Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Pomalu nám venku přituhuje a všichni už oprašujeme kabáty a kožichy na letošní zimu. Pokud chcete vládnout sněhovému počasí, zapomeňte na minimalismus a šeď. Prosviťte mráz a tmu třpytem, metalickými tóny, zvířecími vzory a elegancí hodné královny. Ať už si zvolíte look městské bohyně, nebo princezny mrazu, nebojte se svého půvabu a síly vlastního stylu.

    Metalické odstíny, hedvábný samet, umělá kožešina a perleťové detaily letos vládnou světovým módním molům i městským ulicím. Staňte se ledovou královnou sezóny, která místo sněhové hůlky třímá v ruce kabelku a kráčí světem v sexy kozačkách po kolena a nadčasovém elegantním kabátu. Letošní zima je totiž o síle, sebevědomí a třpytu, jenž tentokrát nezmizí ani v tom nejhlubším mrazu.

    Zdroj: Chloé

    Vrstvěte, experimentujte a zařte. Hussar Jacket a statement skirts ovládají zimu 

    Vrstvení, objemné kabáty, vysoké límce a kožené rukavice se stávají korunou a žezlem zimního šatníku. Do hledáčku sezónního šmrncu se dostal zejména krátký kabátek s přezdívkou Hussar Jacket. Napodobuje uniformu napoleonských husarů, kterou zdobily knoflíky a zlaté či stříbrné vyšívání. Dalším kouskem, kterým svůj outfit rozhodně nezkazíte, je bunda či kabát z umělé kožešiny, nejlépe se zvířecím vzorem.

    Zdroj: Dior, Miu Miu

    Hlavní roli může zaujmout i výrazná sukně. Takzvaná statement skirt by měla udělat dojem střihem, materiálem, potiskem nebo zdobením, od sametu, flanelu až k flitrům. Zbytek outfitu by měl nechat sukni vyniknout. Kombinovat ji můžete s jednoduchým topem, rolákem nebo košilí. Statement sukně dokáže proměnit i obyčejný denní look v módní prohlášení, stačí přidat vysoké kozačky, kabát a sebevědomý krok.

    Co se týče materiálů, pro zimu jsou vhodné sametové kousky a měkké plyšové látky. Jsou ideální pro večerní outfity i denní kombinace. Lesklé žakáry, brokátové vzory a bohaté dekorace dodávají kouskům punc prestiže a originality. Ve světě luxusu však hraje ekologie čím dál větší roli. Recyklovaný polyester, organická bavlna či rostlinné kůže dokazují, že trendy a ohleduplnost k přírodě mohou jít ruku v ruce.

    Zdroj: Chloé, Burberry, Ralph Lauren

    Doplňte svůj zimní look. Rukavice, čepice a kabelky, které podtrhnou eleganci

    Look je vhodné doplnit kožešinovými rukavicemi, které podtrhnou eleganci outfitu. Stylové čepice jsou dalším skvělým doplňkem. Třešničkou na dortu (nebo na vaší hlavě) může být pletená beanie, baret či bucket hat s kožešinou. Nesmí chybět ani kabelka ze semiše, matné kůže nebo teplé kožešiny v hnědých a burgundy odstínech. Pokud tápete v make-upu, sáhněte po hlubokých tónech. Výrazné oči s metalickými linkami, kouřové stíny v hnědých a tmavých barvách a syté barvy rtěnek z vás udělají královnu na každém vánočním večírku. 

    Zdroje: Who What Wear, Standard Style, Live Trend, Instagram

    Autor článku:
    Ester Štěchová
    Ester Štěchováhttps://fashionup.cz/
    Ester se ve svých článcích zaměřuje především na témata týkající se feminismu. Láká ji ale také kultura, myšlenky a žhavé trendy gen Z, umění a fotografování. Psaní se věnovala už od mladého věku, její texty publikovali ve školním časopisu a s povídkami vyhrála několik soutěží v literárním světě. Momentálně studuje na Fakultě humanitních studií na Karlově univerzitě se specializací na psychologii. Miluje literaturu, jak tu klasickou a vážnou, tak oddychovou a fantasy. Její vášní je psaní a v budoucnu by ráda debutovala se svou vlastní knihou. Přestože se nepovažuje za žádného experta, všude sebou tahá starý foťák na film a skrz něj se snaží zachytit každodenní příběhy života.

