Více

    ― Reklama ―

    Módní dům Gucci pokračuje ve svých kampaních věnovaných jeho ikonické ozdobě známé jako horsebit. Tento rok totiž slaví své 70. výročí. Tentokrát se ale značka místo kabelek zaměřila na své slavné loafers. Oslavovat jí pak pomohli herci Paul Mescal a Xiao Zhan. Stali se totiž tváří fotografií zachycujících klasické modely bot Horsebit 1953.

    Horsebit detail se od svého vzniku roku 1953 stal ikonickým symbolem značky Gucci. Od svého vytvoření se objevil nejen na botách, ale také kabelkách, páscích, špercích nebo hedvábných šálách. Jedná se o dva propojené prsteny, které mají připomínat jezdeckou výbavu. Návrhář Guccio Gucci totiž z jezdectví často čerpal při vytváření nových produktů inspiraci. Letos pak značka slaví 70. výročí od vzniku horsebit.

    V uplynulých měsících proto vydala například kampaň zaměřenou na slavný model kabelky Horsebit 1955. Kromě toho se ale věnovala i jiným slavným designům, jako je například Bamboo 1947 nebo Jackie 1961. Tentokrát se však rozhodla oslavovat své slavné loafers. Také ony jsou totiž ozdobené detailem horsebit. Na pomoc si pak pro nafocení ikonických modelů bot přizvala dva slavné herce, tedy Paula Mescal a Xiao Zhan.

    Kampaň pak vytvořil kreativní ředitel Sabato De Sarno. Ladí proto s ostatními jeho nedávnými projekty, ve kterých se objevily hvězdy jako Daria Wewrbowy nebo hvězdný pár Bad Bunny a Kendall Jenner. Fotografie pak oba herce zachycují v různých pozicích, jak s lehkostí předvádějí klasické modely zmíněných loafers. Čínského herce Xiao Zhan pak nafotil fotograf Feng Li, zatímco Paula Mescala zachytila fotografka Heji Shin.

    Loafers Horsebit 1953 si prošly mnohými změnami. Odráží vkus kreativních ředitelů Gucci

    Xiao Zhan byl pak zachycený, jak sedí na koženém křesle. Na sobě má volné džíny a jednoduché bílé tričko doplněné o dlouhý béžový kabát. Jeho modely loafers pak outfit doplňují svou čokoládově hnědou barvou. Herec Paul Mescal byl zase vyobrazený ve více pózách. Například, jak sedí a leží na béžovém koberci nebo si pokládá nohy se svými luxusními loafers na luxusní stůl nebo je opírá o zeď.

    Ikonické loafers pak módní společnost napřed navrhla pouze pro muže. V 60. letech ovšem vydala také dámskou verzi doplněnou o drobný podpatek. Ke konci 70. let ale model přetvořila tak, aby odpovídal pánské variantě. Na různých modelech loafers se pak odrazil také vkus různých kreativních ředitelů módní značky. Každý si je totiž vždy uzpůsobil svému stylu.

    Zdroje: WWD, The Glass Magazine, Hyperbeast, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Gucci oslavuje své Horsebit 1953 loafers. V kampani zazářil Paul Mescal i Xiao Zhan

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módní dům Gucci pokračuje ve svých kampaních věnovaných jeho ikonické ozdobě známé jako horsebit. Tento rok totiž slaví své 70. výročí. Tentokrát se ale značka místo kabelek zaměřila na své slavné loafers. Oslavovat jí pak pomohli herci Paul Mescal a Xiao Zhan. Stali se totiž tváří fotografií zachycujících klasické modely bot Horsebit 1953.

    - Reklama -

    Horsebit detail se od svého vzniku roku 1953 stal ikonickým symbolem značky Gucci. Od svého vytvoření se objevil nejen na botách, ale také kabelkách, páscích, špercích nebo hedvábných šálách. Jedná se o dva propojené prsteny, které mají připomínat jezdeckou výbavu. Návrhář Guccio Gucci totiž z jezdectví často čerpal při vytváření nových produktů inspiraci. Letos pak značka slaví 70. výročí od vzniku horsebit.

    V uplynulých měsících proto vydala například kampaň zaměřenou na slavný model kabelky Horsebit 1955. Kromě toho se ale věnovala i jiným slavným designům, jako je například Bamboo 1947 nebo Jackie 1961. Tentokrát se však rozhodla oslavovat své slavné loafers. Také ony jsou totiž ozdobené detailem horsebit. Na pomoc si pak pro nafocení ikonických modelů bot přizvala dva slavné herce, tedy Paula Mescal a Xiao Zhan.

