Více

    ― Reklama ―

    Trendy uplynulých měsíců mají jasno. Eklekticismus ovládá nejen módní, ale i šperkařskou scénu. Čím dál více outfitů proto zdobí téměř nepřehledná směs navrstvených náhrdelníků. Jedná se ovšem o look, který vyžaduje značný výcvik. Jinak hrozí přeplácaný a nevydařený výsledek, křičící nevkusem.

    Světoví návrháři ve svých posledních kolekcích šperky nešetřili. Modelky se tak po runwayi prošly pod váhou desítek náhrdelníků, náramků či prstýnku. Vrstvení blyštivých doplňků ovšem není tak snadná disciplína, jak se může dle výtvorů designérů zdát. Existuje totiž tenká hranice mezi vkusem a nevzhlednou a přehnanou snahou. Při stylizaci přitom stačí dodržovat pár základních pravidel.

    Pečlivost se vyplácí. Nedbále navrstvení vám náhrdelníky neodpustí

    Při volbě jednotlivých komponentů dbejte na jejich délku. Většinou platí, že by se neměly šperky příliš překrývat. Nejvíce nenápadný by pak měl být kousek, sedící uprostřed. Pro běžné dny nepoužívejte více než tři modely, večírky si pak zaslouží klidně i pět vrstev. Různorodost vytvoříte za pomocí rozdílných materiálů nebo textur. V umění vrstvení pak skvěle funguje i nečekaná barva.

    Zdroj: Pexels, Van Cleef & Arpels

    Dbejte na svůj výstřih. Pozornost přitáhnete za pomocí jednoho výrazného kousku

    Další důležitou částí vrstvení je top, jenž k doplňkům zvolíte. K výstřihům do V se hodí stejně tvarované náhrdelníky nebo ty, připomínající Y. Roláky na druhou stranu vypadají skvěle v podstatě s jakýmkoli modelem. V každém případě je důležité, abyste do šperků zařadili alespoň jeden, který na sebe zaručeně přitáhne pozornost. Jinak bude vrstvení fungovat, ale unudí vás k smrti.

    Zdroj: Ana Luisa, Pexels

    Mezi typy náhrdelníků, se kterými při vrstvení jednoznačně zazáříte, patří klasický „pendant“, tedy přívěsek. Mělo by ovšem jednat o výraznější, nikoli minimalistický, kousek, například z dílny Cartier. S návratem módy 90. let se však do popředí prodírají také takzvané „cord“ náhrdelníky. Jedná se o klasické šňůrky, ovšem v luxusní podobě. Stejný comeback slaví také eklektické korálky.

    Zdroj: Cartier, Petit Moments

    Po základech přichází zábava. Dovolte si porušovat jinak striktní pravidla

    Pokud vlastníte několik jemných náhrdelníků, u kterých nejste spokojení s jejich délkou, vyzkoušejte jednoduchý trik kolující po sociální síti TikTok. Umožní vám jednotlivé kousky nastylizovat tak, jak si přejete. Nezapomeňte si rovněž s módními doplňky hrát. Pokud vás ani výše popsaná různorodost neuspokojí, odhodlejte se k vrstvení několika silných řetězů nebo perel. Riskovat se vyplácí.

    @loveizzyjewellery The best way to layer your necklaces!🤍 #jewellerystyling #stylehacks #goldnecklaces #australiansmallbusiness #fashiontips ♬ bust your windows – 🦢

    Zdroje: InStyle, Net-a-Porter, Nobbier, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Eklekticismus prostoupil do náhrdelníků. Jejich vrstvení však vyžaduje výcvik

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Trendy uplynulých měsíců mají jasno. Eklekticismus ovládá nejen módní, ale i šperkařskou scénu. Čím dál více outfitů proto zdobí téměř nepřehledná směs navrstvených náhrdelníků. Jedná se ovšem o look, který vyžaduje značný výcvik. Jinak hrozí přeplácaný a nevydařený výsledek, křičící nevkusem.

    - Reklama -

    Světoví návrháři ve svých posledních kolekcích šperky nešetřili. Modelky se tak po runwayi prošly pod váhou desítek náhrdelníků, náramků či prstýnku. Vrstvení blyštivých doplňků ovšem není tak snadná disciplína, jak se může dle výtvorů designérů zdát. Existuje totiž tenká hranice mezi vkusem a nevzhlednou a přehnanou snahou. Při stylizaci přitom stačí dodržovat pár základních pravidel.

    Pečlivost se vyplácí. Nedbále navrstvení vám náhrdelníky neodpustí

    Při volbě jednotlivých komponentů dbejte na jejich délku. Většinou platí, že by se neměly šperky příliš překrývat. Nejvíce nenápadný by pak měl být kousek, sedící uprostřed. Pro běžné dny nepoužívejte více než tři modely, večírky si pak zaslouží klidně i pět vrstev. Různorodost vytvoříte za pomocí rozdílných materiálů nebo textur. V umění vrstvení pak skvěle funguje i nečekaná barva.

