Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módní svět přivítal začátkem týdne hned několik novinek. Beauty značka Revlon oznámila, že herečku Madelyn Cline přivítala jako novou globální ambasadorku. Dior zase zveřejnil novou kampaň pánské módy, inspirovanou květinami. Francouzský návrhář Stéphane Ashpool odhalil olympijské uniformy a Burberry snížil své odhadované zisky. Šanghaj pak přivítala světovou výstavu o Gabrielle Chanel.

    Revlon bude zastupovat herečka Madelyn Cline. Přidá se k Ashley Graham a Megan Thee Stallion

    Beauty firma Revlon začátkem týdne odhalila novou členku svého týmu globálních ambasadorů. Stala se jí herečka Madelyn Cline, která se proslavila především svou rolí v seriálu Outer Banks. Známá je ale také z filmu Glass Onion: A Knives Out Mystery. Přidá se tak k ostatním ambasadorkám, jako je Ashley Graham nebo Megan Thee Stallion. „Madelyn ztělesňuje naši misi, tím, že žije naplno,“ okomentovala novinku značka.

    Francie zná své olympijské uniformy. Stéphane Ashpool pojal francouzskou vlajku abstraktně

    Francouzský návrhář Stéphane Ashpool si dal za cíl splnit přání sportovců, kteří se zúčastní blížících se letních olympijských her. Vzkázali mu totiž, že si přejí vypadat „cool, elegantně a moderně“. Vlajku Francie proto pojal originálně a vytvořil její abstraktní podobu. Výsledkem jsou tedy uniformy, přes které se postupně prolínají odstíny modré, bílé a červené. Dostupné budou ve variantě pro 32 různých sportů, slavnostní ceremonie i potřebný odpočinek.

    Burberry snížil odhad svých zisků. První čtvrtletí luxusní značky spíše děsí

    Britská luxusní společnost pro změnu nesdílela příliš veselé novinky. Oznámila totiž, že musela upravit své odhady pro finanční rok 2024. Umístila ho tak mezi 410 a 460 milionů liber. Jedná se tedy o nižší hodnoty, než které uváděla v minulosti. Investiční banka RBC Capital Markets pak prohlásila, že by mohly zklamat také výsledky jiných luxusních značek, a to z posledního čtvrtletí roku 2023. Očekává proto také snížení zisků i v letošním prvním čtvrtletí.

    Dior květiny neopouští. Vydal jarní kampaň inspirovanou zahradami slavného návrháře

    Kreativní ředitel pánské módy Dior Kim Jones loni odhalil kolekci pro jaro a léto 2024, inspirovanou zahradami Christiana Diora. Modely proto nechal na začátku show „vyrůst“ z podlahy. Myšlenku květin ovšem zdá se neopustil ani letos. Módní dům totiž vydal kampaň plnou nejen květin, ale také pastelových barev, jako je modrá, zelená, žlutá, oranžová nebo růžová. Dalším klíčovým prvkem nových reklamních fotek je pak tvíd, objevující se nejen na kabátech, ale také trendy topech.

    Gabrielle Chanel dorazila do Šanghaje. Město přivítá exkluzivní světovou výstavu

    Mezinárodní výstava s názvem Fashion Manifesto se opět přesouvá. Tentokrát z Victoria & Albert muzea v Londýně doputovala do čínského města Šanghaj. V minulosti se už přitom podívala do Melbourne nebo Tokia. Jedná se o první retrospektivní exhibici o legendární návrhářce, která se kdy v Číně otevře. Soustředí se především na začátky kariéry Coco Chanel, ale také její ikonické módní kódy a návrhy měnící historii módního světa.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, News Beezer, X, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: Madelyn Cline zastupuje Revlon, Burberry snížil odhad zisků a Francie zná své olympijské uniformy

    ― Reklama ―

    Módní svět přivítal začátkem týdne hned několik novinek. Beauty značka Revlon oznámila, že herečku Madelyn Cline přivítala jako novou globální ambasadorku. Dior zase zveřejnil novou kampaň pánské módy, inspirovanou květinami. Francouzský návrhář Stéphane Ashpool odhalil olympijské uniformy a Burberry snížil své odhadované zisky. Šanghaj pak přivítala světovou výstavu o Gabrielle Chanel.

