Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    V rozpálených letních měsících není vždy snadné najít vytoužený prázdninový odpočinek. Nechte se proto doslova unášet na vlnách luxusní relaxace. Místo přeplněné písečné pláže ulehněte na prosluněnou palubu jedné z nejvíce exkluzivních výletních lodí, brázdících řeky i moře Evropy.

    Objevte z paluby krásy Francie. Avalon Waterways vás provede řekou Rhônou

    Společnost Avalon Waterways nabízí hned několik luxusních plaveb. Dech vám vyrazí například ta začínající ve městě Lyon. Exkluzivní loď vás totiž proveze po řece Rhôně a nechá vás načerpat odpočinek i dojmy z okolní francouzské krajiny. Při jedné z mnoha lákavých zastávek můžete vyrazit na túru nebo procházku po jednom z mnoha okouzlujících městeček. K dispozici vám budou i lekce vaření nebo ochutnávky vína.

    Zdroj: Avalon Waterways

    Vyměňte pobřeží za palubu. Poznejte Řecko, Španělsko i Portugalsko ze své kajuty

    Pokud už dlouho toužíte po prozkoumání Středomoří, ale nelákají vás davy turistů, pak je pro vás výlet s Oceania Cruises ten pravý. Společnost totiž zařizuje plavby zastavující například v Aténách, Barceloně, Lisabonu nebo Seville. Jejich součástí jsou nejen procházky po zmíněných městech, ale také ochutnávka lokální gastronomie a vína. Vybrat si můžete z lodí Regatta, Nautica, Insignia nebo Sirena.

    Milovníci sportu propadnou Scenic. Lodě ukrývají paddleboardy či nafukovací kajaky

    Středomoří pak mimo jiné brázdí také lodi společnosti Scenic. Každá z nich uveze nejen 228 pasažérů, ale také řadu luxusního i sportovního vybavení. Od ostatních se totiž liší svou širokou nabídkou aktivit. Vyzkoušet si můžete její paddleboardy, nafukovací kajaky nebo vodní lyže. Po namáhavém dni vás čeká exkluzivní menu plné specialit z těch destinací, kterými v ten moment proplouváte.

    Zdroj: Scenic Cruises

    Brázdit nemusíte jenom moře. Vydejte se na plavbu po nejslavnějších řekách Evropy

    Společnost CroisiEurope, založená už roku 1976, proslavila své jméno především pomocí svých speciálních lodí. Každý model totiž upravila podle toho, po jaké řece se měl plavit. Stala se tak hvězdou evropských toků, jako je Labe, Loira, Pád nebo La Gironde. Dokázala rovněž, že luxusní plavby nemusí patřit jenom slavným mořím. Také na palubě jejích lodí si tak vychutnáte vytoužený prvotřídní odpočinek.

    Zdroj: CroisiEurope Cruises

    Krásy Středomoří nabídne společnost Princess Cruises. Láká na all-inclusive zážitek

    Už názvy lodí Star Princess nebo Sun Princess naznačují, jak luxusní dovolenou si se společností Princess Cruises užijete. Středomoří brázdí sice už od roku 1985, od té doby se ovšem značně vyvinula. Proto si při plavbě vychutnáte nejen klasické exkurze, ale také například speciální zábavní zónu Park19, nabízející mimo jiné také jeden z prvních „mořských“ rollgliders.

    Zdroje: Forbes, The Times, Travel and Leisure, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Vychutnejte si léto na luxusní palubě. Nejlepší odpočinkové plavby Evropy

    V rozpálených letních měsících není vždy snadné najít vytoužený prázdninový odpočinek. Nechte se proto doslova unášet na vlnách luxusní relaxace. Místo přeplněné písečné pláže ulehněte na prosluněnou palubu jedné z nejvíce exkluzivních výletních lodí, brázdících řeky i moře Evropy.

