Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Šmrnc vašemu stylu a outfitu dodávají barevné detaily. Nápaditým módním doplňkem umí být i Ploom.

    Přístroj na zahřívaný tabák jako hřejivý módní doplněk

    Móda rozhodně není výhradně doménou oblékání, ostatně módní trendy se už odpradávna otiskují i do doplňků a předmětů denní potřeby. A umění sladit celkový outfit s jednotlivými doplňky bylo vždy znakem vytříbeného vkusu.

    Šmrnc vašemu stylu totiž dodávají především barevné detaily – ať už se jedná o šátek, šperk, brýle nebo kabelku. A protože fantazii se meze nekladou a originalita nikdy z módy nevyjde, může se nepřehlédnutelným módním doplňkem stát i zdánlivě tak obyčejná a všední „věc“, jakou je váš oblíbený přístroj na zahřívaný tabák.

    JTI International

    Takový přístroj na zahřívaný tabák – obzvláště pokud se jmenuje Ploom X – totiž nemusí být zdaleka jen pouhým předmětem ve vaší kapse nebo tašce, ale dokáže udělat spoustu parády i jako osobitá součást vašeho outfitu. Třeba díky vyměnitelným předním panelům či elegantním barevným pouzdrům a obalům.

    Ploom design v sobě totiž spojuje dva klíčové elementy módního světa: přirozeně snoubí nadčasovou eleganci se smyslem pro detail. Jeho precizní technologie a promyšlená konstrukce odkazují k tradici a klasice, zatímco dynamicky odvážné a nápadité doplňky a příslušenství nabízejí spoustu prostoru pro otisk vaší vlastní individuality.

    Oblékněte svůj Ploom do trendy barev

    A jaké barvy aktuálně vládnou? Na jedné straně se nesou v duchu klasické uhlazenosti, kde najdou své místo zemité odstíny jako kaštanová, béžová či khaki.

    V kurzu jsou také metalické a neonové odstíny – zejména stříbrná, zlatá, oranžová či zelená. Vsadit tak můžete třeba na oranžový panel barvy Mango Sorbet, nebo se nechat uhranout zelenkavou Amazon Green.

    JTI International

    Ti, co však chtějí více vyniknout, sahají po odvážnějších barvách, jako jsou především růžová a nepřehlédnutelná červeň. Právě růžová a červená jsou jednoznačně šlágrem nejen posledních dní. Ti nejodvážnější se do nich mohou obléknout od hlavy k patě, ale mnohdy bude stačit pár výraznějších doplňků – a je jen na vás, zda to bude rtěnka, kabelka nebo boty. Pokud s sebou ovšem všude nosíte svůj oblíbený Ploom X, pak byste mu alespoň občas mohli dopřát přední panel v nepřehlédnutelné barvě s hřejivým názvem Lava Red.

    JTI International

    Díky vyměnitelným magnetickým předním panelům totiž přístroje Ploom nevyjdou z módy a umějí se naladit a přizpůsobit náladě, módě i ročnímu období. S aktuálními módními trendy lze ovšem snadno sladit i kryty zadní – třeba elegantní kožený zadní kryt ve variantě Brown.

    Anebo půjdete cestou černo-bílé klasiky? I takový může váš Ploom být. Vždy elegantní, a přitom eXtravagantní a jedinečný. Zkrátka vkusný!

    Zdroj: Komerční sdělení JTI International

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Vyměnitelný panel Ploom X jako módní doplněk? Slaďte si ho barvami, které právě frčí!

    Šmrnc vašemu stylu a outfitu dodávají barevné detaily. Nápaditým módním doplňkem umí být i Ploom.

    Přístroj na zahřívaný tabák jako hřejivý módní doplněk

    Móda rozhodně není výhradně doménou oblékání, ostatně módní trendy se už odpradávna otiskují i do doplňků a předmětů denní potřeby. A umění sladit celkový outfit s jednotlivými doplňky bylo vždy znakem vytříbeného vkusu.

    Šmrnc vašemu stylu totiž dodávají především barevné detaily – ať už se jedná o šátek, šperk, brýle nebo kabelku. A protože fantazii se meze nekladou a originalita nikdy z módy nevyjde, může se nepřehlédnutelným módním doplňkem stát i zdánlivě tak obyčejná a všední „věc“, jakou je váš oblíbený přístroj na zahřívaný tabák.

    JTI International

    Takový přístroj na zahřívaný tabák – obzvláště pokud se jmenuje Ploom X – totiž nemusí být zdaleka jen pouhým předmětem ve vaší kapse nebo tašce, ale dokáže udělat spoustu parády i jako osobitá součást vašeho outfitu. Třeba díky vyměnitelným předním panelům či elegantním barevným pouzdrům a obalům.

    Ploom design v sobě totiž spojuje dva klíčové elementy módního světa: přirozeně snoubí nadčasovou eleganci se smyslem pro detail. Jeho precizní technologie a promyšlená konstrukce odkazují k tradici a klasice, zatímco dynamicky odvážné a nápadité doplňky a příslušenství nabízejí spoustu prostoru pro otisk vaší vlastní individuality.

