Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Oslavte aktuální trendy s Westfield Days ve Westfield Chodov! Od 17. do 20. října vás čekají nezapomenutelné nákupní zážitky a jedinečný program. Těšte se na kreativní workshopy Lipsology, DIY workshop s výrobou vlastní vůně a mnoho dalšího! Navštivte lounge zóny, ulovte nové kousky se slevovou knížkou a sledujte Výzvu influencerů!

    Výzva influencerů – to je novinka na programu letošních Westfield Days. Jedinečný inovativní formát proběhne přímo v prostorách obchodního centra Westfield Chodov a nabídne napínavé poměření dovedností známých influencerů v segmentu fashion a beauty. Těšit se můžete na Dianu Vitkáčovou, Míru Romaniva a také na mikroinfluencery Barboru Babuškovou, Valerii Sedláčkovou nebo Michaelu Brablec. Hvězdy sociálních sítí se spolu utkají během soboty i neděle. V prvních kolech výzvy se mezi sebou o postup utkají tzv. mikroinfluenceři – tedy ti, kteří mají nižší počet sledujících na sociálních sítích. Ve druhém kole se vítěz utká s hlavní influencerskou hvězdou z dané oblasti. A o celkovém vítězi rozhodnete také vy svým hodnocením.

    Během Westfield Days se můžete těšit také na pestrou nabídku workshopů. Milovníky beauty potěší workshop věnovaný nejnovějším trendům v líčení a „lipsology“, kde se naučíte, jak správně vytvořit otisk rtů a jak ho interpretovat. Na workshopu si budete také moct vyrobit osobní vůni. Provedeme vás kouzelným procesem výroby osobní vůně z esenciálních olejů a ukážeme vám, jak vybírat příjemně vonící kombinace. A pokud vás zajímají trendy na sociálních sítích TikTok a Instagram, seminář máme i pro vás, ať už jste profík, nebo hobby uživatel. V rámci víkendového programu na vás čekají další zajímavé workshopy.

    Westfield Days ale návštěvníkům nabídne i tematické lounge zóny, které zajistí nezapomenutelný zážitek. Ve fashion lounge bude k dispozici po celou dobu trvání Westfield Days bezplatné poradenství od stylistek. Ty vám pomohou s výběrem outfitu a poradí s nejnovějšími trendy.

    Foto: Westfield

    V beauty Estée Lauder lounge se o vás postarají vizážistky, které vás nejen zdarma nalíčí, ale také vás naučí ovládat praktické techniky pro bezchybný make-up. K dispozici budou ti nejlepší make-up artisté a skincare konzultanti ve svém oboru, díky kterým zjistíte specifické potřeby Vaší pleti, doporučí Vám vhodné produkty a představí nejnovější trendy. Součástí konzultace je také výběr správného odstínu makeupu, který následně domů dostanete ve vzorečku. Pro fanoušky technologií a zábavy jsme připravili herní Vodafone playzone, ve které zažijete spoustu zábavy – od VR zážitků až po simulaci řízení formule.

    Kromě pestrého programu a tematických lounge se návštěvníci mohou těšit na slevovou knížku, díky které ušetří až 30 %. Slevová knížka je k dispozici jak v tištěné verzi, tak v mobilní aplikaci. Členové věrnostního klubu pak mohou využít exkluzivních slev.

    Foto: Westfield

    K příležitosti Westfield Days si Westfield Chodov ve spolupráci s Vogue Art Projekt vytvořil originální saténový šátek, o který si budou moci návštěvníci zasoutěžit v kole štěstí.

    Nenechte si ujít tuto jedinečnou příležitost a navštivte nás na Westfield Days – oslavě trendů, zábavy a inspirace!

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Westfield Days: Oslavte trendy s nákupy, workshopy a výzvou influencerů

    ― Reklama ―

    Oslavte aktuální trendy s Westfield Days ve Westfield Chodov! Od 17. do 20. října vás čekají nezapomenutelné nákupní zážitky a jedinečný program. Těšte se na kreativní workshopy Lipsology, DIY workshop s výrobou vlastní vůně a mnoho dalšího! Navštivte lounge zóny, ulovte nové kousky se slevovou knížkou a sledujte Výzvu influencerů!