    Kampaň pak vytvořil kreativní ředitel Sabato De Sarno. Ladí proto s ostatními jeho nedávnými projekty, ve kterých se objevily hvězdy jako Daria Wewrbowy nebo hvězdný pár Bad Bunny a Kendall Jenner. Fotografie pak oba herce zachycují v různých pozicích, jak s lehkostí předvádějí klasické modely zmíněných loafers. Čínského herce Xiao Zhan pak nafotil fotograf Feng Li, zatímco Paula Mescala zachytila fotografka Heji Shin.

    - Reklama -

    Loafers Horsebit 1953 si prošly mnohými změnami. Odráží vkus kreativních ředitelů Gucci

    Xiao Zhan byl pak zachycený, jak sedí na koženém křesle. Na sobě má volné džíny a jednoduché bílé tričko doplněné o dlouhý béžový kabát. Jeho modely loafers pak outfit doplňují svou čokoládově hnědou barvou. Herec Paul Mescal byl zase vyobrazený ve více pózách. Například, jak sedí a leží na béžovém koberci nebo si pokládá nohy se svými luxusními loafers na luxusní stůl nebo je opírá o zeď.

    Ikonické loafers pak módní společnost napřed navrhla pouze pro muže. V 60. letech ovšem vydala také dámskou verzi doplněnou o drobný podpatek. Ke konci 70. let ale model přetvořila tak, aby odpovídal pánské variantě. Na různých modelech loafers se pak odrazil také vkus různých kreativních ředitelů módní značky. Každý si je totiž vždy uzpůsobil svému stylu.

    Zdroje: WWD, The Glass Magazine, Hyperbeast, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    TikTok opět „trenduje“. Perfektní líčení dle něj stojí na barvě vašich očí

    Neuplyne týden, aby TikTok nepřišel s dalším make-up trendem. Na ty nejžhavější vytváří uživatelé virtuální filtry a další tvůrci na jejich základě předělávají své dosavadní líčení. Aktuálně už je nějakou dobu v kurzu párování odstínu tužky na oči s barvou duhovky. Opravdu ale jednoduchý efekt rozklíčuje vaši must have oční linku?

    Jak vyhrát letošní Vánoce? Srdce teen dívek uloví trendy dárky

    Získat si vděk dospívajících dívek není lehkým úkolem ani o Vánocích. Pokud tápete v tom, co by si teen slečna pod stromečkem přála, nezoufejte. Zachrání vás sociální síť TikTok a její nikdy nekončící řetězec trendů. Potěší proto dárky jako populární skin care a make-up, ale také technologické vychytávky či virální obal na telefon.

    Buďte letos hvězdou svahu. Stylové lyžařské oblečení zahřeje i zaujme

    Sezóna zimních sportů začíná a s ní i volba vhodného oblečení. Ať už jste tým lyže, nebo snowboard, správné kousky na svah jsou klíčovou součástí vaší výbavy. V dnešní době rozsáhlého výběru pak kromě funkčnosti hraje důležitou roli i vzhled. Naštěstí se nemusíte omezit jen na jedno z toho, luxusní značky přichází se svými ski wear kolekcemi.

    Na módní scénu dorazily nové dokumenty. Pustil se do nich Armani i Thom Browne

    Módní svět se dočkal dvou nových dokumentů. O ten kratší se postarala značka Armani, zachycující backstage 81. ročníku Mezinárodního filmového festivalu v Benátkách. Delší snímek vytvořil režisér Reiner Holzemer. Tentokrát se zaměřil na tvorbu návrháře Thoma Browne, jehož kariéru představil ve snímku The Man Who Tailors Dream.

    Provokace a drama za hranicí nositelného. Alexander McQueen jako mistr dávné temnoty

    Alexander McQueen se zapsal do historie jako designérský mistr. Jeho druhé jméno by však mohlo být provokatér. V 90. letech minulého století totiž vytvořil kolekce, které se často pohybovaly na hraně a dráždily tak publikum i kritiky. Nezapomenutelně ovšem formovaly estetiku přelomu tisíciletí. 

    Vysmějte se prosincovému mrazu. Zachrání vás luxusní dovolená

    Blížící se svátky představují ideální příležitost pro vytoužený odpočinek. Utečte proto letos před zimou do teplých krajů. I když za prosincovou dovolenou zaplatíte promeškáním "klasických" Vánoc, nebudete litovat. Čekají na vás zdánlivě nekonečně písečné pláže, průsvitné oceány i bohatá kultura, doplněná o nic méně robustní kuchyni.