    Oblékněte svůj Ploom do trendy barev

    A jaké barvy aktuálně vládnou? Na jedné straně se nesou v duchu klasické uhlazenosti, kde najdou své místo zemité odstíny jako kaštanová, béžová či khaki.

    V kurzu jsou také metalické a neonové odstíny – zejména stříbrná, zlatá, oranžová či zelená. Vsadit tak můžete třeba na oranžový panel barvy Mango Sorbet, nebo se nechat uhranout zelenkavou Amazon Green.

    JTI International

    Ti, co však chtějí více vyniknout, sahají po odvážnějších barvách, jako jsou především růžová a nepřehlédnutelná červeň. Právě růžová a červená jsou jednoznačně šlágrem nejen posledních dní. Ti nejodvážnější se do nich mohou obléknout od hlavy k patě, ale mnohdy bude stačit pár výraznějších doplňků – a je jen na vás, zda to bude rtěnka, kabelka nebo boty. Pokud s sebou ovšem všude nosíte svůj oblíbený Ploom X, pak byste mu alespoň občas mohli dopřát přední panel v nepřehlédnutelné barvě s hřejivým názvem Lava Red.

    JTI International

    Díky vyměnitelným magnetickým předním panelům totiž přístroje Ploom nevyjdou z módy a umějí se naladit a přizpůsobit náladě, módě i ročnímu období. S aktuálními módními trendy lze ovšem snadno sladit i kryty zadní – třeba elegantní kožený zadní kryt ve variantě Brown.

    Anebo půjdete cestou černo-bílé klasiky? I takový může váš Ploom být. Vždy elegantní, a přitom eXtravagantní a jedinečný. Zkrátka vkusný!

    Zdroj: Komerční sdělení JTI International

    ― Reklama ―

    Historie elegance opět září. Pillbox hat slaví návrat na módní scénu

    Nenápadný, a přesto neodolatelně působivý. Klobouk ve tvaru krabičky, ​​známý jako pillbox hat, je symbolem kultivovaného vkusu, překračujícího generace i trendy. Ztělesňuje jednoduchost povýšenou na umění, spojenou s autoritou a jemností, která se nikdy neztrácí v davu. Není jen proto jen ozdobou. Je vyjádřením postoje, odkazem éry půvabu a poctou ženské elegance.

    První Pink Ball oživil Londýn. British Museum sklízí kvůli akci kritiku

    Exkluzivní Pink Ball zbarvil dne 18. října prostory British Museum do všech odstínů růžové. Vůbec první gala večer v tamních prostorách kontrastoval s končící výstavou Ancient India: Living Traditions, jejímž tématem náboženských tradic se rovněž inspiroval. Svět luxusu tak vládl mezi historickými artefakty Londýna, což ovšem vyvolalo také značnou kritiku. 

    LVMH a UNESCO rozšiřují spolupráci. Tiffany & Co. hodlá chránit oceány

    Luxusní skupina LVMH prohlubuje partnerství s UNESCO. Společně hodlají pracovat na dalším pětiletém plánu, tentokrát s názvem For the Beauty of Life. Nově se k němu přidá rovněž šperkařský dům Tiffany & Co., jehož cílem bude podpořit ochranu oceánů. V srdci spolupráce stojí snaha vytvořit udržitelná řešení, jež podpoří především lokální komunity po celém světě.

    Maison Margiela otvírá brány Dubaje. V metropoli nabízí exkluzivní rezidence

    Legendární francouzská značka pokračuje v překračování módních hranic. Maison Margiela tentokrát svou jedinečnou estetiku neaplikoval na dechberoucí návrhy, ale luxusní apartmány. Módní dům odhalil první exkluzivní rezidence, které vybudoval na ostrově Palm Jumeirah v Dubaji. Přidal se tak ke skupině značek, jež redefinují podobu současného luxusního průmyslu.

    Barvy hrají bez pravidel. Příští sezóna startuje novou éru vizuální identity

    Barvy se na kolekcích pro sezónu SS26 vrací v plné síle, rozbíjejí monotónnost a formulují nový vizuální jazyk doslova bez pravidel. Na přehlídkových molech se mísí citrusové tóny s pastelovými akcenty a syté odstíny fialové či chartreuse a jejich vrstvení překračuje očekávání. Jejich comeback není o návratu ke klasickému tónu, ale ochotě experimentovat. Barevná odvaha se stala nedílnou součástí nového estetického narativu.

    JW Anderson má novou múzu. V nové kampani září John Malkovich

    Módní kampaň získala neobvyklou tvář. Legendární herec John Malkovich se stal novou múzou značky JW Anderson. Propaguje její resort a jarní kolekci pro rok 2026, ale především kabelku Loafer Bag. Společnost tím rozšiřuje svou novou image, kterou odhalila poté, co její zakladatel Jonathan Anderson přijal nabídku šéfovat dámské i pánské divizi Dior.

