Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    První srpnový víkend se nesl ve znamení nových začátků, ale také velkých kontroverzí a otázek, na které móda nutně potřebuje odpověď. Make-up influencer James Charles se po dlouhé odmlce pokouší oživit svou někdejší úspěšnou kariéru. PETA rozprostřela své investigativní sítě a požaduje od Ralph Lauren vysvětlení ohledně krutého získávání kašmíru. Louis Vuitton využívá ohromně úspěšné momentum a otevírá resortní butik s kavárnou v sicilské Taormině.

    Painted od James Charles s příslibem smířlivého návratu?

    Influencer a youtuber se po skandálu a nekompromisním tribunálu veřejného mínění snaží vstát z popela pomocí univerzálních barev na obličej a štětců. V roce 2021 byl obviněn ze sexuálního obtěžování nezletilých chlapců prostřednictvím textových zpráv. Lavinu odsouzení spustily také jeho někdejší rasistické tweety. Oční líčení vytvořené pomocí veselé značky nabízející široký výběr barev měla nedávno na sobě během svého turné Beyoncé. Nepohodlnou otázkou zůstává, nakolik dokážou jednotlivé odstíny kompletně přebarvit nepříliš zářivou minulost.

    Za kašmírem od Ralph Lauren stojí nehumánní praktiky, tvrdí PETA

    Na nedávném korporátním mítinku představitele klasické americké elegance vznesla organizace PETA znepokojivé otázky. Vyšetřování v Mongolsku odhalilo mrazivé zacházení s kozami pro získávání kašmíru. Ralph Lauren se zuby nehty drží nálepky odpovědnosti k životnímu prostředí a zvířatům; PETA ji označuje za nepravdivou a zavádějící. Podle nich však kašmírový problém sahá daleko za hranice jediné značky. Vzácný materiál mohou tímto způsobem získávat i další luxusní domy, jako Chanel a Dior.

    Café by Timeo je nejnovějším zážitkem od Louis Vuitton

    Letošní rok se pro koncern LVMH vyznačuje mimořádnou prosperitou. V tomto duchu také otevírá i první resortní italský butik spojený s kavárnou v sicilském letovisku Taormina. Kavárna se o hosty postará po celý den. Nabízí snídaně i menu s odkazem na tradiční lokální pokrmy, jako například arancini nebo Taormina Spritz. Její interiér podtrhuje místní dovolenkový nádech a je zahalen do odstínů modré a bílé barvy. V tamním butiku najdete kousky z aktuální kolekce By The Pool, speciální edici kabelky Neverfull a také dekorace a nábytek.

    Zdroj: Louis Vuitton

    Zdroje: Business of Fashion, WWD, PETA, Instagram, Twitter

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: James Charles představuje novou značku, PETA tlačí na Ralph Lauren, Louis Vuitton otevírá kavárnu na Sicílii

    První srpnový víkend se nesl ve znamení nových začátků, ale také velkých kontroverzí a otázek, na které móda nutně potřebuje odpověď. Make-up influencer James Charles se po dlouhé odmlce pokouší oživit svou někdejší úspěšnou kariéru. PETA rozprostřela své investigativní sítě a požaduje od Ralph Lauren vysvětlení ohledně krutého získávání kašmíru. Louis Vuitton využívá ohromně úspěšné momentum a otevírá resortní butik s kavárnou v sicilské Taormině.

    - Reklama -

    Painted od James Charles s příslibem smířlivého návratu?

    Influencer a youtuber se po skandálu a nekompromisním tribunálu veřejného mínění snaží vstát z popela pomocí univerzálních barev na obličej a štětců. V roce 2021 byl obviněn ze sexuálního obtěžování nezletilých chlapců prostřednictvím textových zpráv. Lavinu odsouzení spustily také jeho někdejší rasistické tweety. Oční líčení vytvořené pomocí veselé značky nabízející široký výběr barev měla nedávno na sobě během svého turné Beyoncé. Nepohodlnou otázkou zůstává, nakolik dokážou jednotlivé odstíny kompletně přebarvit nepříliš zářivou minulost.

    Za kašmírem od Ralph Lauren stojí nehumánní praktiky, tvrdí PETA

    Na nedávném korporátním mítinku představitele klasické americké elegance vznesla organizace PETA znepokojivé otázky. Vyšetřování v Mongolsku odhalilo mrazivé zacházení s kozami pro získávání kašmíru. Ralph Lauren se zuby nehty drží nálepky odpovědnosti k životnímu prostředí a zvířatům; PETA ji označuje za nepravdivou a zavádějící. Podle nich však kašmírový problém sahá daleko za hranice jediné značky. Vzácný materiál mohou tímto způsobem získávat i další luxusní domy, jako Chanel a Dior.