    Vyplatí se ještě investovat do Uggs? Mají našlápnuto na to, stát se novou verzí „Samba“

    Když se boty Ugg dostaly do popředí módní scény, jejich estetika nesklízela zrovna ovace. Měkké boty z ovčí kůže nosily hlavně maminky a pohodlí milující ženy, nezajímající se o trendy. V posledních dvou letech se ale stále častěji objevují na nohou hollywoodských celebrit. Stanou se z nich až příliš basic stálice, jakými jsou i Adidas Samba?

    Rozlouskněte oříšek každého cestovatele. Jak z kufru učinit bezchybný doplněk

    Cestovní zavazadlo je nedílnou součástí mnoha domácností. Značky nabízí zákazníkům přehršel tvarů, materiálů i barev. Kufr na kolečkách je pro mnoho cestovatelů nezpochybnitelnou volbou, vybrat ten správný je ale často běh na dlouhou trať. Důležité by pro vás mělo být vnitřní uspořádání, počet koleček i barva.

    Značka Elie Saab oslavila 45. výročí. Na hvězdnou akci dorazila i Celine Dion

    Známá libanonská značka Elie Saab oslavila významné narozeniny. Letošní 45. výročí se rozhodla oslavit řádně hvězdnou oslavou. Na velkolepou akci do Rijádu proto pozvala řadu supermodelek, hereček i zpěvaček. Dech beroucí haute couture show tak doplnila čísla od Celine Dion, Jennifer Lopez či Camily Cabello.

    Letošní Vánoce vybočí z tradice. Rudé rty vystřídají trendy movie lips

    Vánoční make-up se stejně jako samotné svátky drží nadčasových tradic. Nejnovější beauty trend ovšem napovídá, že letošní sváteční čas vybočí z řady. Na popularitě totiž narůstají takzvané movie lips. Odrážet mají přirozenou, ale lehce narůžovělou barvu filmových hrdinek z dobových filmů.

    Naučte se správně vybírat šperky. Stačí základní kousky v nadčasové kvalitě

    Šperky umí rozzářit každý outfit, i kdyby měl být striktně jednoduchý. Ženy si bez nich často připadají nahé a často tak sahají po svých favoritech. Není divu, kvalitní kousky pozdvihnou look na novou úroveň a dodají pocit vkusu i luxusu. Ve šperkovnici přitom nemusíte mít víc než pár kousků, podtrhujících snahu o perfektní vzhled.

    Módní scéna zažívá další změny. Se svými designéry se loučí Helmut Lang i 3.1 Phillip Lim

    Seznam módních domů hledajících nové kreativní ředitele se nadále rozšiřuje. Designér Peter Do totiž ve středu oznámil svůj odchod z vedení Helmut Lang. U značky přitom pracoval jen dva roky. Změnu zažije také společnost 3.1 Phillip Lim. Po 20 letech se rozloučí se svým návrhářem i spoluzakladatelem Phillipem Lim.

    Zima nemusí zvítězit. Správná skin care porazí mráz i suchou pokožku

    S pomalu se snižujícími teplotami vzrůstá riziko podráždění naší pokožky. Čelit musí nejen mrazu, ale také nedostatku vlhkosti a suchému vzduchu, zesílenému "záchrannými" horkými koupelemi. Nad blížící se zimou však hravě zvítězí správná skin care rutina, založená na hydrataci i správných aktivních látkách.

    Letošní Vánoce znají své favority. Barevným trendům dominuje luxusní blush pink

    Každé svátky doprovází notná dávka klasické temně zelené, červené a bílé. I Vánoce ovšem podléhají krátkodobým trendům, a tak je vždy ovládnou barevné trendy, diktující vzhled dárků, dekorací či baněk. Mezi letošní favority patří především blush pink, tedy jemně růžová, podtrhující luxus blížících se svátečních dnů.

    Módní ikony ve školním věku diktují trendy. Které slavné děti se vyplatí sledovat?

    Od narození je sleduje celý svět a každý kousek, který obléknou, přitáhne obrovskou pozornost. Když slavní rodiče podporují své potomky v hledání vlastního stylu, mohou už v útlém věku dosáhnout role trendsetterů. Některé z nich si tak dokonce zajistí místo na módních přehlídkách hned vedle legendární Anny Wintour.

    Odborníci varují před trendy botox party. V domácím podání se může zvrtnout

    Když se mluví o omlazení, zkrášlování a vyhlazení vrásek, málokdo si vybaví přátelské domácí setkání. Přesto se takzvané botox party stávají v poslední době čím dál populárnějšími i v Evropě. Trend totiž nepřekvapivě pochází z USA. Na první pohled tak mohou botoxové večírky vypadat neškodně, opak je však pravdou.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―