Více

    ― Reklama ―

    Jedním ze způsobů, jak zachytit současné trendy, je pozorování vyhledávání na internetu. Společnost Market Defense se proto zaměřila na platformu Amazon. Zachytila tak top produkty, které na stránce zákazníci hledají. Patří mezi ně produkty pro péči o vlasy, nalepovací nehty i značka Sol de Janeiro.

    Začátkem letošního roku zkoušeli beauty nadšenci odhadovat, jaké trendy nás ve světě krásy čekají. Aby své předpovědi nyní potvrdili, obracejí se na data posbíraná z internetových vyhledávání potencionálních zákazníků. Využít mohou nově také informace firmy Market Defense. Soustředila se totiž na platformu Amazon, přes kterou milovníci beauty produktů často nakupují.

    Začátkem týdne společnost vydala report o top zadávaných pojmech na zmíněné webové stránce. První místo pak zaujala značka Sol de Jaineiro. Získala totiž na 1,5 milionu vyhledávání. O velký úspěch se jedná také proto, že je mnohem častější používání obecných klíčových slov, nikoli specifických brandů. Na druhém místě se pak umístily nalepovací nehty.

    Jedná se o důkaz toho, že nadále pokračuje trend domácí manikúry, který započal už v roce 2020 se světovou pandemií. Třetí místo pak zaujal obecný pojem „make-up“. V těsném závěsu za ním jsou pak náplasti na pupínky, takzvané pimple patches. Ty se mimo jiné usadily na třetím místě v seznamu top beauty produktů posledního čtvrtletí loňského roku. Také jejich oblíbenost tedy stále trvá.

    Péče o vlasy zažívá letos vrchol slávy. Skin care ustupuje do pozadí

    V seznamu deseti nejvíce vyhledávaných pojmů, zachycených firmou Market Defense, pak samozřejmě nesmí chybět ani spojení skin care. Nad ním se ovšem umístilo pátrání po suchém šamponu. Jedná se tedy o další důkaz, že péče o vlasy letos dominuje roky populární péči o pleť. Také tento trend pak beauty nadšenci předpovídali. Produkty na vlasy totiž loni na Amazonu vedly prodeje celé beauty kategorie.

    @ericataylor2347 Updated concealer –#concealer #makeupover40 #over40 #genx #concealerhack #concealertutorial #makeuptutorial #dosanddonts #fyp #updatedmakeuptutorial ♬ original sound – Erica Taylor

    Dalším trendem, který se podařil odborníkům na beauty produkty zachytit, je takzvaný #makeupover40. Jedná se o obsah a videa zaměřená na ženy starší 40 let. Podle dat firmy Market Defense totiž tato skupina stojí za více než 48 procenty nákupů make-up produktů. Přesto se ale jedná o „cílovku“ ignorovanou většinou v současnosti populárních značek. Na starost si ji proto letos vzala řada slavných TikTokerů.

    Zdroje: WWD, Market Defense, Beauty Matter, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Vyhledávání produktů jako ukazatel trendů. Nejnovější data z Amazonu odhalují beauty hity

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Jedním ze způsobů, jak zachytit současné trendy, je pozorování vyhledávání na internetu. Společnost Market Defense se proto zaměřila na platformu Amazon. Zachytila tak top produkty, které na stránce zákazníci hledají. Patří mezi ně produkty pro péči o vlasy, nalepovací nehty i značka Sol de Janeiro.

    - Reklama -

    Začátkem letošního roku zkoušeli beauty nadšenci odhadovat, jaké trendy nás ve světě krásy čekají. Aby své předpovědi nyní potvrdili, obracejí se na data posbíraná z internetových vyhledávání potencionálních zákazníků. Využít mohou nově také informace firmy Market Defense. Soustředila se totiž na platformu Amazon, přes kterou milovníci beauty produktů často nakupují.

    Začátkem týdne společnost vydala report o top zadávaných pojmech na zmíněné webové stránce. První místo pak zaujala značka Sol de Jaineiro. Získala totiž na 1,5 milionu vyhledávání. O velký úspěch se jedná také proto, že je mnohem častější používání obecných klíčových slov, nikoli specifických brandů. Na druhém místě se pak umístily nalepovací nehty.

    Jedná se o důkaz toho, že nadále pokračuje trend domácí manikúry, který započal už v roce 2020 se světovou pandemií. Třetí místo pak zaujal obecný pojem „make-up“. V těsném závěsu za ním jsou pak náplasti na pupínky, takzvané pimple patches. Ty se mimo jiné usadily na třetím místě v seznamu top beauty produktů posledního čtvrtletí loňského roku. Také jejich oblíbenost tedy stále trvá.