    Revlon bude zastupovat herečka Madelyn Cline. Přidá se k Ashley Graham a Megan Thee Stallion

    Beauty firma Revlon začátkem týdne odhalila novou členku svého týmu globálních ambasadorů. Stala se jí herečka Madelyn Cline, která se proslavila především svou rolí v seriálu Outer Banks. Známá je ale také z filmu Glass Onion: A Knives Out Mystery. Přidá se tak k ostatním ambasadorkám, jako je Ashley Graham nebo Megan Thee Stallion. „Madelyn ztělesňuje naši misi, tím, že žije naplno,“ okomentovala novinku značka.

    Francie zná své olympijské uniformy. Stéphane Ashpool pojal francouzskou vlajku abstraktně

    Francouzský návrhář Stéphane Ashpool si dal za cíl splnit přání sportovců, kteří se zúčastní blížících se letních olympijských her. Vzkázali mu totiž, že si přejí vypadat „cool, elegantně a moderně“. Vlajku Francie proto pojal originálně a vytvořil její abstraktní podobu. Výsledkem jsou tedy uniformy, přes které se postupně prolínají odstíny modré, bílé a červené. Dostupné budou ve variantě pro 32 různých sportů, slavnostní ceremonie i potřebný odpočinek.

    Burberry snížil odhad svých zisků. První čtvrtletí luxusní značky spíše děsí

    Britská luxusní společnost pro změnu nesdílela příliš veselé novinky. Oznámila totiž, že musela upravit své odhady pro finanční rok 2024. Umístila ho tak mezi 410 a 460 milionů liber. Jedná se tedy o nižší hodnoty, než které uváděla v minulosti. Investiční banka RBC Capital Markets pak prohlásila, že by mohly zklamat také výsledky jiných luxusních značek, a to z posledního čtvrtletí roku 2023. Očekává proto také snížení zisků i v letošním prvním čtvrtletí.

    Dior květiny neopouští. Vydal jarní kampaň inspirovanou zahradami slavného návrháře

    Kreativní ředitel pánské módy Dior Kim Jones loni odhalil kolekci pro jaro a léto 2024, inspirovanou zahradami Christiana Diora. Modely proto nechal na začátku show „vyrůst“ z podlahy. Myšlenku květin ovšem zdá se neopustil ani letos. Módní dům totiž vydal kampaň plnou nejen květin, ale také pastelových barev, jako je modrá, zelená, žlutá, oranžová nebo růžová. Dalším klíčovým prvkem nových reklamních fotek je pak tvíd, objevující se nejen na kabátech, ale také trendy topech.

    Gabrielle Chanel dorazila do Šanghaje. Město přivítá exkluzivní světovou výstavu

    Mezinárodní výstava s názvem Fashion Manifesto se opět přesouvá. Tentokrát z Victoria & Albert muzea v Londýně doputovala do čínského města Šanghaj. V minulosti se už přitom podívala do Melbourne nebo Tokia. Jedná se o první retrospektivní exhibici o legendární návrhářce, která se kdy v Číně otevře. Soustředí se především na začátky kariéry Coco Chanel, ale také její ikonické módní kódy a návrhy měnící historii módního světa.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, News Beezer, X, YouTube

    ― Reklama ―

    St. Moritz opět dobývá sociální sítě. V čem tkví jeho kouzlo?

    Zimní sociální sítě letos opět zaplavuje estetika, která připomíná staré filmové kotouče, zrnité fotografie aristokracie a atmosféru, jež voní po dřevě, sněhu a drahém alkoholu. St. Moritz se každé předvánoční období vrací do popředí jako kulturní symbol zimního luxusu s patinou minulých dekád. Vintage snímky horských hotelů, kožešin, brýlí s masivními obroučkami a sluncem zalitých svahů budí touhu po atmosféře, jež se v moderním světě těžko replikuje.

