Více

    ― Reklama ―

    Společnost Gucci pokračuje se svými kampaněmi pro znovu představení svých ikonických kabelek. Po modelech Jackie 1961 a Horsebit 1955 tak na řadu přišla taška Bamboo 1947. Její jednoduchost a nadčasovost představila supermodelka Liu Wen.

    Stejně jako při předchozích kampaních, také v té nejnovější s Liu Wen se značka Gucci snaží zaměřit především na osobnost modelky a výjimečnost představované kabelky. Mimo jiné tím udává svůj nový směr po odchodu bývalého kreativního ředitele společnosti Alessandra Michele. Firmu totiž opustil loni v listopadu. Oproti jeho okázalému a výraznému stylu se nyní módní dům vrací k jednoduchosti a nestárnoucí eleganci.

    Kabelka Bamboo 1947 totiž rozhodně patří mezi jedny z nejvíce ikonických a nestárnoucích modelů společnosti. Vystihuje ji především držadlo vyrobené z bambusu. Nápad poprvé využil zakladatel firmy Guccio Gucci v době krátce po druhé světové válce. Tehdy nebylo lehké sehnat tradiční materiály, a tak se návrhář rozhodl použít ty méně obvyklé. Proces výroby je ovšem tak specifický, že je na konci každé držadlo trochu jiné než to předchozí.

    Vyrábět se totiž musí nad otevřeným ohněm, který bambus změkčí tak, aby se dal ohnout. Následně ho výrobce pokryjí vrstvou laku, který následně „zapečetí“. Jedinečnost kabelky tak odráží především originalitu samotného výrobku. Stejný pocit pak měla v kampani zachytit také supermodelka Liu Wen. Na fotografiích a ve videu od David Sims je proto vyobrazená v nevýrazném prostředí umožňujícím vyzdvihnutí nejen kabelky, ale i její osobnosti.

    Fotografie kabelky Bamboo 1947 má ukazovat intimní vztah mezi zbožňovaným produktem a jeho majitelem

    „Kampaň oslavuje ženská práva a čistotu designu, který je osvobozený od omezení času i pomíjivých trendů,“ okomentovala značka nový projekt. Podle ní mají fotografie zároveň znázorňovat intimní vztah mezi zbožňovaným produktem a člověkem, který ho vlastní. Ikonická kabelka je ale přeci jen dnešní době trochu přizpůsobená. Doplněná je totiž také o funkční a vyměnitelné popruhy různých stylů a materiálů.

    V podobných kampaních pak módní dům Gucci představil také ikonické modely Jackie 1961 a Horsebit 1955. Propagovaly je známé osobnosti jako Dakota Johnson, Halle Bailey, Hanni nebo Julia Garner. Kabelka Bamboo 1947 se pak má objevit také na chystané výstavě Gucci Cosmos pořádané koncem dubna v Šanghaji. Ukázat má návštěvníkům 102 roků historie světoznámé značky. K vidění na ní proto budou modely od návrhářů jako Tom Ford, Frida Giannini nebo Michele Alessandro.

    Zdroj: WWD, Gucci Official, Hypebae, Twitter, YouTube

    ― Reklama ―

    Liu Wen představila kampaň ke kabelce Gucci Bamboo 1947. Zachycuje její jednoduchost i nadčasovost

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Společnost Gucci pokračuje se svými kampaněmi pro znovu představení svých ikonických kabelek. Po modelech Jackie 1961 a Horsebit 1955 tak na řadu přišla taška Bamboo 1947. Její jednoduchost a nadčasovost představila supermodelka Liu Wen.

    - Reklama -

    Stejně jako při předchozích kampaních, také v té nejnovější s Liu Wen se značka Gucci snaží zaměřit především na osobnost modelky a výjimečnost představované kabelky. Mimo jiné tím udává svůj nový směr po odchodu bývalého kreativního ředitele společnosti Alessandra Michele. Firmu totiž opustil loni v listopadu. Oproti jeho okázalému a výraznému stylu se nyní módní dům vrací k jednoduchosti a nestárnoucí eleganci.

    Kabelka Bamboo 1947 totiž rozhodně patří mezi jedny z nejvíce ikonických a nestárnoucích modelů společnosti. Vystihuje ji především držadlo vyrobené z bambusu. Nápad poprvé využil zakladatel firmy Guccio Gucci v době krátce po druhé světové válce. Tehdy nebylo lehké sehnat tradiční materiály, a tak se návrhář rozhodl použít ty méně obvyklé. Proces výroby je ovšem tak specifický, že je na konci každé držadlo trochu jiné než to předchozí.