    - Reklama -

    Péče o vlasy zažívá letos vrchol slávy. Skin care ustupuje do pozadí

    V seznamu deseti nejvíce vyhledávaných pojmů, zachycených firmou Market Defense, pak samozřejmě nesmí chybět ani spojení skin care. Nad ním se ovšem umístilo pátrání po suchém šamponu. Jedná se tedy o další důkaz, že péče o vlasy letos dominuje roky populární péči o pleť. Také tento trend pak beauty nadšenci předpovídali. Produkty na vlasy totiž loni na Amazonu vedly prodeje celé beauty kategorie.

    @ericataylor2347 Updated concealer –#concealer #makeupover40 #over40 #genx #concealerhack #concealertutorial #makeuptutorial #dosanddonts #fyp #updatedmakeuptutorial ♬ original sound – Erica Taylor

    Dalším trendem, který se podařil odborníkům na beauty produkty zachytit, je takzvaný #makeupover40. Jedná se o obsah a videa zaměřená na ženy starší 40 let. Podle dat firmy Market Defense totiž tato skupina stojí za více než 48 procenty nákupů make-up produktů. Přesto se ale jedná o „cílovku“ ignorovanou většinou v současnosti populárních značek. Na starost si ji proto letos vzala řada slavných TikTokerů.

    Zdroje: WWD, Market Defense, Beauty Matter, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Gucci představil velkolepý návrat. V letošní cruise kolekci pátrá po renesanci

    Čtvrteční večer se ve Florencii nesl v duchu módy. Značka Gucci totiž ve městě, kde v roce 1921 vznikla, odhalila svou letošní očekávanou cruise kolekci. Jak už naznačuje lokace, vracela se v ní ke svým kořenům. Inspiraci proto čerpala rovněž z renesance, symbolizující nejen nové začátky, ale také dávnou historii dechberoucího italského města.

    Pánské kabelky opustily runwaye. Úspěšně poráží genderové stereotypy

    Kabelky se za poslední roky vykradly z rukou modelů kráčejících po módních molech a přemístily se do ulic. Oficiální debut pánským doplňkům zaručily celebrity jako zpěvák Harry Styles nebo herec Jacob Elordi. Úspěšně tak pomáhají bourat nesmyslné genderové předsudky. Už vám proto nezbývají žádné výmluvy, proč trendy pomocníka odmítat.

    Trendy možná, pravidla určitě. Družičky letos vyberou i v hranicích etikety

    Výběr svatebních šatů patří mezi nejkrásnější módní momenty. Koupě šatů pro družičky či svatební hosty je ovšem v těsném závěsu. Na rozdíl od nevěsty se nemluví o onom wow efektu po prvním obléknutí, o to těžší může být volba vhodného oděvu. Pokud vás letos takové rozhodování čeká, inspirujte se trendy a nezapomínejte na etiketu.

    Louis Vuitton založil kulinářskou komunitu. Propojí šéfkuchaře z celého světa

    Luxusní značky už dávno nesoustředí svou pozornost pouze na módu. Pro své zákazníky vytvářejí komplexní zážitek plný exkluzivního designu, umění a gastronomie. Důkazem je nejnovější projekt z dílny Louis Vuitton. Módní dům odhalil Culinary Community, tedy jedinečnou mezinárodní iniciativu spojující šéfkuchaře tvořící pod jeho záštitou.

    Orámované rty slaví úspěch. Důkazem jsou perfektně sladěná lip comba

    Beauty trendy si v poslední době vzaly pod křídla výrazně orámované rty. Konturky samozřejmě nejsou žádnou novinkou, avšak nedávno se začaly objevovat i jako samostatný prvek líčení. Není divu, při vhodně zvoleném odstínu vypadají rty precizně vytvarované a strhnou na sebe všechnu pozornost. Stejný efekt má ale rovněž osobité lip combo.

    Spolupráce s návrháři a koncert Charli XCX. Uniká H&M své pověsti fast fashion řetězce?

    Řetězec H&M šlápnul na plyn. Dle nové strategie usiluje nejen o zatraktivnění značky pro širší okruh zákazníků, ale i vymezení jedinečné pozice mezi konkurencí, jako je Zara a Shein. V posledních měsících proto zorganizoval koncerty se zpěvačkou Charli XCX a představil prémiovou designerskou kolekci. Stačí však zvučná jména v kampaních a lákavé akce na odpoutání pozornosti od fast fashion hříchů?

    Ferragamo opět rezonuje. Výkřik relevance přinesla letní řada i Kylie na Met Gala

    Značka, která kdysi stála v závětří módního světa, se opět dostává do popředí. Ferragamo poslední dobou nezní jen na přehlídkových molech. Rezonuje i v zákulisí nejslavnějších událostí. Důkaz? Supermodelka Kylie Jenner oblečená do Ferragamo na nedávném Met Gala. Těžko hledat hlasitější výkřik relevance. Návrhář Maximilian Davis tak činí z Ferragamo brand působící kultivovaně a zároveň sebevědomě.