    Objevte z paluby krásy Francie. Avalon Waterways vás provede řekou Rhônou

    Společnost Avalon Waterways nabízí hned několik luxusních plaveb. Dech vám vyrazí například ta začínající ve městě Lyon. Exkluzivní loď vás totiž proveze po řece Rhôně a nechá vás načerpat odpočinek i dojmy z okolní francouzské krajiny. Při jedné z mnoha lákavých zastávek můžete vyrazit na túru nebo procházku po jednom z mnoha okouzlujících městeček. K dispozici vám budou i lekce vaření nebo ochutnávky vína.

    Zdroj: Avalon Waterways

    Vyměňte pobřeží za palubu. Poznejte Řecko, Španělsko i Portugalsko ze své kajuty

    Pokud už dlouho toužíte po prozkoumání Středomoří, ale nelákají vás davy turistů, pak je pro vás výlet s Oceania Cruises ten pravý. Společnost totiž zařizuje plavby zastavující například v Aténách, Barceloně, Lisabonu nebo Seville. Jejich součástí jsou nejen procházky po zmíněných městech, ale také ochutnávka lokální gastronomie a vína. Vybrat si můžete z lodí Regatta, Nautica, Insignia nebo Sirena.

    Milovníci sportu propadnou Scenic. Lodě ukrývají paddleboardy či nafukovací kajaky

    Středomoří pak mimo jiné brázdí také lodi společnosti Scenic. Každá z nich uveze nejen 228 pasažérů, ale také řadu luxusního i sportovního vybavení. Od ostatních se totiž liší svou širokou nabídkou aktivit. Vyzkoušet si můžete její paddleboardy, nafukovací kajaky nebo vodní lyže. Po namáhavém dni vás čeká exkluzivní menu plné specialit z těch destinací, kterými v ten moment proplouváte.

    Zdroj: Scenic Cruises

    Brázdit nemusíte jenom moře. Vydejte se na plavbu po nejslavnějších řekách Evropy

    Společnost CroisiEurope, založená už roku 1976, proslavila své jméno především pomocí svých speciálních lodí. Každý model totiž upravila podle toho, po jaké řece se měl plavit. Stala se tak hvězdou evropských toků, jako je Labe, Loira, Pád nebo La Gironde. Dokázala rovněž, že luxusní plavby nemusí patřit jenom slavným mořím. Také na palubě jejích lodí si tak vychutnáte vytoužený prvotřídní odpočinek.

    Zdroj: CroisiEurope Cruises

    Krásy Středomoří nabídne společnost Princess Cruises. Láká na all-inclusive zážitek

    Už názvy lodí Star Princess nebo Sun Princess naznačují, jak luxusní dovolenou si se společností Princess Cruises užijete. Středomoří brázdí sice už od roku 1985, od té doby se ovšem značně vyvinula. Proto si při plavbě vychutnáte nejen klasické exkurze, ale také například speciální zábavní zónu Park19, nabízející mimo jiné také jeden z prvních „mořských“ rollgliders.

    Zdroje: Forbes, The Times, Travel and Leisure, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Coperni přepisuje bodycare. Oblečení napouští prospěšnými bakteriemi

    Značka Coperni ví, jak vytvořit virální moment a posunout hranice nemožného. Ať už to byly šaty modelky Belly Hadid ve spreji, nebo robotičtí psi na módní přehlídce. Tentokrát se však její zakladatelé Sébastien Meyer a Arnaud Vaillant rozhodli vydat komerčnějším směrem a představit kolekci oděvů napuštěných synbiotickou směsí, jež byste jinak našli ve své ledničce.

    Zemřela Marina Yee. Jako členka Antverpské šestky přepsala pravidla módy

    Módní svět opustila významná návrhářská ikona, designérka Marina Yee. Zemřela dne 1. listopadu po boji s rakovinou, a to ve věku 67 let. Známá byla především jako členka proslulé skupiny Antverpská šestka, která koncem 80. let přepsala pravidla tehdejší módy. Většinu své kariéry však strávila mimo světla módních reflektorů, a to jako učitelka renomovaných univerzit.

