Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Společnost Chloé potvrdila současný trend módního světa. Za svou novou kreativní ředitelku si totiž vybrala poměrně neznámou osobnost. Značku povede návrhářka Chemena Kamali. Ve svém životopise má ovšem nejen například práci pro Saint Laurent, ale také samotnou Chloé. Novou pozici tak bere jako návrat „domů“.

    Módní dům Chloé zná svou novou vedoucí. Stala se jí jednačtyřicetiletá návrhářka Chemena Kamali narozená v Německu. I když její jméno není v módním světě tolik známé, za sebou má působivé zkušenosti. Napřed vystudovala módní design na University of Applied Sciences v Trier. Následně úspěšně absolvovala studium na slavné londýnské Central Saint Martins. Svou kariéru pak zahájila právě v Chloé, a to jako členka týmu Phoebe Philo.

    Její jmenování do pozice kreativní ředitelky je pro ni tak trochu jako „návrat domů“. Pro společnost pracovala totiž také pod vedením Clare Waight Keller. Poté ovšem přešla do módního domu Saint Laurent. Kromě toho navrhovala také pro značky, jako je Alberta Ferretti nebo Strenesse. „Moje srdce vždy patřilo Chloé. Stalo se tak ve chvíli, kdy jsem vstoupila do dveří módního domu před 20 lety,“ popsala svou novou pozici návrhářka.

    První kolekci pak hodlá nová kreativní ředitelka představit v lednu příštího roku. O měsíc později bude následovat její kolekce pro podzim 2024, kterou odhalí na Pařížském týdnu módy. „Jsem velice poctěná, že se mohu takové role ujmout a budovat tak vizi Gaby Aghion nebo Karla Lagerfelda,“ popsala Kamali. K jejímu jmenování se vyjádřil také ředitel Chloé Eiccardo Bellini. „Její vize je inspirovaná láskou k této značce,“ vysvětlil.

    Vedení Chloé následuje současný trend. Do vedení zvolilo méně známou ženu

    Nové vedení pak značka Chloé oznámila jen pár dní poté, co podobnou zprávu oznámila také společnost Alexander McQueen. Místo návrhářky Sarah Burton totiž kreativní pozici zaujme Seán McGirr. Obě firmy tak sledují nejnovější trend módního světa. Poslední dobou si totiž společnosti za své vedoucí návrháře vybírají méně známé tváře. Upřednostňují je tak před mnohem slavnějšími osobnostmi. Chloé zase reflektuje debatu o tom, proč ve vedení módních firem není více žen.

    V módním domě Chloé pak v minulosti pracovala spousta známých návrhářů. Patří mezi ně například Martine Sitbon, Stella McCartney, Paulo Melim Andersson, Hannah MacGibbon nebo Natacha Ramsay-Levi. Značka vznikla roku 1952 a je dodnes vnímána jako jedna z klíčových francouzských společností založených v poválečné éře. Patří tak mezi jména jako Yves Saint Laurent nebo Christian Dior.

    Zdroje: WWD, The New York Times, Fashion Network, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Značka Chloé zná svou novou kreativní ředitelku. Stala se jí Chemena Kamali

    Společnost Chloé potvrdila současný trend módního světa. Za svou novou kreativní ředitelku si totiž vybrala poměrně neznámou osobnost. Značku povede návrhářka Chemena Kamali. Ve svém životopise má ovšem nejen například práci pro Saint Laurent, ale také samotnou Chloé. Novou pozici tak bere jako návrat „domů“.

    Módní dům Chloé zná svou novou vedoucí. Stala se jí jednačtyřicetiletá návrhářka Chemena Kamali narozená v Německu. I když její jméno není v módním světě tolik známé, za sebou má působivé zkušenosti. Napřed vystudovala módní design na University of Applied Sciences v Trier. Následně úspěšně absolvovala studium na slavné londýnské Central Saint Martins. Svou kariéru pak zahájila právě v Chloé, a to jako členka týmu Phoebe Philo.

    Její jmenování do pozice kreativní ředitelky je pro ni tak trochu jako „návrat domů“. Pro společnost pracovala totiž také pod vedením Clare Waight Keller. Poté ovšem přešla do módního domu Saint Laurent. Kromě toho navrhovala také pro značky, jako je Alberta Ferretti nebo Strenesse. „Moje srdce vždy patřilo Chloé. Stalo se tak ve chvíli, kdy jsem vstoupila do dveří módního domu před 20 lety,“ popsala svou novou pozici návrhářka.

    První kolekci pak hodlá nová kreativní ředitelka představit v lednu příštího roku. O měsíc později bude následovat její kolekce pro podzim 2024, kterou odhalí na Pařížském týdnu módy. „Jsem velice poctěná, že se mohu takové role ujmout a budovat tak vizi Gaby Aghion nebo Karla Lagerfelda,“ popsala Kamali. K jejímu jmenování se vyjádřil také ředitel Chloé Eiccardo Bellini. „Její vize je inspirovaná láskou k této značce,“ vysvětlil.

