Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Trendy barvy letošního podzimu vás možná překvapí. Tradiční šedé ani burgundy se totiž nedočkáme. Naopak zazáří odstíny, které bychom v podzimní módě možná nečekali. Paleta se posouvá od tmavých tónů k těm, které rozzáří i ten nejšedivější den. Ať už sáhnete po pastelové modré, olivové, či zářivě červené, dodáte vašemu outfitu svěží look.

    Některé trendy barvy letošního podzimu nejsou úplnými novinkami. Populárních zůstává několik odstínů, které už jsme vídali na jaře nebo v létě, jako je například nyní již ikonická máslově žlutá. Stejně tak není překvapením ani sytá čokoládově hnědá s názvem „Mocha Mousse“, jež se letos objevila v několika podzimních kolekcích, například u módního domu Fendi nebo Saint Laurent.

    Je čas rozzářit šedivé ulice. Podzimní trendy barvy přináší hravost, ale i komfort

    Podzimní barevnou paletu letos oživuje několik novinek. Jednou z nečekaných trendy barev je pudrově růžová, která přinese do vašeho outfitu jemný a hravý nádech. Odstín se stal populární již s příchodem filmu Barbie v roce 2023 a tento podzim se opět přihlásí o slovo. Jemná barva se objevila v kolekcích pro podzim a zimu například u módních domů, jako je Jil Sanders, Miu Miu nebo Loewe.

    V pudrovém odstínu bude letos populární rovněž modrá. Zdá se, že právě ona se stane hlavní hvězdou rychle se blížící sezóny a objeví se tak hned v několika odstínech. Takzvaná baby blue, podobně jako růžová, dokáže rozzářit celý outfit a dodat mu „útulný“ nádech. Navíc ji skvěle zkombinujete s neutrální paletou barev. Modrá ale zůstane oblíbená rovněž v tmavších odstínech.

    Zdroj: Loewe, Jil Sanders

    Brat green už dávno není in. Trendy nahrávají jiným zářivým barvám

    Pozadu přitom nezůstane ani zelená. Tento podzim už to nebude zářivá „brat green“, která se loni stala populární díky hudebnímu albu zpěvačky Charli XCX, její odstíny budou totiž méně křiklavé a tmavší. Nejoblíbenější pak bude „salátově“ zelená nebo jemně olivově zelená. Objeví se na nejrůznějších kouscích od širokých kalhot přes šaty a bundy až po trendy kabelky.

    Zdroj: COS, Loewe

    Odvážnější se pak zamilují do červené barvy v odstínu chilli red. Tento zářivý odstín zaplavil přehlídková mola v podobě monochromatických outfitů, například u značek Calvin Klein, FFORME nebo Jil Sanders. Dá se navíc kombinovat velmi jednoduše, tedy s černou, bílou, šedou nebo námořnickou modrou, se kterou působí o něco jemněji.

    @kitaliss Fashion Trends Fall 2025 – COLORS 🫒🧈🫐 #fashiontrends #2025trends #falltrends #trends2025 #fallFashion ♬ original sound – Kita Liss

    Kořeněná oranžová je pak podzimní stálicí, ale letos na podzim ji budeme vídat podobně jako červenou v o něco výraznějších a křiklavějších odstínech než kdy dříve. Rozhodně nepůjde jen o typickou oranžovou připomínající dýni. Tyto trendy barvy podzimu tak ukazují, že i v nejšedivějších dnech můžeme svému outfitu dodat špetku svěžesti. Je čas obléct se do barev, které rozzáří ulice!

    Zdroje: Who What Wear, Numéro, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Lucie Svobodová
    Lucie Svobodováhttps://fashionup.cz/
    Lucie se ve svých článcích věnuje především aktuálním trendům a kultuře, kterou miluje. Nebojí se do hloubky rozebírat témata související s feminismem, ani zkoumat hlubší společenské souvislosti, které se za trendy skrývají. Momentálně je zároveň studentkou Strategické komunikace na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Má zkušenosti s prací v médiích i s marketingovou komunikací, kterou vystudovala.