    ― Reklama ―

    Zima se neúprosně blíží. Jak se stát ledovou královnou letošní sezóny?

    Pomalu nám venku přituhuje a všichni už oprašujeme kabáty a kožichy na letošní zimu. Pokud chcete vládnout sněhovému počasí, zapomeňte na minimalismus a šeď. Prosviťte mráz a tmu třpytem, metalickými tóny, zvířecími vzory a elegancí hodné královny. Ať už si zvolíte look městské bohyně, nebo princezny mrazu, nebojte se svého půvabu a síly vlastního stylu.

    Metalické odstíny, hedvábný samet, umělá kožešina a perleťové detaily letos vládnou světovým módním molům i městským ulicím. Staňte se ledovou královnou sezóny, která místo sněhové hůlky třímá v ruce kabelku a kráčí světem v sexy kozačkách po kolena a nadčasovém elegantním kabátu. Letošní zima je totiž o síle, sebevědomí a třpytu, jenž tentokrát nezmizí ani v tom nejhlubším mrazu.

    Zdroj: Chloé

    Vrstvěte, experimentujte a zařte. Hussar Jacket a statement skirts ovládají zimu 

    Vrstvení, objemné kabáty, vysoké límce a kožené rukavice se stávají korunou a žezlem zimního šatníku. Do hledáčku sezónního šmrncu se dostal zejména krátký kabátek s přezdívkou Hussar Jacket. Napodobuje uniformu napoleonských husarů, kterou zdobily knoflíky a zlaté či stříbrné vyšívání. Dalším kouskem, kterým svůj outfit rozhodně nezkazíte, je bunda či kabát z umělé kožešiny, nejlépe se zvířecím vzorem.

    Zdroj: Dior, Miu Miu

    Hlavní roli může zaujmout i výrazná sukně. Takzvaná statement skirt by měla udělat dojem střihem, materiálem, potiskem nebo zdobením, od sametu, flanelu až k flitrům. Zbytek outfitu by měl nechat sukni vyniknout. Kombinovat ji můžete s jednoduchým topem, rolákem nebo košilí. Statement sukně dokáže proměnit i obyčejný denní look v módní prohlášení, stačí přidat vysoké kozačky, kabát a sebevědomý krok.

    Co se týče materiálů, pro zimu jsou vhodné sametové kousky a měkké plyšové látky. Jsou ideální pro večerní outfity i denní kombinace. Lesklé žakáry, brokátové vzory a bohaté dekorace dodávají kouskům punc prestiže a originality. Ve světě luxusu však hraje ekologie čím dál větší roli. Recyklovaný polyester, organická bavlna či rostlinné kůže dokazují, že trendy a ohleduplnost k přírodě mohou jít ruku v ruce.

    Zdroj: Chloé, Burberry, Ralph Lauren

    Doplňte svůj zimní look. Rukavice, čepice a kabelky, které podtrhnou eleganci

    Look je vhodné doplnit kožešinovými rukavicemi, které podtrhnou eleganci outfitu. Stylové čepice jsou dalším skvělým doplňkem. Třešničkou na dortu (nebo na vaší hlavě) může být pletená beanie, baret či bucket hat s kožešinou. Nesmí chybět ani kabelka ze semiše, matné kůže nebo teplé kožešiny v hnědých a burgundy odstínech. Pokud tápete v make-upu, sáhněte po hlubokých tónech. Výrazné oči s metalickými linkami, kouřové stíny v hnědých a tmavých barvách a syté barvy rtěnek z vás udělají královnu na každém vánočním večírku. 

    Zdroje: Who What Wear, Standard Style, Live Trend, Instagram

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Swarovski rozzářil Paříž a Marty Supreme má merch

    Značky vítají Vánoce pomocí kampaní, ale i speciálních výloh či pop-upů. Výjimkou není ani společnost Swarovski, jež letos rozsvítila Avenue des Champs-Élysées. Louis Vuitton oznámil, že cruise kolekci pro rok 2027 odhalí v New Yorku. Dr. Martens a Marc Jacobs revidují Kiki Boot a Nike servíruje polívku v Číně. Timothée Chalamet vydal merch k filmu Marty Supreme.