    Vyrábět se totiž musí nad otevřeným ohněm, který bambus změkčí tak, aby se dal ohnout. Následně ho výrobce pokryjí vrstvou laku, který následně „zapečetí“. Jedinečnost kabelky tak odráží především originalitu samotného výrobku. Stejný pocit pak měla v kampani zachytit také supermodelka Liu Wen. Na fotografiích a ve videu od David Sims je proto vyobrazená v nevýrazném prostředí umožňujícím vyzdvihnutí nejen kabelky, ale i její osobnosti.

    - Reklama -

    Fotografie kabelky Bamboo 1947 má ukazovat intimní vztah mezi zbožňovaným produktem a jeho majitelem

    „Kampaň oslavuje ženská práva a čistotu designu, který je osvobozený od omezení času i pomíjivých trendů,“ okomentovala značka nový projekt. Podle ní mají fotografie zároveň znázorňovat intimní vztah mezi zbožňovaným produktem a člověkem, který ho vlastní. Ikonická kabelka je ale přeci jen dnešní době trochu přizpůsobená. Doplněná je totiž také o funkční a vyměnitelné popruhy různých stylů a materiálů.

    V podobných kampaních pak módní dům Gucci představil také ikonické modely Jackie 1961 a Horsebit 1955. Propagovaly je známé osobnosti jako Dakota Johnson, Halle Bailey, Hanni nebo Julia Garner. Kabelka Bamboo 1947 se pak má objevit také na chystané výstavě Gucci Cosmos pořádané koncem dubna v Šanghaji. Ukázat má návštěvníkům 102 roků historie světoznámé značky. K vidění na ní proto budou modely od návrhářů jako Tom Ford, Frida Giannini nebo Michele Alessandro.

    Zdroj: WWD, Gucci Official, Hypebae, Twitter, YouTube

    ― Reklama ―

    Módní průmysl na rozcestí. Svět luxusu čelí hrozbě rostoucích cel

    Analytikové začátkem letošního roku očekávali návrat luxusního průmyslu ke stabilnímu růstu. Koncem prvního čtvrtletí však museli své původní odhady přehodnotit. Sílící nacionalistické politiky, převážně ve Spojených státech amerických a Číně, totiž ohrožují také svět luxusu. Kromě trvající nestabilní ekonomiky tak musí čelit také rostoucím clům.

    Škola módních géniů. Královská akademie výtvarných umění dala světu Antverpskou šestku

    Královská akademie výtvarných umění v Antverpách je synonymem pro kreativitu, odvahu a revoluci v umění. Studoval ji dokonce i Vincent van Gogh, předtím, než se rozhodl vydat vlastní cestou. Nakonec se ovšem škola proslavila hlavně jako kolébka inovativní módy, která dala světu nespočet ikonických návrhářů, a hlavně slavnou Antverpskou šestku.

    Make-upové obaly jako výtvarné umění. S těmito líčidly se na veřejnosti nemusíte stydět

    Ne vždy je obsah kosmetické taštičky v reprezentativním stavu. Ošoupané obaly a nedržící víčka jsou už skoro klasika. Jestli vaše make-upová výbava volá po obměně, vyberte si nové produkty v prvotřídní kvalitě, a navíc s nápaditým vzhledem. Už se nebudete muset stydět vytahovat líčidla na veřejnosti, ostatní vám je budou naopak závidět.

    Jaro volá po prvních výletech. Otevírá dveře luxusním destinacím

    Rychle se blížící jaro v mnohých z nás probouzí touhu po dobrodružství. Vydejte se proto do dalekých krajin, které si nejvíce užijete právě v tomto období. Na teplé sluníčko a zážitky bez davů vábí italský ostrov Capri, ale i o dost vzdálenější Mexico City. Proslulé rozkvetlé třešně si vás získají v Kjóto a milovníky přírody zláká norské město Stavanger.

    Výstava v Antverpách odkrývá gender. Zkoumá jeho vliv na módu i design

    Historické představy o tom, jaké má žena místo ve společnosti se pochopitelně promítly také do jejího šatníku. Nová výstava v Muzeu módy v Antverpách (MoMu) však odhaluje, jakým způsobem do tohoto procesu zasahoval také interiér. Pomocí tvorby belgických návrhářů i architektů tak zkoumá propletenost genderu, módy, ale také designu.

    Jednoduché, ale efektivní. Se sladěnými sety už nemusíte vymýšlet outfity

    V jednoduchosti je opravdu krása. Důkazem toho jsou rovněž letos populární sladěné sety. V módním světě se s nimi roztrhl pytel, a tak dvoudílné a vícedílné komplety najdete napříč oblečením na doma i společenskými oděvy. Díky trendům navíc existuje řada možností jak mezi materiály, tak vzory, stačí si jen vybrat dle příležitosti.