    Café by Timeo je nejnovějším zážitkem od Louis Vuitton

    Letošní rok se pro koncern LVMH vyznačuje mimořádnou prosperitou. V tomto duchu také otevírá i první resortní italský butik spojený s kavárnou v sicilském letovisku Taormina. Kavárna se o hosty postará po celý den. Nabízí snídaně i menu s odkazem na tradiční lokální pokrmy, jako například arancini nebo Taormina Spritz. Její interiér podtrhuje místní dovolenkový nádech a je zahalen do odstínů modré a bílé barvy. V tamním butiku najdete kousky z aktuální kolekce By The Pool, speciální edici kabelky Neverfull a také dekorace a nábytek.

    - Reklama -

    Zdroj: Louis Vuitton

    Zdroje: Business of Fashion, WWD, PETA, Instagram, Twitter

    ― Reklama ―

    „White, hot and horny“. V Hollywoodu opět vedou anti-woke témata

    Být „woke“ už v Hollywoodu a americké popkultuře není in. Po poměrně krátké éře diverzity a inkluze se nyní průmysl vrací k více tradičním narativům. Namísto menšinových hlasů či queer autorů dostávají prostor projekty, které sází na tradiční jistotu, tedy atraktivní, sexuálně nespoutané a většinově bílé charaktery. Důvodem posunu zpět je mimo jiné i současná politika.

    Karl Lagerfeld opět překvapil. Do nové kampaně dosadil Paris Hilton

    O značce Karl Lagerfeld nebylo v posledních měsících příliš slyšet. Nyní na sebe ovšem strhává pozornost módního světa, a to díky čerstvé kampani pro letošní podzim a zimu. Její tváří se totiž stala proslulá podnikatelka a influencerka Paris Hilton. K zesnulému návrháři měla blízko a stejně jako on pomohla definovat celou jednu éru.

    Gap vyhrál denim loterii. Značka slaví úspěch s virální kampaní

    Občas se vyplatí vsadit na starou osvědčenou klasiku. Důkazem je nedávno vydaná kampaň značky Gap. Společnost totiž uspěla s videem představujícím rozmanitou dívčí skupinu Katseye, která zatančila na populární hit Milkshake. Choreografie se okamžitě stala virální a přinesla značce nečekanou pozornost a chválu.

    Když touha po odlišnosti vytvoří uniformu. Popularita Crocs bohužel neumírá

    Pohodlí je ceněným módním prvkem, občas však přesáhne hranice vkusu. Plastová bota, původně vyrobená pro rybáře, se v průběhu let stala viditelným trendem. Crocs jsou roztomilé na dětech a praktické na zahradě, již delší dobu se ale objevují také na módních molech, ve sbírkách celebrit i v limitovaných a rychle vyprodaných edicích.

    Carrie Bradshaw je pro Gen Z nerelevantní. Označuje ji za „pick me girl“

    Carrie Bradshaw se kdysi stala ikonou ženské nezávislosti, New Yorku i nekonečných debat o lásce. Pro jednu generaci byla hlasem, který normalizoval ženská přátelství, sexualitu a touhu po kariéře a luxusu. Jenže pro generaci Z se z Carrie stal spíš relikt, jenž už neodpovídá jejich hodnotám. V očích mladších divaček se proměnila z inspirace v toxickou „pick me girl“, jejíž příběhy působí zastarale až problematicky.

    Nebojte se červenat. Shy Girl make-up look tvářenkou nešetří

    Na beauty scénu dorazil další trend. Tentokrát potěší především ty z nás, které jen s těžkostmi zakrývají své rozpaky, stud nebo nadšení. Ve středu populárního make-up looku totiž stojí honosná vrstva růžové tvářenky. Takzvaný Shy Girl vzhled má za cíl napodobovat romantickou ostýchavost, jež má ve zvyku zabarvovat tváře do sytých odstínů.

    Móda v kostce: Addison Rae navrhla džíny a Post Malone odhalí vlastní brand

    Slavné osobnosti postupují hlouběji do světa módy. Zpěvačka Addison Rae navrhla pro značku Lucky Brand vlastní džíny. Zpěvák Post Malone zase oznámil vlastní brand Austin Post a herečka Cate Blanchett se stala ambasadorkou Uniqlo. Nové kampani Ugg vévodí herečka Sarah Jessica Parker a značka Seleny Gomez, Rare Beauty, vydala spicy novinku.

