Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Společnost Chloé potvrdila současný trend módního světa. Za svou novou kreativní ředitelku si totiž vybrala poměrně neznámou osobnost. Značku povede návrhářka Chemena Kamali. Ve svém životopise má ovšem nejen například práci pro Saint Laurent, ale také samotnou Chloé. Novou pozici tak bere jako návrat „domů“.

    Módní dům Chloé zná svou novou vedoucí. Stala se jí jednačtyřicetiletá návrhářka Chemena Kamali narozená v Německu. I když její jméno není v módním světě tolik známé, za sebou má působivé zkušenosti. Napřed vystudovala módní design na University of Applied Sciences v Trier. Následně úspěšně absolvovala studium na slavné londýnské Central Saint Martins. Svou kariéru pak zahájila právě v Chloé, a to jako členka týmu Phoebe Philo.

    Její jmenování do pozice kreativní ředitelky je pro ni tak trochu jako „návrat domů“. Pro společnost pracovala totiž také pod vedením Clare Waight Keller. Poté ovšem přešla do módního domu Saint Laurent. Kromě toho navrhovala také pro značky, jako je Alberta Ferretti nebo Strenesse. „Moje srdce vždy patřilo Chloé. Stalo se tak ve chvíli, kdy jsem vstoupila do dveří módního domu před 20 lety,“ popsala svou novou pozici návrhářka.

    První kolekci pak hodlá nová kreativní ředitelka představit v lednu příštího roku. O měsíc později bude následovat její kolekce pro podzim 2024, kterou odhalí na Pařížském týdnu módy. „Jsem velice poctěná, že se mohu takové role ujmout a budovat tak vizi Gaby Aghion nebo Karla Lagerfelda,“ popsala Kamali. K jejímu jmenování se vyjádřil také ředitel Chloé Eiccardo Bellini. „Její vize je inspirovaná láskou k této značce,“ vysvětlil.

    Vedení Chloé následuje současný trend. Do vedení zvolilo méně známou ženu

    Nové vedení pak značka Chloé oznámila jen pár dní poté, co podobnou zprávu oznámila také společnost Alexander McQueen. Místo návrhářky Sarah Burton totiž kreativní pozici zaujme Seán McGirr. Obě firmy tak sledují nejnovější trend módního světa. Poslední dobou si totiž společnosti za své vedoucí návrháře vybírají méně známé tváře. Upřednostňují je tak před mnohem slavnějšími osobnostmi. Chloé zase reflektuje debatu o tom, proč ve vedení módních firem není více žen.

    V módním domě Chloé pak v minulosti pracovala spousta známých návrhářů. Patří mezi ně například Martine Sitbon, Stella McCartney, Paulo Melim Andersson, Hannah MacGibbon nebo Natacha Ramsay-Levi. Značka vznikla roku 1952 a je dodnes vnímána jako jedna z klíčových francouzských společností založených v poválečné éře. Patří tak mezi jména jako Yves Saint Laurent nebo Christian Dior.

    Zdroje: WWD, The New York Times, Fashion Network, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Značka Chloé zná svou novou kreativní ředitelku. Stala se jí Chemena Kamali

    Společnost Chloé potvrdila současný trend módního světa. Za svou novou kreativní ředitelku si totiž vybrala poměrně neznámou osobnost. Značku povede návrhářka Chemena Kamali. Ve svém životopise má ovšem nejen například práci pro Saint Laurent, ale také samotnou Chloé. Novou pozici tak bere jako návrat „domů“.

    Módní dům Chloé zná svou novou vedoucí. Stala se jí jednačtyřicetiletá návrhářka Chemena Kamali narozená v Německu. I když její jméno není v módním světě tolik známé, za sebou má působivé zkušenosti. Napřed vystudovala módní design na University of Applied Sciences v Trier. Následně úspěšně absolvovala studium na slavné londýnské Central Saint Martins. Svou kariéru pak zahájila právě v Chloé, a to jako členka týmu Phoebe Philo.

    Její jmenování do pozice kreativní ředitelky je pro ni tak trochu jako „návrat domů“. Pro společnost pracovala totiž také pod vedením Clare Waight Keller. Poté ovšem přešla do módního domu Saint Laurent. Kromě toho navrhovala také pro značky, jako je Alberta Ferretti nebo Strenesse. „Moje srdce vždy patřilo Chloé. Stalo se tak ve chvíli, kdy jsem vstoupila do dveří módního domu před 20 lety,“ popsala svou novou pozici návrhářka.

    První kolekci pak hodlá nová kreativní ředitelka představit v lednu příštího roku. O měsíc později bude následovat její kolekce pro podzim 2024, kterou odhalí na Pařížském týdnu módy. „Jsem velice poctěná, že se mohu takové role ujmout a budovat tak vizi Gaby Aghion nebo Karla Lagerfelda,“ popsala Kamali. K jejímu jmenování se vyjádřil také ředitel Chloé Eiccardo Bellini. „Její vize je inspirovaná láskou k této značce,“ vysvětlil.

