Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Součástí perfektního looku je bezpochyby také okouzlující účes. K lesklým a zdravým vlasům vám napomůže řada produktů. Opomenout byste ale neměli ani ostatní pomocníky této beauty kategorie. Dejte šanci nejlepším fénům roku, kartáčům na mokré vlasy, hedvábným turbanům a gumičkám nebo těm nejkvalitnějším kulmám a žehličkám na vlasy.

    Luxusní fén vám ušetří čas i starosti. Objevte favority letošního roku

    Fénů je na trhu každý rok nespočet. Beauty experti se ale letos shodli na třech nejoblíbenějších produktech. Patří do nich především modely, které vám zaručí suché vlasy v co nejrychlejším čase. Zároveň se ale soustředí také na to, aby vám zachovaly i jejich zdraví. Zkušeně tak zamezí nechtěnému třepení nebo elektrizování vlasů.

    Vybrat si můžete například z fénů od firmy Dyson s názvem Supersonic. Vhodný je pro všechny typy vlasů. Varianta od italské firmy Ga.Ma s názvem Professional IQ Perfetto zase nabízí extra lehkou variantu vhodnou pro cestování. Pro získání fénu jako z kadeřnického salonu zase navštivte stránky Harry Josh.

    Zdroj: Dyson, Ga.Ma, Harry Josh

    Vytvořte dokonalé kudrny nebo rovný účes bez výčitek svědomí. Pomůže správná kulma nebo žehlička

    Všechny občas zatoužíme přesně po tom typu vlasů, který nám příroda nedopřála. Se správnými nástroji toho můžeme docílit bez toho, aniž bychom své vlasy postupně, ale jistě ničili. Je proto ale potřeba sledovat více než jen teplotu, které je vytoužená žehlička nebo kulma schopná dosáhnout.

    Pozor si musíte dát také na to, jak svůj „ničivý“ charakter vyvažuje. Například žehlička od Revlon s názvem Salon Straight Copper Smooth nabízí měděnou keramiku, která ničení alespoň částečně zabraňuje. Kulma Conair Infiniti PRO Curling Wand zaručí zdravé vlasy pomocí turmalínové keramiky.

    Zdroj: Conair, Revlon

    Vyhrajte nad zacuchanými vlasy ve sprše. Vyzkoušejte hřeben do vody nebo masážního pomocníka

    Pokud se péči o vlasy vyhýbáte s tím, že se vám nikdy nechce pokořit věčně zapletené vlasy, nezoufejte. Zkuste si je rozčesat ve sprše se speciálním hřebenem. Například ten od značky Wet Brush se hodí jak do vody, tak „do sucha“. Jeho nylonové štětiny umí zkrátka čarovat.

    Stejně vám ale poslouží i jakýkoli jiný hřeben, vytvořený za pomocí stejné „technologie“ vhodné do vody. Zlepšit si kvalitu polámaných a křehkých vlasů můžete také za pomocí masážních hřebenů. Vhodné jsou také do sprchy, jelikož vám umožní správně zapracovat masku na vlasy nebo luxusní olejíčky.

    Pocit luxusu vám dodá hedvábný turban a gumička nebo speciální jemný ručník

    Při péči o vlasy je potřeba zaměřit se v podstatě na každý produkt, který se vašich vlasů dotkne. Zapomenout proto nesmíte ani na spánek, který kolikrát dokáže zkazit čerstvě umyté a nadýchané vlasy. Zkuste si je proto příště zabalit do hedvábného turbanu nebo čepičky.

    Navzdory trochu vtipnému vzhledu dělají tito pomocníci divy. Ocení je především majitelky kudrnatých vlasů. Podobně pak fungují i hedvábné gumičky scrunchie, které zabrání elektrizování. Pečliví pak musíte být i při sušení vlasů. Odměňte se proto speciálním ručníkem, který chrání před polámáním i roztřepením.