    Louis Vuitton a Assouline vydali knihu. Vypráví 150 let historie módního domu

    Vydavatelství Assouline ve spolupráci s Louis Vuitton uvádí knihu From Louis to Vuitton. Sleduje vývoj módního domu od jeho založení až po současnost. Autor Arthur Dreyfus zpracoval 406 stran a 320 obrazových materiálů do formy vizuální kroniky značky, jež definuje francouzský luxus. Předmluvu napsal prezident a CEO Louis Vuitton Pietro Beccari. Kniha již vyšla a okamžitě se stala jedním z nejdiskutovanějších titulů letošní módní knihovny.

    Luxury Insights: Sen pouště na obzoru. Saúdská Arábie plánuje první luxusní vlak

    Saúdská Arábie posouvá hranice lokálního luxusu. Koncem příštího roku přivítá svůj první luxusní vlak s názvem The Dream of the Desert. Na cestě dlouhé až 1300 kilometrů představí klenoty země, a to jak za okny, tak uvnitř vytříbeného interiéru. Veřejnost koncem října dostala možnost spatřit první návrhy exkluzivního projektu slibujícího nezapomenutelné zážitky.

    Dialog dvou velikánů. La Galerie Dior pohostí tvorbu Azzedine Alaïa

    La Galerie Dior vzdává hold jednomu z největších jmen módního světa. Od čtvrtka 19. listopadu zpřístupní výstavu Azzedine Alaïa's Dior Collection, jež připomíná odkaz věhlasného tuniského návrháře. Designér proslul nejen svými bodycon róbami, ale i vášní pro sběratelství vysoké módy. Značnou část jeho sbírky pak tvořily právě návrhy z dílny samotného Christiana Dior.

    Móda v kostce: Značky vydávají hvězdné kampaně a Rotate slaví debut

    Vánoce nejsou jediné téma, kolem kterého značky opřádají své nejnovější kampaně. Sarah Burton pro Givenchy obsadila do hlavní role resort kolekce Rooney Mara a Paula Simonon. Jacquemus a Stella McCartney pomocí hvězdných tváří propagují nejnovější kabelky a Canada Goose přizvala na pomoc hudebníka Willieho Nelson. Rotate zase slaví debutovou řadu obuvi.

    Společenský útlak má nové jméno. Spodní prádlo jako nový zdroj sebevědomí

    Po několika letech, kdy módní scéně dominovalo heslo „Free the Nipple“, se role obrátily. Do popředí opět proniklo nošení spodního prádla, a to hlavně sexy krajky a podprsenek. Trend, který byl dříve spojován se společenským útlakem žen, dnes dostává nový význam. Prádlo totiž nemusí jen zahalovat bradavky a dávat prsům dokonalý tvar, ale může se stát prostředníkem k vyjádření nově nabytého sebevědomí. 

    Marketing nultých let. Proč je po dvou dekádách tak přitažlivý?

    Marketing nultých let definovala vizuální odvážnost a nekompromisní styl. Značky jako Sony, H&M nebo PlayStation experimentovaly s dynamickými vizuály, futuristickými barevnými paletami a ikonickými tvářemi popkultury. Reklamy kombinovaly hudbu, módu a technologii v harmonii, která oslovovala mladé publikum a nastavovala nové standardy vkusu. Dnes se právě tato vizuální odvaha vrací, rezonuje na sociálních sítích a inspiruje moderní marketingové kampaně.

    Generaci Z dohnala nostalgie. Její šatník formují trendy divokých devadesátek

    Noční můra rodičů generace Z opět zaťukala na dveře. Když se projdete po ulici, máte občas pocit, jako byste použili stroj času a vrátili se do dob divokých devadesátek. Toto desetiletí je známé pestrostí stylu, která se často odvíjela od populární hudby a definovala, jak vás ostatní vnímali. A hlavně diktovalo způsob, jakým se oblečete. Metal, pop, rock, grunge, indie rock a další. Hned na první pohled měl každý jasno, kam patříte. 

    Balmain má po 14 letech novou tvář. Módní dům povede Antonin Tron

    Legendární francouzská značka Balmain začátkem týdne oznámila nečekanou zprávu. Její kreativní vedení po 14 letech opouští návrhář Olivier Rousteing. Módní dům už ovšem zná svou novou tvář, kterou se stane designér Antonin Tron. Známý je svým vlastním labelem Atlein. Z jeho vedení ovšem nyní odejde, aby mohl svou tvůrčí činnost naplno zaměřit na Balmain.