    Gucci se vrací domů. Show Cruise 2026 uspořádá v historickém archivu

    Koncem dubna odstartoval módní dům Chanel kolotoč letošních cruise kolekcí. V těsném závěsu na něj však brzy naváže Gucci. Společnost totiž odhalila přesné datum i lokaci nadcházející přehlídky. Tentokrát se rozhodla navrátit ke svým kořenům, tedy do Florencie. Show proto dne 15. května uspořádá ve svém historickém archivu v Palazzo Settimanni.

    Beyoncé navázala na tradici. Na Cowboy Carter Tour nešetří na designovém šatníku

    Zpěvačka Beyoncé nepatří pouze mezi královny hudebního, ale také módního světa. Důkazem jsou její jedinečné kostýmy z dílny luxusních značek, kterými již tradičně ohromuje návštěvníky svých koncertů. Výjimkou není ani nedávno odstartovaná Cowboy Carter Tour, jež nabídla kousky z dílny módních domů, jako je Mugler, Loewe či Diesel.

    Ambasador může být víc než hezká tvář. Značky do parfémů míchají i duše celebrit

    Součástí marketingu luxusních značek bývá často ambasador. Tedy slavná osobnost reprezentující konkrétní produkt či daný brand, primárně s cílem navnadit potenciální zákazníky. Možná vás tak překvapí, že váš parfém používá i oblíbená celebrita. Ne vždy jde ale jen o výhodnou spolupráci, někdy je to opravdu "match made in heaven".

    Paris Hilton opět pronikla do světa skin care. Představila značku Parívie

    Neexistuje snad žádné odvětví, ve kterém by jedna z nejznámějších osobností světa, Paris Hilton, nezkusila štěstí. Od modelingu přes zpěv po herectví, zdá se, že jí nic není cizí. Není proto žádným překvapením, že své jméno v uplynulých letech spojila také s řadou beauty produktů. Nyní tak opět proniká do světa skin care, a to s novou značkou Parívie.

    Donatella Versace oslavila 70 let. Připomeňte si její nejikoničtější momenty

    Módní ikona a kreativní ředitelka stejnojmenné značky Donatella Versace oslavila své sedmdesátiny ve velkém stylu. Tedy obklopená láskou, leskem a vzpomínkami na momenty, které definovaly dějiny módy. Žádná jiná žena nedokázala tak elegantně navázat na rodinný odkaz, a přitom se stát vlastním nezapomenutelným fenoménem.

    Opustí Maria Grazia Chiuri vedení Dior? Módní dům vyhlíží revoluci

    Módní svět v posledním roce zaznamenal více změn ve vedení luxusních značek než za poslední dekádu. Značky reagují na trvající ekonomickou krizi a sílící konkurenci a usilují o nápomocný "wow" efekt schovaný za výměnou kreativních ředitelů. Média spekulují o tom, že na stejný osud nyní čeká rovněž kreativní ředitelka Dior, návrhářka Maria Grazia Chiuri.

    Móda v kostce: Chanel přetavil N°5 do šperků a Claudia Schiffer vítá léto s Chloé

    Módní značky už se nemohou dočkat léta. Důkazem je první "high summer" kampaň návrhářky Chemeny Kamali pro Chloé, představující Claudii Schiffer. Prosluněné měsíce vítá i Dior, chystající speciální pop-upy pod záštitou kolekce Dioriviera. Společnost Mango mezitím odhalila spolupráci s modelkou Kaiou Gerber a Chanel uvedl kolekci šperků N°5.

    Už máte rozvod na to do listu? Trend nabádá k jeho plánování roky dopředu

    Ač často nepříjemným způsobem, rozvod patří do života nemalého procenta lidí. Naštěstí se v posledních letech nejedná o takové stigma, jako tomu bylo v minulém století. Trend je nyní přesně opačný. Nejen, že se rozvody dějí, dokonce se plánují dopředu. Vyvstává tak zcela nová otázka, a to, jestli ke vztahům obecně nemáme poněkud laxní přístup.

    Letošní ročník Met Gala nezklamal. Hvězdy nabídly looky „ušité na míru“

    První květnové pondělí je už od 90. let nenávratně spojeno s největší módní událostí roku. Met Gala slouží nejen jako slavnostní zahájení výstav Kostýmního institutu Metropolitního uměleckého muzea v New Yorku, ale rovněž jako vrchol módy červených koberců. Výjimkou nebyl ani letošní ročník, jehož dress code nesl název "Na míru pro vás".

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―