    Výzva influencerů – to je novinka na programu letošních Westfield Days. Jedinečný inovativní formát proběhne přímo v prostorách obchodního centra Westfield Chodov a nabídne napínavé poměření dovedností známých influencerů v segmentu fashion a beauty. Těšit se můžete na Dianu Vitkáčovou, Míru Romaniva a také na mikroinfluencery Barboru Babuškovou, Valerii Sedláčkovou nebo Michaelu Brablec. Hvězdy sociálních sítí se spolu utkají během soboty i neděle. V prvních kolech výzvy se mezi sebou o postup utkají tzv. mikroinfluenceři – tedy ti, kteří mají nižší počet sledujících na sociálních sítích. Ve druhém kole se vítěz utká s hlavní influencerskou hvězdou z dané oblasti. A o celkovém vítězi rozhodnete také vy svým hodnocením.

    Během Westfield Days se můžete těšit také na pestrou nabídku workshopů. Milovníky beauty potěší workshop věnovaný nejnovějším trendům v líčení a „lipsology“, kde se naučíte, jak správně vytvořit otisk rtů a jak ho interpretovat. Na workshopu si budete také moct vyrobit osobní vůni. Provedeme vás kouzelným procesem výroby osobní vůně z esenciálních olejů a ukážeme vám, jak vybírat příjemně vonící kombinace. A pokud vás zajímají trendy na sociálních sítích TikTok a Instagram, seminář máme i pro vás, ať už jste profík, nebo hobby uživatel. V rámci víkendového programu na vás čekají další zajímavé workshopy.

    Westfield Days ale návštěvníkům nabídne i tematické lounge zóny, které zajistí nezapomenutelný zážitek. Ve fashion lounge bude k dispozici po celou dobu trvání Westfield Days bezplatné poradenství od stylistek. Ty vám pomohou s výběrem outfitu a poradí s nejnovějšími trendy.

    Foto: Westfield

    V beauty Estée Lauder lounge se o vás postarají vizážistky, které vás nejen zdarma nalíčí, ale také vás naučí ovládat praktické techniky pro bezchybný make-up. K dispozici budou ti nejlepší make-up artisté a skincare konzultanti ve svém oboru, díky kterým zjistíte specifické potřeby Vaší pleti, doporučí Vám vhodné produkty a představí nejnovější trendy. Součástí konzultace je také výběr správného odstínu makeupu, který následně domů dostanete ve vzorečku. Pro fanoušky technologií a zábavy jsme připravili herní Vodafone playzone, ve které zažijete spoustu zábavy – od VR zážitků až po simulaci řízení formule.

    Kromě pestrého programu a tematických lounge se návštěvníci mohou těšit na slevovou knížku, díky které ušetří až 30 %. Slevová knížka je k dispozici jak v tištěné verzi, tak v mobilní aplikaci. Členové věrnostního klubu pak mohou využít exkluzivních slev.

    Foto: Westfield

    K příležitosti Westfield Days si Westfield Chodov ve spolupráci s Vogue Art Projekt vytvořil originální saténový šátek, o který si budou moci návštěvníci zasoutěžit v kole štěstí.

    Nenechte si ujít tuto jedinečnou příležitost a navštivte nás na Westfield Days – oslavě trendů, zábavy a inspirace!

    ― Reklama ―

    Venku přituhuje. Kampaň Casablanca Resort 2026 však nemůže být víc hot

    Casablanca vydala novou kampaň ke kolekci Resort 2026. Její inspirací se stalo velkolepé Los Angeles a post múzy si vysloužila modelka a herečka Iris Law, která v ikonické rezidenci Sheats-Goldstein zazářila jako pravá hollywoodská hvězda. Fotografie měly nastínit odlišnou tvář města andělů. Chybí proto prosluněné pláže, wellness lifestyle nebo modrá obloha. 