    ― Reklama ―

    Foto:Fforme

    Zapomeňte na nudnou šedou a burgundy. Objevte trendy barvy podzimu

    Trendy barvy letošního podzimu vás možná překvapí. Tradiční šedé ani burgundy se totiž nedočkáme. Naopak zazáří odstíny, které bychom v podzimní módě možná nečekali. Paleta se posouvá od tmavých tónů k těm, které rozzáří i ten nejšedivější den. Ať už sáhnete po pastelové modré, olivové, či zářivě červené, dodáte vašemu outfitu svěží look.

    - Reklama -

    Některé trendy barvy letošního podzimu nejsou úplnými novinkami. Populárních zůstává několik odstínů, které už jsme vídali na jaře nebo v létě, jako je například nyní již ikonická máslově žlutá. Stejně tak není překvapením ani sytá čokoládově hnědá s názvem „Mocha Mousse“, jež se letos objevila v několika podzimních kolekcích, například u módního domu Fendi nebo Saint Laurent.

    Je čas rozzářit šedivé ulice. Podzimní trendy barvy přináší hravost, ale i komfort

    Podzimní barevnou paletu letos oživuje několik novinek. Jednou z nečekaných trendy barev je pudrově růžová, která přinese do vašeho outfitu jemný a hravý nádech. Odstín se stal populární již s příchodem filmu Barbie v roce 2023 a tento podzim se opět přihlásí o slovo. Jemná barva se objevila v kolekcích pro podzim a zimu například u módních domů, jako je Jil Sanders, Miu Miu nebo Loewe.

    V pudrovém odstínu bude letos populární rovněž modrá. Zdá se, že právě ona se stane hlavní hvězdou rychle se blížící sezóny a objeví se tak hned v několika odstínech. Takzvaná baby blue, podobně jako růžová, dokáže rozzářit celý outfit a dodat mu „útulný“ nádech. Navíc ji skvěle zkombinujete s neutrální paletou barev. Modrá ale zůstane oblíbená rovněž v tmavších odstínech.

    - Reklama -

    Zdroj: Loewe, Jil Sanders

    Brat green už dávno není in. Trendy nahrávají jiným zářivým barvám

    Pozadu přitom nezůstane ani zelená. Tento podzim už to nebude zářivá „brat green“, která se loni stala populární díky hudebnímu albu zpěvačky Charli XCX, její odstíny budou totiž méně křiklavé a tmavší. Nejoblíbenější pak bude „salátově“ zelená nebo jemně olivově zelená. Objeví se na nejrůznějších kouscích od širokých kalhot přes šaty a bundy až po trendy kabelky.

    Zdroj: COS, Loewe

    Odvážnější se pak zamilují do červené barvy v odstínu chilli red. Tento zářivý odstín zaplavil přehlídková mola v podobě monochromatických outfitů, například u značek Calvin Klein, FFORME nebo Jil Sanders. Dá se navíc kombinovat velmi jednoduše, tedy s černou, bílou, šedou nebo námořnickou modrou, se kterou působí o něco jemněji.

    @kitaliss Fashion Trends Fall 2025 – COLORS 🫒🧈🫐 #fashiontrends #2025trends #falltrends #trends2025 #fallFashion ♬ original sound – Kita Liss

    Kořeněná oranžová je pak podzimní stálicí, ale letos na podzim ji budeme vídat podobně jako červenou v o něco výraznějších a křiklavějších odstínech než kdy dříve. Rozhodně nepůjde jen o typickou oranžovou připomínající dýni. Tyto trendy barvy podzimu tak ukazují, že i v nejšedivějších dnech můžeme svému outfitu dodat špetku svěžesti. Je čas obléct se do barev, které rozzáří ulice!

