Více

    ― Reklama ―

    Zapojení umělé inteligence, po potravinách pojmenované make-up looky či zaměření na duševní zdraví. To vše jsou trendy doprovázející nás už několik let. Jaké novinky budou ovšem charakterizovat následující rok? Beauty svět už má jasno. Jednat se bude o čerstvou vlnu korejské kosmetiky, vrstvení parfémů či inovativní produkty na rty.

    Jeden parfém nestačí. Příštímu roku bude dominovat voňavé vrstvení

    Zdá se, že maximalismus v roce 2025 ovládne nejen módní svět. Diktuje rovněž trendy, ovládající parfémovou scénu. Vrstvení dvou nebo více vůní je totiž čím dál populárnější praktikou. Vychází z touhy po tom, vytvořit si každý den parfém, odrážející momentální náladu. Ideální kombinace můžete dosáhnout nejen různými voňavkami, ale také „ochucenými“ deodoranty či tělovými krémy.

    Zdroj: Rare Beauty, Hermès

    Skin care dobyla Jižní Korea. Na scénu nastupují trendy nováčci

    Korejská kosmetika ovládá skin care scénu už několik let. Poslední měsíce letošního roku ovšem dokázaly, že ani po takové době nezaostává. Nabízí totiž mladou krev v podobě značek, jako je Anua, Mixsoon nebo Beauty of Joseon. Poslední jmenovaná obletěla sociální sítě především díky svým SPF krémům na obličej. Dá se tedy předpokládat, že s podobnou vervou zapůsobí i v roce 2025.

    Místo drogérie do lékárny. Beauty inovaci ovládají exozomy

    Neustálý vývoj beauty světa dal vzniknout novému šílenství. Umožnil totiž využívání exozomů, původně určených pro léčbu rakoviny, obezity a dalších zdravotních problémů, také v kosmetice. Mikroskopické vezikuly usnadňují komunikaci mezi buňkami a přenášejí molekuly jako RNA, proteiny nebo lipidy. Podporují tak tvorbu kolagenu, zmírňují otoky a urychlují uzdravování.

    Rty mají přednost. Jejich péče už dávno není jen o balzámu

    Další z trendů nadcházejícího roku, na který poukázal mimo jiné i server WWD, je obsese péčí o rty. V uplynulém roce přivítala beauty scéna řadu nových produktů, od sér přes noční masky nebo tekuté rtěnky. Vinu na nově nalezené lásce pro rty měla hlavně značka Rhode modelky Hailey Bieber. Vzhledem k jejímu trvajícímu úspěchu se dá očekávat pokračování i v novém roce.

    Zdroj: Rhode, Gisou

    Trh podlehne těm nejmladším. Čím dál více značek zacílí na generaci A

    Fenomén známý jako Sephora Kids ovládl letos nejen sociální síť TikTok. Poukazoval na fakt, že čím dál více členů generace alpha, narozených od roku 2013, dobývá luxusní drogerie. Z jejich nadšení pro skin care i v dost mladém věku profitují beauty značky jako Bubble, Sol de Janeiro nebo Elf. V roce 2025 proto pravděpodobně spatříme ještě větší zaměření na mladé beauty nadšence.

    Zdroje: WWD, Cosmetics Design Europe, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Beauty svět zná trendy roku 2025. Vévodit jim má vrstvení parfémů i korejská kosmetika

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Zapojení umělé inteligence, po potravinách pojmenované make-up looky či zaměření na duševní zdraví. To vše jsou trendy doprovázející nás už několik let. Jaké novinky budou ovšem charakterizovat následující rok? Beauty svět už má jasno. Jednat se bude o čerstvou vlnu korejské kosmetiky, vrstvení parfémů či inovativní produkty na rty.

    - Reklama -

    Jeden parfém nestačí. Příštímu roku bude dominovat voňavé vrstvení

    Zdá se, že maximalismus v roce 2025 ovládne nejen módní svět. Diktuje rovněž trendy, ovládající parfémovou scénu. Vrstvení dvou nebo více vůní je totiž čím dál populárnější praktikou. Vychází z touhy po tom, vytvořit si každý den parfém, odrážející momentální náladu. Ideální kombinace můžete dosáhnout nejen různými voňavkami, ale také „ochucenými“ deodoranty či tělovými krémy.

    Zdroj: Rare Beauty, Hermès

    Skin care dobyla Jižní Korea. Na scénu nastupují trendy nováčci

    Korejská kosmetika ovládá skin care scénu už několik let. Poslední měsíce letošního roku ovšem dokázaly, že ani po takové době nezaostává. Nabízí totiž mladou krev v podobě značek, jako je Anua, Mixsoon nebo Beauty of Joseon. Poslední jmenovaná obletěla sociální sítě především díky svým SPF krémům na obličej. Dá se tedy předpokládat, že s podobnou vervou zapůsobí i v roce 2025.