    Prada přetváří diváka. Instalace „The Audience“ na Frieze Week mění roli publika 

    Prada se tradičně účastní jednoho z nejvýznamnějších uměleckých a kulturních týdnů. Frieze Week je událost konající se v Londýně, na které se prezentují nová díla, instalace a performance světově uznávanými umělci, galeristy a designéry. Instalace patřící Pradě se stává každý rok strategií, jak módu propojit se světem umění. A značka každoročně sklízí na Frieze Weeku úspěch. Ani tento rok nebude výjimkou. 

    Kosmetická taštička je již pasé. Na její místo nastupují beauty charms

    Letošní lavina trendy přívěsků nabírá na obrátkách. Zatímco létu dominovaly virální plyšáci Labubu nebo hravé doplňky, podzimu vévodí takzvané beauty charms. Jedná se o miniaturní verze základních pomocníků z tradičních kosmetických taštiček. Na současné scéně signalizují nejen trvající vládu maximalismu, ale také touhu milovníků módy ukázat svůj status.

    Z holky od vedle je showgirl. Taylor Swift se novými outfity staví mezi legendy

    Už dlouho víme, že značka jménem Taylor Swift obsahuje mnohem víc než jen písničky s chytlavými refrény a chytrými texty. Nové album The Life of a Showgirl ukazuje umělkyni šťastně zamilovanou a pevně usazenou ve světě showbyznysu. Populární zpěvačka si skrze něj nejen hudebním, ale především módním jazykem a za pomocí promyšlené stylizace říká o pozici mezi opravdovými legendami.

    Prada odstartovala vánoční shon. Vydala letošní sváteční kampaň

    S postupujícím podzimem se nezadržitelně blíží i letošní sváteční období. Vánoční shon odstartovala mezi světovými módními domy společnost Prada. Koncem října vydala kampaň oslavující svátky s názvem A Winter's Tale. V jejím středu stojí ambasadoři značky, ale také klasický zimní archetyp představující cestu domů zasněženými vrcholky dechberoucích hor.

    Rozhovor: Pokud nevybočíš, nikdo si tě nezapamatuje, míní návrhář Jeremiáš Fürst

    Začínající návrhář Jeremiáš Fürst stojí za kolekcí Dressed To Dream, kterou letos představil na Budapešťském fashion weeku. Jeho tvorba stojí na pomezí klasické pánské krejčoviny a subtilního snění. Zkoumá, jak může muž vypadat, když odloží zbroj a dovolí si být jemný, klidný a přirozený. V rozhovoru mluví designér o nové mužské identitě, rivalitě na české scéně i o tom, proč je návratnost v módě často jen iluzí.

    Film Die, My Love láká na surovost. Jennifer Lawrence popouští uzdu emocí

    Herecké duo Jennifer Lawrence a Robert Pattinson jiskří v novém thrilleru. Snímek Die, My Love, který debutoval na letošním filmovém festivalu v Cannes, napětím přímo přetéká. Film sleduje děj založený na knize z pera Ariany Harwicz, v jehož srdci stojí výbušná, energetická a čím dál více ztracená Grace. Vypráví příběh ženy, jež se naplno poddá své surovosti.

    Móda v kostce: Ugg pojí síly se Sacai a Swarovski spolupracuje s Loop

    Módní svět nabízí nová partnerství. Slavná značka bot Ugg vytvořila po šesti letech speciální kolekci s japonskou společností Sacai. Swarovski pro změnu spolupracuje s výrobcem špuntů do uší Loop. Dior pak slaví 10. výročí projektu Dior Lady Art a Pandora odstartovala vlnu vánočních kampaní. Itálie vítá první výstavu oslavující návrhy z dílny Alaïa a Balenciaga.