    Vedení Chloé následuje současný trend. Do vedení zvolilo méně známou ženu

    Nové vedení pak značka Chloé oznámila jen pár dní poté, co podobnou zprávu oznámila také společnost Alexander McQueen. Místo návrhářky Sarah Burton totiž kreativní pozici zaujme Seán McGirr. Obě firmy tak sledují nejnovější trend módního světa. Poslední dobou si totiž společnosti za své vedoucí návrháře vybírají méně známé tváře. Upřednostňují je tak před mnohem slavnějšími osobnostmi. Chloé zase reflektuje debatu o tom, proč ve vedení módních firem není více žen.

    V módním domě Chloé pak v minulosti pracovala spousta známých návrhářů. Patří mezi ně například Martine Sitbon, Stella McCartney, Paulo Melim Andersson, Hannah MacGibbon nebo Natacha Ramsay-Levi. Značka vznikla roku 1952 a je dodnes vnímána jako jedna z klíčových francouzských společností založených v poválečné éře. Patří tak mezi jména jako Yves Saint Laurent nebo Christian Dior.

    Zdroje: WWD, The New York Times, Fashion Network, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Krása je jeho jazykem. Tom Ford ji přenesl z módy na filmové plátno

    Tom Ford, původně uznávaný módní návrhář a bývalý kreativní ředitel značek Gucci a Yves Saint Laurent, se stal jedním z mála designérů, kterým se podařilo úspěšně proniknout také do světa filmu. Svou preciznost, smysl pro detail a estetickou vytříbenost přenesl z přehlídkových mol na filmové plátno, kde zaujal snímky A Single Man nebo Nocturnal Animals. 

    Když pouliční styl vzývá luxus. Pharrell Williams čerpá ze skateboardové obuvi

    Skateboardová obuv zaznamenává výrazný návrat na módní scénu, a právě na tento trend reaguje i Pharrell Williams. Pro Louis Vuitton představil model LV Tilted, který spojuje pouliční estetiku s luxusem francouzské značky. Nové pánské tenisky vycházejí z vintage nízkých skateboardových bot z přelomu milénia, jejichž siluetu reinterpretují v moderním duchu.

    Zima se neúprosně blíží. Jak se stát ledovou královnou letošní sezóny?

    Pomalu nám venku přituhuje a všichni už oprašujeme kabáty a kožichy na letošní zimu. Pokud chcete vládnout sněhovému počasí, zapomeňte na minimalismus a šeď. Prosviťte mráz a tmu třpytem, metalickými tóny, zvířecími vzory a elegancí hodné královny. Ať už si zvolíte look městské bohyně, nebo princezny mrazu, nebojte se svého půvabu a síly vlastního stylu.

    Móda v kostce: Swarovski rozzářil Paříž a Marty Supreme má merch

    Značky vítají Vánoce pomocí kampaní, ale i speciálních výloh či pop-upů. Výjimkou není ani společnost Swarovski, jež letos rozsvítila Avenue des Champs-Élysées. Louis Vuitton oznámil, že cruise kolekci pro rok 2027 odhalí v New Yorku. Dr. Martens a Marc Jacobs revidují Kiki Boot a Nike servíruje polívku v Číně. Timothée Chalamet vydal merch k filmu Marty Supreme.

    Zlato, stříbro a transformace. Outhouse Jewellery redefinuje význam šperků

    Šaty s vlečkou z 24 karátového zlata a stříbrem vyšívané, ale princezna to není, jasný pane. I tak by se dala popsat práce Outhouse Jewellery, společnosti, která redefinovala nošení šperků. Už vám nemusí jen viset z uší nebo zdobit krk, do zlata se můžete doslova obléct a zazářit s ním na každém večírku. Úspěšná značka přichází s novou revoluční kolekcí Alchemy of 13. 

    Konečně romantika. Léto, kdy jsem zkrásněla přináší melancholického hrdinu

    Romantická "vztahovka" založená na milostném trojúhelníku? To už tady přece tolikrát bylo. Ano, ale obrovský úspěch a fanouškovský zásah třetí řady seriálu Léto, kdy jsem zkrásněla potvrdil, že každá generace potřebuje pořádnou dávku klasické romantiky. A také mužského hrdinu, který spíš mlčí, je otravně nedostupný, ale přesto přitažlivě tajemný.

    Ukradl Ralph Lauren Vánoce? Svátky ozdobí estetika amerického návrháře

    Letošní vánoční dekorace ovládl styl amerického návrháře Ralpha Lauren. Sociální síť TikTok praská ve švech návalem videí, jež sdílejí vánočními stromky zdobené interiéry plné kostkovaných přehozů, sametových látek a třpytivých křišťálových sklenic. Estetika Ralph Lauren Christmas připomíná tradiční Vánoce, ukrývá však nádech nostalgie a nadčasové elegance.