    Zdroj: Soluniere, Aquis

    Zdroje: WWD, Reviewed USA Today, Byrdie, Allure, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Pozvedněte péči o vlasy na novou úroveň. Vyzkoušejte hedvábný turban, hřeben na mokré vlasy nebo speciální ručník

    Součástí perfektního looku je bezpochyby také okouzlující účes. K lesklým a zdravým vlasům vám napomůže řada produktů. Opomenout byste ale neměli ani ostatní pomocníky této beauty kategorie. Dejte šanci nejlepším fénům roku, kartáčům na mokré vlasy, hedvábným turbanům a gumičkám nebo těm nejkvalitnějším kulmám a žehličkám na vlasy.

    - Reklama -

    Luxusní fén vám ušetří čas i starosti. Objevte favority letošního roku

    Fénů je na trhu každý rok nespočet. Beauty experti se ale letos shodli na třech nejoblíbenějších produktech. Patří do nich především modely, které vám zaručí suché vlasy v co nejrychlejším čase. Zároveň se ale soustředí také na to, aby vám zachovaly i jejich zdraví. Zkušeně tak zamezí nechtěnému třepení nebo elektrizování vlasů.

    Vybrat si můžete například z fénů od firmy Dyson s názvem Supersonic. Vhodný je pro všechny typy vlasů. Varianta od italské firmy Ga.Ma s názvem Professional IQ Perfetto zase nabízí extra lehkou variantu vhodnou pro cestování. Pro získání fénu jako z kadeřnického salonu zase navštivte stránky Harry Josh.

    Zdroj: Dyson, Ga.Ma, Harry Josh

    - Reklama -

    Vytvořte dokonalé kudrny nebo rovný účes bez výčitek svědomí. Pomůže správná kulma nebo žehlička

    Všechny občas zatoužíme přesně po tom typu vlasů, který nám příroda nedopřála. Se správnými nástroji toho můžeme docílit bez toho, aniž bychom své vlasy postupně, ale jistě ničili. Je proto ale potřeba sledovat více než jen teplotu, které je vytoužená žehlička nebo kulma schopná dosáhnout.

    Pozor si musíte dát také na to, jak svůj „ničivý“ charakter vyvažuje. Například žehlička od Revlon s názvem Salon Straight Copper Smooth nabízí měděnou keramiku, která ničení alespoň částečně zabraňuje. Kulma Conair Infiniti PRO Curling Wand zaručí zdravé vlasy pomocí turmalínové keramiky.

    Zdroj: Conair, Revlon

    Vyhrajte nad zacuchanými vlasy ve sprše. Vyzkoušejte hřeben do vody nebo masážního pomocníka

    Pokud se péči o vlasy vyhýbáte s tím, že se vám nikdy nechce pokořit věčně zapletené vlasy, nezoufejte. Zkuste si je rozčesat ve sprše se speciálním hřebenem. Například ten od značky Wet Brush se hodí jak do vody, tak „do sucha“. Jeho nylonové štětiny umí zkrátka čarovat.

    Stejně vám ale poslouží i jakýkoli jiný hřeben, vytvořený za pomocí stejné „technologie“ vhodné do vody. Zlepšit si kvalitu polámaných a křehkých vlasů můžete také za pomocí masážních hřebenů. Vhodné jsou také do sprchy, jelikož vám umožní správně zapracovat masku na vlasy nebo luxusní olejíčky.

    Pocit luxusu vám dodá hedvábný turban a gumička nebo speciální jemný ručník

    Při péči o vlasy je potřeba zaměřit se v podstatě na každý produkt, který se vašich vlasů dotkne. Zapomenout proto nesmíte ani na spánek, který kolikrát dokáže zkazit čerstvě umyté a nadýchané vlasy. Zkuste si je proto příště zabalit do hedvábného turbanu nebo čepičky.

    Navzdory trochu vtipnému vzhledu dělají tito pomocníci divy. Ocení je především majitelky kudrnatých vlasů. Podobně pak fungují i hedvábné gumičky scrunchie, které zabrání elektrizování. Pečliví pak musíte být i při sušení vlasů. Odměňte se proto speciálním ručníkem, který chrání před polámáním i roztřepením.