    - Reklama -

    Místo drogérie do lékárny. Beauty inovaci ovládají exozomy

    Neustálý vývoj beauty světa dal vzniknout novému šílenství. Umožnil totiž využívání exozomů, původně určených pro léčbu rakoviny, obezity a dalších zdravotních problémů, také v kosmetice. Mikroskopické vezikuly usnadňují komunikaci mezi buňkami a přenášejí molekuly jako RNA, proteiny nebo lipidy. Podporují tak tvorbu kolagenu, zmírňují otoky a urychlují uzdravování.

    Rty mají přednost. Jejich péče už dávno není jen o balzámu

    Další z trendů nadcházejícího roku, na který poukázal mimo jiné i server WWD, je obsese péčí o rty. V uplynulém roce přivítala beauty scéna řadu nových produktů, od sér přes noční masky nebo tekuté rtěnky. Vinu na nově nalezené lásce pro rty měla hlavně značka Rhode modelky Hailey Bieber. Vzhledem k jejímu trvajícímu úspěchu se dá očekávat pokračování i v novém roce.

    Zdroj: Rhode, Gisou

    Trh podlehne těm nejmladším. Čím dál více značek zacílí na generaci A

    Fenomén známý jako Sephora Kids ovládl letos nejen sociální síť TikTok. Poukazoval na fakt, že čím dál více členů generace alpha, narozených od roku 2013, dobývá luxusní drogerie. Z jejich nadšení pro skin care i v dost mladém věku profitují beauty značky jako Bubble, Sol de Janeiro nebo Elf. V roce 2025 proto pravděpodobně spatříme ještě větší zaměření na mladé beauty nadšence.

    Zdroje: WWD, Cosmetics Design Europe, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Módní svět jásá. Jonathan Anderson vrátil Dior původní logo

    V módě bývají změny často vnímány jako důkaz pokroku. Ale někdy se nejodvážnější krok vpřed skrývá v návratu zpět. Přesně to pochopil i návrhář Jonathan Anderson, nový kreativní ředitel značky Dior, když ve své debutové kolekci pro módní dům představil nenápadný, ale o to zásadnější detail. Návrat původního loga ikonické společnosti Dior.

    Ovocné pobláznění pokračuje. Letošní léto voní jako guava

    V současné době už nikoho nepřekvapí, že make-up trendy pravidelně diktují různé druhy ovoce. Jinak tomu není ani letošní léto, jenž se ponese v duchu exotické guavy. Ovoce láká nejen na svou jemně růžovou barvu, ideální pro odstíny tvářenek a šťavnatých lesků na rty, ale také nezaměnitelnou čerstvou vůni prosluněných letních dní.

    Móda v kostce: Prada čelí skandálu a Gucci opět verbuje Miley Cyrus

    Prada čelí kritice kvůli sandálům z pánské kolekce pro rok 2026. Vychází totiž z tradiční indické obuvi, což ovšem značka zpočátku nepřiznala. Gucci si pro propagaci nového parfému Gucci Flora opět přizval Miley Cyrus a Louis Vuitton v Šanghaji otevřel novou vlajkovou loď, a to doslova. Panenky Bratz odhalily spolupráci s Jean Paul Gaultier.

    Letošní pánské střihy ctí retro. Přesto hrají dle moderních pravidel

    Oblíbené pánské střihy roku 2025 hledají nostalgickou inspiraci u hudebních hvězd z ikonických devadesátek. Účesy, které generace našich rodičů považuje za přežitek, slaví návrat v moderním stylu. „Modcut“, pěšinka uprostřed i „baby mullet“ opět dokazují, že retro může vypadat stylově. V tomto případě stačí jen šikovný kadeřník.

    Peklo nejspíše zamrzlo. Demna se údajně loučí s oversized střihy

    Oversized silueta, která během poslední dekády dominovala módním přehlídkám i městským ulicím, zřejmě přichází o jednoho ze svých nejvlivnějších zastánců. Návrhář Demna Gvasalia, přední tvůrce této estetiky, totiž naznačuje, že se od objemných tvarů odklání. Nejde přitom o náhlý rozmar, ale o promyšlený posun. Svět módy je totiž cyklický, a co bylo kdysi revoluční, se dnes stává konformním.

    Make-up ovládla znamení zvěrokruhu. Léto diktuje hravé experimenty

    Generace Z prahne po autenticitě, personalizaci a individuálních zážitcích. Její potřeby odráží rovněž současné trendy, například v podobě hravých přívěsků. Touha po jedinečnosti ovšem prostoupila i do světa make-upu. Není proto překvapením, že létu povládne takzvaný astrology make-up, tedy look odkazující na znamení zvěrokruhu.

    Paříž přebírá štafetu. Fashion week odstartoval Louis Vuitton i Saint Laurent

    Po Milánském týdnu pánské módy přichází na řadu Paříž. Francouzská metropole se v úterý zaplnila milovníky módy, vyhlížejícími hned několik očekávaných přehlídek. Fashion week odstartoval mimo jiné módní dům Louis Vuitton, jenž tentokrát čerpal inspiraci z Indie. Úspěšnou show plnou lákavé palety barev představil také Saint Laurent.