    Móda v kostce: Značky vydávají hvězdné kampaně a Rotate slaví debut

    Vánoce nejsou jediné téma, kolem kterého značky opřádají své nejnovější kampaně. Sarah Burton pro Givenchy obsadila do hlavní role resort kolekce Rooney Mara a Paula Simonon. Jacquemus a Stella McCartney pomocí hvězdných tváří propagují nejnovější kabelky a Canada Goose přizvala na pomoc hudebníka Willieho Nelson. Rotate zase slaví debutovou řadu obuvi.

    Společenský útlak má nové jméno. Spodní prádlo jako nový zdroj sebevědomí

    Po několika letech, kdy módní scéně dominovalo heslo „Free the Nipple“, se role obrátily. Do popředí opět proniklo nošení spodního prádla, a to hlavně sexy krajky a podprsenek. Trend, který byl dříve spojován se společenským útlakem žen, dnes dostává nový význam. Prádlo totiž nemusí jen zahalovat bradavky a dávat prsům dokonalý tvar, ale může se stát prostředníkem k vyjádření nově nabytého sebevědomí. 

    Marketing nultých let. Proč je po dvou dekádách tak přitažlivý?

    Marketing nultých let definovala vizuální odvážnost a nekompromisní styl. Značky jako Sony, H&M nebo PlayStation experimentovaly s dynamickými vizuály, futuristickými barevnými paletami a ikonickými tvářemi popkultury. Reklamy kombinovaly hudbu, módu a technologii v harmonii, která oslovovala mladé publikum a nastavovala nové standardy vkusu. Dnes se právě tato vizuální odvaha vrací, rezonuje na sociálních sítích a inspiruje moderní marketingové kampaně.

    Generaci Z dohnala nostalgie. Její šatník formují trendy divokých devadesátek

    Noční můra rodičů generace Z opět zaťukala na dveře. Když se projdete po ulici, máte občas pocit, jako byste použili stroj času a vrátili se do dob divokých devadesátek. Toto desetiletí je známé pestrostí stylu, která se často odvíjela od populární hudby a definovala, jak vás ostatní vnímali. A hlavně diktovalo způsob, jakým se oblečete. Metal, pop, rock, grunge, indie rock a další. Hned na první pohled měl každý jasno, kam patříte. 

    Balmain má po 14 letech novou tvář. Módní dům povede Antonin Tron

    Legendární francouzská značka Balmain začátkem týdne oznámila nečekanou zprávu. Její kreativní vedení po 14 letech opouští návrhář Olivier Rousteing. Módní dům už ovšem zná svou novou tvář, kterou se stane designér Antonin Tron. Známý je svým vlastním labelem Atlein. Z jeho vedení ovšem nyní odejde, aby mohl svou tvůrčí činnost naplno zaměřit na Balmain.

    Kosmický přešlap Vogue. Nový cover s Timothée Chalamet schytal kritiku

    Americký Vogue uzavírá rok vizuálním experimentem, který vyvolává bouři napříč módním světem. Prosincové číslo s Timothée Chalamet mělo být poctou fantazii i technologické spolupráci s NASA. Místo toho rozpoutalo debatu o hranicích vkusu, konceptu a autenticity. Fotografka Annie Leibovitz přetvořila herce v kosmickou siluetu, která však působí překvapivě ploše. Internet reaguje s intenzitou, jakou si Vogue skrze svou popularitu zaslouží. Avšak s nekompromisním pohledem. Navíc jde o poslední číslo vytvořené pod vedením odcházející Anny Wintour.

    Shein dobývá Paříž. Navzdory skandálu láká desítky tisíc návštěvníků

    Fast-fashion řetězec Shein slaví v Paříži navzdory nedávnému skandálu i trvajícím protestům úspěch. Před týdnem otevřel v historickém nákupním centru BHV svou první kamennou pobočku. Ve stejnou dobu ovšem musel čelit tvrdé kritice kvůli prodeji sex panenek připomínajících děti. Přesto první pobočka Shein dosud přivítala na několik desítek tisíc návštěvníků.

    TikTok Highlights: Populární Cosy Cardio připomíná potěšení z pohybu

    S podzimem se na TikTok scénu vrací tak trochu zapomenutý trend. Cvičení s názvem Cosy Cardio narůstá na oblibě již od roku 2023. Jedná se o způsob, jak snadno a z pohodlí domova překonat nechuť k pohybu. Ať už kvůli tomu, že čelíte zotavení po úrazu, nebo vás sterilní prostředí posiloven odrazuje. Zapalte si svíčku, zapněte oblíbený seriál a hurá do toho.

    Móda v hávu Vánoc. Luxusní značky opět vítají čas svátků

    Kouzelné momenty před praskajícím krbem, sněhem zaváté krajiny a dárky v klasickém červeno-zeleném balicím papíru. Přesně tak vypadá módní svět, který už naplno opustil ruch podzimních týdnů módy a obrátil svou pozornost směrem k blížícím se svátkům. Vlastní pojetí Vánoc představily i značky Loro Piana, Ferragamo, Maison Margiela, Sephora či Tory Burch.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―