    Zdroj: Soluniere, Aquis

    Zdroje: WWD, Reviewed USA Today, Byrdie, Allure, Instagram

    ― Reklama ―

    „White, hot and horny“. V Hollywoodu opět vedou anti-woke témata

    Být „woke“ už v Hollywoodu a americké popkultuře není in. Po poměrně krátké éře diverzity a inkluze se nyní průmysl vrací k více tradičním narativům. Namísto menšinových hlasů či queer autorů dostávají prostor projekty, které sází na tradiční jistotu, tedy atraktivní, sexuálně nespoutané a většinově bílé charaktery. Důvodem posunu zpět je mimo jiné i současná politika.

    Karl Lagerfeld opět překvapil. Do nové kampaně dosadil Paris Hilton

    O značce Karl Lagerfeld nebylo v posledních měsících příliš slyšet. Nyní na sebe ovšem strhává pozornost módního světa, a to díky čerstvé kampani pro letošní podzim a zimu. Její tváří se totiž stala proslulá podnikatelka a influencerka Paris Hilton. K zesnulému návrháři měla blízko a stejně jako on pomohla definovat celou jednu éru.

    Gap vyhrál denim loterii. Značka slaví úspěch s virální kampaní

    Občas se vyplatí vsadit na starou osvědčenou klasiku. Důkazem je nedávno vydaná kampaň značky Gap. Společnost totiž uspěla s videem představujícím rozmanitou dívčí skupinu Katseye, která zatančila na populární hit Milkshake. Choreografie se okamžitě stala virální a přinesla značce nečekanou pozornost a chválu.

    Když touha po odlišnosti vytvoří uniformu. Popularita Crocs bohužel neumírá

    Pohodlí je ceněným módním prvkem, občas však přesáhne hranice vkusu. Plastová bota, původně vyrobená pro rybáře, se v průběhu let stala viditelným trendem. Crocs jsou roztomilé na dětech a praktické na zahradě, již delší dobu se ale objevují také na módních molech, ve sbírkách celebrit i v limitovaných a rychle vyprodaných edicích.

    Carrie Bradshaw je pro Gen Z nerelevantní. Označuje ji za „pick me girl“

    Carrie Bradshaw se kdysi stala ikonou ženské nezávislosti, New Yorku i nekonečných debat o lásce. Pro jednu generaci byla hlasem, který normalizoval ženská přátelství, sexualitu a touhu po kariéře a luxusu. Jenže pro generaci Z se z Carrie stal spíš relikt, jenž už neodpovídá jejich hodnotám. V očích mladších divaček se proměnila z inspirace v toxickou „pick me girl“, jejíž příběhy působí zastarale až problematicky.

    Nebojte se červenat. Shy Girl make-up look tvářenkou nešetří

    Na beauty scénu dorazil další trend. Tentokrát potěší především ty z nás, které jen s těžkostmi zakrývají své rozpaky, stud nebo nadšení. Ve středu populárního make-up looku totiž stojí honosná vrstva růžové tvářenky. Takzvaný Shy Girl vzhled má za cíl napodobovat romantickou ostýchavost, jež má ve zvyku zabarvovat tváře do sytých odstínů.

    Móda v kostce: Addison Rae navrhla džíny a Post Malone odhalí vlastní brand

    Slavné osobnosti postupují hlouběji do světa módy. Zpěvačka Addison Rae navrhla pro značku Lucky Brand vlastní džíny. Zpěvák Post Malone zase oznámil vlastní brand Austin Post a herečka Cate Blanchett se stala ambasadorkou Uniqlo. Nové kampani Ugg vévodí herečka Sarah Jessica Parker a značka Seleny Gomez, Rare Beauty, vydala spicy novinku.