    Zdroj: Pexels, Van Cleef & Arpels

    - Reklama -

    Dbejte na svůj výstřih. Pozornost přitáhnete za pomocí jednoho výrazného kousku

    Další důležitou částí vrstvení je top, jenž k doplňkům zvolíte. K výstřihům do V se hodí stejně tvarované náhrdelníky nebo ty, připomínající Y. Roláky na druhou stranu vypadají skvěle v podstatě s jakýmkoli modelem. V každém případě je důležité, abyste do šperků zařadili alespoň jeden, který na sebe zaručeně přitáhne pozornost. Jinak bude vrstvení fungovat, ale unudí vás k smrti.

    Zdroj: Ana Luisa, Pexels

    Mezi typy náhrdelníků, se kterými při vrstvení jednoznačně zazáříte, patří klasický „pendant“, tedy přívěsek. Mělo by ovšem jednat o výraznější, nikoli minimalistický, kousek, například z dílny Cartier. S návratem módy 90. let se však do popředí prodírají také takzvané „cord“ náhrdelníky. Jedná se o klasické šňůrky, ovšem v luxusní podobě. Stejný comeback slaví také eklektické korálky.

    Zdroj: Cartier, Petit Moments

    Po základech přichází zábava. Dovolte si porušovat jinak striktní pravidla

    Pokud vlastníte několik jemných náhrdelníků, u kterých nejste spokojení s jejich délkou, vyzkoušejte jednoduchý trik kolující po sociální síti TikTok. Umožní vám jednotlivé kousky nastylizovat tak, jak si přejete. Nezapomeňte si rovněž s módními doplňky hrát. Pokud vás ani výše popsaná různorodost neuspokojí, odhodlejte se k vrstvení několika silných řetězů nebo perel. Riskovat se vyplácí.

    @loveizzyjewellery The best way to layer your necklaces!🤍 #jewellerystyling #stylehacks #goldnecklaces #australiansmallbusiness #fashiontips ♬ bust your windows – 🦢

    Zdroje: InStyle, Net-a-Porter, Nobbier, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Gucci představil velkolepý návrat. V letošní cruise kolekci pátrá po renesanci

    Čtvrteční večer se ve Florencii nesl v duchu módy. Značka Gucci totiž ve městě, kde v roce 1921 vznikla, odhalila svou letošní očekávanou cruise kolekci. Jak už naznačuje lokace, vracela se v ní ke svým kořenům. Inspiraci proto čerpala rovněž z renesance, symbolizující nejen nové začátky, ale také dávnou historii dechberoucího italského města.

    Pánské kabelky opustily runwaye. Úspěšně poráží genderové stereotypy

    Kabelky se za poslední roky vykradly z rukou modelů kráčejících po módních molech a přemístily se do ulic. Oficiální debut pánským doplňkům zaručily celebrity jako zpěvák Harry Styles nebo herec Jacob Elordi. Úspěšně tak pomáhají bourat nesmyslné genderové předsudky. Už vám proto nezbývají žádné výmluvy, proč trendy pomocníka odmítat.

    Trendy možná, pravidla určitě. Družičky letos vyberou i v hranicích etikety

    Výběr svatebních šatů patří mezi nejkrásnější módní momenty. Koupě šatů pro družičky či svatební hosty je ovšem v těsném závěsu. Na rozdíl od nevěsty se nemluví o onom wow efektu po prvním obléknutí, o to těžší může být volba vhodného oděvu. Pokud vás letos takové rozhodování čeká, inspirujte se trendy a nezapomínejte na etiketu.

    Louis Vuitton založil kulinářskou komunitu. Propojí šéfkuchaře z celého světa

    Luxusní značky už dávno nesoustředí svou pozornost pouze na módu. Pro své zákazníky vytvářejí komplexní zážitek plný exkluzivního designu, umění a gastronomie. Důkazem je nejnovější projekt z dílny Louis Vuitton. Módní dům odhalil Culinary Community, tedy jedinečnou mezinárodní iniciativu spojující šéfkuchaře tvořící pod jeho záštitou.

    Orámované rty slaví úspěch. Důkazem jsou perfektně sladěná lip comba

    Beauty trendy si v poslední době vzaly pod křídla výrazně orámované rty. Konturky samozřejmě nejsou žádnou novinkou, avšak nedávno se začaly objevovat i jako samostatný prvek líčení. Není divu, při vhodně zvoleném odstínu vypadají rty precizně vytvarované a strhnou na sebe všechnu pozornost. Stejný efekt má ale rovněž osobité lip combo.

    Spolupráce s návrháři a koncert Charli XCX. Uniká H&M své pověsti fast fashion řetězce?

    Řetězec H&M šlápnul na plyn. Dle nové strategie usiluje nejen o zatraktivnění značky pro širší okruh zákazníků, ale i vymezení jedinečné pozice mezi konkurencí, jako je Zara a Shein. V posledních měsících proto zorganizoval koncerty se zpěvačkou Charli XCX a představil prémiovou designerskou kolekci. Stačí však zvučná jména v kampaních a lákavé akce na odpoutání pozornosti od fast fashion hříchů?