    TikTok opět zviditelnil koncept „zdravé“ Almond Mom. Zahrává si s ohněm

    Sociální síť TikTok vynesla znovu na povrch zdánlivě nevinný pojem Almond Mom. Jedná se o označení matek, které propadly přísné kultuře diet a "zdravého" stravování. Ve skutečnosti se však jedná o nebezpečné praktiky, ovlivňující...

    Loewe povede oblíbené fashion duo. Módní dům přebírají návrháři z Proenza Schouler

    Značka Loewe nezůstala bez vedení dlouho. Týden po odchodu jejího dosavadního dlouholetého kreativního ředitele Jonathana Anderson jmenovala nástupce. Na pomyslný trůn tak usedne ikonické designérské duo z Proenza Schouler. Jack McCollough a Lazaro Hernandez dobyli módní scénu svou dokonalou krejčovinou a avantgardním nádechem.

    Večeře se žraloky a oběd s chobotnicí. Maledivy jsou rájem podvodních restaurací

    Při debatě o luxusní dovolené se mnoha lidem vybaví Maledivy. Nabízí totiž ostrovy s bílými plážemi, tyrkysovou vodou a luxusními domečky pár metrů od pobřeží. Kromě toho ukrývají několik turisticky oblíbených restaurací. Jejich zvláštnost spočívá v umístění, jsou totiž pod vodou. Během jídla si tak můžete bohatý mořský život prohlížet nejen na talíři.

    Sarah Burton zpět v záři reflektorů. S Givenchy navrací na scénu ženskou sílu

    Uplynulý Pařížský týden módy světu představil jeden z vysoce očekávaných návrhářských debutů. Designérka Sarah Burton totiž odhalila první kolekci pro módní dům Givenchy. Jedná se o dosavadní vrchol její kariéry, už tak definované široce uznávanou tvorbou. Nová pozice ji ale vnáší do popředí a dává prostor potřebné ženské energii.

    Okořeňte si dovolenou divokým výletem. I do pouště vynesete trendy outfity

    Přelom zimy a jara vyloženě láká k odjezdu na exotickou dovolenou. Chladné měsíce tu byly už příliš dlouho a tělo si říká o pořádnou dávku horkého slunce. Ať už se chystáte do jakékoliv destinace, pokud máte možnost navštívit při svém výletu místní poušť, neváhejte. Nabídne vám perfektní zážitky, jedinečné aktivity, a navíc i dechberoucí fotky.

    Vpusťte do domova jaro. K životu ho přivedou trendy interiérové doplňky

    S blížícím se jarem přichází čas na nové projekty. Tím může být také obnova vašeho zimou znuděného domova. Nemusí se ovšem jednat o velké renovace, ani investice. Pokoje vám rozzáří nálož trendy interiérových doplňků, které doslova křičí prosluněnými dny. Zaměřte se především na výrazné odstíny, ale rovněž hravé a nezvyklé tvary.

    Další noodle boy láme sociální sítě. Hvězda Mark Eydelshteyn boduje ve filmu Anora

    Ruský herec Mark Eydelshteyn se za několik měsíců stal jménem, které rezonuje jak v Hollywoodu, tak na sociálních sítích. Jeho výkon ve filmu Anora, kde ztvárnil syna oligarchy, jenž se ožení se striptérkou, mu vynesl přirovnání k Timothée Chalamet. Nemá jen talent a šarm, navíc dokonale zapadá do fenoménu „noodle boy“, který kraluje internetu.

    Milovníci módy ocenili tradici. Report Tagwalk odhalil úspěch Fendi a Burberry

    Většina pozornosti módní scény se uplynulé týdny módy upírala na značky zažívající změny ve vedení. Report společnosti Tagwalk, sledující nejvíce vyhledávané přehlídky svých uživatelů, ale zjistil, že se módním domům vyplatil také důraz na tradici. Mezi pět nejčastěji hledaných shows patřily i ty od Fendi nebo Burberry, zdůrazňující jejich DNA.

    Módní dům Versace dal sbohem ikoně. Donatellu nahradí Dario Vitale

    Další z proslulých módních domů mění své kreativní vedení. Tentokrát se ovšem jedná o odchod opravdové ikony. Italskou značku Versace už totiž nadále nepovede sestra jejího zakladatele Donatella Versace. Po téměř třech dekádách ji v její pozici nahradí návrhář Dario Vitale. I když jeho jméno zná jen málokdo, má za sebou úspěšnou kariéru u Miu Miu.

    Je Demna Gvasalia pro Gucci tím pravým ořechovým? Reakce jsou rozporuplné

    Módní svět zaznamenal významnou změnu. Demna Gvasalia, známý zkráceně jako Demna, byl jmenován novým kreativním ředitelem Gucci. Krok vyvolal rozporuplné reakce mezi investory, módními odborníky i veřejností. Zatímco někteří očekávají revoluci, jiní se obávají, že Demnův kontroverzní přístup naruší ikonickou identitu značky. 

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―