    Styl v rádoby nudném kabátu? Odstín Cloud Dancer šéfuje roku 2026

    Cloud Dancer je Pantone barvou roku 2026. Na první pohled působí jako čistě bílá, ve skutečnosti ale obsahuje jemné teplé i studené podtóny, díky kterým je harmonická a vyvážená. Patří do rodiny bílých odstínů, které v nás vyvolávají pocit nového začátku. Outfity v této barvě přitom rozhodně nemusí působit nudně. Díky práci s texturou materiálů, propracovanému střihu a jemným detailům se z Cloud Dancer stává výrazný a elegantní prvek, jenž vynikne i bez barevných kontrastů.

    Móda v kostce: Louis Vuitton má novou tvář a Sabato De Sarno napsal knihu

    Louis Vuitton rozšiřuje svůj arzenál hvězdných tváří. Za nejnovější ambasadorku jmenoval herečku Chase Infiniti. Značka oznámila také partnerství s legendárním závodem Formule 1 Monaco Grand Prix. Valentino vydává pre-fall 2026 řadu plnou ikonických Rockstud detailů a Met Gala 2026 zná své spolupředsedy. Návrhář Sabato De Sarno vydává knihu o Neapoli.

    Vánoční dress code dle módních domů. Jak by vás oblékl Chanel nebo Dior? 

    Vánoce už nesměle klepou na dveře a přípravy jedou na plné obrátky. Sváteční sezóna je jako stvořená k tomu, obléknout si outfity, které zvýrazní vaši jedinečnost a osobitý styl, či u štědrovečerního stolu dokonce na chvilku umlčí překvapené prarodiče. Každý rok přicházejí módní domy s novými trendy, jež udávají tón vánočnímu dress code a inspirují nás k tomu, abychom se během svátků cítili výjimečně.

    Shay Mitchell uvádí dětskou kosmetiku Rini. Je rozkošná, nebo nebezpečná? 

    Herečka Shay Mitchell uvedla na trh kosmetickou řadu Rini, která okamžitě vzbudila smíšené reakce. Produkty jsou totiž určeny výhradně pro děti od 3 do 12 let. Řada proto rozdělila internet. Je doopravdy nutné, aby děti od tak ranného věku pečovaly o svou pleť, nebo jde jen o další marketingový tah? Rini se stává jedním z nejdiskutovanějších debutů roku. 

    Rekapitulace místo přátelství. Past jménem catch-up přechází z TikToku do reality

    Na TikToku frčí videa typu „let’s catch up“, v nichž tvůrci shrnují svůj život do pár minut. Jenže kultura rychlých updatů se nenápadně přesouvá i do offline světa. Přátelství dospělých se mění v sérii „catch-up schůzek“, které připomínají malé status meetingy víc než chvíle opravdového propojení. A právě sociální síť TikTok trend nejen pojmenovala, ale i normalizovala.

    TikTok Highlights: Birthday make-up rozděluje. Vyvolává překvapivé reakce

    Staronová bitva opět dobývá sociální sítě. Beauty TikTok trend známý jako birthday make-up rozděluje internet. Zatímco jeho zastánci ho vidí jako variantu "full-glam" looku, v jiných vyvolává překvapivé reakce. Někteří muži totiž pod video tutoriály ženám radí, aby se nemalovaly "jako Picasso" a blahosklonně je ujišťují, že "kvůli nim" si obličej líčit opravdu nemusí.

    Milán zdobí luxusní kluziště. Na svědomí ho má hotel z dílny Ferragamo

    Vánoční duch posedl také italské hlavní město módy. Milán tentokrát ozdobilo luxusní sváteční kluziště z dílny módního domu Ferragamo. Rozzářilo dvůr jeho věhlasného hotelu Portrait. Koncept The Gift však letos o Vánocích přináší mnohem více. Návštěvníci mohou po odložení bruslí ochutnat to nejlepší z tamní gastronomie nebo nakoupit dárky v tamních pop-upech.

    Velkolepé návraty do USA. Módní domy na jaře ovládnou Severní Ameriku

    Příští rok se vykresluje jako okamžik, kdy se Spojené státy změní v epicentrum globální módy. Chanel míří do New Yorku, Dior do Los Angeles a Moncler do zasněženého Aspenu. Gucci přistává na Manhattanu, zatímco Louis Vuitton volí stejnou metropoli jako symbolický bod návratu. Severní Amerika se stává místem, kde evropské domy nacházejí staronový rytmus. Každá z prezentací posouvá atmosféru země do vlastního vizuálního jazyka a dodává jarní sezóně jedinečný americký puls.