    Vedení Chloé následuje současný trend. Do vedení zvolilo méně známou ženu

    Nové vedení pak značka Chloé oznámila jen pár dní poté, co podobnou zprávu oznámila také společnost Alexander McQueen. Místo návrhářky Sarah Burton totiž kreativní pozici zaujme Seán McGirr. Obě firmy tak sledují nejnovější trend módního světa. Poslední dobou si totiž společnosti za své vedoucí návrháře vybírají méně známé tváře. Upřednostňují je tak před mnohem slavnějšími osobnostmi. Chloé zase reflektuje debatu o tom, proč ve vedení módních firem není více žen.

    V módním domě Chloé pak v minulosti pracovala spousta známých návrhářů. Patří mezi ně například Martine Sitbon, Stella McCartney, Paulo Melim Andersson, Hannah MacGibbon nebo Natacha Ramsay-Levi. Značka vznikla roku 1952 a je dodnes vnímána jako jedna z klíčových francouzských společností založených v poválečné éře. Patří tak mezi jména jako Yves Saint Laurent nebo Christian Dior.

    Zdroje: WWD, The New York Times, Fashion Network, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Je rapper EsDeeKid herec Timothée Chalamet? Konspirační teorie nabírá na obrátkách

    Internet pracuje ve zvláštním rytmu. Chvíli sklouzává k absurditě, chvíli k fascinující přesnosti. Nejnovější virální konspirační teorie přiřazuje Timothéeho Chalamet k anonymnímu rapperovi EsDeeKid, hvězdě současné britské scény. Oba spojuje záhadná aura, stejné oči a schopnost přitahovat pozornost milionů. Trend se rozvíjí rychlostí, která připomíná spíše kulturní experiment než klasický bulvární příběh. Vzniká tím fenomén, jenž si nárokuje vlastní místo v digitálním panoptiku.

    Móda v kostce: Zemřela designérka Pam Hogg a Jacquemus má první skiwear řadu

    Zemřela skotská návrhářka Pam Hogg, jež oblékala Kate Moss, Kylie Minogue i Rihannu. Jonathan Anderson odhalil první vizi pánské kolekce pro podzim roku 2026 a Jacquemus společně s Nike představil svou první skiwear řadu. Gucci zamíří se svou příští cruise kolekcí do New Yorku a společnost EssilorLuxottica je připravená odkoupit podíl značky Giorgio Armani.

    Kim Kardashian dělí internet. Vynesla kontroverzní Birkin bag ze sloní kůže

    Kim Kardashian se v seriálu All’s Fair objevila s kabelkou Birkin, která dle znalců pochází z kůže afrického slona. Luxusní svět okamžitě vytvořil dva tábory. Na jedné straně stojí hlasití kritici, na druhé fascinovaní sběratelé. Elephant Leather Birkin patří k nejvzácnějším kabelkám Hermès, jejichž výroba však skončila před několila dekádami. Sociální sítě se po odvysílání epizody změnily v jeviště, kde vedle morálního rozhořčení roste posedlost cenovkou a investičním potenciálem.

    Vánoce očima Burberry. Daniel Lee vyměnil trenčkoty za stromeček

    Luxusní hotel Claridge's v srdci Londýna tradičně vkládá výzdobu svého vánočního stromečku do rukou důležitého jména módní scény. Letos dle vlastní vize proměnil sváteční dekorace kreativní ředitel Burberry Daniel Lee. Jednotlivé ozdoby odkazují na dlouholetou tradici značky, zatímco ikonický kostkovaný vzor pohltí zbytek luxusního interiéru hotelového lobby.

    Zima se neúprosně blíží. Jak se stát ledovou královnou letošní sezóny?

    Pomalu nám venku přituhuje a všichni už oprašujeme kabáty a kožichy na letošní zimu. Pokud chcete vládnout sněhovému počasí, zapomeňte na minimalismus a šeď. Prosviťte mráz a tmu třpytem, metalickými tóny, zvířecími vzory a elegancí hodné královny. Ať už si zvolíte look městské bohyně, nebo princezny mrazu, nebojte se svého půvabu a síly vlastního stylu.

    Móda v kostce: Swarovski rozzářil Paříž a Marty Supreme má merch

    Značky vítají Vánoce pomocí kampaní, ale i speciálních výloh či pop-upů. Výjimkou není ani společnost Swarovski, jež letos rozsvítila Avenue des Champs-Élysées. Louis Vuitton oznámil, že cruise kolekci pro rok 2027 odhalí v New Yorku. Dr. Martens a Marc Jacobs revidují Kiki Boot a Nike servíruje polívku v Číně. Timothée Chalamet vydal merch k filmu Marty Supreme.

    Louis Vuitton a Assouline vydali knihu. Vypráví 150 let historie módního domu

    Vydavatelství Assouline ve spolupráci s Louis Vuitton uvádí knihu From Louis to Vuitton. Sleduje vývoj módního domu od jeho založení až po současnost. Autor Arthur Dreyfus zpracoval 406 stran a 320 obrazových materiálů do formy vizuální kroniky značky, jež definuje francouzský luxus. Předmluvu napsal prezident a CEO Louis Vuitton Pietro Beccari. Kniha již vyšla a okamžitě se stala jedním z nejdiskutovanějších titulů letošní módní knihovny.