    Kosmický přešlap Vogue. Nový cover s Timothée Chalamet schytal kritiku

    Americký Vogue uzavírá rok vizuálním experimentem, který vyvolává bouři napříč módním světem. Prosincové číslo s Timothée Chalamet mělo být poctou fantazii i technologické spolupráci s NASA. Místo toho rozpoutalo debatu o hranicích vkusu, konceptu a autenticity. Fotografka Annie Leibovitz přetvořila herce v kosmickou siluetu, která však působí překvapivě ploše. Internet reaguje s intenzitou, jakou si Vogue skrze svou popularitu zaslouží. Avšak s nekompromisním pohledem. Navíc jde o poslední číslo vytvořené pod vedením odcházející Anny Wintour.

    Shein dobývá Paříž. Navzdory skandálu láká desítky tisíc návštěvníků

    Fast-fashion řetězec Shein slaví v Paříži navzdory nedávnému skandálu i trvajícím protestům úspěch. Před týdnem otevřel v historickém nákupním centru BHV svou první kamennou pobočku. Ve stejnou dobu ovšem musel čelit tvrdé kritice kvůli prodeji sex panenek připomínajících děti. Přesto první pobočka Shein dosud přivítala na několik desítek tisíc návštěvníků.

    CFDA/Vogue Fashion Fund 2025 má výherce. Vycházející hvězdou je Ashlynn Park

    Americká módní scéna oslavuje vycházející hvězdu. Návrhářka Ashlynn Park vyhrála v pondělí CFDA/Vogue Fashion Fund 2025. Ocenění ji zajistí dotaci ve výši 300 tisíc dolarů a účast v mentorském programu. Na letošních CFDA Fashion Awards získala titul American Emerging Designer of the Year. O designérce a její značce Ashlyn tak rozhodně neslyšíme naposledy.

    TikTok Highlights: Populární Cosy Cardio připomíná potěšení z pohybu

    S podzimem se na TikTok scénu vrací tak trochu zapomenutý trend. Cvičení s názvem Cosy Cardio narůstá na oblibě již od roku 2023. Jedná se o způsob, jak snadno a z pohodlí domova překonat nechuť k pohybu. Ať už kvůli tomu, že čelíte zotavení po úrazu, nebo vás sterilní prostředí posiloven odrazuje. Zapalte si svíčku, zapněte oblíbený seriál a hurá do toho.

    Móda v hávu Vánoc. Luxusní značky opět vítají čas svátků

    Kouzelné momenty před praskajícím krbem, sněhem zaváté krajiny a dárky v klasickém červeno-zeleném balicím papíru. Přesně tak vypadá módní svět, který už naplno opustil ruch podzimních týdnů módy a obrátil svou pozornost směrem k blížícím se svátkům. Vlastní pojetí Vánoc představily i značky Loro Piana, Ferragamo, Maison Margiela, Sephora či Tory Burch.

    Fíky ovládají sociální sítě. Je libo smoothie nebo carpaccio?

    Fíky vstupují do světa kulinárního glamour jako neodolatelný vizuální magnet. Jejich příjemná textura a medové tóny okamžitě promění talíř ve fotografii hodnou instagramového feedu. Influenceři i food blogeři si je zamilovali pro jejich schopnost kombinovat eleganci s hravostí. Od carpaccia až po smoothie bowls. Fík dává jídlu šmrnc, který se fotí sám. Je symbolem sofistikovaného, moderního životního stylu, kde estetika a zdraví tančí ruku v ruce.

    Koncern LVMH pod taktovkou jedné rodiny. Arnaultovi vlastní většinu jeho akcií

    Zakladatel a dlouholetý lídr skupiny LVMH Bernard Arnault završil klíčovou etapu své celoživotní strategie. Série cílených nákupů akcií v hodnotě 1,6 miliardy dolarů přiblížila jeho rodinu k absolutnímu ovládnutí největšího luxusního konglomerátu světa. Francouzská média potvrzují, že Arnaultovi nyní drží více než polovinu akcií společnosti. V době, kdy trh s luxusem prochází zpomalením, posílil byznysmen svou pozici s přesností, která definuje jeho podnikání.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―