    Víte, kdo stojí za vznikem Dior podpatků? Roger Vivier vdechl značce inovaci

    Roger Vivier patří mezi nejvýraznější jména francouzské módy 20. století. Obuvník, který se stal klíčovým partnerem Christiana Dior, dokázal přenést haute couture až k samotné špičce boty. Jeho práce pro Dior proměnila obuv v nedílnou součást módního příběhu. Po letech spolupráce si Roger Vivier vybudoval i vlastní značku, jež dodnes ztělesňuje pařížský luxus s archivní estetikou a rukopisem svého zakladatele.

    Marina Abramović odkrývá nový projekt. Balkan Erotic Epic vypráví dávné rituály

    Srbská umělkyně Marina Abramović, která se na scéně objevila již v 70. letech minulého století, bortí svým umem hranice všednosti. Přestože kdysi začínala jako obyčejná malířka, během svého působení si vysloužila přezdívku „matka performance“. Ve světě umění je totiž proslulá především radikálními a nečekanými počiny, naposledy čtyřhodinovým rituálem Balkan Erotic Epic, jenž diváky provádí folklórem starého Balkánu.

    Nejluxusnější vlak Evropy má upgrade. Poputuje z Paříže až k pobřeží Amalfi

    S šampaňským v ruce opustíte ruch velkoměsta a zaneprázdněné ulice Paříže a vydáte se směrem k vytoužené dovolené. Čeká vás nejen vyhlídková trasa nejluxusnějšího vlaku Evropy, ale také dechberoucí krásy prosluněného italského pobřeží Amalfi. Přesně tak vypadá nejnovější nabídka z dílny Venice Simplon-Orient-Express, která odstartuje začátkem příštího května.

    Front row zážitek z pohodlí gauče. Je Apple Vision Pro budoucností módy?

    Představte si, že sedíte v první řadě na módní přehlídce, aniž byste opustili svůj obývací pokoj. Tato fantazie se nyní stává skutečností, a to díky zařízení Apple Vision Pro, které stírá hranice mezi realitou a digitálním světem. Není tedy překvapením, že módní průmysl si rychle všiml jeho potenciálu. Značky jako Gucci, Balenciaga či Rimowa již experimentují s vlastními aplikacemi a my jsme se rozhodli některé z nich vyzkoušet.

    Barvy hrají bez pravidel. Příští sezóna startuje novou éru vizuální identity

    Barvy se na kolekcích pro sezónu SS26 vrací v plné síle, rozbíjejí monotónnost a formulují nový vizuální jazyk doslova bez pravidel. Na přehlídkových molech se mísí citrusové tóny s pastelovými akcenty a syté odstíny fialové či chartreuse a jejich vrstvení překračuje očekávání. Jejich comeback není o návratu ke klasickému tónu, ale ochotě experimentovat. Barevná odvaha se stala nedílnou součástí nového estetického narativu.

    TikTok Highlights: Úspěšný den pomůže odstartovat trendy rutina 3×3 by 12

    Sociální sítě milují zjednodušování. Příkladem je trendy lifestyle rutina s názvem 3x3 by 12. V jejím srdci leží tři jednoduché cíle, které je nutné dokončit ještě před polednem. Radí totiž ujít alespoň tři tisíce kroků, vypít třetinu vody z denního cíle a sníst 30 gramů proteinu. Autorka metody slibuje, že podobným startem dne dosáhnete zdravějšího a šťastnějšího já.

    Chanel chrání červené korály. Značka prodloužila partnerský výzkum v Monaku

    Klenot oceánů. I tak je známý červený korál ze Středomoří, Corallium rubrum. Klimatická změna, znečištění a nadměrný rybolov však podkopávají jeho krásu, ale i důležitou roli v podmořském ekosystému. O jeho bližší poznání, slibující nové možnosti jeho ochrany, usiluje také módní dům Chanel. Obnovil totiž jeho partnerský výzkum s Monaco Scientific Center.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―