    Podzimní svatby jsou v kurzu. Dovolte si dekadentní barvy a počasí se nebojte

    Podzimní svatby mají své nezaměnitelné kouzlo. Zatímco letní oslavy sází na lehkost a vzdušnost, ty podzimní nabízejí hlubší tóny, bohatší textury a zatím neokoukanou atmosféru. Být hostem na takové svatbě ovšem znamená skloubit slavnostní náladu s proměnlivým počasím a najít rovnováhu mezi pohodlím a žádanou elegancí. Dovolí vám to ale rovněž luxusní detaily, které by v létě působily možná "až moc".

    Aleksandre Akhalkatsishvili dobývá svět módy. Neznáme sebejistější rukopis

    Z Tbilisi se už pár let line nová vlna módy, jež má v sobě něco syrového, architektonického a svůdného. Jedním z jejích nejvýraznějších hlasů je návrhář Aleksandre Akhalkatsishvili, který dokázal propojit dekonstruovaný minimalismus s ženskou sebejistotou a svým jedinečným gruzínským akcentem. Jeho řady jsou jako dobře vyprávěný příběh, každý model je kapitola, ale dohromady tvoří silný celek.

    Podzimní trendy konečně myslí na normální pleť. Vrací se ale i obávané concealer lips

    Ať už patříte mezi milovníky léta, nebo nadšeně vyhlížíte podzim, barevné roční období je v módě důležitým časem. Pozadu však není ani beauty průmysl. Letošní podzimní trendy už pomalu klepou na dveře a nabízí opravdu originální portfolio make-up novinek. Vypadá to, že nás čeká jak návrat do minulosti, tak překvapivé nové styly líčení.

    Pinterest předpovídá trendy podzimu. Kraluje jim láska k second handům

    Platforma Pinterest odhalila report předpokládající trendy letošního podzimu. Založený je především na vyhledávání jejích Gen Z uživatelů. Ti si zamilovali především nakupování z druhé ruky a vintage kousky. Na scénu ovšem vrací také preppy styl nebo módu 60. let. Zalíbení našli rovněž v outfitech inspirovaných jejich oblíbenými kofeinovými nápoji.

    Pravý luxus nemá logo. Nadčasová „logoless“ móda je stále nejlepší investicí

    V módním světě plném křiklavých log a výrazných monogramů stojí na opačném konci spektra hnutí, jenž si nepotřebuje dokazovat svou hodnotu. Logoless styl, tedy luxus bez loga. Mluví kvalitou materiálů, dokonalým střihem a pečlivými detaily. Navzdory trendy maximalismu zůstává pevně zakotvený v nadčasové eleganci, kterou trendy neovlivní.

    Znáte pohnutou pověst Dolce & Gabbana? Kontroverze střídá výsměch

    Italské duo návrhářů Dolce & Gabbana vytvořilo jednu z nejvýraznějších značek luxusní módy posledních dekád. Její estetika je odvážná, teatrální a hluboce zakořeněná v italské kultuře. Jenže vedle zlatých brokátů, krajkových rób a ikonických kabelek se na povrch opakovaně dostávají provokativní skandály. Módní dům Dolce & Gabbana se tak ocitá v unikátní pozici, je totiž obdivována i nenáviděna zároveň.

    Módní značky přivítaly podzim. Na pomoc si pozvaly známé tváře

    Blíží se podzim a spolu s ním se do popředí derou čerstvé módní kampaně. Značky si pro propagaci nových kolekcí opět přizvaly známé tváře. Skims, společnost z dílny Kim Kardashian, odhalila spolupráci se zpěvákem Post Malone. Tváří podzimní řady Michael Kors je zpěvačka Suki Waterhouse a u Alexandra McQueen září modelka Alex Consani.

    Všechno nejlepší, Coco. Ikonická kabelka Chanel 2.55 zdobí módní scénu už 70 let

    Někdy se celý svět vleze jen do jedné kabelky. Od roku 1955 se právě takovou taškou stal ikonický model 2.55 od Chanel, který i o 70 let později imponuje kupujícím svou nadčasovostí. Praktičnost se spojila s luxusem a Coco Chanel ženám po celém světě dala přesně to, co potřebovaly. Jednoduše proto, že ji unavovalo nosit kabelku v ruce.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―