Sociální sítě v posledních měsících zaplavila videa uživatelů, jež s nečekaným očekáváním pojídají jahody. Jedná se totiž o luxusní balení osmi plodů z dílny značky Oishii, za které mnozí zaplatí až 12 dolarů. Lákavé jsou především díky svému až dystopicky perfektnímu tvaru, barvě a vůni. Pěstované jsou po celý rok ve vertikálních farmách.
Jak moc byste byli ochotní zaplatit za ovoce, které bude vypadat i chutnat perfektně po celý rok? Odpověď na tuto otázku v posledních měsících testuje společnost Oishii. Prodává virální luxusní jahody, které představují mnohem víc než jen drobnou pochutinu. Symbolizují úroveň luxusu, na kterou za svůj život dosáhne jen málokdo. Přesně to je v současnosti čím dál žádanější komoditou.
Oishii volí chytrou taktiku. Láká i méně plné peněženky
Není luxus jako luxus. Některé jeho druhy „běžný smrtelník“ zkrátka nikdy neochutí. Přesně to chápou také známé módní domy, které v trvající ekonomické krizi začínají cílit pouze na tu nejbohatší vrstvu společnosti. Ta totiž výkyvy v cenách v podstatě nikdy nezaznamená. Podobným směrem se ubírá rovněž společnost Oishii, která na americkém trhu prodává luxusní čerstvé jahody.


Zdroj: Oishii
Jedná se o exkluzivní plody, které mají za cíl napodobovat své originály z Japonska. Rostou ovšem uvnitř, ve speciálních vertikálních farmách, umožňujících jejich pěstování po celý rok. Výměnou za vysněnou pochoutku je ovšem vysoká cenovka, šplhající až na 12 dolarů za osm kusů jahod. Značka Oishii však využívá další marketingový trik, díky němuž se letos stala virální.


Zdroj: Oishii
Cenu svých „super“ plodů totiž nastavila tak, aby byla přístupná i pro nižší společenské třídy. Ty si ovšem jahody koupí jen párkrát v životě, nikoli ke každé snídani s jogurtem. Jahody Oishii, nabízející druhy Omakase, Koyo nebo Nikko, tak proslavila videa na sociálních sítích, kde influenceři vyzdvihují jejich dokonale šťavnatou chuť. Každý sledující přirozeně zatouží vědět, kolik je za tím pravdy.
Luxus už není jen o exkluzivitě. Diktuje instantní uspokojení
Jahody značky Oishii tak ukazují, že virální trend dokáže divy. Správně uchopený marketing navnadí nejen vyšší třídy, pro které je luxusní ovoce za každého ročního období samozřejmostí, ale také ty nižší, jež zatouží po ochutnání „zakázaného ovoce“. Luxusní plody, které svou šťavnatou chutí a perfektním vzhledem ignorují přírodní podmínky, tak či onak ukazují, že v dnešním světě neznamená luxus pouze jedinečnost, ale také možnost instantního uspokojení.
@glowwithava getting the most out of one berry 🍓😂 #oishiistrawberry #omakaseberry #tastetest #antioxidants #isitworthit ♬ She Share Story (for Vlog) – 山口夕依
Zdroje: WWD, The Guardian, Oishii, Instagram, TikTok