    Zdroje: Who What Wear, Numéro, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Carolina Herrera přenesla runway za oceán. New York nahradil Madrid

    Madrid ve čtvrtek večer přivítal americkou značku Carolina Herrera. Módní dům totiž poprvé v historii představil svou hlavní kolekci mimo Newyorský týden módy. Jeho kreativní ředitel Wes Gordon odhalil návrhy pro nadcházející jaro a léto na ikonickém náměstí Plaza Mayor. Do řady vetkal odkazy na slavné velkoměsto, kterému tím vzdal hold.

    Když vyhraje pohodlí. Celebrity na Emmy bouraly tradice červeného koberce

    Na letošním předávání cen Emmy zazářily celebrity, které se rozhodly pro pohodlí. Pedro Pascal ukázal, že i boty vycházející ze sneakers můžou vypadat neskutečně elegantně. Noah Wyle zase vynesl smoking ušitý z materiálu používaného pro lékařské pláště. A komička Meg Stalter svým outfitem kromě politického statementu spustila džínovou revoluci.

    Dopřejte si trochu nadhledu. Objevte luxusní střešní bary Evropy

    Jeden z nejlepších způsobů, jak objevit nové město, je spatřit ho z dostatečné vzdálenosti. Střešní bary nabízejí perfektní lokaci, která vám dané místo nabídne jako na dlani. Pozvedněte svůj příští luxusní výlet na vyšší úroveň a objevte evropská velkoměsta z nového úhlu. Stačí si objednat oblíbené bublinky, pohodlně se uvelebit a už jen vychutnávat.

    Pánská móda Christiana Louboutin má novou tvář. Povede ji Jaden Smith

    Módní svět ve středu překvapila novinka ikonického návrháře Christiana Louboutin. Oznámil totiž, že pánskou módu své červenou barvou protkané značky svěří do rukou herce a rappera Jadena Smith. Je to poprvé, co bude designér s někým sdílet kreativní vedení společnosti, již založil roku 1991. Debut Smith odhalí začátkem příštího roku v Paříži.

    Balenciaga otevírá novou kapitolu vůní. Parfémy ukrývají DNA značky

    Balenciaga se po letech znovu hlásí o slovo ve světě parfémů. Tentokrát ne jednou, ale hned 10 vůněmi, které mají za cíl stát se současnými ikonami. Kolekce zahrnuje také znovuzrození legendárního parfému Le Dix, na němž si Cristóbal Balenciaga v roce 1947 zakládal stejně pečlivě jako na svých couture modelech. Návrat do beauty segmentu zároveň doplňuje otevření první parfumerie na historické adrese módního domu.

    Vogue čeká nová éra. Je Chloe Malle reálná Andy Sachs?

    V čele amerického vydání Vogue stojí od začátku Newyorského týdne módy jeho nová šéfredaktorka Chloe Malle. Stále se ale zodpovídá Anně Wintour, která zůstává globální šéfredaktorkou. Co můžeme od nové editorky čekat a jakou budoucnost si pro módní magazín představuje? Je možné, že Vogue převzala reálná podoba fiktivní Andy Sachs?

    Jak vybrat správný kožich? Přípravy na podzim a zimu jsou v plném proudu

    Kožich se stal jedním z hlavních pilířů podzimní a zimní sezóny a jeho podoba se mění podle toho, kam směřuje váš osobní styl. Luxusní, streetwear i subkulturní verze mají společného jmenovatele. Hřejivost, výraz a možnost stát se hvězdou outfitu. Není nutné hledat kompromis, když existuje varianta, která dokonale odpovídá vašemu šatníku.

    Hnědá je nová černá. Letos definuje podzimní pánský šatník

    Většina z módních trendů má tendenci být pomíjivá. Investice do extravagantních doplňků, specifické obuvi nebo konkrétního trička tak bývá ošemetná. Podzimní pánskou módu však letos naštěstí definuje i hnědá barva, která osloví svou nadčasovostí....