    Jeden velký festival. Outfity na letní koncerty vybízí k hravosti

    Festivalový dress code se za poslední roky výrazně posunul. Klasické šortky a květinové věnečky svoji slávu už zažily, přesto pořád platí, že festival je místo pro vyjádření kreativity. Naštěstí existuje mnoho různých stylů, kterými se inspirovat, aniž by bylo nutno slevovat třeba i z nároků na pohodlí. Stačí si vybrat pro vás perfektní estetiku.

    Chcete se oblékat jako princezna Diana? Nikdy to nebylo jednodušší

    Existují módní ikony, jejichž styl neztrácí dech ani dekády po jejich odchodu. Princezna Diana patří k těm, které se nevpisují jen do historie šlechtických rodů, ale i do šatníků žen napříč generacemi. Její kombinace elegance, odvahy a autenticity nastavila laťku tak vysoko, že dodnes inspiruje módní návrháře, celebrity i milovníky módy. Nyní přichází okamžik, kdy se od inspirace můžete posunout k realitě. Aukční dům Julien’s Auctions nabízí šaty, kabáty a doplňky, kdysi patřící Dianě.

    Milán zatáhl módní oponu. Pánská móda putuje do Paříže

    Milánský menswear týden módy skončil několika vysoce očekávanými přehlídkami. I když samotný Giorgio Armani nemohl na odhalení své kolekce dorazit, přesto přihlížející více než ohromilo. Dojem zanechala také show z dílny britské značky Dunhill a pánská řada Vivienne Westwood. Milán tak předal štafetu Paříži, kde týden módy pokračuje.

    Na prstech lžičky, na krku nesourodé perly. V létě zazáří šperky s historií

    Letos v létě se tradice setká s individualitou. Čím větší příběh se za šperkem skrývá, tím lépe. V popředí stojí kousky spojené s bohatou historií, ať už jde o původně zásnubní prsteny ze lžiček, perly staré několik tisíciletí, nebo výrazné náramky inspirované starověkými civilizacemi. S letošními trendy šperky podpoříte udržitelnost, ale zároveň najdete prostor pro hravost a doplnění osobitého stylu. 

    Výstup z komfortní zóny. Make-up tutoriály nabourají zavedenou rutinu

    Zavedená rutina má své kouzlo. Ale stejně jako máme s nově přicházející sezónou tendence obměnit šatník, i kosmetická taštička si občas žádá čerstvý impulz. Na stálicích není nic špatného, ale make-up často nabízí víc, než na co jsme byly celé ty roky zvyklé. S vystoupením z komfortní zóny pomohou drobnosti, ale také trendy TikTok video.

    Milán zaplavila pánská móda. Ohromila Prada, Dolce & Gabbana i Armani

    Pánská móda zná trendy příštího roku. Koncem minulého týdne odstartoval v Miláně menswear fashion week a nabídl módní scéně hned několik dechberoucích přehlídek. Módní domy jako Prada, Dolce & Gabbana a Emporio Armani nabídly vhled do roku 2026. Budoucí léto vidí jako kombinaci sporty chic, italské elegance a nadčasových střihů.

    Dovolená bez kompromisů. Objevte stylové a bezpečné destinace pro sólo cestovatelky

    Sedíte na terase s výhledem na oceán, na kůži vás hřejí sluneční paprsky a nikdo po vás nic nechce. Sólo cestování se stává nejen mezi ženami stále oblíbenějším. Jde totiž o cenný čas, který trávíte vlastním tempem a máte možnost napojit se znovu sami na sebe. Zároveň je to ale velký krok, který vyžaduje odvahu vystoupit z komfortní zóny. Pohodlnosti se ale vzdávat nemusíte. Pokud vyberete správnou destinaci, dovolená bude naplněna pohodou, klidem a pocitem bezpečí.

    Montblanc pronikl do světa filmu. Naverboval režiséra Wese Anderson

    Luxusní značka Montblanc rozšiřuje své portfolio. V nejnovější kampani totiž objevuje filmovou scénu. Ve čtvrtek odhalila spolupráci se světově uznávaným režisérem Wesem Anderson. Ten pro značku vytvořil speciální krátký film, doplněný také o fotografie, a to za asistence svých oblíbených herců. Režisér se v kampani dokonce sám objevuje.

    Má nový Harry Potter šanci? Chystaný seriál budí kontroverze

    Kouzelnický svět Harryho Pottera se opět probouzí k životu. Sociální sítě křižují vášnivé diskuze o chystaném seriálu, založeném na sedmi původních knihách, jenž má na televizní obrazovky dorazit koncem roku 2026. Nedávné informace o castingu pak rozvířily pochyby o tom, zda má nejnovější projekt z dílny HBO u věrných fanoušků vůbec šanci.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―