Více

    RECORDS

    Chanel

    Versace

    Dolce Gabbana

    Loro Piana

    Sledujte nás na Instagramu

    V exkluzivním pohledu do zákulisí natáčení nové televizní kampaně Emirates se objevuje hollywoodská hvězda Penélope Cruz. Nedávno se totiž stala tváří známého leteckého giganta. V sérii reklam, které slibují být více než jen cestou k cíli, Cruz demonstruje eleganci a pohodlí cestování první a business třídou.

    Nejnovější reklamní kampaň letecké společnosti Emirates představila Penélope Cruz jako ambasadorku značky. Reklama je pak vytvořena s důrazem na to, že „cestování není jen o cíli, ale také o tom, jak se do cílové destinace dostanete“. Ukazuje proto slavnou herečku, jak si užívá luxusních služeb první a byznys třídy na palubě Emirates.

    Videa budou vysílána po celém světě jak v angličtině, tak ve španělštině. Zobrazují Cruz, jak například ochutnává luxusní nápoje v palubním salonku letounu A380, osvěžuje se ve sprše v oblacích nebo fandí fotbalovému zápasu přímo na palubě. Dále ukazují, jak herečka vychutnává bohaté porce drahého kaviáru.

    Emirates zaujala Cruz hlavně svým moderním globálním půvabem. Dlouhodobě inspiruje i Chanel

    Kampaň zrežíroval Robert Stromberg, dvojnásobný držitel Oscara. Za produkcí zase stojí společnost Ridley Scott Associates spolu se studiem Framestore, které je pro změnu zodpovědné za speciální efekty. Penélope Cruz se pak prezentuje jako osobnost vysoké třídy a stylu. Zároveň je kladen důraz na její moderní globální půvab, tedy aspekt klíčový pro značku Emirates při samotném výběru ambasadora.

    Foto: Emirates

    Slavná herečka je rovněž dlouhodobou múzou módního domu Chanel. Její stylové a elegantní outfity lze také často vidět na červených kobercích a prestižních událostech. Podrobnosti o outfitu, který oblékla na natáčení kampaně Emirates nebyly zveřejněny.

    Na afterparty letošního Met Gala se ovšem objevila v malých černých šatech od Chanel. Ukázala tím svůj nadčasový vkus. Outfit se vyznačoval baletně inspirovaným designem s koženým korzetem a hlubokým výstřihem, zdůrazňujícím její nohy.

    Zdroje: Emirates, YouTube

    Nahlédněte do zákulisí luxusních letů Emirates. V nové kampani vás jím provede Penélope Cruz

    Proč nikdo nemluví o designérovi Peteru Do? Zachránce domu Helmut Lang se učil od Phoebe Philo

    Peter Do je v módním průmyslu velmi uznávaným jménem. Vystudoval newyorský Fashion Institute a vyhrál prestižní cenu LVMH Graduate Prize. Navíc vdechl život téměř umírající značce Helmut Lang. Tento talentovaný návrhář zvládá řídit dva módní domy najednou – kromě Helmut Lang je také kreativním ředitelem své stejnojmenné značky.

    Svatební přípravy na příští jaro mohou začít. Výběr šatů usnadní 5 trendů

    Módní trendy prostupují každoročně i do světa svateb. Také proto existuje luxusní týden módy určený svatebním šatům, odehrávající se tradičně v New Yorku. Jelikož letošní přehlídky určené pro příští jaro máme za sebou, mohou se nastávající nevěsty začít chystat. Inspirujte se pěti budoucími trendy.

    Na vlně luxusu bez loga. Obohaťte svůj šatník o logo-free kousky, které křičí opravdovým přepychem

    V dnešní době se zdá, že mnoho milovníků vysoké módy dává přednost oděvům s nápaditými logy. Myslí si: "Proč bych to neukázal, když si to mohu dovolit?" Ale to je omyl. Opravdový společenský status nespočívá v logu, nýbrž v cítění pro vkus a eleganci. Pravý milovník módy si váží kvalitních materiálů, pečlivě promyšlené struktury a originálních střihů i barev.

    Za hranicí tichého luxusu. K nápaditému pánskému letnímu šatníku stačí tři základní prvky

    Oproti minulému roku je letošní pánská designérská nabídka zcela jiná. Pohrává si se zvířecím potiskem, třpytkami i výraznými potisky. Posouvá se k maximalismu, přičemž vždy vyzdvihuje pouze jeden výrazný prvek. Letošní léto v pánské sekci označujeme za balanc, který našel rovnováhu mezi tichým a hlasitým luxusem.