Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Jedním ze způsobů, jak zachytit současné trendy, je pozorování vyhledávání na internetu. Společnost Market Defense se proto zaměřila na platformu Amazon. Zachytila tak top produkty, které na stránce zákazníci hledají. Patří mezi ně produkty pro péči o vlasy, nalepovací nehty i značka Sol de Janeiro.

    Začátkem letošního roku zkoušeli beauty nadšenci odhadovat, jaké trendy nás ve světě krásy čekají. Aby své předpovědi nyní potvrdili, obracejí se na data posbíraná z internetových vyhledávání potencionálních zákazníků. Využít mohou nově také informace firmy Market Defense. Soustředila se totiž na platformu Amazon, přes kterou milovníci beauty produktů často nakupují.

    Začátkem týdne společnost vydala report o top zadávaných pojmech na zmíněné webové stránce. První místo pak zaujala značka Sol de Jaineiro. Získala totiž na 1,5 milionu vyhledávání. O velký úspěch se jedná také proto, že je mnohem častější používání obecných klíčových slov, nikoli specifických brandů. Na druhém místě se pak umístily nalepovací nehty.

    Jedná se o důkaz toho, že nadále pokračuje trend domácí manikúry, který započal už v roce 2020 se světovou pandemií. Třetí místo pak zaujal obecný pojem „make-up“. V těsném závěsu za ním jsou pak náplasti na pupínky, takzvané pimple patches. Ty se mimo jiné usadily na třetím místě v seznamu top beauty produktů posledního čtvrtletí loňského roku. Také jejich oblíbenost tedy stále trvá.

    Péče o vlasy zažívá letos vrchol slávy. Skin care ustupuje do pozadí

    V seznamu deseti nejvíce vyhledávaných pojmů, zachycených firmou Market Defense, pak samozřejmě nesmí chybět ani spojení skin care. Nad ním se ovšem umístilo pátrání po suchém šamponu. Jedná se tedy o další důkaz, že péče o vlasy letos dominuje roky populární péči o pleť. Také tento trend pak beauty nadšenci předpovídali. Produkty na vlasy totiž loni na Amazonu vedly prodeje celé beauty kategorie.

    @ericataylor2347 Updated concealer –#concealer #makeupover40 #over40 #genx #concealerhack #concealertutorial #makeuptutorial #dosanddonts #fyp #updatedmakeuptutorial ♬ original sound – Erica Taylor

    Dalším trendem, který se podařil odborníkům na beauty produkty zachytit, je takzvaný #makeupover40. Jedná se o obsah a videa zaměřená na ženy starší 40 let. Podle dat firmy Market Defense totiž tato skupina stojí za více než 48 procenty nákupů make-up produktů. Přesto se ale jedná o „cílovku“ ignorovanou většinou v současnosti populárních značek. Na starost si ji proto letos vzala řada slavných TikTokerů.

    Zdroje: WWD, Market Defense, Beauty Matter, Instagram, TikTok

    Foto:Pexels

    Vyhledávání produktů jako ukazatel trendů. Nejnovější data z Amazonu odhalují beauty hity

    Luxusní hotel Lowell vítá jaro čajovým dýchánkem. Na pomoc si přizval módní dům Dior

    Značka Dior je známá nejen svými dech beroucími návrhy, ale také jedinečnými sety špičkového nádobí. Ve svých jarních čajových dýcháncích je nyní hodlá využít luxusní newyorský hotel Lowell. Zaměří se na kolekci Lily of the Valley, odkazující na oblíbenou květinu Christiana Dior.

    Náboženství jako nesmrtelný zdroj inspirace. Návrhářům nedává spát křesťanství, ani starověká symbolika

    Ačkoliv byste se divili, móda a náboženství si jdou ruku v ruce. Bylo tomu tak ještě několik generací zpět. Církev a jiná náboženská centra určovaly "trendy" takřka ve všem, tedy i v dobovém odívání. V novodobých dějinách jsme ale náboženskou tematiku uchopili zcela jinak. Ukrýváme v ní symboliku, vyjadřujeme skrze ni kontroverzi a vyvoláváme ovace i rozepři. 

    Jaro vítá nové luxusní produkty. Patří mezi ně sluneční brýle, kabelky i Espresso Martini

    Známé značky oslavují příchod jara novými produkty. Teplejší dny tak můžete přivítat se slunečními brýlemi Dior Cannage. Doplnit je můžete o trendy Colby kabelku od Michael Kors. Pro speciální příležitost si nechte šperky z nové Blue Book kolekce Tiffany & Co. a na konci dne se odměňte Espresso Martini od Emmy Chamberlain a Kendall Jenner.

    Nejpopulárnější letošní tenisky jsou Samba od Adidas. Módní svět je z nich však už otrávený

    Obuvnický gigant Adidas teprve nedávno optimisticky zvýšil celoroční prognózu svého provozního zisku o 200 milionů eur. Důvodem je enormní poptávka po takzvaných "terrace" teniskách, kterým spolehlivě vévodí trendy model Samba. Módní svět však začíná být z jeho obrovské popularity poněkud otrávený.