    Podzimní svatby jsou v kurzu. Dovolte si dekadentní barvy a počasí se nebojte

    Podzimní svatby mají své nezaměnitelné kouzlo. Zatímco letní oslavy sází na lehkost a vzdušnost, ty podzimní nabízejí hlubší tóny, bohatší textury a zatím neokoukanou atmosféru. Být hostem na takové svatbě ovšem znamená skloubit slavnostní náladu s proměnlivým počasím a najít rovnováhu mezi pohodlím a žádanou elegancí. Dovolí vám to ale rovněž luxusní detaily, které by v létě působily možná "až moc".

    Aleksandre Akhalkatsishvili dobývá svět módy. Neznáme sebejistější rukopis

    Z Tbilisi se už pár let line nová vlna módy, jež má v sobě něco syrového, architektonického a svůdného. Jedním z jejích nejvýraznějších hlasů je návrhář Aleksandre Akhalkatsishvili, který dokázal propojit dekonstruovaný minimalismus s ženskou sebejistotou a svým jedinečným gruzínským akcentem. Jeho řady jsou jako dobře vyprávěný příběh, každý model je kapitola, ale dohromady tvoří silný celek.

    Podzimní trendy konečně myslí na normální pleť. Vrací se ale i obávané concealer lips

    Ať už patříte mezi milovníky léta, nebo nadšeně vyhlížíte podzim, barevné roční období je v módě důležitým časem. Pozadu však není ani beauty průmysl. Letošní podzimní trendy už pomalu klepou na dveře a nabízí opravdu originální portfolio make-up novinek. Vypadá to, že nás čeká jak návrat do minulosti, tak překvapivé nové styly líčení.

    Pinterest předpovídá trendy podzimu. Kraluje jim láska k second handům

    Platforma Pinterest odhalila report předpokládající trendy letošního podzimu. Založený je především na vyhledávání jejích Gen Z uživatelů. Ti si zamilovali především nakupování z druhé ruky a vintage kousky. Na scénu ovšem vrací také preppy styl nebo módu 60. let. Zalíbení našli rovněž v outfitech inspirovaných jejich oblíbenými kofeinovými nápoji.

    Pravý luxus nemá logo. Nadčasová „logoless“ móda je stále nejlepší investicí

    V módním světě plném křiklavých log a výrazných monogramů stojí na opačném konci spektra hnutí, jenž si nepotřebuje dokazovat svou hodnotu. Logoless styl, tedy luxus bez loga. Mluví kvalitou materiálů, dokonalým střihem a pečlivými detaily. Navzdory trendy maximalismu zůstává pevně zakotvený v nadčasové eleganci, kterou trendy neovlivní.

    Znáte pohnutou pověst Dolce & Gabbana? Kontroverze střídá výsměch

    Italské duo návrhářů Dolce & Gabbana vytvořilo jednu z nejvýraznějších značek luxusní módy posledních dekád. Její estetika je odvážná, teatrální a hluboce zakořeněná v italské kultuře. Jenže vedle zlatých brokátů, krajkových rób a ikonických kabelek se na povrch opakovaně dostávají provokativní skandály. Módní dům Dolce & Gabbana se tak ocitá v unikátní pozici, je totiž obdivována i nenáviděna zároveň.

    Módní značky přivítaly podzim. Na pomoc si pozvaly známé tváře

    Blíží se podzim a spolu s ním se do popředí derou čerstvé módní kampaně. Značky si pro propagaci nových kolekcí opět přizvaly známé tváře. Skims, společnost z dílny Kim Kardashian, odhalila spolupráci se zpěvákem Post Malone. Tváří podzimní řady Michael Kors je zpěvačka Suki Waterhouse a u Alexandra McQueen září modelka Alex Consani.

    Všechno nejlepší, Coco. Ikonická kabelka Chanel 2.55 zdobí módní scénu už 70 let

    Někdy se celý svět vleze jen do jedné kabelky. Od roku 1955 se právě takovou taškou stal ikonický model 2.55 od Chanel, který i o 70 let později imponuje kupujícím svou nadčasovostí. Praktičnost se spojila s luxusem a Coco Chanel ženám po celém světě dala přesně to, co potřebovaly. Jednoduše proto, že ji unavovalo nosit kabelku v ruce.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―