    Ferragamo opět rezonuje. Výkřik relevance přinesla letní řada i Kylie na Met Gala

    Značka, která kdysi stála v závětří módního světa, se opět dostává do popředí. Ferragamo poslední dobou nezní jen na přehlídkových molech. Rezonuje i v zákulisí nejslavnějších událostí. Důkaz? Supermodelka Kylie Jenner oblečená do Ferragamo na nedávném Met Gala. Těžko hledat hlasitější výkřik relevance. Návrhář Maximilian Davis tak činí z Ferragamo brand působící kultivovaně a zároveň sebevědomě.

    Gucci se vrací domů. Show Cruise 2026 uspořádá v historickém archivu

    Koncem dubna odstartoval módní dům Chanel kolotoč letošních cruise kolekcí. V těsném závěsu na něj však brzy naváže Gucci. Společnost totiž odhalila přesné datum i lokaci nadcházející přehlídky. Tentokrát se rozhodla navrátit ke svým kořenům, tedy do Florencie. Show proto dne 15. května uspořádá ve svém historickém archivu v Palazzo Settimanni.

    Beyoncé navázala na tradici. Na Cowboy Carter Tour nešetří na designovém šatníku

    Zpěvačka Beyoncé nepatří pouze mezi královny hudebního, ale také módního světa. Důkazem jsou její jedinečné kostýmy z dílny luxusních značek, kterými již tradičně ohromuje návštěvníky svých koncertů. Výjimkou není ani nedávno odstartovaná Cowboy Carter Tour, jež nabídla kousky z dílny módních domů, jako je Mugler, Loewe či Diesel.

    Ambasador může být víc než hezká tvář. Značky do parfémů míchají i duše celebrit

    Součástí marketingu luxusních značek bývá často ambasador. Tedy slavná osobnost reprezentující konkrétní produkt či daný brand, primárně s cílem navnadit potenciální zákazníky. Možná vás tak překvapí, že váš parfém používá i oblíbená celebrita. Ne vždy jde ale jen o výhodnou spolupráci, někdy je to opravdu "match made in heaven".

    Paris Hilton opět pronikla do světa skin care. Představila značku Parívie

    Neexistuje snad žádné odvětví, ve kterém by jedna z nejznámějších osobností světa, Paris Hilton, nezkusila štěstí. Od modelingu přes zpěv po herectví, zdá se, že jí nic není cizí. Není proto žádným překvapením, že své jméno v uplynulých letech spojila také s řadou beauty produktů. Nyní tak opět proniká do světa skin care, a to s novou značkou Parívie.

    Donatella Versace oslavila 70 let. Připomeňte si její nejikoničtější momenty

    Módní ikona a kreativní ředitelka stejnojmenné značky Donatella Versace oslavila své sedmdesátiny ve velkém stylu. Tedy obklopená láskou, leskem a vzpomínkami na momenty, které definovaly dějiny módy. Žádná jiná žena nedokázala tak elegantně navázat na rodinný odkaz, a přitom se stát vlastním nezapomenutelným fenoménem.

    Opustí Maria Grazia Chiuri vedení Dior? Módní dům vyhlíží revoluci

    Módní svět v posledním roce zaznamenal více změn ve vedení luxusních značek než za poslední dekádu. Značky reagují na trvající ekonomickou krizi a sílící konkurenci a usilují o nápomocný "wow" efekt schovaný za výměnou kreativních ředitelů. Média spekulují o tom, že na stejný osud nyní čeká rovněž kreativní ředitelka Dior, návrhářka Maria Grazia Chiuri.

    Móda v kostce: Chanel přetavil N°5 do šperků a Claudia Schiffer vítá léto s Chloé

    Módní značky už se nemohou dočkat léta. Důkazem je první "high summer" kampaň návrhářky Chemeny Kamali pro Chloé, představující Claudii Schiffer. Prosluněné měsíce vítá i Dior, chystající speciální pop-upy pod záštitou kolekce Dioriviera. Společnost Mango mezitím odhalila spolupráci s modelkou Kaiou Gerber a Chanel uvedl kolekci šperků N°5.

    Už máte rozvod na to do listu? Trend nabádá k jeho plánování roky dopředu

    Ač často nepříjemným způsobem, rozvod patří do života nemalého procenta lidí. Naštěstí se v posledních letech nejedná o takové stigma, jako tomu bylo v minulém století. Trend je nyní přesně opačný. Nejen, že se rozvody dějí, dokonce se plánují dopředu. Vyvstává tak zcela nová otázka, a to, jestli ke vztahům obecně nemáme poněkud laxní přístup.

    Letošní ročník Met Gala nezklamal. Hvězdy nabídly looky „ušité na míru“

    První květnové pondělí je už od 90. let nenávratně spojeno s největší módní událostí roku. Met Gala slouží nejen jako slavnostní zahájení výstav Kostýmního institutu Metropolitního uměleckého muzea v New Yorku, ale rovněž jako vrchol módy červených koberců. Výjimkou nebyl ani letošní ročník, jehož dress code nesl název "Na míru pro vás".

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―