    Film Fever: Jaké celebritě fandíte? Vybereme vám na základě ní vánoční film

    Čas svátků je tady a s ním přichází i maratony vánočních filmů, které si každoročně vychutnáváme s hrníčkem teplého kakaa a talířem dokonale měkkého cukroví. Každý má rád něco jiného a už od dětství si volí mezi americkými kultovkami nebo klasickými českými pohádkami, kde dobro vždy zvítězí nad zlem. Níže si můžete vybrat ideální film podle své oblíbené celebrity, jež vás tentokrát svátečním večerem provede.

    Stojí průměrná korejská kosmetika za to? V mnohém se neliší od zboží z „drogérky“

    Korejská kosmetika se stala globálním fenoménem, který pronikl ze sociálních sítí do koupelen po celém světě. Regály zaplnily pastelové obaly, vícekrokové rutiny a ingredience s exotickými názvy. Popularita segmentu stojí na rychlosti inovací a silném vizuálním jazyce. Otázka kvality se ale přesouvá od původu ke složení. Právě tam začíná skutečně zajímavá debata.

    Móda v kostce: Rick Owens navrhnul boty z ryb a Valentino vynechá Paříž

    Ikonická vůně z dílny Dior Addict získá tři nové varianty, jejichž tvářemi se stanou ambasadorky značky Willow Smith, Jisoo a Anya Taylor-Joy. Rick Owens představil ve spolupráci s Maxfield boty z rybí kůže. Shein otvírá nové logistické centrum ve Vratislavi a Chanel zamíří s letošní Métiers d'Art show do Soulu. Valentino vynechá příští sezónu Paříž a vydá se do Říma.

    Beauty svět má jasno. CreatorIQ zná nejvirálnější značky roku 2025

    Konec roku nevyhnutelně doprovází i zhodnocení uplynulých měsíců. K ohlédnutí do minulosti proto přistoupila také beauty scéna. Platforma CreatorIQ zveřejnila svůj tradiční žebříček značek, sestavený na základě jejich Earned Media Value (EMV), tedy metriky posuzující hodnotu organického mediálního pokrytí. Pomyslná korunka "virálnosti" letos patří L'Oréal Paris.

    Když tradice notuje designu. Robyn Lynch uvádí uniformy pro Guinness

    Irská designérka Robyn Lynch přetváří klasické uniformy Guinness Storehouse. Její kolekce spojuje funkčnost s estetickými detaily. Inspiraci pro nezvyklý projekt čerpala z irské historie a kultury a dala tak vzniknout něčemu neotřelému, přesto elegantnímu. Dílo reflektuje nejen bohaté dědictví světově uznávaného pivovaru, ale i osobitý styl nadané návrhářky. 

    TikTok Highlights: Tváře jako z Mrazíka. Zimní make-up diktuje omrzliny

    Uživatelé sociální sítě TikTok vyplodili další ze svých extrémně znějících make-up trendů. Tváře inspirované spáleninami po hodinách vyvalování se na sluníčku tentokrát vystřídala nová sezónní variace. Trend Frost Bitten Blush odkazuje na odstín tvářenky, za který by se nestyděla ani Marfuša z Mrazíka. Nechte své tváře pomyslně omrznout a darujte jim růžový nádech.

    Jak voní trendy sneakers? Onitsuka Tiger vydává první řadu parfémů

    Japonská značka proslulá ikonickými teniskami vstupuje do světa parfémů. Onitsuka Tiger přetvořila legendární sneakers do své první řady exkluzivních vůní. Na starost je dostal parfumér Mark Buxton, který stojí mimo jiné i za Le Labo Vetiver 46. Zlatavé lahvičky vyrobené v Provence tak spojují to nejlepší z japonské tradice, francouzské elegance a současného designu.

    Luxus v zajetí mrazu. Saint Laurent Rive Droite láká na řadu Snow Edition

    Saint Laurent Rive Droite otevírá zimní sezónu ve velkém stylu. Tentokrát kolekcí, jež nese název Snow Edition a nemůže chybět v šatníku žádného milovníka horských chat a sjezdovek. Kolekce spojuje sexy estetiku značky s prémiový zimním vybavením, kterým nepronikne ani špetka mrazu. Husí kůži budete mít jen z toho, jak dobře budete v Saint Laurent vypadat.