    Luxury Insights: Sen pouště na obzoru. Saúdská Arábie plánuje první luxusní vlak

    Saúdská Arábie posouvá hranice lokálního luxusu. Koncem příštího roku přivítá svůj první luxusní vlak s názvem The Dream of the Desert. Na cestě dlouhé až 1300 kilometrů představí klenoty země, a to jak za okny, tak uvnitř vytříbeného interiéru. Veřejnost koncem října dostala možnost spatřit první návrhy exkluzivního projektu slibujícího nezapomenutelné zážitky.

    Dialog dvou velikánů. La Galerie Dior pohostí tvorbu Azzedine Alaïa

    La Galerie Dior vzdává hold jednomu z největších jmen módního světa. Od středy 19. listopadu zpřístupní výstavu Azzedine Alaïa's Dior Collection, jež připomíná odkaz věhlasného tuniského návrháře. Designér proslul nejen svými bodycon róbami, ale i vášní pro sběratelství vysoké módy. Značnou část jeho sbírky pak tvořily právě návrhy z dílny samotného Christiana Dior.

    Valentino Rockstud se vrací. Uspěje řada i mimo šatníky poběhlic z Prahy 1?

    Podpatky Valentino Rockstud se nečekaně objevily v teaseru Ďábel nosí Pradu 2 a na pár sekund ovládly internet. Detail, který kdysi symbolizoval italskou představu o okázalém luxusu, získává nový popkulturní moment. Značka i film pracují s obuvnickým dramatem, díky němuž získává Rockstud čerstvý impulz. Vizuální síla traileru připomíná, že pro Valentino typické kování není zatraceno, jak se v posledních letech mohlo zdát. Otázka však míří jinam. Co tenhle návrat udělá s jeho pověstí v módním mini světě Praha 1?

    Darujte nadčasový klenot. Pánské hodinky ovládá retro i tradice

    Nabídka pánských hodinek letos na Vánoce překračuje hranice obvyklého dárku. Vedle kultovních jmen, jako je Audemars Piguet nebo Breguet, stojí Tissot, Citizen či Casio. Značky, které dokazují, že i rozumná investice může mít špičkový design a charisma. Trendy ukazují dvě linie. Návrat k tradičním "maskulinním" hodinkám a fascinaci digitální retro estetikou. Ať už jde o titanové chronografy, mramorované ciferníky, nebo ručně rytá loga, letošní výběr má společný cíl. Udělat z času zážitek.

    Elie Saab rozšiřuje působení. Navrhne design tryskáče Bombardier

    Luxusní značka Elie Saab zkoumá nové vody. Módní dům známý především pro své dechberoucí haute couture kolekce již dříve okusil navrhování exkluzivních rezidencí, hotelů nebo jacht. S nejnovějším projektem se ovšem podívá až do oblak. Navrhne totiž interiér tryskáče z dílny společnosti Bombardier. Design modelu Global 8000 hodlají společně odhalit příští rok.

    TikTok Highlights: Sociální síť pohltila obsese „peptide stacking“

    Milovníci wellness a fitness tipů na platformě TikTok podlehli nové vášni. Tentokrát mezi sebou sdílejí metodu přezdívanou "peptide stacking". Jedná se o kombinace peptidů, od nichž si slibují rychlejší spalování tuků a regeneraci po posilování nebo více energie. Virální trik však nepodporují relevantní ověřené studie a odborníci proto radí se mu raději obloukem vyhnout.

    Z módy rovnou na talíř. Retro jídlo oslavuje svůj návrat

    Na stolech se znovu lesknou stříbrné podnosy, v koktejlových sklenkách tančí červené třešně a plátky okurky se stáčejí do spirál, jako by chtěly vyprávět příběh elegance minulých dekád. Gastronomie objevuje půvab retra. Ne jako nostalgii, ale staronový styl luxusu. V době minimalistických menu se vrací šarm opulentních receptů, které slaví detail, barvu i rituál.

    Trendy kabelky mažou hranice soukromí. Jaro 2026 definuje zranitelnost

    Příští jarní a letní sezóna působí na pozadí usychajícího listí a neoblomného chladu jako na míle vzdálená. Módní svět má přesto již nyní jasno, co ji definuje. Poslední vlna světových týdnů módy promluvila jasně, soukromí posouvá své hranice. Návrháři odhalili otevřené kabelky, často jen s jedním uchem, jež reflektují bouřlivou dobu a lákají svou zranitelností.

    Dior bloudí v magickém labyrintu. Módní dům vítá letošní Vánoce

    Sváteční atmosféra dolehla i na módní dům Dior. Značka koncem minulého týdne odkryla letošní téma vánoční kampaně. V Paříži navíc slavnostně odhalila výzdobu rodného domu Dior na 30 Avenue Montaigne. Jeho výzdoba odkazuje na nejnovější cruise kolekci, kterou ještě návrhářka Maria Grazia Chiuri představila v tajemných římských zahradách Villa Albani Torlonia.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―