno vytvoříte vlastní letní capsule wardrobe.

    Personal branding není jen pro celebrity. Staňte se ikonou své sociální bubliny

    Být zapamatovatelný je v dospělém světě silnou zbraní. Cokoliv, v čem jste dobří, se může stát vaším poznávacím znamením. Pomůže vám v tom i takzvaný personal branding. Trend, rezonující hlavně na sociální síti TikTok, se stává nástrojem osobního projevu a může pracovat ve váš prospěch. Styl totiž sahá daleko za pouhé hranice módy.

    Móda v kostce: Kendall Jenner září pro Prada a Londýn vystaví šatník Alžběty II.

    Módní dům Prada vydal kampaň pro letošní podzim, v níž mimo jiné záři i Kendall Jenner. Návrhářka Phoebe Philo odhalila svou čtvrtou kolekci a MM6 Maison Margiela obnovil spolupráci s Dr Martens. Londýn na jaře přivítá výstavu odhalující šatník královny Alžběty II. Značka American Eagle pak za svou ambasadorku jmenovala herečku Sydney Sweeney.

    Messy girl era is back a čísla jsou na její straně. Béžová a pilates už lidi nudí

    Uhlazené účesy, skleněná pleť a outfity v odstínu ovesného mléka. Tak vypadaly trendy poslední doby, jejichž hlavní ikonou byla influencerka Hailey Bieber a právem tak získala odznáček "it girl". Clean girl era ale upadá a místo ní nastupuje takzvaná messy girl era. Společnost se v preferencích otáčí a lidé zjišťují, že chtějí život opravdu žít.

    Kylie Jenner poprvé pro Miu Miu. Podzimní kampaň boří genderové stereotypy

    Kde se archetypy potkávají se svěží perspektivou. I tak definuje Miu Miu kampaň pro letošní podzim a zimu názvem Feminities. Řada přepisuje tradiční genderové stereotypy a zažité představy o ženskosti. Kousky spojují jemnost spodního prádla s volnějším oblečením, typickým pro pánskou módu. Značka zapojila do kampaně výrazné osobnosti napříč obory, včetně Kylie Jenner, která s Miu Miu spolupracuje poprvé.

    New York zná svůj kalendář. Rýsuje obrysy fashion weeku pro jaro 2026

    Zástupci Council of Fashion Designers of America (CFDA), oficiálního pořadatele Newyorského týdnu módy, zveřejnili předběžný rozvrh očekávané události. Fashion week v polovině září představí kolekce pro jaro 2026. Svůj debut tentokrát odhalí devět návrhářů. Chybět naopak bude Marc Jacobs, Ralph Lauren, Thom Browne nebo Willy Chavarria.

    Nebaví vás Paříž, ani Miláno? Stockholm jako módní mekka severu

    Když se řekne hlavní město módy, většina z nás si automaticky vybaví lesk pařížských butiků na Rue Saint-Honoré, pompézní Galleria Vittorio Emanuele v Miláně nebo ikonické módní centrum Bergdorf Goodman v New Yorku. Ale co když vám řekneme, že skutečný klenot současné módy se skrývá o něco více na sever. A to mezi švédskými ostrovy, pod blankytným nebem Stockholmu?

    Brad Pitt se chce bavit. Herec překvapil hravou změnou stylu

    Zdá se, že na pánské módní scéně opět zazářila zhaslá hvězda. Jednašedesátiletý herec Brad Pitt v několika nedávných outfitech odhalil překvapivou změnu stylu. Klasické černé obleky a kousky ve stylu tichého luxusu vyměnil za různorodé textury, výrazné barvy a hravé kombinace. Proměnu má na svědomí mimo jiné i stylista Taylor McNeill.

    TikTok jako chytrá reklama. Beauty značkám přináší organický růst

    Platforma Spate vysledovala 10 nejpopulárnějších beauty značek, které za uplynulý rok na sociální síti TikTok zaznamenaly organický růst. Jedná se o pozornost, kterou společnosti nezískávají skrze domluvené spolupráce či placené reklamy. Uživatelé o nich jen často mluví nebo je doporučují svým sledujícím, čímž kolem nich vytvářejí potřebný "hype".

    Tajné chodby, dva miliony jahod a fresh móda. Wimbledon už dávno není jen o sportu

    Wimbledon nikdy nebyl jen o pouhém tenisu. Každý rok se travnaté kurty v londýnském All England Clubu promění v dokonalý mikrosvět s vlastními pravidly. Kromě sportovního utkání, které se řadí mezi nejdůležitější v celém roce, se jedná také o důležitou módní přehlídku a průvod mnohých tradic. Dokonce i svačina je tu ikonickým zážitkem.

    Burberry slaví známky obnovy. Značka zaznamenala zlepšující se prodeje

    Módní dům Burberry už několik sezón bojuje s nízkými prodeji a klesající poptávkou. Před rokem proto do pozice ředitele dosadil Joshe Shulman, jenž pro značku vypracoval plán na obnovu. Zdá se, že jeho snaha vrátit se zpět k britským kořenům a ikonickým produktům se vyplácí. Burberry zaznamenal ve druhém čtvrtletí zlepšující se prodeje.

    Digitální detox je nový luxus. Offline zóna může vyrůst i uvnitř bytu

    Ačkoliv jsou technologie nedílnou součástí každodenního života i práce, občas je zvuk notifikací hlasitější než vlastní myšlenky. Offline zóna ve chvíli přehlcení přichází jako symbol luxusu. Režim nerušit už není jen o vypnutí telefonu. Ideálně by měl být váš zasloužený oddych spojený s místem, kde se digitální svět na chvíli úplně zastaví.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―