    Jean Paul Gaultier jako módní věštec. V roce 1999 predikoval aktuální sezónu

    Některé kolekce stárnou jako archivy. Jiné se po letech vracejí s energií, která přesně odpovídá nové chvíli. A právě řada Jean Paul Gaultier FW 1999 patří mezi ně. Je až zarážející, s jakou jistotou tehdejší styling kopíruje současný rytmus zimy. Párové siluety, promyšlené vrstvy, moderní proporce. Runway z přelomu milénia působí jako návrh letošní sezóny, jen vystřižený z jiného času. Vizionářství vzniká jako jasný důsledek schopnosti číst budoucnost s neobvyklou přesností.

    Evropská unie šlape Shein na paty. V roce 2026 uvalí cla na malé balíky

    Od července příštího roku začnou v Evropské unii pro malé balíky v hodnotě pod 150 eur platit nová cla. V pátek se na tom dohodli ministři financí zastupující členské státy. Poplatek ve výši tří eur cílí na potlačení laviny levného zboží, putujícího do bloku především z Číny. Dopad pocítí hlavně levné e-commerce platformy, jako je Shein, Temu nebo AliExpress.

    Vánoce jsou ideální čas na malý hřích. Beauty je ten nejsladší ze všech

    Hledáte dárek, který potěší každou ženu ve vašem životě? Ať už chcete udělat radost sestře, kamarádce, či přítelkyni, beauty svět vás nezklame. Nabízí přesně to, co pod vánočním stromečkem vykouzlí úsměv na tváři. Vsaďte na beauty tipy roku, které jsou voňavé, rozmazlující a tak trochu návykové. Umí dokonale zahřát u srdce: potěší, překvapí a dodají dotek elegance. 

    Panter i jezevčík. Zvířecí protagonisté definují vánoční kampaně sezóny

    Vánoce jsou obdobím, na kterém si luxusní značky dávají záležet a potenciální zákazníky lákají pomocí poutavých vizuálů. Marketingovým kampaním však letos kromě tradičních a v tom nejlepším slova smyslu klišé témat, jako je láska, rodina nebo víra, dominují také zvířecí přátelé. Zatímco Carrie ze seriálu Sex ve městě by byla nadšená čtyřnohými chlupáči u značky Manolo Blahnik, společnost Cartier si na pomoc s dárky přizvala malé pantery.

    Rick Owens uvádí set ústní péče. Je libo brutalistický kartáček?

    Rick Owens přesouvá hranice svého temného universa směrem, jenž budí pozornost mezi milovníky high-end péče. Nový set uvádí svět ústní péče do prostoru, kde převládá brutalistický minimalismus, vůně na úrovni niche parfémů a rituály, jež získávají nečekanou váhu. Kolekce kombinuje estetiku sochařské drsnosti s intimní každodenností. Výsledkem je zážitek, který proměňuje běžnou ranní sekvenci v uvědomělý akt.

    Styl v rádoby nudném kabátu? Odstín Cloud Dancer šéfuje roku 2026

    Cloud Dancer je Pantone barvou roku 2026. Na první pohled působí jako čistě bílá, ve skutečnosti ale obsahuje jemné teplé i studené podtóny, díky kterým je harmonická a vyvážená. Patří do rodiny bílých odstínů, které v nás vyvolávají pocit nového začátku. Outfity v této barvě přitom rozhodně nemusí působit nudně. Díky práci s texturou materiálů, propracovanému střihu a jemným detailům se z Cloud Dancer stává výrazný a elegantní prvek, jenž vynikne i bez barevných kontrastů.

    Móda v kostce: Louis Vuitton má novou tvář a Sabato De Sarno napsal knihu

    Louis Vuitton rozšiřuje svůj arzenál hvězdných tváří. Za nejnovější ambasadorku jmenoval herečku Chase Infiniti. Značka oznámila také partnerství s legendárním závodem Formule 1 Monaco Grand Prix. Valentino vydává pre-fall 2026 řadu plnou ikonických Rockstud detailů a Met Gala 2026 zná své spolupředsedy. Návrhář Sabato De Sarno vydává knihu o Neapoli.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―