    TikTok Highlights: Úspěšný den pomůže odstartovat trendy rutina 3×3 by 12

    Sociální sítě milují zjednodušování. Příkladem je trendy lifestyle rutina s názvem 3x3 by 12. V jejím srdci leží tři jednoduché cíle, které je nutné dokončit ještě před polednem. Radí totiž ujít alespoň tři tisíce kroků, vypít třetinu vody z denního cíle a sníst 30 gramů proteinu. Autorka metody slibuje, že podobným startem dne dosáhnete zdravějšího a šťastnějšího já.

    Chanel chrání červené korály. Značka prodloužila partnerský výzkum v Monaku

    Klenot oceánů. I tak je známý červený korál ze Středomoří, Corallium rubrum. Klimatická změna, znečištění a nadměrný rybolov však podkopávají jeho krásu, ale i důležitou roli v podmořském ekosystému. O jeho bližší poznání, slibující nové možnosti jeho ochrany, usiluje také módní dům Chanel. Obnovil totiž jeho partnerský výzkum s Monaco Scientific Center.

    Móda zná výsledky třetího čtvrtletí. Zveřejnil je Kering, Hermès i L’Oréal

    Luxusní módní skupiny zveřejnily své výsledky z třetího čtvrtletí letošního roku. Zatímco Kering a Hermès slaví, L'Oréal překvapil propadem prodejů. Společnost odhalila čísla nedosahující na předpoklady analytiků. Zástupce Kering pro změnu potěšil menší propad příjmů, než očekávali. Značka Hermès za svůj růst tentokrát vděčí ready-to-wear kolekcím.

    Jak vybrat správný svetr? Poznejte rozdíl mezi kašmírem a mohérem

    S příchodem chladnějších dní se pulz kvalitních svetrů přesouvá do první linie podzimních outfitů. Svetr je klíčovým prvkem sezóny, symbolem komfortu a elegance. Právě volba mezi jemným "králem vláken" kašmírem a lesklým "aristokratem" mohérem představuje klíčovou otázku. Proč sáhnout po jednom, či druhém? Na co si dát pozor při výběru? Poznejte technické parametry, estetické rozdíly i praktickou stránku každého materiálu.

    Amerika se zmenšuje. Ozempic mění zažité velikosti oblečení

    Lék na hubnutí Ozempic přetváří americký módní trh. Už se to prokazatelně odráží i v číslech. Módní byznys má proto další možnost ukázat, že se umí dokonale přizpůsobit době. Zvýšená poptávka po menších velikostech trápí hlavně maloobchod, protože zásoby na skladu přestaly odpovídat tělům zákazníků. Luxusní móda ovšem zmenšení velikostí naopak vítá.

    Pánskou módu Hermès opět povede žena. Diktovat ji bude Grace Wales Bonner

    Módní dům Hermès překvapil svou volbou nové kreativní ředitelky pánské sekce. Nevybral totiž interního zaměstnance, jak se od tradiční luxusní značky očekávalo, ale zcela novou tvář. Stala se jí návrhářka Grace Wales Bonner, která proslavila svou tvorbu stejnojmennou značkou a za svou úspěšnou kariéru posbírala hned několik významných ocenění módního světa.

    King Kylie se vrací! Potvrzuje konec „clean girl“ éry

    Kylie Jenner se znovu chopila žezla svého alter ega King Kylie a přepsala vlastní kapitolu popkultury. Po 10 letech oživuje éru, která definovala estetiku druhé dekády internetu. Čas, kdy se filtry mísily s realitou a selfie mělo váhu módního statementu. Slavná podnikatelka a modelka opět přetváří vlastní obraz, tentokrát s vyzrálou energií ženy, jež si plně uvědomuje sílu svého vlivu. Návrat King Kylie éry znovuobjevuje staronovou kapitolu.

    JW Anderson má novou tvář. Značka diktuje vlastní luxusní tempo

    Pro mnohé bylo zklamáním, když návrhář Jonathan Anderson začátkem léta oznámil konec runway přehlídek své značky JW Anderson. Uvedl totiž rovněž, že hodlá svou úspěšnou společnost přesměrovat. Její nová tvář ovšem nyní dokazuje, že chybějící módní shows dokáže hravě předčít. S radostí diktuje své tempo, které je sice pomalejší, ale zato exkluzivnější.

    Maximalismus zima neodradí. Podzim ozdobí trendy pendant necklaces

    Pestré barvy sluncem nasyceného léta sice zahnaly temnější odstíny burgundy a čokoládově hnědé, to ovšem ještě neznamená, že je populární maximalismus na ústupu. Nadále se totiž projevuje nejen v odvážných kombinacích nebo vzorech, ale především trendy špercích. Není proto divu, že letošnímu podzimu dominují takzvané pendant necklaces.

    Třásně udávají rytmus jaru a létu 2026. Objevte horký trend letošních mol

    Třásně opět vstoupily na mola s energií, jež proměnila krok v gesto a látku v melodii. Jarní a letní sezóna 2026 je jimi doslova protkaná. Linie oděvů se od Milána až po Londýn rozvlnily do plynulého pohybu, v němž se řemeslnost mísí s volností. Třásně symbolizují přirozenou dynamiku a smyslový přepych. V každém švu je cítit rytmus, jenž nezpívá do kroku, ale vábí k tanci.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―