    Gustaf Westman redefinuje sváteční design. Tentokrát ve spolupráci s IKEA

    Gustaf Westman patří k nejvýraznějším jménům designu a opět potvrzuje, že jeho tvorba přesahuje hranice tradičního pojetí interiéru. Po nedávné spolupráci s automobilkou BMW přichází další projekt, tentokrát s IKEA. Kolekce Home of Celebration spojuje energii barev, organické tvary a rukopis Westmana s dostupným světem švédské značky. Výsledkem je 12 objektů, jež mění pohled na sváteční stolování.

    Michael Kors nabízí únik. Kolekci pro jaro a léto 2026 ponořil do klidu

    Svou nejnovější kolekci sice již ve středu odhalil Ralph Lauren, oficiální kalendář Newyorského týdne módy však odstartoval návrhář Michael Kors. Na Manhattanu představil své návrhy pro nadcházející jaro a léto. Při jejich tvorbě čerpal z léta plného cestování a vytouženého pocitu úniku. Splývavé dlouhé siluety a jemné materiály nabídly závan klidu.

    Frankenstein okusil luxus. Filmové kostýmy doplnily šperky od Tiffany & Co.

    Slavný šperkařský dům Tiffany & Co. pomohl probudit k životu tajemný příběh Frankensteina. Značka spolupracovala na kostýmech nejnovějšího filmového zpracování legendárního románu. Snímku propůjčila na 27 archivních i moderních kousků svých luxusních šperků. Ozdobila jimi především looky postavy Elizabeth, kterou ztvárnila herečka Mia Goth.

    Gen Z plní vlastní šálky. Trend „Fill your own cup“ radí, jak nevyhořet

    Z prázdného šálku nejde nalévat. Nejnovější trend "fill your own cup" mladé generaci na sociálních sítích připomíná, že péče o sebe není sobeckost, ale základní předpoklad psychického a fyzického zdraví. V době neutichajících notifikací a téměř nekonečných povinností se stává nezbytností zpomalit, dobít energii, a teprve pak ji opět rozdávat dál.

    Padesátkrát a stále poprvé. Trenčkoty umí překvapit, nebojte se trendy obměn

    Trenčkoty jsou letos znovu v módě, i když z ní vlastně nikdy neodešly. Ikonický béžový kousek prošel evolucí a obchody jej nyní jako na běžícím páse nabízí v roztodivných variacích. Módní domy a jejich návrháři dokazují, že jeden z nejpraktičtějších prvků vašeho šatníků je takzvaným statement piece, zapadajícím do každé generace i stylu.

    Ralph Lauren vidí trojbarevně. Odstartoval Newyorský týden módy

    Započal kolotoč zářijových týdnů módy. Přehlídky odhalující kolekce pro jaro a léto 2026 neoficiálně odstartovala show z dílny Ralph Lauren. Návrhář nabídl decentní eleganci, kterou podtrhla výrazná paleta barev. Skládala se totiž pouze ze tří odstínů, černé, bílé a červené. Designér tak učinil krok stranou od klasického preppy stylu a pronikl do modernismu.

    Gentle Monster boduje. Perfektní kampaně doplňuje příkladový marketing

    Gentle Monster patří mezi značky, které proměnily způsob, jakým móda komunikuje se svými zákazníky. Z korejského výrobce brýlí se stal kulturní hráč, jenž dokáže spojit architekturu, umění a marketing do jednoho dokonalého celku. Každá kolekce působí jako kapitola příběhu, který se odehrává v digitálních kampaních, ale i ve fyzickém prostoru.

    TikTok radí, jak zachránit den. Nový trend klade důraz na maličkosti

    Sociální síť TikTok přichází s dalším trendem, který slibuje pohodovější běžné dny. Koncept s názvem "Save the Day", tedy "Zachraň den" radí, jak překonat hodiny naplněné pouze prací a neztratit u toho sám sebe. Klíčem k vyrovnanější náladě jsou dle něj drobné aktivity, které nás opět "ukotví". Může jít o čtení knížky, procházku nebo hovor s kamarádem.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―