    Výběr pánské vůně vyžaduje přípravu. Zapomeňte na komerci a darujte originalitu

    Pánské vůně během Vánoc získávají zvláštní význam a zároveň jsou dárkem, jenž má vlastní přítomnost. Elegantním gestem se stává vůně nikoliv masová, předvídatelná a zaměnitelná, ale taková, která pracuje s prostorem, materiály i nositelem. Niche parfém dokáže tvořit atmosféru podobně jako umělecký objekt. Působí tiše, přesto křičí na celé okolí. V rukou obdarovaného získává funkci osobního talismanu, nikoliv flakonu, který si rozbalí další tisíce mužů v Česku.

    Versace řadí zpátečku. Dario Vitale opouští po necelém roku vedení

    Návrhář Dario Vitale je opět bez práce. Po necelém roku opouští pozici kreativního ředitele módního domu Versace. V pozici letos v dubnu nahradil ikonickou Donatellu Versace. Oznámení přichází jen pár dní po oficiálním převzetí značky společností Prada Group, která má dle všeho jasnou vizi nové éry Versace. Kdo Vitaleho nahradí ale její zástupci prozatím neprozradili.

    Zara Larsson překročila hranice hudební scény. Do módy vnáší žhavé pohodlí

    Zara Larsson nepatří k ženám, které běžně nosí podprsenky, a právě tento osobní postoj ji přivedl k založení vlastní značky sexy spodního prádla. Její první kolekce s názvem MAIN ROSE představuje projekt, v němž může naplno vyjádřit svou estetiku i tvůrčí pohled. Spolupracovala na ní se zkušeným týmem skandinávských odborníků, jež tvořili pro jména jako Acne Studios nebo Eytys. Impulsem ke vzniku značky byla její touha rozšířit tvůrčí aktivity mimo oblast hudby.

    Co se stane, když zemřeme? Film Navždy s tebou prozrazuje tajemství smrti

    Kde se ocitneme, až náš čas na zemi skončí? Každý z nás si tuto otázku někdy položil. Nová romantická komedie Navždy s tebou barvitě ukazuje, jak si posmrtný život můžeme představovat. Zapomeňte na polehávání na obláčkách či rajskou zahradu. Vlak vás totiž doveze na rozcestí, kde máte jen týden na to vybrat si ze škály „věčností“, v nichž spočine vaše duše. 

    Demna rýsuje svou vizi Gucci. Pre-fall 2026 řada uctívá odkaz Toma Ford

    Nová verze Gucci pomalu nastupuje na scénu. Návrhář Demna Gvasalia odhalil teprve druhou kolekci ve své nové pozici kreativního ředitele. Upřesnil tak obrysy vize, kterou představil již letos na podzim v Miláně. Řada Pre-fall 2026 však potvrzuje jeho úctu k archivním kapitolám značky, především pak k ikonické éře 90. let, jež vznikla pod taktovkou Toma Ford.

    Vystupovat, stanice Chanel. Show Métiers d’Art zazářila v newyorském metru

    Návrhář Matthieu Blazy odhalil světu teprve svou druhou kolekci Chanel. S úterní show Métiers d'Art ovšem pouze potvrdil to, co mnozí po jeho debutu v Paříži již tušili. Že je designér na správném místě. Nedávno jmenovaný kreativní ředitel představil nejnovější show v podzemní stanici newyorského metra. Skloubil tak underground velkoměsta s francouzskou elegancí.

    Rozhovor: Od školních sešitů k Hermès. Úspěch české kaligrafky, která okouzlila svět

    Kaligrafka Lucie Špatenková se už na střední škole zamilovala do krásně nadepsaných sešitů. Po vysoké škole založila značku Ta usměvavá, s níž pořádá workshopy krasopsaní, jezdí na eventy zkrášlovat různorodé produkty a písmem vylepšuje i výrobky nejdražších luxusních značek světa. Kromě spolupráce se značkami Prada, Cartier či Hermès vede tým kaligrafů, vychovává malou dceru a rozšiřuje povědomí o krasopísmu v Česku. 

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―